Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Dubbele moraal

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Dubbele moraal
    Geplaatst op: 15 februari 2005 om 09:31

Hoi,
ik stoor me de laatste tijd een beetje aan de manier van discussieren van enkele nieuwe leden.  Ik denk dat jullie allemaal wel weten waarover ik het heb, maar ik quote een paar stukjes:

"Je zult je nooit bekeren, en dat is maar goed ook voor ons geloof.

Want zo een domme wijf als jij, zou een belediging zijn voor het geloof!" (SoldierOfAllah)

"ja whahaa je vind het vast niet erg als een man zn hand onder je kont schuift, whahahaa wat maakt het uit hij heeft toch ervaring... dat krijg je, legeflessen kan je immers ook weer retour doen, dus vrouwen ook whahaha"(Malikah)

Dit zijn er 2 van de laatste dagen, maar de afgelopen tijd gaat het van kwaad naar erger.

Niemand heeft iets tegen een heftige discussie, maar dit is geen discussieren meer, dit is ronduit beledigen of een poging doen tot.
En dan vraag ik me af 'waar blijven al die corrigerende stemmen van de forumleden?' 'wordt dit zomaar gepikt?'
Moest ik als niet-moslim zoiets durven schrijven, wordt er moord en brand geschreeuwd.  Nu kan iedereen blijkbaar maar begaan.

Verder kan ik moeilijk inbeelden dat ik de enige ben die zich aan dit soort posts ergert.

Dus een oproep: laten we ophouden met dit kinderachtig gedoe en weer discussieren, zonder proberen the 'easy-way-out' te nemen en mensen proberen weg te pesten.  Want dat lukt jullie, in mijn geval dan, toch niet  Daarvoor kom ik hier al een jaar veel te graag En ik hoop dat dat zo blijft!

Doei Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2005 om 10:40
Sommigen denken dat de niet-Moslims op dit forum erop uit zijn om de Islam aan te vallen. Dat is niet zo. Wij willen graag in gesprek met mensen die een andere levensbeschouwing hebben dan wij, om zo iets te leren. Soms houdt dat in dat we kritiek leveren op de Islam of om uitleg vragen van dingen die wij niet begrijpen. Het forum is open voor iedereen die over de Islam of over gerelateerde zaken wil praten.

Terug naar boven
azajamal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 13 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 163
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote azajamal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2005 om 10:56

Anne kim jullie hebben gelijk de mannier waarop mijn moslim broeders en zuster het doen is niet de juiste mannier. Ze halen overleveringen aan van onze profeet maar zelf vergeten ze hoe hij omging met mensen inmannier van praten en geduld hij beledigde niet schold niemand uit. ik vind het leuk om  hevig te discuseren en moet toegeven ben behoorlijk emotioneel je moet me eens in het echt zien discuseren met mijn baas op het werk. Hij vind het ook geweldig als ik met em discuseer. maar beledigen nee broeders en zuster ik zou als ik jullie was nog eens over het karakter lezen van onze profeet. hij was en wordt immers de leven de Qur'an genoemd. hevig discuseren is niks mee maar komt niet met zulke zinloze argumenten gericht naar mensen die anders denken.

heb geduld met ze blijf praten met ze meschien zal Allah inschalah die sluier voor hun ogen weg doen en zullen zij de waarheid zeggen. (ik weet wat anne en kim nu denken' jij het jou waarheid en wij hebben onze waarheid) maar als er eeen hemel en hel zijn kim en anne en ik weet zeker dat die er zijn geen twijfel aan, dan kan er maar een waarheid zijn. zijn we het daar mee eens?

hierbij bied ik mijn excuses als ik enig belediging aan jullie adres heb begaan en ik hoop dat mijn broeders en zuster mijn voorbeeld volgen.

Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2005 om 11:35

ja sorry hoor, soms is er zoveel onbegrip en zorg je voor zoveel tegenstrijdigheid, dat sommige mensen zich even niet meer in kunnen houden, wat azajamal heeft gezecht klopt, en ik probeer me daar ook vaak aan te houden, maar kon me even echt niet meer inhouden, volgende kker zal ik de waarheid wat netter en iets anders formuleren, ook zal ik me proberen te houden aan wat de profeet saws. heeft gezecht.

ik wil ook mijn excusses aanbieden, dit was niet hoe een echte moslim had moeten reageren, dit wat een puur hollands-utrechtse opmerking.

 

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2005 om 11:37
Idem dito. Dergelijk gedrag is een moslim niet waardig en helemaal niemand waardig. Ik ben ook niet altijd even subtiel, maar dat puberale gedrag heb ik insha Allah jaren geleden al achter me gelaten. Gelukkig is de meerderheid hier wel aardig en beleefd. Zelfs al verschilt men onderling van mening.
� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Oegt_merjem Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 22 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 244
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oegt_merjem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2005 om 12:55

En ik ben het helemaal met kimmie eens, ik stoorde me er ook heel erg aan....sub7anna ALLAH

Vandaar dat ik heel vaak geen zin had om te reageren dus ik hoop dat we allen wat meer en beter zullen nadenken voordat we zomaar iets plaatsen..

Vrees ALLAH waar je ook bent...en zeg slechts het goede en anders zwijg je beste broeders en zusters..

La ilaha illa ALLAH......!!!!
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2005 om 13:00

onsmakelijke reacties zeg !

er is ook een knop dat heet 'REPORT'

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2005 om 13:03

 

Asalaam alaikoum,

Schandalig dat moslims zo reageren en met zulke woorden, schandalig gewoon.

Kimmie een advies van mij, wanneer je zulke reacties krijgt meld dat bij de beheerder want dit kan gewoon niet. Er gelden forumregels en iedereen moet zich aan die forumregels houden.

Wa salaam alaikoum,

 

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2005 om 13:32

Okaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay! We weten nu elkaars meningen erover dus zullen we er maar over ophouden? Malikah heeft haar excuses aangeboden, en ik hoop dat Kimmie dat aan zal nemen. Vast wel denk ik. Dus als Kimmie het okay vind, en de rest die zich beledigt voelt, en de mensen die beledigen het voortaan niet meer zullen doen, kunnen we het er nu maar beter hierbij laten denk ik zelf.

Ma'asalama

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2005 om 13:55
In eerste instantie geplaatst door malikah

ja sorry hoor, soms is er zoveel onbegrip en zorg je voor zoveel tegenstrijdigheid, dat sommige mensen zich even niet meer in kunnen houden, wat azajamal heeft gezecht klopt, en ik probeer me daar ook vaak aan te houden, maar kon me even echt niet meer inhouden, volgende kker zal ik de waarheid wat netter en iets anders formuleren

Je denkt nu vast slim te zijn door te zeggen dat je "de waarheid" netter gaat uitdrukken, maar er zit geen gram waarheid in.  Ik heb een mooie, vaste relatie.  Wat ik hierboven gequote heb, was gewoon een rotte poging om me te kijk te zetten, niet meer en niet minder.  Ik weet dat jij zwanger bent, hoe zou jij het vinden, moest ik hier komen posten :'wel, die malikah weet vast niet eens wie de papie van haar kindje is'.  Volledig uit m'n duim gezogen natuurlijk, maar het staat er toch maar.
Maw, ik vond het erg smerig van je om zoiets hier neer te zetten, dus kom niet met dat je de "waarheid' volgende keer netter zal uitdrukken. 

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2005 om 13:56
In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir

onsmakelijke reacties zeg !

er is ook een knop dat heet 'REPORT'

Maak je maar geen zorgen, die is veelvuldig ingedrukt Maar het lijkt me beter het te bespreken dan dit soort gedrag te laten verdergaan.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2005 om 13:57
In eerste instantie geplaatst door malikah

ik wil ook mijn excusses aanbieden, dit was niet hoe een echte moslim had moeten reageren, dit wat een puur hollands-utrechtse opmerking.

En ik aanvaard ze, en neem erbij aan dat ze ook op die "waarheid" sloegen.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2005 om 13:58
Bedankt voor alle reacties trouwens!
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Jaseena Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 300
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jaseena Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2005 om 14:21

Salam Aleikum wa rahmatullahi wa barakatoehoe,

Sme7li als ik verkeerd over kom bij mensen ofsow, maar dit is wat ik ervan vind.
Nooit zou ik de eer van een broeder en of zuster willen schaden....
Zie ik dat er iets niet klopt, desnoods stuur ik die persoon een pm'tje van joh het kon ook anders en dergelijk, of op de forum waar ook anderen van kunnen leren incha Allah.
Maar zoals hier gereageerd wordt op de broeders en zusters door een aantal, sorry ik zou het nooit zo aanpakken.
Met liefde en respect leer je de ander sneller en beter wat dan het op een afstandelijke manier te doen.

Wat niet uit je hart komt, zal de mijne ook niet raken.......

wa aleikum salam

4 jaar -te jong
18 jaar -te overmoedig
trouwdag -te gelukkig
gezin -te druk
ziekte -te ziek
werk -te veel zorgen
oude dagen- te oud
DOOD -te laat om aan Allah te denken
Terug naar boven
azajamal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 13 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 163
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote azajamal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2005 om 14:45

salaam moealykum warahmatoelah

je hebt ook gelijk zuster, maar nogmaals kijk naar het voorbeel dvan onze profeet . je moet altijd aan onze profeet denken. Allah heeft in Qur'an vermeld dat onze profeet een van de beste karakters heeft onder de mensen . Er zal nooit zo iemand als onze profeet opstaan en nooit heeft er zo iemand opgestaan.

Hoe denk je dat hij harten van mensen veroverde ? door zijn karakter. zijn karakter straalde hij uit. hij liet zijn karakter niet alleen aan moslims zien maar ook aan ongelovige.

dus als er iemand onder de moslims iets doet wat in strijd is met de Qur'an en de soenah horen we dat te laten zien en merken ook ook de niet moslims zodat zij kunnen zien hoe de islam is.

Dat is het probleem van moslims tegenwoordig we laten de islam niet zien zoals het hoort. Hoeveel moslims nodigen hun buren uit om langs te komen of lachen naar de buren of wat dan ook om te  laten zien dat wij moslims zijn. zodat zij zich afvragen hoe komt het toch dat die mensen zo zijn. zodra zij nieuwsgierig worden naar ons dan moeten wij vertellen dat het door de islam komt. Allah leid wie Hij wil en misleid wie Hij wil

Terug naar boven
SoldierOfAllah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 08 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 91
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote SoldierOfAllah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 februari 2005 om 10:01

Hahahahahahahahahahahah

Anne, NO COMMENT, maar Kimmie ga toch lekker naar de Hel!

Wat denk je nou, ik wil niet dat je weggaat! Ik wil juist dat je blijft, zodat ik je elke dag het gevoel geef wat jij aan ons probeert te geven.

Ja,ja, beste broeders en zusters in de Islam, ik weet dat onze profeet PERFECT was masha Allah, maar het enige wat ik doe is mij verdedigen. Mag dat?

En ja de manier waarop, is de enige manier die de kafirs begrijpen....sorry.

Moge Allah (s.w.t.) mij vergeven en naar het goede leiden, amien.

Terug naar boven
happylady3113 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 03 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 757
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote happylady3113 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 februari 2005 om 10:06

Waarom schrijf je dan dat Kimmie naar de hel mag gaan?
Ik snap je niet. Misschien bedoel je het helemaal niet slecht, maar het komt wel slecht over.  Jammer!

Salaam happylady
Terug naar boven
SoldierOfAllah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 08 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 91
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote SoldierOfAllah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 februari 2005 om 10:16
In eerste instantie geplaatst door happylady3113

Waarom schrijf je dan dat Kimmie naar de hel mag gaan?
Ik snap je niet. Misschien bedoel je het helemaal niet slecht, maar het komt wel slecht over.  Jammer!

Omdat ik mij ook aan Kimmie stoor en ja van mij mag ze naar de Hel.

Luister zuster, lees even heel goed wat die Kimmie  als reactie geeft na dat sommige broeders en zusters gereageerd hebben. Ze wil gewoon aandacht, maar zij is denk ik even vergeten dat de meerderheid hier (en dan niet via voortplanting alleen) moslim is! En ja ook de webmaster, moge Allah hem nog meer kennis schenken en naar het goede pad leiden, is moslim. Dus wat denkt ze wel met ,..je krijgt me na een jaar niet weg hier...' Geef mij maar een jaar Kimmie en dan zul je zien

 

Terug naar boven
happylady3113 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 03 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 757
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote happylady3113 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 februari 2005 om 10:19
Ze schrijft iets heel anders: ik kom hier al een jaar veel te graag. Even goed lezen en ik vind het jammer dat je het schrijft. Helaas.
Salaam happylady
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 februari 2005 om 11:10
In eerste instantie geplaatst door SoldierOfAllah

Hahahahahahahahahahahah

Anne, NO COMMENT, maar Kimmie ga toch lekker naar de Hel!

See you there, zou ik zeggen.

Wat denk je nou, ik wil niet dat je weggaat! Ik wil juist dat je blijft, zodat ik je elke dag het gevoel geef wat jij aan ons probeert te geven.

En dat is?

Ja,ja, beste broeders en zusters in de Islam, ik weet dat onze profeet PERFECT was masha Allah, maar het enige wat ik doe is mij verdedigen. Mag dat?

Euh nee, je hangt de bromvlieg uit.  En verlaagt in the proces het niveau van het hele forum.  Tot een tijdje terug ging iedereen hier prima met mekaar om.  Het strubbelde wel eens, maar er is hier zelden iemand geweest met zo weinig gevoel voor moraal en respect als jij.  Als je even rondzoekt, zul je merken dat er een heel hoop andere fora zijn waar mensen het wel prima vinden beledigingen naar mekaar te roepen, misschien voel je je daar beter.  Meer jouw niveau.

En ja de manier waarop, is de enige manier die de kafirs begrijpen....sorry.

Je bedoelt, de enige die jijzelf kent...  Niemand van de 'kafir' zet nl iets wat in de buurt van jouw gebromvlieg komt...

Moge Allah (s.w.t.) mij vergeven en naar het goede leiden, amien.

Ik vermoed dat jij een hele berg vergiffenis gaat nodig hebben...

Gr Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 februari 2005 om 11:13
In eerste instantie geplaatst door SoldierOfAllah

In eerste instantie geplaatst door happylady3113

Waarom schrijf je dan dat Kimmie naar de hel mag gaan?
Ik snap je niet. Misschien bedoel je het helemaal niet slecht, maar het komt wel slecht over.  Jammer!

Omdat ik mij ook aan Kimmie stoor en ja van mij mag ze naar de Hel.

Luister zuster, lees even heel goed wat die Kimmie  als reactie geeft na dat sommige broeders en zusters gereageerd hebben. Ze wil gewoon aandacht, maar zij is denk ik even vergeten dat de meerderheid hier (en dan niet via voortplanting alleen) moslim is! En ja ook de webmaster, moge Allah hem nog meer kennis schenken en naar het goede pad leiden, is moslim. Dus wat denkt ze wel met ,..je krijgt me na een jaar niet weg hier...' Geef mij maar een jaar Kimmie en dan zul je zien

Let maar op dat jij dat jij met je taal hier ondertussen nog niet geblokt bent.  En je zal je nog aan heel veel mensen storen in je verdere leventje, maar de meeste mensen gaan zich dan niet zo gedragen als jij.  Geloof nu echt dat het leven enkel gaat om wat jij wil?  Want dan ga je een keer heel hard op je bek gaan...  Wake up jochie...

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
SoldierOfAllah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 08 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 91
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote SoldierOfAllah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 februari 2005 om 12:37

Maak je maar geen zorgen om mij

Ik zal er met God's wil zijn zolang jij ook hier bent.

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 februari 2005 om 12:40
In eerste instantie geplaatst door SoldierOfAllah

Hahahahahahahahahahahah

Anne, NO COMMENT, maar Kimmie ga toch lekker naar de Hel!

 

 

Assalaam Aleikoem broeder Soldier,

Ik vind dat je echt TE ver gaat. Met beledigen bereik je niets, zoals ik al eerder zei. Je hoort mensen uit te nodigen tot ons mooie geloof en jij beste broeder schrikt mensen alleen maar af. IK zal je eerlijk zeggen dat ik een report heb gestuurd, want je gaat maar op de oude voet door ondanks wat al onze broeders en zusters tegen je zeggen. Je wilt helemaal niets aannemen. Iedereen is het met je oneens op de manier van hoe jij reageerd. Iedereen zegt dat je naar ons Grote voorbeeld, de Profeet Mohammed vzmh, moet handelen. Maar jij beste broeder blijft het LINKS lopen, terwijl wij allemaal rechts lopen.

Jij reageerd zo agressief en hatelijk dat is A-Islamitisch! Moge Allah swt je leiden.

Wa Aleikoem Salaam

 

Terug naar boven
SoldierOfAllah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 08 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 91
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote SoldierOfAllah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 februari 2005 om 12:46

Geeft niets zuster, doe maar wat je denkt dat goed is, ik doe dat ook.

En ja, zolang Allah het mij toelaat, zal ik mijn best doen om die kafirs even een stukje van hun eigen cake te laten proeven.

Salaam

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 februari 2005 om 12:49

Assalaam Aleikoem broeder Soldier,

Zeg me asjeblieft wat je daarmee probeert te bereiken? Er onstaat dan toch alleen maar meer haat?

Wa Aleikoem Salaam

 

Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 februari 2005 om 13:17
In eerste instantie geplaatst door SoldierOfAllah

Geeft niets zuster, doe maar wat je denkt dat goed is, ik doe dat ook.

En ja, zolang Allah het mij toelaat, zal ik mijn best doen om die kafirs even een stukje van hun eigen cake te laten proeven.

Maar dat is toch niet de manier waarop je het zou moeten doen! Dat weet je toch wel? Je bent nu echt verkeerd bezig. Je weet dat Kimmie je wel zal begrijpen als je op een normale manier praat. En ik vind het goed van je dat je ons geloof probeert te verdedigen maar niet op deze manier alsjeblieft. Wat zul je tegen Allah Subhana wa Ta'ala zeggen als Hij hierover vraagt? En Hij zal hierover vragen dat is een ding wat zeker is. Op die dag zul je al zoveel zonden hebben waarvoor je uitleg voor zult moeten geven. Deze zonde wil je er echt niet nog eens bij hebben. Je zult smeken om het overnieuw te mogen doen. Laat het niet zo ver komen en gedraag je zoals een moslim dat zou moeten doen. Niet alleen voor de rust op dit forum maar ook voor jezelf. Dat je straks iets minder hebt om je over te schamen. De tijd gaat snel, en straks is het al te laat. Het is te laat voordat je het doorhebt. Ook ik irriteer me soms aan Kimmie. Maar daarbij moet je je geduld houden. Allah zal daar veel tevredener over zijn dan wanneer je zo tegen haar gaat praten. Moge Allah ons leiden en vergeven.

Ma'asalama

Salaam

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 februari 2005 om 13:39
In eerste instantie geplaatst door SoldierOfAllah

Geeft niets zuster, doe maar wat je denkt dat goed is, ik doe dat ook.

En ja, zolang Allah het mij toelaat, zal ik mijn best doen om die kafirs even een stukje van hun eigen cake te laten proeven.

Salaam

Assalamoe alykoem,

SubhanAllah, jij leert het nooit zeg, zal je stoppen als ik met een vers kom uit de Quran:

16:125 Nodig uit tot de weg van jouw Heer, met Wijsheid en goed onderricht, en wissel met hen van gedachten op de beste wijze. Voorwaar, jouw Heer weet het beste wie van Zijn Weg afgedwaald is en Hij weet beter wie de rechtgeleiden zijn.

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 februari 2005 om 13:41
masha'Allah Abou Jabir. Moge Allah hem leiden met dit vers, en hem vergeven van zijn zonden.
Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 februari 2005 om 13:47

Allhamdoullilah dat jij dit vers hebt geplaatst abou Jabir! Insha�Allah zal Soldier zijn Heer gehoorzamen.

Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 februari 2005 om 13:48
insha'Allah..
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.