Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

huwelijkscontract

 Post Reply Post Reply
Schrijver
nederlander Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 30 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 15
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nederlander Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: huwelijkscontract
    Geplaatst op: 17 november 2005 om 17:09
hoi

ik heb een vraag ik heb net een berichtje gelezen over een huwelijkscontract(voor de vrouw).mij vraag wat staat er allemaal
in zo`n contract en wat houd het precies in?

alvast bedankt voor jullie berichtjes
Terug naar boven
Django Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 329
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Django Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 november 2005 om 02:26
hoe vaak ie de afwas moet doen..geintje
Bishmillah Rahman Rahiem....
It is in chancing, we find our purpose....
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 november 2005 om 03:17

Salaam Aleikum,

Naar mij weten komt in zon huwelijkscontract te staan de namen van de partners en dat ze dus getrouwd zijn en wie de getuigen waren bij het huwelijk en verder kan je zelf nog dingen toevoegen bv dat de man geen tweede vrouw mag ofzo of andere eisen en dat contract word dan ondertekend door jullie en ik dacht ook door de getuigen.

En Allah weet het beste als iemand het beter weet hoor ik het graag heb geen bronnen verder namelijk...

Ghair inshaAllah

 

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.