Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Rascistische uitlatingen op internet

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
A_en_S Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 31 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 233
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote A_en_S Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Rascistische uitlatingen op internet
    Geplaatst op: 06 november 2004 om 07:48
En een trage site ook nog. Ik kan niet eens wat posten.. :(
Moge Allah soebhana wa ta'ala ons vergeven voor onze zonden.. Amien!
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 november 2004 om 16:02

Hey IHAEM,

Je moet oppassen!

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 november 2004 om 16:06

gevaarlijk, nietwaar, misschien riskeer ik nu wel dat ik op de 'dodenlijst' van de AIVD kom!!!!!!!!!

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
A_en_S Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 31 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 233
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote A_en_S Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 november 2004 om 08:37

Salaamoe alaikoem wa rahmatullahi wa barakatoehoe,

Dit is het bericht dat ik terug kreeg! Lekker he?

Soumaya..

Geachte heer of mevrouw,

Bedankt voor uw melding. Deze site is bij ons bekend. Het materiaal wat erop staat is inderdaad strafbaar. Maar ik moet U helaas mededelen dat wij er erg weinig aan kunnen doen. Niet alleen loopt de site in de VS (dus formeel buiten onze jurisdictie), maar het wordt ge-hosted door een racistische provider. Een e-mail met een verzoek tot verwijdering (wat bij commerci�le providers soms wel werkt) maakt dus geen kans. Wel blijven wij proberen om naar andere oplossingen voor het probleem te zoeken.
Ik hoop U voldoende te hebben ge�nformeerd.
Met vriendelijke groet,

Moge Allah soebhana wa ta'ala ons vergeven voor onze zonden.. Amien!
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 november 2004 om 08:58
Daar kunnen ze echt weinig aan doen he...  Vertelt natuurlijk wel weer wat over ons aller geliefde USA
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 november 2004 om 13:05

 

http://www.holland-hardcore.com/modules.php?name=Forums& file=viewtopic&t=1864

Mijk schreef:

Ik zou er trouwens helemaal niet raar van opkijken als die Abou Jahjah binnenkort overhoop wordt geschoten door een rechts-extremist.

Die vent geslachtsdeelt echt de grootste onzin bij elkaar en hij begeeft zich, zonder besef, in het hol van de leeuw.



        baviaan schreef: 
       
Aboe Yaya is ene stom kieken, maar die andere varkenskop, Azzuz..... 
      mogen ze van mij in 1 moeite.... Goedzo

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
A_en_S Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 31 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 233
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote A_en_S Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 november 2004 om 02:54

Salaamoe alaikoem wa rahmatullahi wa barakatoehoe,

Umm.. Dat zijn nog de 'lieve' berichten. Ik heb een email terug gestuurd met de vraag hoe het kan dat een racist dit mag doen, ook al is het onder amerikaanse vlag! Wordt dus vervolgd..

Wassalaam,

Soumaya..

Moge Allah soebhana wa ta'ala ons vergeven voor onze zonden.. Amien!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.