Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Saddam de Leeuw uit Tikrit

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Saddam de Leeuw uit Tikrit
    Geplaatst op: 03 januari 2007 om 12:49

In eerste instantie geplaatst door Khabir

De Heilige Koran zegt het volgende over de Woestij-Arabieren.

97. De woestijn-Arabieren zijn de hardnekkigsten in ongeloof en huichelarij en het meest geneigd de geboden, die Allah tot Zijn boodschapper heeft nedergezonden niet na te komen. Allah is Alwetend, Alwijs.

98. Er zijn onder de woestijn-Arabieren, die hetgeen zij weggeven als boete beschouwen en wachten dat er rampspoed over u komt. Op hen zal echter de rampspoed rusten. En Allah is Alhorend, Alwetend.

99. En er zijn onder de woestijn-Arabieren, die in Allah en de laatste Dag geloven en die hetgeen zij weggeven als middelen beschouwen tot Allah's nabijheid en tot de zegeningen van de profeet. Ziet toe! Het is stellig voor hen een middel tot Zijn nabijheid. Allah zal hen weldra tot Zijn barmhartigheid toelaten. Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

Ik heb altijd begrepen dat hiermee de bedoeiden bedoeld worden . Verbeter me aub wanneer ik dit mis heb.

Maar wordt er in een Hadith niet ergens gezegd dat de Arabieren het beste volk zouden zijn?

Een hadith die waarschijnlijk wel niet in de shietische gebieden wordt aanvaard .

Maar het dringt toch een vraag op nl. Is de zogenaamde Islamitische revolutie zoals geleidt door Bin Laden en consorten niet eerder een soort van Arabische revolutie?

Is er een verklaring voor dat 98 % van de zogenaamde Islam terroristen van arabische oorsprong zijn?

En dat terwijl het meerdedeel bvan de Moslims tegenwoordig van niet arabische oorsprong is.

Oke de Islam discrimineerd niet maar ik moet het nog zien gebeuren dat bv een zwarte Somalier die het geweld moe is in zijn thuisland vertrekt naar Mekka en Medina en daar van harte welkom wordt geheten door zijn broeders en geholpen wordt een leven daar op te bouwen.

En waarom is dat eigenlijk??

 

Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2007 om 13:20
In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

In eerste instantie geplaatst door Khabir

De Heilige Koran zegt het volgende over de Woestij-Arabieren.

97. De woestijn-Arabieren zijn de hardnekkigsten in ongeloof en huichelarij en het meest geneigd de geboden, die Allah tot Zijn boodschapper heeft nedergezonden niet na te komen. Allah is Alwetend, Alwijs.

98. Er zijn onder de woestijn-Arabieren, die hetgeen zij weggeven als boete beschouwen en wachten dat er rampspoed over u komt. Op hen zal echter de rampspoed rusten. En Allah is Alhorend, Alwetend.

99. En er zijn onder de woestijn-Arabieren, die in Allah en de laatste Dag geloven en die hetgeen zij weggeven als middelen beschouwen tot Allah's nabijheid en tot de zegeningen van de profeet. Ziet toe! Het is stellig voor hen een middel tot Zijn nabijheid. Allah zal hen weldra tot Zijn barmhartigheid toelaten. Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

Ik heb altijd begrepen dat hiermee de bedoeiden bedoeld worden . Verbeter me aub wanneer ik dit mis heb.

Maar wordt er in een Hadith niet ergens gezegd dat de Arabieren het beste volk zouden zijn?

Een hadith die waarschijnlijk wel niet in de shietische gebieden wordt aanvaard .

Maar het dringt toch een vraag op nl. Is de zogenaamde Islamitische revolutie zoals geleidt door Bin Laden en consorten niet eerder een soort van Arabische revolutie?

Is er een verklaring voor dat 98 % van de zogenaamde Islam terroristen van arabische oorsprong zijn?

En dat terwijl het meerdedeel bvan de Moslims tegenwoordig van niet arabische oorsprong is.

Oke de Islam discrimineerd niet maar ik moet het nog zien gebeuren dat bv een zwarte Somalier die het geweld moe is in zijn thuisland vertrekt naar Mekka en Medina en daar van harte welkom wordt geheten door zijn broeders en geholpen wordt een leven daar op te bouwen.

En waarom is dat eigenlijk??

 

ten eerste moet ik zeggen dat er een grote verschill is tussen een moslim en een arabier en verder is iemand die beweert moslim te zijn niet meteen iemand die goed is. moslim ben je met je daden.

ten tweede. dat jij het niet ziet gebeuren wat btreft de somalier wilt niet zeggeen dat het niet gebeurt. een ding weet ik wel zeker. er zijn weinig moslims die uit een moslim land vluchten. de ware moslim blijf vaak strijden tot zijn dood.en voor de niet moslim of matige moslim. ligt het meer voor de hand om naar een land te vluchten als nederland waar iedereen nog kansen krijgt om zich te ontwikkelen. En de regering van Saudi Arabie is niet echt geliefd bij moslims. of een echte voorbeeld van een echte islamitisch land.
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2007 om 13:37

En toch Kabir beheren de Saoedisch de meest heilige plaatsen voor de moslims en niemand die daar tegen protesteerd. Dus ik denk dat het wel goed zit met die Saoedisch in de ogen van moslims.

Kabir ken je voorbeelden van mensen die naar Mekka geemigreerd zijn? En waarom zouden gematigde moslims niet naar het land van hun profeet willen gaan?

Een jaar of tien geleden kwamen hier een heleboel Bosniers naartoe.

Ik dacht dat ze niet welkom waren in Mekka of Medina.

Maar wellicht heb jij gelijk dat kan ik niet echt beoordelen.

Dus uitgaande van dat jij gelijk hebt kunnen we dus binnenkort een miljoenenstroom van moslims verwachten naar Mekka en de opleving van de Islam verwachten.

Want wat stopt de moslims ze kunnen zo maar naar het land van mohamed gaan en daar de ware Islam invoeren zoals zij die zien.

Ze zeggen gewoon :"Broeders wij zijn weer thuis"'. En ze hebben de koran aan hun zijde.

 

Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2007 om 18:51
Hallo,

In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

En toch Kabir beheren de Saoedisch de meest heilige plaatsen voor de moslims en niemand die daar tegen protesteerd. Dus ik denk dat het wel goed zit met die Saoedisch in de ogen van moslims.

Kabir ken je voorbeelden van mensen die naar Mekka geemigreerd zijn? En waarom zouden gematigde moslims niet naar het land van hun profeet willen gaan?

Een jaar of tien geleden kwamen hier een heleboel Bosniers naartoe.

Ik dacht dat ze niet welkom waren in Mekka of Medina.

Maar wellicht heb jij gelijk dat kan ik niet echt beoordelen.

Dus uitgaande van dat jij gelijk hebt kunnen we dus binnenkort een miljoenenstroom van moslims verwachten naar Mekka en de opleving van de Islam verwachten.

Want wat stopt de moslims ze kunnen zo maar naar het land van mohamed gaan en daar de ware Islam invoeren zoals zij die zien.

Ze zeggen gewoon :"Broeders wij zijn weer thuis"'. En ze hebben de koran aan hun zijde.

 



feitelijk niet beste druide herne, de Bin Laden familie (weet niet of Osama zelf) heeft een heuse aandeel in Mekka (en Medina). De Saudische regering heeft niet veel te zeggen bij de heilige steden, deze worden door de geleerden bestuurd en om elke hoe zie je een student-geleerde (taalib al3ilm).

Wat betreft jouw voorbeeld van emigratie naar Mekka en Medina. Deze wordt ook bewoondt door een aantal Pakistanen en Turken, de voertaal is Arabisch, Pakistaans, Turks, Duits,...

Verder worden ook aanvragen om in Saudi Arabi� (in deze laatste tijd) te gaan emigreren geweigerd in heel het land en tot zover ik weet.

Wat betreft je sprookje, dat we allemaal naar Saudi Arabi� gaan en in opstand komen, dat laatste is niet toegelaten in de Islaam, en trouwens, het Westen en het Oosten behoort toe aan Allah (Verheven en Geprezen is Hij). Het wordt ook aangeraden om te reizen, om de pracht van Allaah onder zijn schepselen te zien en om kennis te maken en elkaar te leren kennen, en ook om de Islaam te verspreiden, hoop dat het een duidelijk antwoord is.

En Allah weet het als beste


gegroet,
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 januari 2007 om 03:52

Dank je voor je antwoord ABBT.

Ja voor een deel ben je wel duidelijk maar voor een ander deel dan ook weer niet.

Je zegt dat men op elke hoek daar een geleerde aantreffen kan. Dat klinkt in eerste opzicht wel indrukwekkend maar bij nadere gedachte dan weer helemaal niet omdat het gegeven duidelijk nieuwe vragen oproept.

bv.

zelfs een leek als ik weet dat Mekka een stad was waain Mohamed zelf Godswet over heeft afgeroepen na zijn verovering van Mekka.

Men mag dus verwachten dat in dat land dus nog de volledige Sharia wordt toegepast in de traditie van Mohamed of dat anders Moslims van de gehele wereld even langs zouden komen om een of ander recht te zetten. Het was immers Mohamed zelf die de eerte aanzet hiertoe gegeven heeft.

Jouw stelling dat er geleerden op elke hoek zitten doet vermoeden dat deze dus het huidige SA systeem ten volle ondersteunen.Want anders zouden ze zich wel uitsspreken tegen de uitleg die daar gehanteerd wordt. (wanneer je teminste aanneemt dat dit echte geleerden zijn.)

Maar dit betekent bv dan weer dat een hoofddoek voor een moslima niet in elke gelegenheid verplicht is in een openbare functie.

Immers het is welbekend en door de beschermer van gelovigen , hun eigen prins verklaard. In zijn paleis mogen meisjes geen hoofddoek dragen. Hij vindt dit ongepast omdat hij ook bezoek van niet moslims krijgt en hij vindt deze niet representief genoeg.

Ik mag aannemen dat er in de Islam geen dubbele standaarden worden gehanteerd niet? Ik heb ook nog geen enkele moslim geleerden gehoord die de koning hierin terecht wijst.

Dus blijkbaar is alle ophef die moslims kunnen maken wanneer in een niet moslim land dezelfde logica wordt gehanteerd volledige onzin en slechts misplaatste ruziemakerij. Anders zouden ze de afstammeling van Mohamed wel terechtwijzen. en berechten volgens een andere Sharia.

Je zegt dat het oosten en westen Allah toebehoort. Oke dan behoeft een moslim dus geen toestemming te vragen binnen landen waar de inwoners zich Moslim noemen.

Iets anders zou toch afbreuk doen op de eigen geloofsstelling.

Een moslim mag niet in opstand komen? Dat is het eerste wat ik hoor. Maar blijkbaar moet ik nog veel leren wil ik iets van de Islam begrijpen kunnen:-)

Groetjes

 

 

 

 

 

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 januari 2007 om 05:39
De systemen zijn vaak niet zo moeilijk om te doorgronden Druide. De mens des te m��r. Maar ja, wat is een leven zonder perspectief en hoop...?
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 januari 2007 om 05:52
Saddam is vanaf zijn tiende jaar opgevoed door zijn oom Khairulla Tulfa, auteur van het werkje "Drie dingen die God niet had moeten scheppen: Perzen, joden en vliegen". Heeft weinig "edels" (zie titel topic)
Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2007 om 23:06
Hallo, beste broeder,

In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

[...]


Sory dat ik het bovenstaande gedeelte heb weggelaten. Ik ga nog een paar kleine ophelderingen geven op de laatste punten, de reden staat onderaan...

In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

Ik heb ook nog geen enkele moslim geleerden gehoord die de koning hierin terecht wijst.


Toch wel. Er zijn geleerden die het doen. Maar sory hiervoor, ik wil openlijk geen namen noemen van shuyuukh die dat deden, want ik heb hier geen zekerheid in.
Wat ik wel weet is dat ze hem niet openlijk terechtwijzen, er zijn er wel anderen waar ik zeker van ben dat ze het wel deden en dat is omdat ze het openlijk deden. Een voorbeeld is Keshk (ra7imahu'Allah) , die openlijk de vorige koning van Marokko aansprak betreffende zijn status, handelinge, etc...

Andere geleerden waren hier tegen omdat hun methode die ze handvaarden, is dat een terechtwijzing in priv� moet gebeuren.

In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

Je zegt dat het oosten en westen Allah toebehoort. Oke dan behoeft een moslim dus geen toestemming te vragen binnen landen waar de inwoners zich Moslim noemen.

Daar heb je inderdaad een punt in, behalve dat Mekka en Medina onder Saudi Arabi� vallen. En Saudi Arabi� heeft een rechtssysteem die niet zomaar mensen toelaat (denk maar aan Napoleon de rapper die terugkeerde naar de Islaam, de muziek liet voor wat het was en een aanvraag deed bij Saudi Arabi�, maar werd afgewezen). Dus feitelijk moet je een aanvraag doen bij Mekka en Medina, waar er 100% via de Sharia wordt 'geregeerd'. Ik weet niet of je ooit naar Saudi tv hebt gekeken en als het gebedstijd is laten ze het mooie Mekka zien. Daar zie je op tv politiemannen (in het groen gekleed), deze staan onder het bevel van de Taalib al3ilm (de studenten in kennis).

In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

Een moslim mag niet in opstand komen? Dat is het eerste wat ik hoor. Maar blijkbaar moet ik nog veel leren wil ik iets van de Islam begrijpen kunnen:-)

Sory dat ik het zo snel heb gezegd dat een moslim niet in opstand mag komen, maar dat is de standaardsituatie. Nu moet je ook niet te snel een situatie gaan vormen. Natuurlijk kan ik voor jouw eentje vormen, maar ik zou hier graag niet aan beginnen. Zoals ik zei moet je kijken hoe de situatie in elkaar zit, dan nog is het met bepaalde voorwaarden. Zoals bvb met Imaam alBerbehaarie (ra7imahu'Allah), deze was een geleerde en had soms steun van de koning en soms werd hij weer zwaar onderdrukt, ondanks dat hij zwaar onderdrukt werd en ondanks zijn populariteit, zocht hij altijd een schuilplaats tot hij gestorven was (er zit een heel verhaal achter).

Een andere situatie is wanneer een groepje mensen naar alBasrie (ra7imahu'Allah) zijn geweest in verband met een onderdrukker. Hij vertelde hen om hem niet te bevechten. Ik zal insha-Allah de hele overlevering hier neerzetten om misverstanden te vermijden:

Een groep moslims kwamen bij al7asan alBasree (110H) ra7imahu'Allah, om hem een uitspraak te laten doen het vechten tegen al7adjaadj.

dus ze zeien: "O Abu Sa'eed! Wat zeg jij over het vechten tegen deze onderdrukker die onrechtmatig bloed heeft vergoten en onrechtmatig rijkdom heeft genomen, en dit en dat heeft gedaan?"

al7asan zei toen: "Ik zeg hem niet te bevechten. Als dit een straf is van Allah, dan zul je niet in staat zijn het weg te halen met je zwaarden. Als het een beproeving is van Allah, wees dan geduldig tot het oordeel van allah komt, en Hij is de beste van alle rechters."

Ze verlieten al7asan en waren het niet met hem eens en ze rebelleerden tegen al7adjaadj, die hen allen vermoordden.

En over dit zei al7asan altijd het volgend: "Als de mensen geduld hadden, wanneer ze werden beproeft met een onrechtvaardige heerser, zou het niet lang duren eer Allah hen een uitweg zou bieden. Echter, zij haasten zich altijd naar hun zwaarden, dus zij zijn overgelaten aan hun zwaarden. Bij Allah! Niet eens voor ��n dag hebben zij iets goeds gebracht."

ik heb net naar de titel gekeken na alzukar's post, we zijn flink off topic aan het gaan . Ik wou ook de andere punten verduidelijk (je bovenstaande gedeelte), maar dat kan niet in ��n post, want dan prikkel ik weer bepaalde vragen bij jouw, enzovoorts,... Hoop dat je het begrijpt.

groet,

Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?
Terug naar boven
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Zwaluw Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 januari 2007 om 06:10

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Saddam is vanaf zijn tiende jaar opgevoed door zijn oom Khairulla Tulfa, auteur van het werkje "Drie dingen die God niet had moeten scheppen: Perzen, joden en vliegen". Heeft weinig "edels" (zie titel topic)

En Saddam heeft dat lijstje persoonlijk een stuk langer gemaakt. En de masamoordenaar heeft zich ook veel te lang ongestoord lekker kunnen uitleven.

 

Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 januari 2007 om 01:45
Hoi,

In eerste instantie geplaatst door Zwaluw

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Saddam is vanaf zijn tiende jaar opgevoed door zijn oom Khairulla Tulfa, auteur van het werkje "Drie dingen die God niet had moeten scheppen: Perzen, joden en vliegen". Heeft weinig "edels" (zie titel topic)

En Saddam heeft dat lijstje persoonlijk een stuk langer gemaakt. En de masamoordenaar heeft zich ook veel te lang ongestoord lekker kunnen uitleven.

 



En kreeg hij daar geen hulp bij? Vraag me af waar hij die chemische bommen vandaan heeft... En vooral, hoe hij aan de macht kwam? En vooral nog, wie hem gesteund heeft? Ik zie hetzelfde verhaaltje bij OBL toen hij tegen de Russen vocht

Och, Amerikanen toch, ze moeten gewoon van sommige dinges afblijven. Net zoals die films waar ze supersoldaten maken en dan keren ze zich tegen hun


gegroet,
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?
Terug naar boven
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Zwaluw Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 januari 2007 om 09:16

Ook met deze kanttekening blijft Saddam een schoft en een massamoordenaar.

De strop was te goed voor hem.

Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 januari 2007 om 09:53
In eerste instantie geplaatst door ABTT

Hoi,

In eerste instantie geplaatst door Zwaluw

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Saddam is vanaf zijn tiende jaar opgevoed door zijn oom Khairulla Tulfa, auteur van het werkje "Drie dingen die God niet had moeten scheppen: Perzen, joden en vliegen". Heeft weinig "edels" (zie titel topic)

En Saddam heeft dat lijstje persoonlijk een stuk langer gemaakt. En de masamoordenaar heeft zich ook veel te lang ongestoord lekker kunnen uitleven.

 



En kreeg hij daar geen hulp bij? Vraag me af waar hij die chemische bommen vandaan heeft... En vooral, hoe hij aan de macht kwam? En vooral nog, wie hem gesteund heeft? Ik zie hetzelfde verhaaltje bij OBL toen hij tegen de Russen vocht

Och, Amerikanen toch, ze moeten gewoon van sommige dinges afblijven. Net zoals die films waar ze supersoldaten maken en dan keren ze zich tegen hun


gegroet,

 

Zo is het ABTT, Zo is het en niet anders.

Ik denk dat het trouwens nu wel eens tijd wordt dat me vooral hier in Nederland en Europa afstand neemt van die dwaze USA propaganda.

Er bestaat geen internationaal netwerk van duizenden terorristen die de westerse ebschaving ten val wil brengen. punt!!

Wanneer dit wel zo zou zijn dan zouden die niet meer als een maand nodig hebben om willekeurig wel land dan ook financieel volledig aan de grond te brengen.

En waarom gebeurdt dat niet? Simpel omdat niemand dat beoogt.

De zogenaamde superschurk bin laden is een fictie. De persoon bestaat wel echt maar het zijnspatroon dat hem is toegedicht is volslagen nonsens.

er bestaat geen superrijke schurk die zijn vermogenbesteed om oorlog te voeren.

Hoe in godsnaam zou die zijn superrijkdom moeten meesjouwen?

En waarom zou iemand een aanslag beramen op een kerncentrale of een trein als die echt schade wil aanrichten?

Dat zijn nauwelijks doelen te noemen die enig soelaas bieden.

Voor de goede orde en begrip . Elke europese stad kent een rioolstelsel naar elk huis toe en een gashoofdleiding om maar eens wat te noemen.

maar genoeg hierover :-)

Niet het zogenaamde terrorisme is een wereldwjd gevaar maar het zich als een pest verspreidende globalisme.

De onophoudelijke industrialisering van de wereld die zich enkel baseerd op winstgewag en die mensen en hun levensrechten afhankelijklaat zijnvn hun economische wetten.

DAT is pas terrorisme.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.