Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Arabische top

 Post Reply Post Reply
Schrijver
rahmann Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 24 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 67
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote rahmann Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Arabische top
    Geplaatst op: 07 december 2005 om 13:43

Bismillah irahman irahiem.

Wasalaam alaykoem warahmatoe allahi wabarakatoe,

Ik hoorde dat er vandaag een arabische top is in Mekka (Saudi Arabie) Arabische leiders uit 21 islamitische landen zijn er aanwezig en wat ik nog mooier vind is dat er vele grote islamitische geleerde aanwezig zijn.

De islamitische geleerden (Ulama) Die aanwezig zijn krijgen de vrijheid om kritisch me te praten over de situatie's die op dit moment heerst in de meeste islamitische landen.

Wallahi ik wens vanuit het diepste van mijn hart dat bi idni Allah de leiders en de geleerde tot een overeennkomst komen en dat alle islamitische landen tot een absolute eenheid worden.

Insa allah dat de islamitische landen hetzelfde doen als de VS en de EU dat al die landen 1 worden.

Ik zou zeggen amerikanen en al die ander onderdrukkers die zich nu in alle islamitische landen bevinden wegschoppen.Alle grenzen dichtgooien die grenzen aan kufaar landen.DE oliekraan dicht draaien voor de kufaar en regeren met de islamitische sharia in alle islamitische landen met rechtvaardige islamitische leiders.Wallahi als dit gebeurd bi idni Llah zullen de moslims de absolute overhand hebben in de wereld maar dat weten de meeste kufaar niet.

ALLAH de meest barmhartige,de wijze,de genadevolle,de alziende,de rechtvaardige,DE ALMACHTIGE heeft  niet voor niks gezegd: Koentoem gaira oematie=Jullie zijn de beste gemeenschap (de moslims)Dus beste broeders en zuster wees aub niet bedroefd allah heeft de moslim ver boven de rest verheven.En heeft de moslims beste gemeenschap genoemd.

Ik vraag jullie allen om doe3a te doen dat de leiders en de geleerde tot een overeenkomst komen.

Wasalaam alaykoem warahmatoe allahi wabarakatoe

 

 

 

Terug naar boven
dnijholt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 71
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dnijholt Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2005 om 05:24

ben het er helemaal mee eens vooral van die olie, want dan wordt er eindelijk iets aan die olie gedaan en een alternatief gevonden.

En niet zeuren als je omkomt van de dorst, want de grens is dicht en er komt ook niks binnen....of dacht je dat in het Arabisch gebied alles was.

maar ga jezelf daar dan ook wonen ????.

 

Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2005 om 05:34
In eerste instantie geplaatst door dnijholt

(..)....of dacht je dat in het Arabisch gebied alles was.

(..)

Ik zie niet in waarom niet. Het enige probleem zal zijn dat er - zoals bijna overal - meer mensen wonen dan de aarde duurzaam kan dragen.

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
dnijholt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 71
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dnijholt Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2005 om 11:56

Veel plezier dan met de olie want water zal er niet zijn voor iedereen. Ook de rest wordt een probleem.

Waar dacht je dat technologie van de ontziltingsmachine's vandaan kwamen enz... ja van de "kufar"....

60 dollar per vat lijkt me wel wat voor water.

Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2005 om 12:49
Mensen aub denk eens na ,
Water ,lucht en voedsel behoren tot de voorwaarden van menselijk leven.
een ieder die hier restricties aan stelt , stelt restricties aan het menselijk leven zelf.
Ik weet het opdit moment is dit gemeengoed ;-(
Maar welke arogantie doet denken dat dit nog lang zo zal blijven?
Wie denk je dat werkelijk eigenaar is van alle lucht ,water en voedsel?

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2005 om 12:52
In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

Mensen aub denk eens na ,
Water ,lucht en voedsel behoren tot de voorwaarden van menselijk leven.
een ieder die hier restricties aan stelt , stelt restricties aan het menselijk leven zelf.
Ik weet het opdit moment is dit gemeengoed ;-(
Maar welke arogantie doet denken dat dit nog lang zo zal blijven?
Wie denk je dat werkelijk eigenaar is van alle lucht ,water en voedsel?

ALLAH SWT de Heer der werelden. Alles in de hemelen en de aarde behoort Hem toe.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.