Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Voorganger: imams juist n�et radicaal

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Voorganger: imams juist n�et radicaal
    Geplaatst op: 23 februari 2005 om 17:00

Assalamoe alykoem,

Voorganger: imams juist n�et radicaal

23 februari 2005

De imams van de Al Fourkaan-moskee in Eindhoven hebben juist voorkomen dat jonge moslims uit 'de omgeving van' Eindhoven zouden radicaliseren. Na de verschijning van de film Submission hebben ze in preken en lezingen de jeugd opgeroepen om geen 'domme dingen' te doen. Dat stelt voorganger, vrijwilliger en vertaler A. EL Fadil van de moskee.

El Fadil sluit niet uit dat jonge moslims zonder de oproepen van de imams wel waren geradicaliseerd. De moord op Theo van Gogh is door de imams afgekeurd, aldus El Fadil.

De imams van de Al Fourkaan-moskee, Bersham en Mahmoed, waren woensdagochtend bij hun advocaat in Amsterdam voor overleg over de plannen van minister Verdonk om ze uit te zetten. Over de uitkomst van het overleg was woensdagochtend nog niets bekend. Dinsdag kondigden de imams al aan een beroep tegen de uitzetting te overwegen.

23 FEBRUARI 2005

www.ikonrtv.nl

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Jaseena Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 300
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jaseena Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 februari 2005 om 09:21

Salam Aleikum wa rahmatullahi wa barakatoehoe,

Het blijft me een raadsel wat wel en wat niet gezegd mag worden
Anderen uitmaken voor de meest ranzige dingen en een gehele bevolkingsgroep belachelijk maken is democratie, zeggen wat je wilt

Praat je vanuit religieuze standpunten is het radicalisme en ben je een berdeiging voor iedereen die 'anders' is en die een ander godsdienst en levenwijze uitoefent????

Het wordt met de dag gekker, volgens mij is het de nederlandse regering die er geen kaas van gegeten heeft, want mede dankzij hun wordt er een beeld gecreerd in Nederland wat van verre weg juist is, en zo eigen volk dom houden, sorry hoor, maar zo vind ik het echt.
Geheel gehersenspoeld door de media, hoofden vol met allemaal ziekelijke en foute beelden over iets wat misschien helemaal niet bestaat.

Angst... laats je sterk je in schoenenn staan of
Angst... laat je falen <<volgens mij gaan wij (de nederlandse regering althans) de kant op.

4 jaar -te jong
18 jaar -te overmoedig
trouwdag -te gelukkig
gezin -te druk
ziekte -te ziek
werk -te veel zorgen
oude dagen- te oud
DOOD -te laat om aan Allah te denken
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.