Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Groot probleem!Help mij!

 Post Reply Post Reply Pagina  123>
Schrijver
Koen Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2004
Online status: Offline
Berichten: 6
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Koen Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Groot probleem!Help mij!
    Geplaatst op: 14 augustus 2004 om 16:21

Hallo,

Ik ben een student van 23 jaar en ik heb een probleempje.Wat is mijn probleem?Om kort te zijn:Ik ben een christen jongen en ben dolverliefd op een moslimmeisje. Ik wist al wel dat dit in de Islam een probleem was, maar dacht altijd bij mezelf:als het echte liefde is, dan zal het wel aanvaard worden.Wat blijkt nu, het is echte liefde, en blijkbaar vormt het nog een probleem. Want we zijn nu ongeveer 3 maanden samen, en haar ouders zijn nog steeds niet op de hoogte. Wanneer ik haar hierover aanspreek, dan zegt ze me dat ze angst heeft voor de reactie(vooral van haar vader) en wil ze het liefst zolang mogelijk uitstellen.

Mijn familie daarentegen, is wel van alles op de hoogte, en zij beginnen me te waarschuwen.Ze zeggen me dat ik niet te fel moet hopen,omdat ik wel eens erg gekwetst zou kunnen geraken.

Nu is mijn vraag:Hebben mijn ouders gelijk?Ga ik gekwetst worden?Is deze relatie voorbestemd om slecht te eindigen?Is er geen goed alternatief voor ons?Kortom:Is er een manier waarop haar vader onze relatie ooit zal aanvaarden?

Alvast bedankt,

groeten Koen

Terug naar boven
marhaba Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 634
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote marhaba Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 augustus 2004 om 17:07

dag koen,