Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Islaam

 Post Reply Post Reply
Schrijver
BlAcKsHaDoW15 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 12 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 121
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote BlAcKsHaDoW15 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Islaam
    Geplaatst op: 30 november 2004 om 12:15

Assallam ahleikom

Beste ongelovigen ik willen jullie wat vertellen

Hoe harder jullie de islaam aanpakken hoe sneller het groeit, hmzz vaag he  subhanallah

Na dat Theo dood was hmzz echt zo'n groote groep bekeerde tot de islaam maar de ene groep zegt: ha eindelijk hebben we de islaam te pakken maar ondertussen is er een andere groep die bekeren allemaal tot de islaam zo snel subhannallah. Steeds wanneer islaam wordt onderdrukt groeit het steeds sneller, zien jullie hier geen wonder aan ? ikzelf vind het machallah en een wonder. Maar ja jullie zullen het merken maar euh christen hoeveel mensen bekeren tot het christendom ?1, 2, 3? De kinderen van een cristenen oke die worden dan wel cristenen(als ze dan nog jong zijn)misschien dat ze lateren bekeren tot islaam. Maar islaam er zijn zoveel mensen van christenen joden en noem maar op die bekeren tot de islaam subahanallah hamdullillah dat allah hun de licht heeft gegeven en insallah zullen jullie het ook zien dat islaam de enige ware geloof en de weg is naar de paradijs en vrede

 

wasallaam

Terug naar boven
Herne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 370
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Herne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 december 2004 om 00:12
Is het dan niet vreemd dat het moskee bezoek in Nederland alsmaar terug loopt?

http://spitsnet.nl/cci.php?id=24532
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 december 2004 om 05:46

In eerste instantie geplaatst door Herne

Is het dan niet vreemd dat het moskee bezoek in Nederland alsmaar terug loopt?

http://spitsnet.nl/cci.php?id=24532

ik weet niet naar welke moskeen zij onderzoek hebben gedaan, maar waar ik heen ga, zie ik alleen maar de jeugd toenemen. het verschilt ook per tijd, als ze die onderzoek in de ramadan hadden gedaan was de resultaat anders geweest.

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
marleen Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 122
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote marleen Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 december 2004 om 05:52
Het moskee bezoek loopt terug zeg je. Daar kan ik niet over oordelen, want zelf ga ik nog niet naar de moskee, hoop dat inshaAllah in de toekomst wel te doen. Ik denk trouwens niet dat je kunt zeggen als de bezoekers terug lopen dat dan ook gelijk het aantal moslims daalt. Niet iedere moslim gaat naar de moskee, veel vriendinnen van mij bidden gewoon thuis.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.064 seconden.