Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenRuud weigert te onderwerpen

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
Generaal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 08 maart 2005
Online status: Offline
Berichten: 100
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Ruud weigert te onderwerpen
    Geplaatst op: 09 maart 2005 om 10:53

In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door Generaal

dat was mijn punt ook. Ook homo's zijn dit.
Jah.....Maar we zitten ook op de zelfde golflengte,alleen heb je denk ik niet alles goed gelezen.

 

Jawel, ben ervan op de hoogte, geen probleem, ik zal er vanaf nu ook een  achter zetten ok?

Pulchrum Pro Flandria Mori
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 11:40

In eerste instantie geplaatst door Ruud

26. Waarlijk, God acht het niet beneden zich, een mug of iets nog kleiners als gelijkenis te stellen. Zij die geloven weten, dat dit de Waarheid van hun Heer is, terwijl degenen, die niet geloven, zeggen:"Wat bedoelt God met zulk een voorbeeld?" Velen laat Hij daardoor dwalen en velen leidt Hij daardoor terecht - en niemand laat Hij daarmee dwalen, dan de ongehoorzamen,

Ja, inderdaad, Allah laat niemand dwalen, behalve degene die ongehoorzaam zijn aan hun Heer ! voel je je niet aangesproken, Ruud ??

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 13:00
In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir

In eerste instantie geplaatst door Ruud

26. Waarlijk, God acht het niet beneden zich, een mug of iets nog kleiners als gelijkenis te stellen. Zij die geloven weten, dat dit de Waarheid van hun Heer is, terwijl degenen, die niet geloven, zeggen:"Wat bedoelt God met zulk een voorbeeld?" Velen laat Hij daardoor dwalen en velen leidt Hij daardoor terecht - en niemand laat Hij daarmee dwalen, dan de ongehoorzamen,

Ja, inderdaad, Allah laat niemand dwalen, behalve degene die ongehoorzaam zijn aan hun Heer ! voel je je niet aangesproken, Ruud ??

Niet als het om dit stukje text gaat.Want ik begrijp dondersgoed wat Allah hier bedoeld.Ik hoop jij ook.Daarbij vrees ik jou woorden niet,zij zijn immers niet alwetend.

Terug naar boven
ali el o Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 08 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 100
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 13:14

salamoe alaikoem,

ruud dat gedrag van jouw begint me een beetje te irriteren knul? ik geef jouw 2 keuzes:

1 je let op je taalgebruik en je blijft op het forum

2 ik kom je ogen effe dichtstompen

de keus is aan jouw!!!!

salamoe alaikoem

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 13:18
In eerste instantie geplaatst door ali el o

salamoe alaikoem,

ruud dat gedrag van jouw begint me een beetje te irriteren knul? ik geef jouw 2 keuzes:

1 je let op je taalgebruik en je blijft op het forum

2 ik kom je ogen effe dichtstompen

de keus is aan jouw!!!!

salamoe alaikoem

A)Over welk taalgebruik heb je het?

B) Bij deze ligt er morgen een aangifte op het politie bureau.

 

Terug naar boven
ali el o Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 08 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 100
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 13:25

salamoe alaikoem,

aghahhahaahahahahHAHHAHAHAHHAHAHA

AHAHAHAHAHA

AAHHAHAHA

IK Lach me suf. Wat wil de politie doen??? Je moet mij niet beledigen, knul. K hoop maar dat je dat begrijpt!!

salamoe alaikoem

Terug naar boven
ali el o Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 08 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 100
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 13:26

salamoe alaikoem,

als je wilt gaan we samen langs de politie..zeg maar hoelaat en waar???

ahhahahahahhahahaahha aangifte bij de politie. Wat zijn we toch weer grappig??

salamoe alaikoem

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 14:23
vrede! all el o

even dimmen, man! de enige hier die grove taal gebruikt en beledigt ben
jij.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 14:34

ali el o, verpest hier de sfeer niet, het is maar internet, gaat via kabels !

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 14:57
In eerste instantie geplaatst door ali el o

salamoe alaikoem,

ruud dat gedrag van jouw begint me een beetje te irriteren knul? ik geef jouw 2 keuzes:

1 je let op je taalgebruik en je blijft op het forum

2 ik kom je ogen effe dichtstompen

de keus is aan jouw!!!!

salamoe alaikoem

Assalaam Aleikoem,

Astagfiroellah!

Enkele Hadith die hier wel van toepassing zijn:

Overgeleverd door Abu Ad Darda dat De Profeet (v.z.m.h.) zei: Mensen die gewend zijn te vloeken zullen op de dag des Opstanding niet voorspreken en niet getuigen. (Moesliem)

De Profeet (v.z.m.h.) heeft gezegd: sterk is niet degene die een ander op de grond kan gooien;sterk is wie zichzelf beheerst als hij boos is.

Abu Huraira, moge Allah met hem tevreden zijn, heeft overgeleverd: "De Profeet, Allah's zegen en vrede zij met hem, heeft gezegd: 'Wie in Allah en in de laatste dag gelooft, spreekt over het goede of zwijgt'." [De uiteindelijke overlevering door Boekhaarie en Moesliem]

Abu Huraira, moge Allah met hem tevreden zijn, heeft overgeleverd: "Een man zei tegen de Profeet, Allah's zegen en vrede zij met hem: 'Geef mij eens een advies'. De Profeet antwoordde: 'Wees niet kwaad'. De man herhaalde dezelfde vraag maar de Profeet zei steeds: 'Wees niet kwaad'." [De uiteindelijke overlevering door Boekhaarie en Moesliem]

Wa Aleikoem Salaam

Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 16:45
Salaam

Beste Ruud, jij interpreteert de Quraan naar 'jouw' waardes. Jammer genoeg geeft jij maar een half beeld van wat er in de Quraan staat. Immers, onder onheilstichters wordt verstaan iedereen die de Quraan overtreed, dus ook . Alleen waneer men berouw toont en de Quraan (weer) accepteerd ben je (weer) gelijk. Dit geld voor iedere zonde, behalve voor afgodsaanbidding.
Bovendien, gaat die ayah 26, Baqara over afgodsaanbidding. Niemand of iets mag met God worden vergeleken. Ik weet niet hoe jij die vers/ayah leest, maar in mijn ogen gaat het hier echt over.
aghi ali el o, hasanaats weggooien is een gemakkelijke daad, is shaytaan hier bij betrokken geweest aghi?

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
ali el o Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 08 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 100
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 maart 2005 om 13:26

salamoe alaikoem,

ik kan er niet tegen als mensen stom gaan zitten praten,terwijl ze geen kennis hebben en doen alsof ze heel veel weten. Ruud daag jij god uit, met je reactie: ik ga nog liever met god in discussie dan dat ik dat zal aannemen??

salamoe alaikoem

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 maart 2005 om 13:56

In eerste instantie geplaatst door Abdulkadir

Salaam

Beste Ruud, jij interpreteert de Quraan naar 'jouw' waardes. Jammer genoeg geeft jij maar een half beeld van wat er in de Quraan staat. Immers, onder onheilstichters wordt verstaan iedereen die de Quraan overtreed, dus ook . Alleen waneer men berouw toont en de Quraan (weer) accepteerd ben je (weer) gelijk. Dit geld voor iedere zonde, behalve voor afgodsaanbidding.
Bovendien, gaat die ayah 26, Baqara over afgodsaanbidding. Niemand of iets mag met God worden vergeleken. Ik weet niet hoe jij die vers/ayah leest, maar in mijn ogen gaat het hier echt over.
aghi ali el o, hasanaats weggooien is een gemakkelijke daad, is shaytaan hier bij betrokken geweest aghi?

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Zoals ik er naar kijk."Zegt god in mijn ogen dat hij niets minderwaardig bekijkt aan elkaar" Hij vind alles belangrijk.En bekijkt alles uit een rechtvaardig en gelijk oogpunt.Zaken en schepsels hoe klein dan ook zijn net zo belangrijk en het een kent geen meerwaarde boven het ander.

Hier staat letterlijk: "Waarlijk, God acht het niet beneden zich"

Allah verheft hier een zaak..Namelijk het kleine....Hoe klein dan ook.

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 maart 2005 om 15:03
Salaam aleikum,

Ali el o, ik ben je verplicht te zeggen dat je een beetje rustiger aan moet doen tegenover de nietmoslims.
Maar daarnaast is het de 1e keer dat ik moest lachen om de wijze waarop jullie met elkaar discussierden. Het is niet goed, maar jullie maakten me echt aan het lachen. Vooral ook omdat ik veel jongens ken die een beetje snel zijn aangebrand en dan reageren zoals Ali.
Maar dat Ruud gelijk aangifte wil gaan doen, kom op dat is gewoon comedy first class.
Ik zie het al voor me. Ruud bij de politiebureau,"Ja ik wil aangifte doen van bedreiging"
Politieagent: "waar bent u bedreigt"
Ruud: "Op het internet"
Politieagent: "Wat hield die bedreiging precies in?"
Ruud: "Nou een moslim zei dat me in elkaar wou stompen als ik doorging met het doen van uitspraken over God"
Politieagent: "Heeft u zijn naam en adres?"
Ruud: "Nee, alleen zijn nickname en misschien zijn ip adres als de OM de forumbeheerders dwingen, of als ik een rechtzaak begin"
Politieagent: "Menneer, hij had groot gelijk. Als u zo dom bent om hier aangifte van te doen, verdient u het om in elkaar gestompt te worden"

Aangifte doen, HAHAHA. Kom op Ruud dat meende je niet toch?
Jullie moeten gewoon relaxed met elkaar omgaan en beseffen dat dit een normale forum is. Als je zover wilt gaan als aangifte doen dan moet je misschien niet op deze forum blijven Ruud. En Ali als je zo elke keer reageert voelen alle niet moslims hier zich niet meer welkom.
Dus volgende keer heren minder dramatisch reageren, maar toch bedankt voor het lachen.

Salaam Aleikum,

Malcolm X

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 maart 2005 om 15:10
...Ik denk dat Ruud bedoelde dat als hij werkelijk geslagen zou worden dat hij DAN aangifte zou doen...
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 03:10
In eerste instantie geplaatst door miss layla

...Ik denk dat Ruud bedoelde dat als hij werkelijk geslagen zou worden dat hij DAN aangifte zou doen...


Salaam Aleikum,

Beste layla, dit was de zin van Ruud:
" Bij deze ligt er morgen een aangifte op het politie bureau. "

Misschien dat je het niet goed gelezen of begrepen had.
Of misschien kan ik gewoon niet lezen en moet ik op taalcursus.

Salaam aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.