Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Chechnya

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
I S L A M Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 17 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 556
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote I S L A M Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Chechnya
    Geplaatst op: 12 augustus 2004 om 04:50

Salamoen Aleykoem

Ja foutje is menselijk. Maar wat de russen doen niet.

                    ������ ----->Haat de zonde, niet de zondaar<-----
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 augustus 2004 om 04:21
Ik heb inderdaad ook wel s gelezen dat Poetin piloot was geweest in gevechtsvliegtuigen, maar of dat tegen Tsjecheni� was, zou k niet weten... 
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
I S L A M Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 17 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 556
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote I S L A M Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 augustus 2004 om 02:42

Salamoen Aleykoem

Remco je leest mijn bericht niet goed door. Ik zei nadat ik een documantiare gezien te hebben, niet nadat ik erachter was gekomen. Maar er is heeeeel veel duidelijk geworden. Verdomde russen. Inshallah zullen de mujahidien daar beloont worden.

                    ������ ----->Haat de zonde, niet de zondaar<-----
Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 augustus 2004 om 14:20
nou ja F16 of wat dan ook een gevechtsvliegtuig...hij heeft het persoonlijk gedaan.
Terug naar boven
*Anissa* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 06 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 205
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *Anissa* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 augustus 2004 om 14:16

salaam

Wat betekent F16's.

Dank je wel (alvast).

wasalaam anissa

Geloof in Allah en wees niet eigenwijs. Allah is de enige naar wie ik wijs.
Volg hem en je vindt de weg naar het paradijs.
Bid 5X per dag met een mooie glimlach.
Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 augustus 2004 om 10:23

Salaam,

Ja toch deze man heeft gelijk...maar Camera mensen enzo mogen daar ook niet komen dagelijks verdwijnen er mensen en echt ziekelijke moorden vinden er plaats duizenden vluchtelingen...hongersnood enzo.
Poetin is niets minder dan Bush vind ik...deze man heeft persoonlijk bommen geworpen op onschuldigen daar met zijn F16's.
als je daar met Camera gezien wordt ben je gelijk dood...
ik heb gezien ze leieten zo'n Rusische soldaat praten en hij zei trots zonder schaamte: ''Ik heb een 4 jarige jongetje afgeslacht, want als hij oud wordt vermoordt hij mij mischien''
Daar is een echte Jihaad...broeders uit verschillende landen proberen het op te nemen voor ons in dat sneeuw...Moge Allah ze bijstaan en de overwinning geven...Amien!

Terug naar boven
I S L A M Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 17 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 556
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote I S L A M Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 augustus 2004 om 01:45

Salamoen Aleykoem

Nadat ik gisteravond een documantaire op een engels net heb gezien ben ik tot de volgende conclusie gekomen. POETIN STAAT VOORTAAN NAAST BUSH, SHARON EN BLAIR!!!

Die russen wat ze allemaal doen. Zuid-rusland. Daar is jihad.

                    ������ ----->Haat de zonde, niet de zondaar<-----
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.031 seconden.