Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenbloederige VS aanval op Irakezen

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
salahdin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 15 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 421
Directe link naar dit bericht Onderwerp: bloederige VS aanval op Irakezen
    Geplaatst op: 07 april 2004 om 07:59

Salaam

Moge Allah (swt) onze broeders in Irak helpen in hun strijd tegen de Amerikaanse bezetters.

Hierboven: 25 burgerslachtoffers uit eenzelfde familie die getroffen zijn door barbaarse Amerikaanse bombardementen.

Alhamdoelil'Allah
Terug naar boven
Yahya Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 25 mei 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 142
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2004 om 09:37
En nog doet de moslimgemeenschap alsof er niets gebeurt, onze broers en zussen worden afgeslacht en we kijken toe en helpen mee.
Ons belastinggeld wordt gebruikt om oorlog te voeren in Irak, ons geld veroorzaakt Moslimbloed.
En op deze site wordt ons ook al de mond gesnoerd, een Moslim die wil praten over de plicht om te strijden wordt de mond gesnoerd.
Waar is de eens zo sterke moslimummah gebleven ?
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2004 om 09:41
Assalaamoe Alaikoem,

Maar het blijven lieverdjes die Amerikanen!!!!
De bevrijders, de bevrijders van de Olie die daar opgesloten zat in Irak en die alleen tegen een prijs Irak wou verlaten. Onderdrukking van de olie!!! De olie stroomt nu weer vrij Amerika binnen.

En die paar slachtoffertjes, ja voor wat hoort wat.

......................



Terug naar boven
marhaba Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 634
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2004 om 10:27

assalaam

lahawla wa lakouwata illa billah, inna lillahi wa inna ilayhi raji3oun.

 

allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2004 om 16:17
Assalaamoe Alaikoem,

Ze hebben ook een bom op een Moskee gegooid. Ze hebben vandaag vele kinderen gedood!!!



�De Amerikanen hebben Fallujah van de buitenwereld afgesloten. In de 300.000 zielen tellende stad is geen water of stroom meer. De voedselvoorziening zou al problematisch zijn geworden. Het plaatselijke ziekenhuis kan naar eigen zeggen de stroom gewonden niet meer aan.`)nu.nl








inna lillahi wa inna ilayhi raji3oun ....Hoelang moeten we nog aanzien dat onze broeders en zusters en kinderen afgeslacht worden. Subhanallah, elke Moslim moet verdriet voelen, elke Moslim moet de pijn voelen van een broeder of zuster die gevallen is in de strijd Fie Sabillilah. En wij moeten allen de pijn voelen die onze broeders en zusters voelen als hun kinderen afgeslacht worden.

Moge Allah onze broeders en zusters bevrijden uit de handen van de vervloekte vijand!!!

wassalaam

Jullie verdrietige broeder in Islam

NAK4LIFe

ps. De laatste tijd post ik vaak berichten met foto�s en `haat teksten`. Deze haat voel ik voor mijn vijanden, en zeker niet tegen alle niet�Moslims. Dit schrijf ik even voor de duidelijkheid.
Terug naar boven
salahdin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 15 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 421
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2004 om 18:18

Salaam,

Lahawla wa lakowata illa billah.

Ina lillahi wa ina ilayhi raji3oun

Alhamdoelil'Allah
Terug naar boven
Hatim Yahya Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 116
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2004 om 19:36
Volgens een nieuwsbericht zaten in het moskee complex volgelingen van al-sadr en had er eentje met een RPG op amerikanen geschoten, maar dat is natuurlijk nog geen excuus om er maar een bom op te gooien. Ten eerste omdat er onschuldige mensen aan het bidden waren, en ten tweede omdat het een moskee is. Dan hadden ze maar snipers moeten gebruiken of een andere manier.. Maar deze manier, met zoveel onschuldige slachtoffers is verwerpelijk.
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 april 2004 om 03:35
In eerste instantie geplaatst door Hatim Yahya

Volgens een nieuwsbericht zaten in het moskee complex volgelingen van al-sadr en had er eentje met een RPG op amerikanen geschoten, maar dat is natuurlijk nog geen excuus om er maar een bom op te gooien. Ten eerste omdat er onschuldige mensen aan het bidden waren, en ten tweede omdat het een moskee is. Dan hadden ze maar snipers moeten gebruiken of een andere manier.. Maar deze manier, met zoveel onschuldige slachtoffers is verwerpelijk.


Ja, maar ze zullen altijd beweren dat ze "onschuldig" zijn.
De vinger wijst overal naar toe, behalve naar henzelf. Wat zullen ze schrikken op de dag des oordeels(ALAHO ALEM), als ze dan geen Towba hebben gedaan!!! Subhanallah, de vinger gaat niet meer naar iemand anders toe.
Terug naar boven
rebil Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 107
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 april 2004 om 10:14

Jullie zitten elkaar ook wel op te naaien he! Jaren lang laten jullie Irak stikken onder het bewind van massamoordenaar Saddam. Dan grijpt Amerika in en doen jullie of je met Satan Himself te maken hebben. Als jullie moslims eerder hadden ingegerepen dan was Amerika daar niet eens geweest, jullie blij, iedereen blij. Ik zou ook wel wat foto's kunnen plaatsen van het resultaat van het schrikbewind van verschillende moslimstaten maar ik geloof dat je daarmee alleen maar haat opwekt.

Tip: Lees mijn topic 'Haat haatte, gehaat'

Terug naar boven
rebil Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 107
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 april 2004 om 10:24



Ja, maar ze zullen altijd beweren dat ze "onschuldig" zijn.
De vinger wijst overal naar toe, behalve naar henzelf. 

Doen jullie niet precies hetzelfde?

Terug naar boven
Ahmad Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 09 april 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 4
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 april 2004 om 00:31
In eerste instantie geplaatst door rebil

Jullie zitten elkaar ook wel op te naaien he! Jaren lang laten jullie Irak stikken onder het bewind van massamoordenaar Saddam. Dan grijpt Amerika in en doen jullie of je met Satan Himself te maken hebben. Als jullie moslims eerder hadden ingegerepen dan was Amerika daar niet eens geweest, jullie blij, iedereen blij. Ik zou ook wel wat foto's kunnen plaatsen van het resultaat van het schrikbewind van verschillende moslimstaten maar ik geloof dat je daarmee alleen maar haat opwekt.

Tip: Lees mijn topic 'Haat haatte, gehaat'

 

 

Vriend,,

 

als jij ruzie hetb met je vrouw val ik ook je huis niet binnen om jullie problem op te lossen.

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 april 2004 om 01:10
In eerste instantie geplaatst door rebil

Jullie zitten elkaar ook wel op te naaien he! Jaren lang laten jullie Irak stikken onder het bewind van massamoordenaar Saddam. Dan grijpt Amerika in en doen jullie of je met Satan Himself te maken hebben. Als jullie moslims eerder hadden ingegerepen dan was Amerika daar niet eens geweest, jullie blij, iedereen blij. Ik zou ook wel wat foto's kunnen plaatsen van het resultaat van het schrikbewind van verschillende moslimstaten maar ik geloof dat je daarmee alleen maar haat opwekt.


Tip: Lees mijn topic 'Haat haatte, gehaat'



Als die Bush zo graag wilt helpen, waarom gaat hij niet naar arme gebieden toe met zijn troepen om de honger te bestreidden????

Hij kwam alleen olie halen, open your eyes
Terug naar boven
rebil Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 107
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 april 2004 om 05:22

Vriend,,

 

als jij ruzie hetb met je vrouw val ik ook je huis niet binnen om jullie problem op te lossen.

Vriend, mijn vrouw is:

A. Geen gevaar voor de wereldvrede

B. Ze wordt niet misbruikt door mij, want als dat wel het geval was en je wist waar ik woonde dan zou je er zeker wat aan doen, toch?

Terug naar boven
rebil Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 107
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 april 2004 om 05:23
In eerste instantie geplaatst door nak4life

In eerste instantie geplaatst door rebil

Jullie zitten elkaar ook wel op te naaien he! Jaren lang laten jullie Irak stikken onder het bewind van massamoordenaar Saddam. Dan grijpt Amerika in en doen jullie of je met Satan Himself te maken hebben. Als jullie moslims eerder hadden ingegerepen dan was Amerika daar niet eens geweest, jullie blij, iedereen blij. Ik zou ook wel wat foto's kunnen plaatsen van het resultaat van het schrikbewind van verschillende moslimstaten maar ik geloof dat je daarmee alleen maar haat opwekt.


Tip: Lees mijn topic 'Haat haatte, gehaat'



Als die Bush zo graag wilt helpen, waarom gaat hij niet naar arme gebieden toe met zijn troepen om de honger te bestreidden????

Hij kwam alleen olie halen, open your eyes

Je hebt gelijk, maar je moet ergens beginnen

Terug naar boven
*Rahima* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 27 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 295
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 april 2004 om 06:49

Bush kwam naar mijn idee inderdaad alleen maar olie halen, onder het mom van "Irak bevrijden" de Irakezen waren er blij mee, maar vonden ook dat de amerikanen daarna weer moesten ophoepelen. Nu ze dat niet doen, zien de Irakezen ze als bezetters. Bush moet niet zo schijnheilig doen, hij houdt de Derde Wereld bewust arm, door in plaats van verwerkte producten uit (bijvoorbeeld) Afrika grondstoffen te kopen, zodat hij ze zelf kan laten verwerken en er meer aan verdient. Nederland geeft meer aan arme landen dan welk land dan ook, terwijl Amerika een keer of 6 zo rijk is.

Maar ik dwaal af: Bush is niets, een lozer, maar heeft wel Irak bevrijdt, zie dat ook in. De Amerikanen komen daar echt niet om bewust kinderen te doden etc. In juni zijn ze als het goed is weer weg en is Irak in handen van een democratische regering.

Liefs Rahima

Leven is het meervoud van lef
Terug naar boven
rebil Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 107
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 april 2004 om 06:58
In eerste instantie geplaatst door *Rahima*

Bush kwam naar mijn idee inderdaad alleen maar olie halen, onder het mom van "Irak bevrijden" de Irakezen waren er blij mee, maar vonden ook dat de amerikanen daarna weer moesten ophoepelen. Nu ze dat niet doen, zien de Irakezen ze als bezetters. Bush moet niet zo schijnheilig doen, hij houdt de Derde Wereld bewust arm, door in plaats van verwerkte producten uit (bijvoorbeeld) Afrika grondstoffen te kopen, zodat hij ze zelf kan laten verwerken en er meer aan verdient. Nederland geeft meer aan arme landen dan welk land dan ook, terwijl Amerika een keer of 6 zo rijk is.

Maar ik dwaal af: Bush is niets, een lozer, maar heeft wel Irak bevrijdt, zie dat ook in. De Amerikanen komen daar echt niet om bewust kinderen te doden etc. In juni zijn ze als het goed is weer weg en is Irak in handen van een democratische regering.

Liefs Rahima

Nog 15 jaar wachten ongeveer, dan rijden alle auto's, varen alle schepen, draaien alle huishoudens op waterstof energie. Dan hebben we dat olie gedonder niet meer.

Voor de rest zijn er vanaf het begin al Irakezen die aansl*gen plegen. Als deze Irakezen dat niet gedaan hadden dan waren de Amerikanen al lang weg geweest.

Terug naar boven
happylady3113 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 03 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 757
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 april 2004 om 09:58

Ik ben het niet met alles met Rebil eens, toch heeft hij wel een punt. Ik vind het verschrikkelijk wat er gedaan wordt met onze mede-moslims. Maar ik vind haat een hele destructieve gedachte. Ik probeer veel douaa te doen en geduldig te blijven. Inshallah helpt dat. Ik hoop dat mensen eindelijk in gaan zien dat wat ze doen, fout is (Bush speciaal). Maar Allahuahlem, misschien is het een test. Ik vind het erg moeilijk, maar geloof niet in geweld. Daar houdt het voor mij op. Ik vind het een primitieve oplossing. Wat anderen fout doen, worden ze voor gestraft. Misschien nu, zeker later. Dus: douaa en sabr, meer kan ik niet doen.

Groetjes happylady (die hier unhappy van wordt )

Terug naar boven
salahdin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 15 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 421
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 april 2004 om 17:29
In eerste instantie geplaatst door *Rahima*

In juni zijn ze als het goed is weer weg en is Irak in handen van een democratische regering.

Liefs Rahima

Salaam

Ik denk het niet. In junie zijn ze helemaal niet weg . Er zullen er waarschijnlijk bij komen. En de VS zal daar nooit helemaal weggaan. Je denkt toch niet dat al die moeite en al dat geld gespendeerd werd uit 'medeleven met de arme verdrukte Irakezen'. Nee, er zijn andere doelen voor de VS . E�n daarvan is het verkrijgen van permanente basissen, die ze trouwens al aan het bouwen zijn. Irak is strategisch goed gelegen tussen Iran en Syri� , de vijanden van Isra�l. Verder is er nog de olie die cruciaal is voor de economie in de VS.

Alhamdoelil'Allah
Terug naar boven
Ahmad Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 09 april 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 4
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2004 om 09:52
In eerste instantie geplaatst door rebil

Vriend,,

 

als jij ruzie hetb met je vrouw val ik ook je huis niet binnen om jullie problem op te lossen.

Vriend, mijn vrouw is:

A. Geen gevaar voor de wereldvrede

B. Ze wordt niet misbruikt door mij, want als dat wel het geval was en je wist waar ik woonde dan zou je er zeker wat aan doen, toch?

nu wie is gevaar voor werld??VS of amre mensen van irak??ga even het book schukenstaat lezen dan kom je pas acheter verder zeg ik niks

Terug naar boven
*Rahima* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 27 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 295
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2004 om 10:42

Ik ben het helemaal met Remco eens, en als de Amerikanen niet in juni weggaan, zoals ze beloofd hebben, vind ik dat ze geen bevrijders maar bezetters zijn en dat de Irakezen ze druit moeten jagen. het gaat allemaal veel te traag, er zijn meer moeilijkheden dan voorzien, nou dan hadden ze er beter over na moeten denken voor ze begonnen!

Liefs Rahima

Leven is het meervoud van lef
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2004 om 16:49
Assalaamoe Alaikoem en gegroet,

Als "de buitenlanders" hier in Nederland hun mond opendoen, moeten ze hun monden houden.
Als "de Moslims" hun mond opendoen hier in Nederland moeten ze hun monden houden.

En al die mensen wonen zelf in Nederland.....

Toch is het zo dat de personen die ook vinden dat de niet-Nederlandse nederlanders hun monden moeten houden en de Moslims ook, die personen schreeuwen het hardst dat "het bevrijdden" van Irak een goede zaak is.

Dus stel je eens voor dat de Moslims b.v. ineens heel Nederland innamen, iedereen die in de weg zit schoten ze dood(kinderen en vrouwen ook) en dan gaan ze de mensen hier in Nederland eens leren hoe alles nou wel en niet moet!!!!

WAT DAN!!!!! MOET JE NAGAAN HOE DE MOSLIMS ZOCH VOELEN IN DE WERELD!!!! Nu nog steeds in Irak.
Terug naar boven
rebil Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 107
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2004 om 17:24

Hoe moslims zich voelen in de wereld? Welke wereld? Er zijn tig landen waar ze onder moslim heerschappij kunnen leven, waar doe je zo moeilijk over?

Hier in nederland kunnen jullie zo een partij oprichten, dat recht hebben jullie, dan mogen jullie meebeslissen in de politiek, moet je nagaan, er zijn meer dan een miljoen moslims in nederland woonachtig, dat zou me een partij worden! Iedereen zal stemmen, want alle moslims van welke cultuur of land dan ook zijn eendrachtig en zullen allemaal stemmen op deze partij! Ik vraag me af waarom er nog niet zo'n partij in de tweede kamer zit? Of houden jullie er meer van om vanaf de kant op de westerse maatschappij af te geven?

Terug naar boven
polymorph Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 10 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 447
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2004 om 17:37

Salaam Alaikum,

Met de laatste opmerking heeft rebil gelijk.
behalve het aantal (ca 700.001).
Ik vindt het ook hoog tijd dat er een muslim partij komt.
democratie is tenslotte zelf aanpakken.Dus wie wil er lijst-trekker worden?
Kunnen wij ook eens het tekort aan mosqeen aanpakken,en het gezeur over de hijaab en de 100en vooroordelen de wereld uithelpen.

Islam Partij Nederland (IPN) ???

eenmaal andermaal...
Website kan geregeld worden,Insha Allah.

wa salaam,

Mohammed


  

Geef kennis door aan mij,zelfs als het maar een ayah is...(Bukhari)
Terug naar boven
salahdin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 15 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 421
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2004 om 17:42

Salaam,

We kunnen wel zo een partij oprichten, maar ik denk niet dat alle moslims op de partij gaan stemmen. Want Rebil praat over een groot aantal moslims. Maar hoeveel moslims praktiseren daadwerkelijk de Islam ?

Alhamdoelil'Allah
Terug naar boven
polymorph Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 10 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 447
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2004 om 19:28
Salaam Alaikum,

Das een goed punt.Zon partij moet ook meer op het programma hebben.
Zodat het een partij voor iedereen wordt maar wel islamitisch gekleurd.
Dus ook gezondheids-zorg,werkgelegenheid,wooning voorziening enz.
Geef kennis door aan mij,zelfs als het maar een ayah is...(Bukhari)
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 april 2004 om 03:40
In eerste instantie geplaatst door salahdin

Salaam,


We kunnen wel zo een partij oprichten, maar ik denk niet dat alle moslims op de partij gaan stemmen. Want Rebil praat over een groot aantal moslims. Maar hoeveel moslims praktiseren daadwerkelijk de Islam ?



Ja en dat stemmen op een partij, ik denk dat rebil dat sarcastisch bedoelde...

Maar je hebt wel een partij, de AEL(het gaat er even niet om of ik erachter sta of niet) maar probeer maar naar hun site te gaan http://www.ael.nl   nee, hij is er niet meer.
Waarom?!?!?! Ze zeiden dat ze tegen de acties in Irak zijn...en dat mocht dus niet!!!!
Terug naar boven
Ibn kathir Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 29 mei 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 12
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 april 2004 om 04:11
"Een piraat was gevangen en werd voor Alexander de Grote gebracht. Alexander vroeg de piraat, "Hoe durf je de mensen lastig te vallen?"
De piraat antwoordde, "En hoe durf jij dan de hele wereld lastig te vallen? Ik word een dief genoemd omdat ik het maar met een klein schip doe. Jij gebruikt een grote zeemacht en jij wordt een Keizer genoemd."

Volgens dit scenario zijn de machteloze mensen die triviale handelingen verrichten de grote terroristen, terwijl de grote machten, die in vele delen van de wereld terrorisme plegen, geciviliseerde barbaren zijn

Met andere woorden allemaal een pot nat alleen het volk lijd eronder!

Abdel Aziz
En volg hetgeen u is geopenbaard en wees geduldig, totdat Allah oordeelt. En Hij is de beste Rechter
Terug naar boven
happylady3113 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 03 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 757
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 april 2004 om 14:28

Zeker ibn Kathir, ik ben het eens met je.  Helaas gebeurt dat werkelijk overal.

Enne, die AEL is toch een groepering? Maar als ik hoor hoeveel mensen die gast volgen, dan ben ik nog niet zo blij, als het een politieke partij wordt. Maar ja, wie ben ik? Ik zal in ieder geval niet op hen stemmen.

Groetjes happylady

Terug naar boven
salahdin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 15 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 421
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 april 2004 om 16:32

salaam

Ik ben het  eens met de meeste standpunten van de AEL , maar ik denk dat de organisatie een paar strategische fouten hebben gemaakt. In Belgi� is er bij demonstraties veel schade aangericht aan de openbare infrastructuur en ook aan priv�goederen. Hierdoor hebben de Belgen een verkeerd beeld gekregen van de rechtvaardige standpunten zoals over Palestina. Ze zien groepen jongeren met de schaals om zoals de palestijnse Mujahideen. En dan gaan ze een link leggen tussen de vernieling en de Palestijnse zaak. Dit werd natuurlijk overdreven door de media. Dus de AEL bedoelde het goed maar pakte het verkeerd aan. Ik hoop dat daar een verbetering in komt.

De Joden en vooral de zionisten onder hen pakken het veel slimmer aan.

Alhamdoelil'Allah
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 april 2004 om 07:27

De AEL goeie standpunten?  Vast wel, net zoals het Vlaams Blok er ook wel heeft...  Het probleem is echter dat hij ook barslechte standpunten heeft.  Yahyah-tje is bv zo fan van integratie dat hij graag alle gemeenschappen van elkaar wil afsluiten en voor het moslim-deel van de bevolking de Sharia wil invoeren...  En in Belgi� heeft de AEL deelgenomen aan de verkiezingen, grappig om te zien hoe de AEL publiekelijk ten onder ging met minder dan een procent van de stemmen.

Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.141 seconden.