Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

marokaans gedrag

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: marokaans gedrag
    Geplaatst op: 14 mei 2007 om 12:24
Zo is het ook! Het is daarom zo triest dat een groep jongeren het voor de goede verzieken. Maar dat maken we wel vaker mee! Ik weet wat je met gastvrijheid bedoelt, ik ga de laaste tijd tonnetje rond de deur uit bij mijn zwager!
Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
tommy Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 11 maart 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 88
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tommy Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 mei 2007 om 12:09
inderdaad, dit soort gedrag van jongeren moet gewoon afgestraft worden door middel van een beetje discipline
bijbrengen en natuurlijk de duidelijke boodschap dat het
om het vertoonde gedrag gaat en niet de afkomst, want veel jongeren zijn "slim" genoeg om zich gediscrimineerd te voelen en daar hun voordeel uit proberen te halen
dit is overigens wel heel zielig hoor, heel klein en laag

mijn persoonlijke ervaring met marokkaans gedrag is heel anders, ik heb een aantal marokkaanse vrienden met wie ik
het heel goed kan vinden en ik heb niet lang geleden op vakantie in marokko wat marokkanen ontmoet en ik moet zeggen, het zijn de meest lieve, gastvrije, vriendelijke mensen die ik ooit ontmoet heb
ik spreek ze nog regelmatig op msn
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 mei 2007 om 11:53

Beste DruideHerne,

Ik ben blij dat je de Islam er niet bij betrekt zoals anderen zouden doen. Het heeft namelijk NIETS met de islam te maken dat Marokkanen het verzieken in de grote steden. Dat sommige groepen het verzieken is wel duidelijk. Ik woon in een redelijk grote stad en ook hier hebben we overlast van Marokkanen. Helaas, doekje`s eromheen winden heeft geen enkele zin. Ik hebzelf sinds kort Marokkaanse familie dus ik vind het niet leuk om dit slechte nieuws te bevestigen. Het is zeer teleurstellend dat de Marokkaanse jeugd niet de kwaliteit heeft zichzelf te corrigeren en/of te herstellen. Ik zie het regelmatig, onbeschoft, brutaal etc op straat. Zeer teleurstellend.

Maar laten we oppassen niet andere nette en vrome Marokkanen te vergelijken met vervelende jongeren. Veel oudere Marokkanen zijn vroom in hun daden.

 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 mei 2007 om 11:34

marokanen blijven slecht vallen binnen de Nederlandse samenliving. Het gedrag van hun jongeren wordt over het algemeen beeden alle peil ervaren.

Persoonlijk vind ik het bijzonder zielig dat men zich niet realiseerd dat dit soort van gedrag er mede oorzaak van is dat met jonge marokanen op hun beurt zl blijven discrimineren bij bv een baantje.

Wat deze jongens zich niet realiseren dat die meisjes allemaal familie heben en die zitten niet te wachten op werknemers of collega'sdie hun dochters lastig vallen

 

http://spunk.nl/article/article.php?id=1175874173877

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.