Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenHomoseksualiteit

 Post Reply Post Reply Pagina  <123>
Schrijver
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Homoseksualiteit
    Geplaatst op: 09 maart 2005 om 10:42

In eerste instantie geplaatst door Generaal

De reacties op gebruik van alcohol zijn afhankelijk van mens tot mens.
Als men agressief van aard is, dan zal men na het nuttigen van teveel drankjes idd agressief zijn.

Daarbij, leer u grens kennen en dan is er niets mis.

Niet iedereen kan grenzen stellen. De mens wil vaak meer en meer...

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 10:43

In eerste instantie geplaatst door kimmie

Wat is er ongezond aan varkensvlees?  Wat is er ongezond aan alcohol, indien met mate gebruikt?  Juist, helemaal niets.  Je wordt er zelfs gezonder van.

 

Een paar van de schadelijke effecten dat het eten van varkensvlees heeft op een mensenlichaam. Het �swine influenza virus� dat een soort griep veroorzaakt; parasieten die het lichaam binnenkomen zoals de lintworminfectie dat bloedverlies kan veroorzaken als het in spijsverteringskanaal komt; varkensvlees bevat zeer veel vet, dit kan in combinatie met een hoge bloeddruk leiden tot een hartaanval. (Dr. A.Ghaouri Engeland)

 

In vers 5:3 staat geen vlees te gebruiken van dieren die een natuurlijke dood zijn gestorven of die door ziekte zijn gestorven. Wat we hebben zien gebeuren in Engeland, is dat dit vlees toch werd gebruikt door het te mixen in het voer van andere dieren. Hierdoor ontstond BSE oftewel gekke koeienziekte.

 

In 2:219 lezen we dat alcohol ook verboden is in Islam. 1 Op de 5 patienten in ziekenhuizen in Engeland liggen er vanwege de alcohol. Vijftig procent van de gevallen van hoofdwonden op de eerste hulp, zijn er vanwege de alcohol. Psychische, sociale en psychologische problemen zijn het resultaat van alcohol. De meeste mensen in gezinstherapie hebben problemen thuis door alcoholgebruik. Op de operatietafel blijkt dat veel mensen door alcoholgebruik inwendige bloedingen hebben, aangetaste hersenen, kapotte lever en andere organen. (Dr Ghaouri, chirurg)

Islam erkent ook de voordelen van alcohol en staat toe dat in de medische sector alcohol wordt gebruikt voor bepaalde doeleinden.

 

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Generaal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 08 maart 2005
Online status: Offline
Berichten: 100
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 10:47
Ik zeg enkel dat meer dan de helft van de wereldbevolking een verslaving heeft. Dus waarom zou dat bij de Moslims anders zijn.

Ja, ik leid dat af van hierboven in het beging van dit topic.

Wel, er is geen probleem. Het gaat erover dat er idd alcohol zit in bier maar dat dit geen kwaad kan. De rede waarom ik het niet aan kleine kinderen zou geven is omdat zij te weinig wegen. Daarom zou het effect niet goed zijn. Mijn eigen kindern mogen af en toe wel een  half glas bier drinken. (all� tegen dat ik er heb) (niet teveel natuurlijk om ze niet zat te maken mar voor de rest is dit gewoon een genotsmiddel)
Pulchrum Pro Flandria Mori
Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 10:52

In eerste instantie geplaatst door Generaal

Ik zeg enkel dat meer dan de helft van de wereldbevolking een verslaving heeft. Dus waarom zou dat bij de Moslims anders zijn.

 

Omdat wij (praktiserende) moslims ons van het verbodene houden, daarom is het bij ons anders. Daarom zal je niet zien dat een praktiserende moslim verslaafd is (Alahoe alam). Of wilt u daarvan het tegendeel bewijzen?

In eerste instantie geplaatst door Generaal



Wel, er is geen probleem. Het gaat erover dat er idd alcohol zit in bier maar dat dit geen kwaad kan. De rede waarom ik het niet aan kleine kinderen zou geven is omdat zij te weinig wegen. Daarom zou het effect niet goed zijn. Mijn eigen kindern mogen af en toe wel een  half glas bier drinken. (all� tegen dat ik er heb) (niet teveel natuurlijk om ze niet zat te maken mar voor de rest is dit gewoon een genotsmiddel) 
 

Maar iemand kan 1 biertje nemen, het zo lekker vinden dat 'ie er nog 1 neemt en de volgende dag 2 neemt en de volgende dag 3... etc. Alcohol is verslavend en alcohol zit in bier en daarom is bier slecht.

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 11:00
In eerste instantie geplaatst door miss layla

In eerste instantie geplaatst door Generaal

Ik zeg enkel dat meer dan de helft van de wereldbevolking een verslaving heeft. Dus waarom zou dat bij de Moslims anders zijn.

 

Omdat wij (praktiserende) moslims ons van het verbodene houden, daarom is het bij ons anders. Daarom zal je niet zien dat een praktiserende moslim verslaafd is (Alahoe alam). Of wilt u daarvan het tegendeel bewijzen?

In eerste instantie geplaatst door Generaal



Wel, er is geen probleem. Het gaat erover dat er idd alcohol zit in bier maar dat dit geen kwaad kan. De rede waarom ik het niet aan kleine kinderen zou geven is omdat zij te weinig wegen. Daarom zou het effect niet goed zijn. Mijn eigen kindern mogen af en toe wel een  half glas bier drinken. (all� tegen dat ik er heb) (niet teveel natuurlijk om ze niet zat te maken mar voor de rest is dit gewoon een genotsmiddel) 
 

Maar iemand kan 1 biertje nemen, het zo lekker vinden dat 'ie er nog 1 neemt en de volgende dag 2 neemt en de volgende dag 3... etc. Alcohol is verslavend en alcohol zit in bier en daarom is bier slecht.

Er zitten zeker gevaren aan alcohol en men kan het zeker missen in het leven.Er zijn genoeg andere zaken die gezond zijn,mocht alcohol als drank ook een goede kant hebben.
Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 11:06

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Ben ik het volkomen met je eens!!! Maar de droogleging in Amerika werkte niet.....En geweld nam toe.

En hoe kwam dat beste Ruud?

Terug naar boven
Generaal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 08 maart 2005
Online status: Offline
Berichten: 100
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 11:48
Bier is even verslavend als chocolade, snoep, frisdrank, ...

Het is niet gewoon omdat er alcohol inzit dat het zo veel slechter is.

Alleen onvolwassen gaan zo om met bier zoals jij dat formuleert miss layla.


ik wil daar met plezier het tegendeel van bewijzen ware het niet dat ik akkoord ben met u wat betreft de praktiserende moslim. Maar vertel is, hoeveel procent is een praktiserende emoslim. Die zich daarenboven houdt aan alle voorschriften?
Pulchrum Pro Flandria Mori
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 11:58
In eerste instantie geplaatst door miss layla

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Ben ik het volkomen met je eens!!! Maar de droogleging in Amerika werkte niet.....En geweld nam toe.

En hoe kwam dat beste Ruud?

Men weigerde het verbod door de regering opgelegd te accepteren.De prijzen van alcohol begonnen te stijgen en bende oorlogen waren het gevolg door de verboden handel die ontstond.Het alcohol gebruik ging ondergronds...
Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 14:49

In eerste instantie geplaatst door Generaal

Bier is even verslavend als chocolade, snoep, frisdrank, ...

Dat is niet waar en volgens mij weet u dat ook wel. Bier kan je niet vergelijken met chocola, snoep en frisdrank.

Het is niet gewoon omdat er alcohol inzit dat het zo veel slechter is.

Dat is het wel, zeker in onze ogen!

Alleen onvolwassen gaan zo om met bier zoals jij dat formuleert miss layla.

Waarom zijn er dan zoveel Al-Bundy's in NL, zoveel alcoholverslaafden als het iets is voor volwassenen?


ik wil daar met plezier het tegendeel van bewijzen ware het niet dat ik akkoord ben met u wat betreft de praktiserende moslim. Maar vertel is, hoeveel procent is een praktiserende emoslim. Die zich daarenboven houdt aan alle voorschriften?

Wie zal het zeggen, Allah (subhanahoe wa ta'ala) weet het het beste!

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 14:50
In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door miss layla

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Ben ik het volkomen met je eens!!! Maar de droogleging in Amerika werkte niet.....En geweld nam toe.

En hoe kwam dat beste Ruud?

Men weigerde het verbod door de regering opgelegd te accepteren.De prijzen van alcohol begonnen te stijgen en bende oorlogen waren het gevolg door de verboden handel die ontstond.Het alcohol gebruik ging ondergronds...

Ik denk om een andere reden... 3x raden welke...

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 15:30
Salaam aleikum,

Toch raar dat de discussie over homo�s weer offtopic raakt. Of zijn de homo�s niet meer zielig genoeg voor de niet moslims. Als de niet moslims met dezelfde inzet waren opgekomen in het verleden voor mensen met een ander kleurtje dan zou er misschien veel minder rascisme en slachtoffers zijn. Of komt het misschien omdat er ook vooral "blanke" homo�s zijn?
(O, O, nu komt de 1e golf van kritiek.....)

Ik ben blij dat de voorstanders van homo�s nu eindelijk beseffen dat homo�s nooit moslim zouden kunnen zijn en ook nooit een monotheiste geloof kunnen aanhangen zolang ze kiezen voor een onnatuurlijke gedrag en gedachtengang.
(O, O, nu komt de 2e golf van kritiek.....)

Zolang dit probleem wordt genegeerd door de D�66ers hier, zullen de homo�s nooit kunnen worden geholpen om weer op het rechte pad te komen. Homosexualiteit is een ziekte en ik weet zeker dat daar ook wetenschappelijke studies voor zijn. Want voor elke wetenschappelijke studie die beweerd dat homosexualiteit genetisch bepaald zijn er 10 andere die het tegenovergestelde beweren. En wie zegt dat de makers van prohomo wetenschappelijke onderzoekjes zelf geen homo zijn?
(Heb ik me nu dan weer buiten de samenleving geplaatst met mijn mening?)


Salaam Aleikum,

Malcolm X
   
Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 16:37
Salaam

Ik vraag mij af, als de liefde tussen een moeder en zoon (reproductie) door de natuur sterk wordt benadeelt (sterke kan op genetische afwijkingen). Waarom zou het wel 'natuurlijk' zijn liefde tussen mannen/vrouwen onderling als er geen reproductie optreed. Heeft de natuur hier geen duidelijke grens gelegd?
Dus wie zit hier 'fout' (dit laatste geval), de natuur of de mens? (natuurlijk....)

Voor elke 'ziekte' is er een genezing/geneesmiddel. Dus ik denk dat zonder geweld/dwang/druk homoseksuelen kunnen besluiten of zij werkelijk hetero te willen worden. Er zijn mensen die stoppen met roken/vettig eten/alcohol na een sterke gedachte tegen deze gewoontes. Deze vormen wel een minderheid, maar zo blijkt dat de mens in staat is 'krachtige' dingen te doen met zijn geest. Ik denk dat iedereen dit kan, mits men genoeg motivatie/doorzettingsvermogen/geduld en oprechte wil om te veranderen. Ik ben er vrijwel zeker van dat je dit kunt leren (zonder dwang/druk/geweld natuurlijk).

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

P.S. Nog een laatste wetenschappelijke vraag. Als homoseksuelen toch hormonen aanmaken die hun geaardheid 'bepalen'. Is er dan uberhaupt een wisselwerking mogelijk tussen twee mannelijke feromonen. Ik weet vrijwel zeker, dat ookal zouden er feromonen (defect) zouden aankomen bij hetzelfde geslacht er geen reactie optreed. Immers, de genetische verschil gaat niet op in de feromoonproductie/detectie (ga ik van uit). Dus hoe kan een man op een man vallen zonder een duidelijke (fysische/biologische) inbreng/boodschap?
Misschien is dit wel makkelijk op te lossen. Ik ben 100% sceptisch. Immers, al zijn genen gekaart, weten mensen uberhaupt wat die allemaal kunnen of voor een groot deel. Antwoord is nogsteeds nee. God weet wat de toekomst te bieden heeft.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 17:25
In eerste instantie geplaatst door miss layla

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

[QUOTE=miss layla]

Ookal zouden 2 glz p/dg je gezondheid niet erg negatief beinvloeden (kan me wel voorstellen dat er heel wat hersecelletjes afbreken),

Het is vast gezonder dan een herseninfarct Bij beperkte hoeveelheden kan de lever bovendien de alcohol aan, en ontstaan er geen toxische stoffen.

Groetjes Kim

Herseninfarct heb je niet zelf in de hand of wel?

Nee, maar je kan wel aan preventie doen, bv door een glaasje wijn per dag.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 17:36
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

In eerste instantie geplaatst door kimmie

Wat is er ongezond aan varkensvlees?  Wat is er ongezond aan alcohol, indien met mate gebruikt?  Juist, helemaal niets.  Je wordt er zelfs gezonder van.

 

Een paar van de schadelijke effecten dat het eten van varkensvlees heeft op een mensenlichaam. Het �swine influenza virus� dat een soort griep veroorzaakt; parasieten die het lichaam binnenkomen zoals de lintworminfectie dat bloedverlies kan veroorzaken als het in spijsverteringskanaal komt; varkensvlees bevat zeer veel vet, dit kan in combinatie met een hoge bloeddruk leiden tot een hartaanval. (Dr. A.Ghaouri Engeland)

Influenza is een vooral een kippenziekte, eet jij kippevlees?  Verder wordt influenza verspreid via 'droplet infection', speekseldruppeltjes dus.  Hoe was jij van plan dat te krijgen als je varkensvlees eet?
Lintworminfecties kan je net zozeer van rundsvlees krijgen.  Eet jij rundsvlees?
Varkensvlees hoeft niet veel vet te bevatten, je kan de vetranden eraf snijden, net als bij andere vleessoorten.  Wat dan overblijft, is een bijzonder GEZOND stukje varkensvlees:

Voedingsdeskundigen adviseren om de verzadigde vetzuren in uw voeding te beperken oa om hart- en vaatziekten te voorkomen. In vergelijking met andere vleessoorten heeft varkensvlees een gunstig vetzurenprofiel. Het vet is varkensvlees bestaat voor slechts 35-40% uit verzadigde vetzuren, waarbij de andere 60% onverzadigde vetzuren zijn. Dat is een betere verhouding dan in runds-, kalfs- en lamsvlees.

We kunnen hier bij de proporties aan cholesterol en linolzuur bestuderen. Cholesterol is een vetachtige stof die we terugvinden in dierlijke producten. In een gezonde voeding gebruiken we best zo weinig mogelijk cholesterol, nl. maximaal 300 mg per dag. Mensen met een hoog cholesterolgehalte in het bloed lopen immers meer risico op hart- en vaatziekten.
Wanneer we het choleterolgehalte in varkensvlees bekijken, stellen we vast dat dit tegenwoordig heel wat lager ligt dan men verwacht, nl. 43 tot max. 72 mg per 100 g. Het cholesterolgehalte van het orgaanvlees (hersenen, nieren, lever) is merkelijk hoger.

Nog meer goed nieuws: varkensvlees bevat ook meervoudig onverzadigde vetzuren, vooral linolzuur. Dat is een essentieel vetzuur dat ons lichaam niet zelf kan aanmaken en dat we dus uit onze voeding moeten halen.


Cholesterol en linolzuur: enkele gemiddelden
Linolzuur g/100g Cholesterol mg/100g
Rundvlees 0.3 60
Runderlever 0.6 300
Varkensvlees 2.2 60
Varkenslever 2.5 300
Kip 2 80

 

Bron: http://www.kritische-kwesties.nl


 

In vers 5:3 staat geen vlees te gebruiken van dieren die een natuurlijke dood zijn gestorven of die door ziekte zijn gestorven. Wat we hebben zien gebeuren in Engeland, is dat dit vlees toch werd gebruikt door het te mixen in het voer van andere dieren. Hierdoor ontstond BSE oftewel gekke koeienziekte.

BSE is ontstaan door een genmutatie, het is een prionziekte.

 

In 2:219 lezen we dat alcohol ook verboden is in Islam. 1 Op de 5 patienten in ziekenhuizen in Engeland liggen er vanwege de alcohol. Vijftig procent van de gevallen van hoofdwonden op de eerste hulp, zijn er vanwege de alcohol.

 

Daar kan ik spijtig genoeg weinig op zeggen, behalve dat het hier wel degelijk om overconsumuptie gaat, niet om gezonde hoeveelheden alcoholische dranken.

 

 

Islam erkent ook de voordelen van alcohol en staat toe dat in de medische sector alcohol wordt gebruikt voor bepaalde doeleinden.

Een nogal belangrijk voordeel is dat het hart- en vaatziekten kan voorkomen, wat zegt je islam daarover?

 

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 17:37
In eerste instantie geplaatst door Generaal

[QUOTE=miss layla]

[QUOTE=miss layla]

Is het zo raar om te geloven dat een mens niet verslaafd kan zijn aan iets? Weet dat ik erg van chocola houdt, maar het is geen verslaving. Want van een verslaving spreek je als je geestelijk/lichamelijk het gevoel hebt niet zonder datgene te kunnen. Is het echt zo moeilijk te geloven dat wij zonder (wereldse) verslavingen door het leven kunnen gaan. Wat een fantastisch geloof hebben wij moslims! Vindt u ook niet?

Waar maak je je dan zorgen om?  Drink dan toch dat gezonde glaasje wijn per dag, je bent immers immuun tegen verslavingen?  Of toch niet...?

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 17:39
In eerste instantie geplaatst door miss layla

[QUOTE=Generaal]Bier is even verslavend als chocolade, snoep, frisdrank, ...

Dat is niet waar en volgens mij weet u dat ook wel. Bier kan je niet vergelijken met chocola, snoep en frisdrank.

Tuurlijk wel.  Misschien zijn er veel problemen door alcohol, maar als je bedenkt dat in de VS de helft van de mensen teveel weegt, en we hier diezelfde kant uitgaan...

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 17:40
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door miss layla

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

[QUOTE=miss layla]

Ookal zouden 2 glz p/dg je gezondheid niet erg negatief beinvloeden (kan me wel voorstellen dat er heel wat hersecelletjes afbreken),

Het is vast gezonder dan een herseninfarct Bij beperkte hoeveelheden kan de lever bovendien de alcohol aan, en ontstaan er geen toxische stoffen.

Groetjes Kim

Herseninfarct heb je niet zelf in de hand of wel?

Nee, maar je kan wel aan preventie doen, bv door een glaasje wijn per dag.

Of wandelen/bewegen, veel gezonder en ook preventief!

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 17:41
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door Generaal

[QUOTE=miss layla]

[QUOTE=miss layla]

Is het zo raar om te geloven dat een mens niet verslaafd kan zijn aan iets? Weet dat ik erg van chocola houdt, maar het is geen verslaving. Want van een verslaving spreek je als je geestelijk/lichamelijk het gevoel hebt niet zonder datgene te kunnen. Is het echt zo moeilijk te geloven dat wij zonder (wereldse) verslavingen door het leven kunnen gaan. Wat een fantastisch geloof hebben wij moslims! Vindt u ook niet?

Waar maak je je dan zorgen om?  Drink dan toch dat gezonde glaasje wijn per dag, je bent immers immuun tegen verslavingen?  Of toch niet...?

Nee natuurlijk niet, alcohol is toch een verleiding van de duivel. Dus verboden!

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 17:46

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam aleikum,

Toch raar dat de discussie over homo�s weer offtopic raakt. Of zijn de homo�s niet meer zielig genoeg voor de niet moslims. Als de niet moslims met dezelfde inzet waren opgekomen in het verleden voor mensen met een ander kleurtje dan zou er misschien veel minder rascisme en slachtoffers zijn. Of komt het misschien omdat er ook vooral "blanke" homo�s zijn?
(O, O, nu komt de 1e golf van kritiek.....)

Dus maw: volgens jou moeten we wel rascistisch zijn tov homo's maar niet tov niet-blanken.  Als je van plan bent kritiek te leveren, zorg dan even dat je niet meet met 2 maten...

Ik ben blij dat de voorstanders van homo�s nu eindelijk beseffen dat homo�s nooit moslim zouden kunnen zijn en ook nooit een monotheiste geloof kunnen aanhangen zolang ze kiezen voor een onnatuurlijke gedrag en gedachtengang.
(O, O, nu komt de 2e golf van kritiek.....)

Misschien besef je het nog niet, maar je hebt niet zoiets als voorstanders van homo's (in tegenstelling tot tegenstanders zoals jij).  Wat je wel hebt, zijn voorstanders van vrije partnerkeuze en het recht gelukkig te zijn met wie je wilt.

Zolang dit probleem wordt genegeerd door de D�66ers hier, zullen de homo�s nooit kunnen worden geholpen om weer op het rechte pad te komen. Homosexualiteit is een ziekte en ik weet zeker dat daar ook wetenschappelijke studies voor zijn. Want voor elke wetenschappelijke studie die beweerd dat homosexualiteit genetisch bepaald zijn er 10 andere die het tegenovergestelde beweren.

Gek dat je ze niet vindt blijkbaar... Goede studies zijn anders niet zo moeilijk te vinden op sites als pubmed...  Maar ja, die wil je niet kennen natuurlijk, past niet in je kraam...

En wie zegt dat de makers van prohomo wetenschappelijke onderzoekjes zelf geen homo zijn?

Dat maakt niet uit indien het een goed gevoerd onderzoek is.  En in tegenstelling tot sommige personen hier, wordt er in de richting geneeskunde aandacht besteed aan het kritisch beoordelen van studies...  Uit je opmerking blijkt dat jouw kritisch vermogen mbt studies nog wat ontwikkeling kan gebruiken...

   

Doei Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 17:48
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door miss layla

[QUOTE=Generaal]Bier is even verslavend als chocolade, snoep, frisdrank, ...

Dat is niet waar en volgens mij weet u dat ook wel. Bier kan je niet vergelijken met chocola, snoep en frisdrank.

Tuurlijk wel.  Misschien zijn er veel problemen door alcohol, maar als je bedenkt dat in de VS de helft van de mensen teveel weegt, en we hier diezelfde kant uitgaan...

Snoep/vet eten en alcohol beide slecht voor de gezondheid als je er grote of regel-matig gebruik van maakt. Maar ik heb nog nooit gehoord van iemand die door het overmatig gebruik van snoep iemand in elkaar heeft geslagen. Of dat iemand is opgepakt wegens het rijden onder invloed van 'snoep'. Ga alsjeblieft niet snoep met alcohol vergelijken. En al die smoezen dan in die Ricky Lake shows:... Ik ging vreemd, omdat ik dronken was....je hoort niet... omdat ik een lollie (die ik nog niet heb gehad) op had. Wij geloven dat alcohol een drank van de duivel is en daar zijn ook genoeg bewijzen voor.

 

 

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 17:51

In eerste instantie geplaatst door Abdulkadir



Ik vraag mij af, als de liefde tussen een moeder en zoon (reproductie) door de natuur sterk wordt benadeelt (sterke kan op genetische afwijkingen). Waarom zou het wel 'natuurlijk' zijn liefde tussen mannen/vrouwen onderling als er geen reproductie optreed. Heeft de natuur hier geen duidelijke grens gelegd?
Dus wie zit hier 'fout' (dit laatste geval), de natuur of de mens? (natuurlijk....)

Er treedt geen reproductie op...

Voor elke 'ziekte' is er een genezing/geneesmiddel. Dus ik denk dat zonder geweld/dwang/druk homoseksuelen kunnen besluiten of zij werkelijk hetero te willen worden. Er zijn mensen die stoppen met roken/vettig eten/alcohol na een sterke gedachte tegen deze gewoontes.

Je hebt ook bij obese personen een minderheid waarbij dat sterk genetisch bepaald is, die kunnen doen wat ze willen, ze blijven obees. 

P.S. Nog een laatste wetenschappelijke vraag. Als homoseksuelen toch hormonen aanmaken die hun geaardheid 'bepalen'. Is er dan uberhaupt een wisselwerking mogelijk tussen twee mannelijke feromonen. Ik weet vrijwel zeker, dat ookal zouden er feromonen (defect) zouden aankomen bij hetzelfde geslacht er geen reactie optreed.

Dat van die hormonen heb je zelf beweerd, en ik ben het er niet mee eens, dus daar moet je zelf wat op verzinnen...
Verder is liefde/verliefdheid veel meer dan een wisselwerking tussen feromonen.  Als mens hebben we immers een zwak ontwikkelde geurzin, en doen verder nog eens alle moeite om geurtjes te maskeren...

Misschien is dit wel makkelijk op te lossen. Ik ben 100% sceptisch. Immers, al zijn genen gekaart, weten mensen uberhaupt wat die allemaal kunnen of voor een groot deel. Antwoord is nogsteeds nee.

Dat klopt, maar je kan door studies wel berekenen of iets genetisch is of niet.


Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Akbash Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 januari 2004
Locatie: Antarctica
Online status: Offline
Berichten: 264
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 maart 2005 om 18:26

Adulkadir:

Ik vraag mij af, als de liefde tussen een moeder en zoon (reproductie) door de natuur sterk wordt benadeelt (sterke kan op genetische afwijkingen). Waarom zou het wel 'natuurlijk' zijn liefde tussen mannen/vrouwen onderling als er geen reproductie optreed. Heeft de natuur hier geen duidelijke grens gelegd?
Dus wie zit hier 'fout' (dit laatste geval), de natuur of de mens? (natuurlijk....)

IK denk dat je de liefde tussen mannen onderling en vrouwen onderling bedoelt die niet reproductief zijn, in tegen stelling tot een moeder zoon of vader dochter (sexuele) relatie.
UIt je enigszins verwarde zins-opbouw, (verbeter me als ik het fout heb) maak ik op dat volgens jouw de natuur zelf al aangeeft dat een homosexuele relatie fout zou zijn omdat het niet tot nageslacht zal komen.
Deze redenering toegepast op een sexuele relatie tussen moeder en zoon zou dan volgens jouw niet fout zijn?(omdat het tot nageslacht kan leiden).
Bijde sexuele relaties zijn niet natuurlijk, in die zin dat de meerderheid van de mensen dit gevoel van sexuele aantrekkings kracht op partners van het zelfde geslacht of voor hun ouders, in het geval van de moeder zoon relatie, niet hebben.
Dit wil niet zeggen dat het een ziekte is! het is alleen een afwijking van de norm, net zo min als dat je iemand met het down-syndroom ziek kunt noemen, die persoon heeft een afwijking waarvoor geen geneesmiddel is, en dat zal er ook nooit komen.


Voor elke 'ziekte' is er een genezing/geneesmiddel. Dus ik denk dat zonder geweld/dwang/druk homoseksuelen kunnen besluiten of zij werkelijk hetero te willen worden. Er zijn mensen die stoppen met roken/vettig eten/alcohol na een sterke gedachte tegen deze gewoontes. Deze vormen wel een minderheid, maar zo blijkt dat de mens in staat is 'krachtige' dingen te doen met zijn geest. Ik denk dat iedereen dit kan, mits men genoeg motivatie/doorzettingsvermogen/geduld en oprechte wil om te veranderen. Ik ben er vrijwel zeker van dat je dit kunt leren (zonder dwang/druk/geweld natuurlijk).

Dan zul je eerst eens moeten definieren wat je onder "ziekte" verstaat.
Volgens een hadith zou zwarte komijn een geneesmiddel zijn tegen alle ziekten, behalve de dood.
Misschien dat er daarom geen islamitische homo's zijn...........
Mongolen hebben ook een afwijking, denk je dat die als ze maar echt willen "normale" mensen kunnen worden?... ik denk het niet.
De natuur (door Allah geschapen of niet) is niet altijd perfect, er zitten diverse variaties en fouten in.
Een mooi v.b is de uretra bij de man die door de prostaat loopt, die zelfde prostaat vergroot zich heel vaak bij oudere mannen, zodat de uretra dicht gedrukt wordt, en er moeilijkheden bij het urineren plaats vinden.
Als de uretra ,inplaats van door de prostaat, langs de prostaat zou lopen, zouden die mannen er geen last van hebben.
DE apendix of blindedarm, een overblijfsel tengevolge van evolutie, zonder functie, zorgt vaak voor ontstekingen...
En zo zijn er vele fouten in de door Allah geschapen mens, ook homofilie is zo'n fout.

Geestelijk en lichamelijk gehandicapten kunnen ook niet door sterke gedachten, plotseling naar het H.B.O, of uit hun rolstoel springen, zelfs niet zonder dwang ,druk of geweld.
Net zo min als jij jouw eigen sexuele gevoelens voor vrouwen kan negeren, zo kan een homo dat niet voor andere mannen.
Ook zwarte komijn zal hier niet helpen! misschien een castratie...?
Je vergelijkt homofilie met een verslavings zucht waar je van af zou kunnen komen door sterke wilskracht, en tegelijker tijd meen je dat het een ziekte is ,of is het iets wat ze zich alleen maar inbeelden?...wat is het nou?

 


P.S. Nog een laatste wetenschappelijke vraag. Als homoseksuelen toch hormonen aanmaken die hun geaardheid 'bepalen'. Is er dan uberhaupt een wisselwerking mogelijk tussen twee mannelijke feromonen. Ik weet vrijwel zeker, dat ookal zouden er feromonen (defect) zouden aankomen bij hetzelfde geslacht er geen reactie optreed. Immers, de genetische verschil gaat niet op in de feromoonproductie/detectie (ga ik van uit). Dus hoe kan een man op een man vallen zonder een duidelijke (fysische/biologische) inbreng/boodschap?
Misschien is dit wel makkelijk op te lossen. Ik ben 100% sceptisch. Immers, al zijn genen gekaart, weten mensen uberhaupt wat die allemaal kunnen of voor een groot deel. Antwoord is nogsteeds nee. God weet wat de toekomst te bieden heeft.

Hormonen die homosexuelen aanmaken bepalen niet hun geaardheid, die geaardheid hebben ze al, ze zorgen voor hun libido (geslachtsdrift) net als bij jouw.

vr.gr Akbash

"The mind of a bigot is like the pupil of the eye. The more
light you shine on it, the more it will contract."



Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 maart 2005 om 06:16

Dus omdat ziekten vooral via de handen, het speeksel en de ademhaling worden verspreid, was jij je voeten en je hoofd vijfmaal per dag?  Erg logisch ja... 

 

Er zijn genoeg bewijzen dat het 5x per dag wassen met stromend water van hoofd, handen en voeten, een reeks van ziektes en kwalen tegengaat. Ziektes als tandvleesontsteking, huidinfecties en voetproblemen. Reinheid is daarom noodzakelijk voor alles wat een moslim doet. Ook in de slaapkamer.

 

Seks in de anus en seks tijdens de menstruatie is onrein en daarom verboden onder de moslims. De anus is de plaats van ontlasting en ontlasting is onrein.

Dan kan je nog steeds een condoom gebruiken, preventie dus, net zoals jij je hoofd en voeten wast om besmetting te voorkomen. Moest je het absoluut vermijden als regel nemen, mocht jij je voeten en je hoofd dus ook niet meer gebruiken voor de zaken waardoor ze besmettelijk kunnen worden.

 

Alle delen van mijn lichaam hebben een functie. Als ze beschadigt raken bij  normaal gebruik, zie ik geen kwaad erin.

Mijn ogen gebruik ik om te kijken.

Mijn neus om te ruiken.

Mijn hoofd gebruik ik om te denken.

Mijn handen om dingen beet te pakken.

Mijn voeten om te lopen.

Mijn achterste om te poepen. En niets anders.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 maart 2005 om 06:34
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Dus omdat ziekten vooral via de handen, het speeksel en de ademhaling worden verspreid, was jij je voeten en je hoofd vijfmaal per dag?  Erg logisch ja... 

 

Er zijn genoeg bewijzen dat het 5x per dag wassen met stromend water van hoofd, handen en voeten, een reeks van ziektes en kwalen tegengaat. Ziektes als tandvleesontsteking, huidinfecties en voetproblemen. Reinheid is daarom noodzakelijk voor alles wat een moslim doet. Ook in de slaapkamer.

 

Voor tandvleesontsteking te voorkomen, moet je plak wegpoetsen, plak krijg je met enkel water niet weg.  Verder drink ik wel meer dan 5 x pd een glas water, maar heb er nog een infectie mee voorkomen, geloof ik zo

 

Mijn achterste om te poepen. En niets anders.

 

  Ik weet dat je dit niet zo bedoelt, maar in belgie is poepen niet 'ontlasten' maar een synoniem voor seks.  Een paar jaar geleden is er in een talkshow bv een oproep gedaan tot politici van: 'we hebben al zoveel feestdagen, mogen we ook een poeperkesdag?'

Nu ja, maak je geen zorgen, ik weet dat je het niet zo bedoelt, ben al een tijdje een halve nederlander

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 maart 2005 om 06:39
In eerste instantie geplaatst door Akbash

In eerste instantie geplaatst door Oegt_merjem


kimmy

wat betreft alcochol

De vers in de qoraan luidt als volgt.....

hoofdstuk 2 vers 219

ZIJ VRAGEN JOU OM DE WIJN (GAMR) EN HET KANSSPEL. ZEG: IN BEIDE IS EEN GROTE ZONDE EN NUT VOOR DE MENS MAAR DE ZONDE IN BEIDE IS GROTER DAN HUN NUT....


Dit geloven de moslims en hier leven zij naar....dus ook al zit er een klein beetje nut in de zonde is groter...

liefs merjem

Koran:  16:67: "En van de vruchten van de palmen en de wijnstokken; jullie nemen ervan een bedwelmende drank en een goede voeding. Daarin is zeker een teken voor mensen die verstandig zijn."

vr.gr Akbash

Ja......Druivensap.
Terug naar boven
Generaal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 08 maart 2005
Online status: Offline
Berichten: 100
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 maart 2005 om 06:46

Seks in de anus en seks tijdens de menstruatie is onrein en daarom verboden onder de moslims. De anus is de plaats van ontlasting en ontlasting is onrein.

 

Ok maar is dit een reden om te zeggen dat homoseksualiteit slecht is?

Pulchrum Pro Flandria Mori
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 maart 2005 om 07:30

Jiyuu: Er zijn genoeg bewijzen dat het 5x per dag wassen met stromend water van hoofd, handen en voeten, een reeks van ziektes en kwalen tegengaat. Ziektes als tandvleesontsteking, huidinfecties en voetproblemen. Reinheid is daarom noodzakelijk voor alles wat een moslim doet. Ook in de slaapkamer.

 

Kimmie: Voor tandvleesontsteking te voorkomen, moet je plak wegpoetsen, plak krijg je met enkel water niet weg.  Verder drink ik wel meer dan 5 x pd een glas water, maar heb er nog een infectie mee voorkomen, geloof ik zo

 

Heb jij ooit meegemaakt hoe een moslim zijn mond moet reinigen voordat het gebed begint? Dat is anders dan een slokje water nemen en doorslikken. Mijn tandarts heeft onderzoek gedaan naar de voordelen: slechte adem in de avond verdwijnt, voorkomt gaatjes, maakt tandvlees sterk. De mond wordt gereinigd met siwak en met water. Als er geen siwak is te vinden, mag je je wijsvinger en duim gebruiken.

 

Mimmie: Ik weet dat je dit niet zo bedoelt, maar in belgie is poepen niet 'ontlasten' maar een synoniem voor seks.

 

Als jij maar weet wat ik bedoel en ik versta wat jij zegt.

 

 

Jiyuu: Seks in de anus en seks tijdens de menstruatie is onrein en daarom verboden onder de moslims. De anus is de plaats van ontlasting en ontlasting is onrein.

 

Generaal: Ok maar is dit een reden om te zeggen dat homoseksualiteit slecht is?

 

Wij redeneren anders: het is slecht omdat Allah het ons heeft verboden.

Islam betekent letterlijk: vrede. Niet alleen vrede op aarde, maar ook innerlijke vrede in de hersenen, celweefsels, organen en spieren van het lichaam. Die vede is alleen te halen door rein te leven.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Generaal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 08 maart 2005
Online status: Offline
Berichten: 100
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 maart 2005 om 08:34
Ok maar help mij. Want ik begrijp het niet. Misschien omdat ik jullie geloof niet helemaal van buiten ken. Maar daarvoor zijn we hier toch h�, om bij te leren.

Waarom kan een homoseksueel niet tot vrede komen? Wat is eraan dat die nu graag een man ziet?
Vergeet niet dat dat overal voorkomt, ook bij de dieren. Weet u zeker dat u geen dieren hebt gegeten die homoseksuele trekjes had?

Wat is rein? De dingen alleen gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn? Maar wie zegt dat al onze organen e.d. gebruikt worden waarvoor ze gemaakt zijn?
Pulchrum Pro Flandria Mori
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 maart 2005 om 09:01
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

In eerste instantie geplaatst door kimmie

Wat is er ongezond aan varkensvlees?  Wat is er ongezond aan alcohol, indien met mate gebruikt?  Juist, helemaal niets.  Je wordt er zelfs gezonder van.

 

Een paar van de schadelijke effecten dat het eten van varkensvlees heeft op een mensenlichaam. Het �swine influenza virus� dat een soort griep veroorzaakt; parasieten die het lichaam binnenkomen zoals de lintworminfectie dat bloedverlies kan veroorzaken als het in spijsverteringskanaal komt; varkensvlees bevat zeer veel vet, dit kan in combinatie met een hoge bloeddruk leiden tot een hartaanval. (Dr. A.Ghaouri Engeland)

 

In vers 5:3 staat geen vlees te gebruiken van dieren die een natuurlijke dood zijn gestorven of die door ziekte zijn gestorven. Wat we hebben zien gebeuren in Engeland, is dat dit vlees toch werd gebruikt door het te mixen in het voer van andere dieren. Hierdoor ontstond BSE oftewel gekke koeienziekte.

 

Oorzaak
BSE is een infectieziekte die behoort bij de groep van "overdraagbare spongiforme encephalopathie�n" (in het Engels: Transmissible Spongiform Encephalopathies, TSE's). BSE en andere TSE's worden veroorzaakt door prionen. Prionen zijn eiwitten, die de 'normale' eiwitten in de hersenen kunnen vervormen. Prionziekten kunnen ontstaan door besmetting, maar ook door kleine veranderingen in de genen van deze eiwitten. Prionen zijn zeer resistent tegen verhitting en ontsmetting, en zijn ook bestand tegen eiwitsplitsende enzymen.

Men neemt aan dat de uitbraak van BSE is veroorzaakt door krachtvoer waarin onvoldoende gesteriliseerd diermeel was verwerkt, dat afkomstig was van met prionziekten besmette kadavers van schapen of koeien. Begin jaren tachtig werd in Groot Brittanni� het destructieproces van kadavers gewijzigd en kwam een tweede hitte-behandeling met stoom te vervallen. Omdat BSE-prionen bestand zijn tegen hoge temperaturen, werden ze in het vernieuwde destructieproces niet meer uitgeschakeld, en konden ze in diermeel aanwezig zijn. Dit diermeel werd verwerkt in krachtvoer voor runderen.

Het is gebleken dat dieren die BSE krijgen met name in hun eerste levensjaar worden besmet door het eten van ge�nfecteerd krachtvoer. Waarschijnlijk is het ook mogelijk dat kalveren al in de baarmoeder worden besmet door overdracht van het moederdier naar het kalf. Overdracht van de ziekteverwekker via de melk van de koe naar het kalf heeft men nog niet geconstateerd. De incubatietijd (de periode tussen de besmetting en de eerste symptomen) is meestal enkele jaren.

 

In 2:219 lezen we dat alcohol ook verboden is in Islam. 1 Op de 5 patienten in ziekenhuizen in Engeland liggen er vanwege de alcohol. Vijftig procent van de gevallen van hoofdwonden op de eerste hulp, zijn er vanwege de alcohol. Psychische, sociale en psychologische problemen zijn het resultaat van alcohol. De meeste mensen in gezinstherapie hebben problemen thuis door alcoholgebruik. Op de operatietafel blijkt dat veel mensen door alcoholgebruik inwendige bloedingen hebben, aangetaste hersenen, kapotte lever en andere organen. (Dr Ghaouri, chirurg)

Islam erkent ook de voordelen van alcohol en staat toe dat in de medische sector alcohol wordt gebruikt voor bepaalde doeleinden.

 

Ergens ook onbegrijpelijk dat men dode dieren voert aan dieren,Zij nemen dit van natuure ook niet tot zich.Is dit nu puur om extra voer te krijgen uit goedkoope middelen.....

Er zijn wel dieren die dit doen....Maar zij zijn hier op ingesteld....Aasgier en Varaan bijvoorbeeld...

Dat in de doofpot stoppen van die voedercriminelen bij varkens door de regering bevalt me ook voor geen meter.

Terug naar boven
criticus Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 154
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 maart 2005 om 09:47
Weet jij wij als mens zijn niet alleen religieus.
Wij zijn ook maatschappelijk.
Dus mijn vraag aan een ieder , niet allleen aan moslims maar ook aan de anderen is
:' zijn jullie of voelen jullie jezelf instaat om op een normale manier met Homo's om te gaan?
Hierbij bedoel ik in maatschappelijke zin."
Voelen jullie jezelf instaat tot normaal maatschappelijk verkeer met jullie homosexuele medemens?
het gaat hier effe niet om religie oke?

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.