Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenWaargebeurd verhaal ....

 Post Reply Post Reply
Schrijver
moslima_14 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 12 oktober 2003
Locatie: Morocco
Online status: Offline
Berichten: 37
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Waargebeurd verhaal ....
    Geplaatst op: 29 oktober 2003 om 10:10
Waargebeurd lees het (Reportage op Marokkaanse Zender!!!!) (Bericht #)

Een vrouw belde op een dag naar een imam om hem vragen te stellen, de imam vroeg aan haar wat haar vraag was, de vrouw begon met bijna haar hele levensverhaal te vertellen, de vrouw was met mannen gegaan, de vrouw vertelde en de imam merkte dat de vrouw NIETS goeds had gedaan in haar leven.
De vrouw voegde er tenslotte bij dat ze overleden mensen wast.
De imam vertelde de vrouw dat dat goed was wat ze deed (dus toch nog iets goed tenminste dat dacht de imam).
De vrouw liet de imam niet uitpraten en vertelde dat wanneer ze een lichaam wast, shur in de mond van de overledene doet en de mond vervolgens dichtnaait. De imam schrok en vertelde de vrouw dat ze nooit meer moest bellen en verbrak de verbinding.
Wat de vrouw deed was blijkbaar een hele grote zonde waar de imam heel erg van geschrokken was.
na ong anderhalve week belde de zoon van de vrouw naar dezelfde imam en vertelde dat zijn moeder was overleden.
De zoon begon aan de imam te vertellen wat er de dag van de begrafenis was gebeurd.
De zoon vertelde:" We probeerden een graf te graven maar telkens als we het zand met een schep opschepte ging de grond vanzelf dicht. na een tijdje verscheen er een engel en die zei tegen mij: laat grafkist zo staan en ga weg zonder om te kijken. daarop antwoorde ik:"hoe kan ik mijn moeder hier laten staan en weglopen zonder om te kijken?".
daarop antwoordde de engel:"Loop weg en kijk niet om".
De zoon deed wat hem gevraagd werd, Hij liep weg, maar hij kon het niet laten en keek toch om.
Hij zag zijn moeder branden in hellevuur en daarbij verbrandde ook zijn gezicht.

Terug naar boven
mocroladyy Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 27 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 9
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 oktober 2003 om 10:39

Wajoww...

Dat is wel erg...maar ...maar...

wallah ik heb er geen woorden voor...maar ik vindt het wel jammer dat zijn gezicht ook verbranden. Ik hoop dat hij nog verder kan met z'n leven.of leef hij niet meer..ohh ik ben echt geschrokken..Moge allah die jongen een goed leven geven..zonder dat hij terug kijkt naar het verleden..

Liefs nadia

Terug naar boven
maha Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 28 januari 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 31
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 mei 2004 om 11:31

subhanallah wat een verhaal

salaam

Terug naar boven
BlAcKsHaDoW15 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 12 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 121
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 mei 2004 om 17:09

assalam ahleikom

Massallah.

Echt subhanallah en dat verbranding is niks vergeleken dan dat op de dag des oordeels. Maar echt zielig voor dat joch dat die z moet leven en in zijn gedachten steeds herineringen van zijn moeder door zijn hoofd zweeft heb echt medelijden.

Insallah zal hij een goede leven lijden als die nog leeft en berouw toont want hij heeft de gevolgen gezien bij zijn moeder en insallah ook doea3's voor zijn moeder maakt insallah

Mooi verhaal subhana allah

 

wasalaam,

Terug naar boven
Yarem Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 91
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 mei 2004 om 03:16

Waarom was Allah deze vrouw niet genadig? 

Gelukkig weet ik dat wanneer ik zo'n zonde zou hebben gedaan en ik naar God zou gaan ik genade zal vinden. En een dominee zou zo'n vrouw op Jezus hebben gewezen Die haar zonden wil vergeven.

 

Terug naar boven
nora Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 10 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 46
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 mei 2004 om 17:14

 

maar het was toch de taak van die imaan om aan die vrouw te vertellen dat wat ze deed slecht was mischien wist ze zelf niet dat het dichtnaaien van monden haram was. de imaan moet haar helpen en haaar vertellen wat goed en wat slecht is   

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.