Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenChristelijke terrorisme

 Post Reply Post Reply Pagina  123>
Schrijver
azajamal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 13 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 163
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Christelijke terrorisme
    Geplaatst op: 10 maart 2005 om 17:48
BBC: christenen bedreigen openheid PDF Printversie en print ... E-mail naar een kennis
10 maart 2005

'Extremistische' christelijke groeperingen bedreigen de openheid van de Britse maatschappij. Dat zegt Mark Thompson, algemeen directeur van de BBC. Hiermee doelt hij op de acties van christelijke groepen tegen de vertoning van Jerry Springer: The Opera, vorige maand. Dat meldt de krant Daily Telegraph.

Volgens Thompson, zelf ook christen, moet de Britse omroep open staan voor een 'zo breed mogelijk' scala aan onderwerpen. In een lezing verdedigde hij maandagavond het recht van de BBC om controversi�le programma's uit te zenden.

''De openheid in onze samenleving wordt bedreigd door de steeds sterker wordende stem van christelijke lobbygroepen'', zegt hij. ''Kleine actiegroepen, bij wie woede en extremisme steeds meer de boventoon voeren, gebruiken moderne communicatiemiddelen om hun protest onevenredig veel aandacht te laten krijgen.''

Als voorbeeld noemde hij de beslissing de musical West End uit te zenden. Hierin figureert een luier-draagende Jezus, die erkent 'een beetje homo' te zijn. Thompson noemde deze beslissing 'goed en belangrijk'.

Desondanks erkende Thomspon dat de BBC zich meer moet inspannen om de christelijke opinie te begrijpen. ''Onze omroep bestaat niet om een seculier mensbeeld als tegenhanger van religie te promoten, of om traditionele waarden en normen te verdringen. Wij willen echter w�l de ruimte geven aan zo breed mogelijke invalshoeken.''

09/3/2005
Bron: IKON

Montgomery Watt:''het succes van de islaam was en is een doorn in het oog van Europa dat daarom alles in werking heeft gesteld om het te verbergen.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 02:49
Salaam ALeikum,

Wat dacht je van de IRA die nog steeds actief is? Deze Ieren strijden zowel voor hun katholieke geloof als hun land. Aangezien de britten anglicaanse protestanten zijn.

Ik zou daarom graag een veroordeling willen zien van de christenen hier van de laatste slachtoffer van de IRA die in een cafe dood werd geslagen....
Grapje ;), Ik weet heus wel het verschil tussen vermeende katholieken die misdaden plegen en katholieken die vredelievend zijn. Daar heb ik geen veroordeling voor nodig om mijn angstgevoelens weg te nemen. Zo dom ben ik ook weer niet. En ik vind mensen die om veroordeling vragen daarom ook van een dergelijke intelligentieniveau waar Forrest Gump nog op Einstein zou lijken.
Want als je zo al begint te denken, dan denk je dus ook dat afrikanen hier in Nederland de misdaden in Afrika moeten veroordelen, terwijl iedereen dondersgoed weet dat wantrouwen de reden is waarom er om een veroordeling wordt gevraagd.


Salaam ALeikum,

Malcolm X
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 07:33

Let op! Deze bijdrage kan zeer schokkend overkomen. Maar wordt door mij aangeraden in zijn geheel te lezen.

 

Een afkeuring van de christenen vragen voor de IRA-moord in dat cafe misschien niet, maar ik vind dat op z�n minst er wel wat uitleg moet komen uit die hoek van de samenleving over het terrorisme dat wel in de Bijbel staat beschreven.

Christenen zeggen altijd dat hun religie alleen liefde en vrede is, een kwestie van de andere wang toekeren. Altijd wordt er verwezen naar de 10 Geboden, �Gij zult niet doden�; maar wat is het echte gezicht van de bijbel? Ik verzoek een ieder de onderstaande teksten te lezen met in het achterhoofd wetende dat christenen denken dat hun Jezus (vrede zij met hem), van de bijbel, God is en deze teksten heeft opgeschreven.

 

Mozes zei tot hen: Waarom hebt gij al de vrouwen laten leven? Zie, hebben zij niet, op Bileams raad, de kinderen Isra�ls verleid om te zondigen tegen den Heer, door Peor, zodat een plaag kwam over de gemeente des Heren? Zo doodt nu alles wat mannelijk is onder de kinderen, en alle vrouwen, die mannen bekend en bij hen gelegen hebben; doch alle kinderen, die van het vrouwelijk geslacht zijn, en geen mannen bekend noch bij hen gelegen hebben, laat die voor u leven. (Numeri 31:15-18)

 

Dit is wat Jezus (God) aan Mozes opdroeg (Numeri 31:21 Dit is de wet, welke de Heer aan Mozes geboden heeft) Laten we het vers examineren. Eerst zien we dat Jezus aan Mozes opdraagt alle mannelijke kinderen en vrouwen te vermoorden, en kijk wat dan gebeurt! De jonge meisjes, LAAT DIE VOOR JE LEVEN! Dat betekent dat de kleine maagdelijke meisjes als sexslavinnen verder moeten. Stel je nu eens voor dat je ziet dat je moeders en broers worden vermoord en dat je erna wordt gedwongen seks te hebben met dezelfde mannen! Dit is verkrachting en moord in de bijbel!


Doodt de ongelovigen!
Christenen zeggen ons altijd dat de Koran zegt om de ongelovigen te vermoorden, maar zegt de bijbel zelf hierover?

 

En zij traden in het verbond om den Heer, den God hunner vaderen, te zoeken met hun ganse hart en ziel; en al wie den Heer, den God van Isra�l, niet zoeken zou, die moet gedood worden, beiden klein en groot, zo man als vrouw. (2Kronieken 15:12-13)
 
Wanneer gij hoort van enige stad, die de Heer, uw God, u gegeven heeft om daar in te wonen, dat men daarvan zegt: Er zijn sommige boze mannen uitgegaan onder u, en hebben de burgers hunner stad verleid, zeggende: Laat ons gaan en andere goden dienen, die gij niet gekend hebt, zo zult gij vlijtig onderzoeken, vernemen en navragen; en indien het de waarheid is, en het zeker zo is, dat die gruwel onder u gepleegd is, zo zult gij de burgers dier stad slaan met de scherpte des zwaards, en haar verbannen met al wat er in is
, en haar vee met de scherpte des zwaards; en al haren roof zult gij verzamelen midden op de straat en met vuur verbranden, zowel de stad als al haren roof, tot een brandoffer voor den Heer, uwen God; dat zij een puinhoop zij eeuwiglijk, en nimmermeer herbouwd worde. En laat niets van het verbannene aan uwe hand kleven, opdat de Heer van de verbolgenheid zijns toorns afgewend worde, en u barmhartigheid geve en zich over u ontferme, en u vermenigvuldige, zoals Hij uwen vaderen gezworen heeft; daarom dat gij naar de stem van den Heer, uwen God, gehoord hebt, om te onderhouden al zijne geboden, die ik u heden gebied, dat gij doet hetgeen recht is voor de ogen van den Heer, uwen God. (Deuteronomium 13:12-18)

 

 

Dit vers hierboven laat zien dat Jezus pret heeft bij het moorden en branden van huizen en vee! Waarom? Omdat ze in een andere god geloofden! Waar is de vrijheid van religie?

 

Wanneer uw broeder, de zoon uwer moeder, of uw zoon, of uwe dochter, of de vrouw in uwe armen, of uw vriend, die u is als uw hart, u heimelijk mocht overreden, zeggende: Laat ons gaan en andere goden dienen, die gij niet gekend hebt, noch uwe vaderen, van de goden der volken, die rondom u zijn, hetzij nabij u of ver van u, van het ene einde der aarde tot aan het andere, zo bewillig niet en hoor niet naar hem; ook zal uw oog hem niet verschonen, en gij zult u over hem niet ontfermen noch het geheimhouden; maar, gij zult hem doden: uwe hand zal de eerste over hem zijn om hem te doden, en daarna de hand van al het volk. Men zal hem stenigen, dat hij sterft, want hij heeft u willen afleiden van den Heer, uwen God, die u uit Egypteland, uit het diensthuis, gevoerd heeft. (Deuteronomium 13:6-10)

Nu zegt Jezus ons om onze familie te doden.

Onderhoudt mijn sabbat; want dit is een teken tussen Mij en u in uwe nakomelingen, opdat men wete, dat Ik de Heer ben, die u heilig. Daarom onderhoudt mijn sabbat, want hij zal u heilig zijn; wie hem ontheiligt zal den dood sterven; want wie daarop enigen arbeid doet, diens ziel zal uitgeroeid worden uit zijn volk. Zes dagen zal men arbeiden, maar op den zevenden dag is de sabbat, de heilige rust des Heren: wie op den sabbatdag enigen arbeid doet, moet gedood worden. (Exodus 31:13-15)


De volgende wordt nog mooier! Kijk hiernaar!:

 

En hij ging op naar Beth-El; en toen hij den weg opging, kwamen kleine jongens uit de stad, die bespotten hem en zeiden tot hem: Kaalkop, kom op; kaalkop, kom op! En hij keerde zich om; en toen hij hen zag, vloekte hij hen in den naam des Heren. Toen kwamen er twee berinnen uit het woud en verscheurden twee en veertig van die kinderen. (2Koningen 2:23-24)

Jezus doodde deze kleine kinderen omdat ze een kale man pestte!
En wel in 42 stukjes! Auww!!!

Meer moord en doodslag! Vrouwen en kinderen worden wreed en zonder schaamte vermoord!

Wie zich daar laat vinden, die wordt doorstoken; en wie daarbij is, die zal door het zwaard vallen; ook zullen hunne kinderen voor hunne ogen verpletterd, hunne huizen geplunderd, en hunne vrouwen verkracht worden. Want zie, Ik wil de Medi�rs over hen verwekken, die geen zilver achten en geen goud begeren, maar die de jongelingen met de bogen doorschieten, en voor de baby�s geen genade, noch de kinderen verschonen. (Jesaja 13:15-18)


Astaghfirullah! Dit is niet God, dit is puur satanisch en kwaad!


En indien gij u nog verder tegen Mij verzet, en Mij niet horen wilt, zo zal Ik u nog zevenmaal zwaarder slaan om uwe zonden, en Ik zal wilde dieren onder u zenden; die zullen uwe kinderen verslinden, en uw vee verscheuren, en u verminderen, en uwe wegen zullen woest worden. (Leviticus 26:21-22)

 

Waarom vermoord Jezus onschuldige kinderen?


Gij zijt mijn hamer, mijne oorlogswapenen; door u heb Ik volken verbrijzeld en koninkrijken vernield; Ik heb door u paarden en ruiters verpletterd; Ik heb door u wagens en die daarop rijden verbrijzeld; Ik heb door u mannen en vrouwen verbrijzeld; Ik heb door u ouden en jongen verbrijzeld; Ik heb door u jongelingen en jonkvrouwen verbrijzeld; Ik heb door u herders en kudden verbrijzeld, Ik heb door u landlieden en jukken verbrijzeld; Ik heb door u vorsten en overheden verbrijzeld. En Ik zal nu aan Babel en aan alle inwoners van Chald�a vergelden al hunne boosheid, die zij aan Sion begaan hebben voor uwe ogen, spreekt de Heer.
Zie, Ik verhef Mij tegen u, gij alvernielende berg, gij, die de ganse aarde verderft, spreekt de Heer; Ik zal mijne hand tegen u uitstrekken en u van de steenrotsen afwentelen, en zal een uitgebranden berg van u maken, zodat men noch hoeksteen noch grondsteen van u zal kunnen nemen, maar ene eeuwige woestijn zult gij zijn, spreekt de Heer. (Jeremia 51:20-26)

Jezus vermoordt oude mannen, vrouwen en kinderen!!!

Maar tot de anderen sprak Hij voor mijne oren: Gaat dezen achterna door de stad, en doodt: uwe ogen zullen niet verschonen noch ontzien; doodt ouden, jongelingen, jonge dochters, kinderkens en vrouwen al te zamen; maar niemand van hen, die het teken aan zich hebben, zult gij aanraken; en begint bij mijn heiligdom. En zij begonnen bij de oude lieden, die V��r het huis waren. En Hij sprak tot hen: Verontreinigt het huis, en maakt de voorhoven vol dode lichamen!
Gaat! En zij gingen naarbuiten en doodden in de stad. (Ezechi�l 9:5-7)

 

Heiligdommen vernietigen en voorhoven met lijken vullen. Ze vermoorden kinderen en hebben geen genade! Dit is Jezus, de God van het christendom!

 

Verwoest en verban hunne nakomelingen, spreekt de Heer, en doe alles wat Ik u bevolen heb. Er is een krijgsgeroep in het land, en een grote ramp. (Jeremia 50:21-22)

Ik kan nog uren doorgaan, er zijn honderden van dit soort verzen!

 

Maar ik wil nog 1 vers aanhalen. Zou je ooit je dochter als seksslavin verkopen? Jezus zegt dat het ok� is!

 
Dit zijn de rechten, welke gij hun zult voorstellen� Verkoopt iemand zijne dochter tot ene dienstmaagd, zo zal zij niet uitgaan gelijk de knechten. Maar behaagt zij haren heer niet, en wil hij haar niet ten huwelijk nemen, zo zal hij haar doen lossen; maar onder een vreemd volk haar te verkopen, daartoe heeft hij geen macht, omdat hij haar versmaad heeft.
(Exodus 21:1 en 7-8)

 

Er zijn honderden verzen over ongelovigen, homo�s, verkrachting, moord, ongehoorzaam zijn aan God etc. etc. etc. Dit moet Jezus voorstellen, de GOD van het christendom. Heel erg zielig mensen. Wisten ze dit maar!
 

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 07:58
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Let op! Deze bijdrage kan zeer schokkend overkomen. Maar wordt door mij aangeraden in zijn geheel te lezen.

 

Een afkeuring van de christenen vragen voor de IRA-moord in dat cafe misschien niet, maar ik vind dat op z�n minst er wel wat uitleg moet komen uit die hoek van de samenleving over het terrorisme dat wel in de Bijbel staat beschreven.

Christenen zeggen altijd dat hun religie alleen liefde en vrede is, een kwestie van de andere wang toekeren. Altijd wordt er verwezen naar de 10 Geboden, �Gij zult niet doden�; maar wat is het echte gezicht van de bijbel? Ik verzoek een ieder de onderstaande teksten te lezen met in het achterhoofd wetende dat christenen denken dat hun Jezus (vrede zij met hem), van de bijbel, God is en deze teksten heeft opgeschreven.

 

Mozes zei tot hen: Waarom hebt gij al de vrouwen laten leven? Zie, hebben zij niet, op Bileams raad, de kinderen Isra�ls verleid om te zondigen tegen den Heer, door Peor, zodat een plaag kwam over de gemeente des Heren? Zo doodt nu alles wat mannelijk is onder de kinderen, en alle vrouwen, die mannen bekend en bij hen gelegen hebben; doch alle kinderen, die van het vrouwelijk geslacht zijn, en geen mannen bekend noch bij hen gelegen hebben, laat die voor u leven. (Numeri 31:15-18)

 

Dit is wat Jezus (God) aan Mozes opdroeg (Numeri 31:21 Dit is de wet, welke de Heer aan Mozes geboden heeft) Laten we het vers examineren. Eerst zien we dat Jezus aan Mozes opdraagt alle mannelijke kinderen en vrouwen te vermoorden, en kijk wat dan gebeurt! De jonge meisjes, LAAT DIE VOOR JE LEVEN! Dat betekent dat de kleine maagdelijke meisjes als sexslavinnen verder moeten. Stel je nu eens voor dat je ziet dat je moeders en broers worden vermoord en dat je erna wordt gedwongen seks te hebben met dezelfde mannen! Dit is verkrachting en moord in de bijbel!


Doodt de ongelovigen!
Christenen zeggen ons altijd dat de Koran zegt om de ongelovigen te vermoorden, maar zegt de bijbel zelf hierover?

 

Wat hebben veel christenen over het algemeen geleerd en hoe gaan ze hier tegenwoordig mee om?

Hoe noem je Christenen die dit soort zaken niet meer tollereren en uitvoeren?

 

En zij traden in het verbond om den Heer, den God hunner vaderen, te zoeken met hun ganse hart en ziel; en al wie den Heer, den God van Isra�l, niet zoeken zou, die moet gedood worden, beiden klein en groot, zo man als vrouw. (2Kronieken 15:12-13)
 
Wanneer gij hoort van enige stad, die de Heer, uw God, u gegeven heeft om daar in te wonen, dat men daarvan zegt: Er zijn sommige boze mannen uitgegaan onder u, en hebben de burgers hunner stad verleid, zeggende: Laat ons gaan en andere goden dienen, die gij niet gekend hebt, zo zult gij vlijtig onderzoeken, vernemen en navragen; en indien het de waarheid is, en het zeker zo is, dat die gruwel onder u gepleegd is, zo zult gij de burgers dier stad slaan met de scherpte des zwaards, en haar verbannen met al wat er in is
, en haar vee met de scherpte des zwaards; en al haren roof zult gij verzamelen midden op de straat en met vuur verbranden, zowel de stad als al haren roof, tot een brandoffer voor den Heer, uwen God; dat zij een puinhoop zij eeuwiglijk, en nimmermeer herbouwd worde. En laat niets van het verbannene aan uwe hand kleven, opdat de Heer van de verbolgenheid zijns toorns afgewend worde, en u barmhartigheid geve en zich over u ontferme, en u vermenigvuldige, zoals Hij uwen vaderen gezworen heeft; daarom dat gij naar de stem van den Heer, uwen God, gehoord hebt, om te onderhouden al zijne geboden, die ik u heden gebied, dat gij doet hetgeen recht is voor de ogen van den Heer, uwen God. (Deuteronomium 13:12-18)

 

 

Dit vers hierboven laat zien dat Jezus pret heeft bij het moorden en branden van huizen en vee! Waarom? Omdat ze in een andere god geloofden! Waar is de vrijheid van religie?

 

Wanneer uw broeder, de zoon uwer moeder, of uw zoon, of uwe dochter, of de vrouw in uwe armen, of uw vriend, die u is als uw hart, u heimelijk mocht overreden, zeggende: Laat ons gaan en andere goden dienen, die gij niet gekend hebt, noch uwe vaderen, van de goden der volken, die rondom u zijn, hetzij nabij u of ver van u, van het ene einde der aarde tot aan het andere, zo bewillig niet en hoor niet naar hem; ook zal uw oog hem niet verschonen, en gij zult u over hem niet ontfermen noch het geheimhouden; maar, gij zult hem doden: uwe hand zal de eerste over hem zijn om hem te doden, en daarna de hand van al het volk. Men zal hem stenigen, dat hij sterft, want hij heeft u willen afleiden van den Heer, uwen God, die u uit Egypteland, uit het diensthuis, gevoerd heeft. (Deuteronomium 13:6-10)

Nu zegt Jezus ons om onze familie te doden.

Onderhoudt mijn sabbat; want dit is een teken tussen Mij en u in uwe nakomelingen, opdat men wete, dat Ik de Heer ben, die u heilig. Daarom onderhoudt mijn sabbat, want hij zal u heilig zijn; wie hem ontheiligt zal den dood sterven; want wie daarop enigen arbeid doet, diens ziel zal uitgeroeid worden uit zijn volk. Zes dagen zal men arbeiden, maar op den zevenden dag is de sabbat, de heilige rust des Heren: wie op den sabbatdag enigen arbeid doet, moet gedood worden. (Exodus 31:13-15)


De volgende wordt nog mooier! Kijk hiernaar!:

 

En hij ging op naar Beth-El; en toen hij den weg opging, kwamen kleine jongens uit de stad, die bespotten hem en zeiden tot hem: Kaalkop, kom op; kaalkop, kom op! En hij keerde zich om; en toen hij hen zag, vloekte hij hen in den naam des Heren. Toen kwamen er twee berinnen uit het woud en verscheurden twee en veertig van die kinderen. (2Koningen 2:23-24)

Jezus doodde deze kleine kinderen omdat ze een kale man pestte!
En wel in 42 stukjes! Auww!!!

Meer moord en doodslag! Vrouwen en kinderen worden wreed en zonder schaamte vermoord!

Wie zich daar laat vinden, die wordt doorstoken; en wie daarbij is, die zal door het zwaard vallen; ook zullen hunne kinderen voor hunne ogen verpletterd, hunne huizen geplunderd, en hunne vrouwen verkracht worden. Want zie, Ik wil de Medi�rs over hen verwekken, die geen zilver achten en geen goud begeren, maar die de jongelingen met de bogen doorschieten, en voor de baby�s geen genade, noch de kinderen verschonen. (Jesaja 13:15-18)


Astaghfirullah! Dit is niet God, dit is puur satanisch en kwaad!


En indien gij u nog verder tegen Mij verzet, en Mij niet horen wilt, zo zal Ik u nog zevenmaal zwaarder slaan om uwe zonden, en Ik zal wilde dieren onder u zenden; die zullen uwe kinderen verslinden, en uw vee verscheuren, en u verminderen, en uwe wegen zullen woest worden. (Leviticus 26:21-22)

 

Waarom vermoord Jezus onschuldige kinderen?


Gij zijt mijn hamer, mijne oorlogswapenen; door u heb Ik volken verbrijzeld en koninkrijken vernield; Ik heb door u paarden en ruiters verpletterd; Ik heb door u wagens en die daarop rijden verbrijzeld; Ik heb door u mannen en vrouwen verbrijzeld; Ik heb door u ouden en jongen verbrijzeld; Ik heb door u jongelingen en jonkvrouwen verbrijzeld; Ik heb door u herders en kudden verbrijzeld, Ik heb door u landlieden en jukken verbrijzeld; Ik heb door u vorsten en overheden verbrijzeld. En Ik zal nu aan Babel en aan alle inwoners van Chald�a vergelden al hunne boosheid, die zij aan Sion begaan hebben voor uwe ogen, spreekt de Heer.
Zie, Ik verhef Mij tegen u, gij alvernielende berg, gij, die de ganse aarde verderft, spreekt de Heer; Ik zal mijne hand tegen u uitstrekken en u van de steenrotsen afwentelen, en zal een uitgebranden berg van u maken, zodat men noch hoeksteen noch grondsteen van u zal kunnen nemen, maar ene eeuwige woestijn zult gij zijn, spreekt de Heer. (Jeremia 51:20-26)

Jezus vermoordt oude mannen, vrouwen en kinderen!!!

Maar tot de anderen sprak Hij voor mijne oren: Gaat dezen achterna door de stad, en doodt: uwe ogen zullen niet verschonen noch ontzien; doodt ouden, jongelingen, jonge dochters, kinderkens en vrouwen al te zamen; maar niemand van hen, die het teken aan zich hebben, zult gij aanraken; en begint bij mijn heiligdom. En zij begonnen bij de oude lieden, die V��r het huis waren. En Hij sprak tot hen: Verontreinigt het huis, en maakt de voorhoven vol dode lichamen!
Gaat! En zij gingen naarbuiten en doodden in de stad. (Ezechi�l 9:5-7)

 

Heiligdommen vernietigen en voorhoven met lijken vullen. Ze vermoorden kinderen en hebben geen genade! Dit is Jezus, de God van het christendom!

 

Verwoest en verban hunne nakomelingen, spreekt de Heer, en doe alles wat Ik u bevolen heb. Er is een krijgsgeroep in het land, en een grote ramp. (Jeremia 50:21-22)

Ik kan nog uren doorgaan, er zijn honderden van dit soort verzen!

 

Maar ik wil nog 1 vers aanhalen. Zou je ooit je dochter als seksslavin verkopen? Jezus zegt dat het ok� is!

 
Dit zijn de rechten, welke gij hun zult voorstellen� Verkoopt iemand zijne dochter tot ene dienstmaagd, zo zal zij niet uitgaan gelijk de knechten. Maar behaagt zij haren heer niet, en wil hij haar niet ten huwelijk nemen, zo zal hij haar doen lossen; maar onder een vreemd volk haar te verkopen, daartoe heeft hij geen macht, omdat hij haar versmaad heeft.
(Exodus 21:1 en 7-8)

 

Er zijn honderden verzen over ongelovigen, homo�s, verkrachting, moord, ongehoorzaam zijn aan God etc. etc. etc. Dit moet Jezus voorstellen, de GOD van het christendom. Heel erg zielig mensen. Wisten ze dit maar!
 

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 07:59
In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Let op! Deze bijdrage kan zeer schokkend overkomen. Maar wordt door mij aangeraden in zijn geheel te lezen.

 

Een afkeuring van de christenen vragen voor de IRA-moord in dat cafe misschien niet, maar ik vind dat op z�n minst er wel wat uitleg moet komen uit die hoek van de samenleving over het terrorisme dat wel in de Bijbel staat beschreven.

Christenen zeggen altijd dat hun religie alleen liefde en vrede is, een kwestie van de andere wang toekeren. Altijd wordt er verwezen naar de 10 Geboden, �Gij zult niet doden�; maar wat is het echte gezicht van de bijbel? Ik verzoek een ieder de onderstaande teksten te lezen met in het achterhoofd wetende dat christenen denken dat hun Jezus (vrede zij met hem), van de bijbel, God is en deze teksten heeft opgeschreven.

 

Mozes zei tot hen: Waarom hebt gij al de vrouwen laten leven? Zie, hebben zij niet, op Bileams raad, de kinderen Isra�ls verleid om te zondigen tegen den Heer, door Peor, zodat een plaag kwam over de gemeente des Heren? Zo doodt nu alles wat mannelijk is onder de kinderen, en alle vrouwen, die mannen bekend en bij hen gelegen hebben; doch alle kinderen, die van het vrouwelijk geslacht zijn, en geen mannen bekend noch bij hen gelegen hebben, laat die voor u leven. (Numeri 31:15-18)

 

Dit is wat Jezus (God) aan Mozes opdroeg (Numeri 31:21 Dit is de wet, welke de Heer aan Mozes geboden heeft) Laten we het vers examineren. Eerst zien we dat Jezus aan Mozes opdraagt alle mannelijke kinderen en vrouwen te vermoorden, en kijk wat dan gebeurt! De jonge meisjes, LAAT DIE VOOR JE LEVEN! Dat betekent dat de kleine maagdelijke meisjes als sexslavinnen verder moeten. Stel je nu eens voor dat je ziet dat je moeders en broers worden vermoord en dat je erna wordt gedwongen seks te hebben met dezelfde mannen! Dit is verkrachting en moord in de bijbel!


Doodt de ongelovigen!
Christenen zeggen ons altijd dat de Koran zegt om de ongelovigen te vermoorden, maar zegt de bijbel zelf hierover?

 

Wat hebben veel christenen over het algemeen geleerd en hoe gaan ze hier tegenwoordig mee om?

Hoe noem je Christenen die dit soort zaken niet meer tollereren en uitvoeren?En hoe noem je mensen die dit nog wel doen?

 

En zij traden in het verbond om den Heer, den God hunner vaderen, te zoeken met hun ganse hart en ziel; en al wie den Heer, den God van Isra�l, niet zoeken zou, die moet gedood worden, beiden klein en groot, zo man als vrouw. (2Kronieken 15:12-13)
 
Wanneer gij hoort van enige stad, die de Heer, uw God, u gegeven heeft om daar in te wonen, dat men daarvan zegt: Er zijn sommige boze mannen uitgegaan onder u, en hebben de burgers hunner stad verleid, zeggende: Laat ons gaan en andere goden dienen, die gij niet gekend hebt, zo zult gij vlijtig onderzoeken, vernemen en navragen; en indien het de waarheid is, en het zeker zo is, dat die gruwel onder u gepleegd is, zo zult gij de burgers dier stad slaan met de scherpte des zwaards, en haar verbannen met al wat er in is
, en haar vee met de scherpte des zwaards; en al haren roof zult gij verzamelen midden op de straat en met vuur verbranden, zowel de stad als al haren roof, tot een brandoffer voor den Heer, uwen God; dat zij een puinhoop zij eeuwiglijk, en nimmermeer herbouwd worde. En laat niets van het verbannene aan uwe hand kleven, opdat de Heer van de verbolgenheid zijns toorns afgewend worde, en u barmhartigheid geve en zich over u ontferme, en u vermenigvuldige, zoals Hij uwen vaderen gezworen heeft; daarom dat gij naar de stem van den Heer, uwen God, gehoord hebt, om te onderhouden al zijne geboden, die ik u heden gebied, dat gij doet hetgeen recht is voor de ogen van den Heer, uwen God. (Deuteronomium 13:12-18)

 

 

Dit vers hierboven laat zien dat Jezus pret heeft bij het moorden en branden van huizen en vee! Waarom? Omdat ze in een andere god geloofden! Waar is de vrijheid van religie?

 

Wanneer uw broeder, de zoon uwer moeder, of uw zoon, of uwe dochter, of de vrouw in uwe armen, of uw vriend, die u is als uw hart, u heimelijk mocht overreden, zeggende: Laat ons gaan en andere goden dienen, die gij niet gekend hebt, noch uwe vaderen, van de goden der volken, die rondom u zijn, hetzij nabij u of ver van u, van het ene einde der aarde tot aan het andere, zo bewillig niet en hoor niet naar hem; ook zal uw oog hem niet verschonen, en gij zult u over hem niet ontfermen noch het geheimhouden; maar, gij zult hem doden: uwe hand zal de eerste over hem zijn om hem te doden, en daarna de hand van al het volk. Men zal hem stenigen, dat hij sterft, want hij heeft u willen afleiden van den Heer, uwen God, die u uit Egypteland, uit het diensthuis, gevoerd heeft. (Deuteronomium 13:6-10)

Nu zegt Jezus ons om onze familie te doden.

Onderhoudt mijn sabbat; want dit is een teken tussen Mij en u in uwe nakomelingen, opdat men wete, dat Ik de Heer ben, die u heilig. Daarom onderhoudt mijn sabbat, want hij zal u heilig zijn; wie hem ontheiligt zal den dood sterven; want wie daarop enigen arbeid doet, diens ziel zal uitgeroeid worden uit zijn volk. Zes dagen zal men arbeiden, maar op den zevenden dag is de sabbat, de heilige rust des Heren: wie op den sabbatdag enigen arbeid doet, moet gedood worden. (Exodus 31:13-15)


De volgende wordt nog mooier! Kijk hiernaar!:

 

En hij ging op naar Beth-El; en toen hij den weg opging, kwamen kleine jongens uit de stad, die bespotten hem en zeiden tot hem: Kaalkop, kom op; kaalkop, kom op! En hij keerde zich om; en toen hij hen zag, vloekte hij hen in den naam des Heren. Toen kwamen er twee berinnen uit het woud en verscheurden twee en veertig van die kinderen. (2Koningen 2:23-24)

Jezus doodde deze kleine kinderen omdat ze een kale man pestte!
En wel in 42 stukjes! Auww!!!

Meer moord en doodslag! Vrouwen en kinderen worden wreed en zonder schaamte vermoord!

Wie zich daar laat vinden, die wordt doorstoken; en wie daarbij is, die zal door het zwaard vallen; ook zullen hunne kinderen voor hunne ogen verpletterd, hunne huizen geplunderd, en hunne vrouwen verkracht worden. Want zie, Ik wil de Medi�rs over hen verwekken, die geen zilver achten en geen goud begeren, maar die de jongelingen met de bogen doorschieten, en voor de baby�s geen genade, noch de kinderen verschonen. (Jesaja 13:15-18)


Astaghfirullah! Dit is niet God, dit is puur satanisch en kwaad!


En indien gij u nog verder tegen Mij verzet, en Mij niet horen wilt, zo zal Ik u nog zevenmaal zwaarder slaan om uwe zonden, en Ik zal wilde dieren onder u zenden; die zullen uwe kinderen verslinden, en uw vee verscheuren, en u verminderen, en uwe wegen zullen woest worden. (Leviticus 26:21-22)

 

Waarom vermoord Jezus onschuldige kinderen?


Gij zijt mijn hamer, mijne oorlogswapenen; door u heb Ik volken verbrijzeld en koninkrijken vernield; Ik heb door u paarden en ruiters verpletterd; Ik heb door u wagens en die daarop rijden verbrijzeld; Ik heb door u mannen en vrouwen verbrijzeld; Ik heb door u ouden en jongen verbrijzeld; Ik heb door u jongelingen en jonkvrouwen verbrijzeld; Ik heb door u herders en kudden verbrijzeld, Ik heb door u landlieden en jukken verbrijzeld; Ik heb door u vorsten en overheden verbrijzeld. En Ik zal nu aan Babel en aan alle inwoners van Chald�a vergelden al hunne boosheid, die zij aan Sion begaan hebben voor uwe ogen, spreekt de Heer.
Zie, Ik verhef Mij tegen u, gij alvernielende berg, gij, die de ganse aarde verderft, spreekt de Heer; Ik zal mijne hand tegen u uitstrekken en u van de steenrotsen afwentelen, en zal een uitgebranden berg van u maken, zodat men noch hoeksteen noch grondsteen van u zal kunnen nemen, maar ene eeuwige woestijn zult gij zijn, spreekt de Heer. (Jeremia 51:20-26)

Jezus vermoordt oude mannen, vrouwen en kinderen!!!

Maar tot de anderen sprak Hij voor mijne oren: Gaat dezen achterna door de stad, en doodt: uwe ogen zullen niet verschonen noch ontzien; doodt ouden, jongelingen, jonge dochters, kinderkens en vrouwen al te zamen; maar niemand van hen, die het teken aan zich hebben, zult gij aanraken; en begint bij mijn heiligdom. En zij begonnen bij de oude lieden, die V��r het huis waren. En Hij sprak tot hen: Verontreinigt het huis, en maakt de voorhoven vol dode lichamen!
Gaat! En zij gingen naarbuiten en doodden in de stad. (Ezechi�l 9:5-7)

 

Heiligdommen vernietigen en voorhoven met lijken vullen. Ze vermoorden kinderen en hebben geen genade! Dit is Jezus, de God van het christendom!

 

Verwoest en verban hunne nakomelingen, spreekt de Heer, en doe alles wat Ik u bevolen heb. Er is een krijgsgeroep in het land, en een grote ramp. (Jeremia 50:21-22)

Ik kan nog uren doorgaan, er zijn honderden van dit soort verzen!

 

Maar ik wil nog 1 vers aanhalen. Zou je ooit je dochter als seksslavin verkopen? Jezus zegt dat het ok� is!

 
Dit zijn de rechten, welke gij hun zult voorstellen� Verkoopt iemand zijne dochter tot ene dienstmaagd, zo zal zij niet uitgaan gelijk de knechten. Maar behaagt zij haren heer niet, en wil hij haar niet ten huwelijk nemen, zo zal hij haar doen lossen; maar onder een vreemd volk haar te verkopen, daartoe heeft hij geen macht, omdat hij haar versmaad heeft.
(Exodus 21:1 en 7-8)

 

Er zijn honderden verzen over ongelovigen, homo�s, verkrachting, moord, ongehoorzaam zijn aan God etc. etc. etc. Dit moet Jezus voorstellen, de GOD van het christendom. Heel erg zielig mensen. Wisten ze dit maar!
 

Is het verstandig om te moorden,als je leven niet wordt bedrijgt in welk geloof dan ook? Als men het een verwerpt....Hoe behoord men dan over het andere te denken,ongeacht uit welke religie men ook komt?

Waarom begin je hier mee >>> Jezus (vrede zij met hem), En eindig je hiermee....Dit moet Jezus voorstellen, de GOD van het christendom Heel erg zielig mensen. Wisten ze dit maar!
 

Waarom verkondig je haat,laster en roddel?

 

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 08:55

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Hoe noem je Christenen die dit soort zaken niet meer tollereren en uitvoeren?

 

Bedoel je de christenen die tegen Adolf Hitler waren?

Bedoel je de priesters die het afkeuren dat katholieke bisschoppen kleine kinderen misbruiken?

Bedoel je andere witte mannen die de leden van de KKK in Amerika, die kleine zwarte meisjes verkrachten, schuldig verklaarden bij de rechtbank?

 

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Wat hebben veel christenen over het algemeen geleerd en hoe gaan ze hier tegenwoordig mee om? En hoe noem je mensen die dit nog wel doen?

 

 

Laten we de statistieken kijken van de afgelopen 100 jaar waarin wordt aangenomen dat het westen de meest beschaafde wereld is. Vertel mij hoeveel mensen zijn vermoord door moslims en hoeveel door christenen. Je zult zien dat de christenen op zijn minst honderd maal meer onschuldige burgers (incl. christenen) heeft vermoord dan alle andere religi�n bij elkaar opgeteld. Ik zeg niet dat het christendom het voorschrijft, ik wil alleen dat je de vragen die je stelt zelf beantwoord.

 

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Waarom verkondig je haat,laster en roddel?

 

Als moslim respecteer ik zelf ieder mensenleven en verwacht van elke forumgast zo min mogelijk postings met haat in inter-religieuze discussies te starten.

De Koran schrijft niet om vrouwen en kinderen genadeloos te vermoorden. De Koran schrijft niet om kleine meisjes te verkrachten en steden tot aan de grond af te branden. Maar na 11 september zijn het 1,3 miljard moslims die keer op keer verantwoording moeten afleggen voor wat er in de wereld misgaat.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 09:09
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Hoe noem je Christenen die dit soort zaken niet meer tollereren en uitvoeren?

 

Bedoel je de christenen die tegen Adolf Hitler waren?

Bedoel je de priesters die het afkeuren dat katholieke bisschoppen kleine kinderen misbruiken?

Bedoel je andere witte mannen die de leden van de KKK in Amerika, die kleine zwarte meisjes verkrachten, schuldig verklaarden bij de rechtbank?

 

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Wat hebben veel christenen over het algemeen geleerd en hoe gaan ze hier tegenwoordig mee om? En hoe noem je mensen die dit nog wel doen?

 

 

Laten we de statistieken kijken van de afgelopen 100 jaar waarin wordt aangenomen dat het westen de meest beschaafde wereld is. Vertel mij hoeveel mensen zijn vermoord door moslims en hoeveel door christenen. Je zult zien dat de christenen op zijn minst honderd maal meer onschuldige burgers (incl. christenen) heeft vermoord dan alle andere religi�n bij elkaar opgeteld. Ik zeg niet dat het christendom het voorschrijft, ik wil alleen dat je de vragen die je stelt zelf beantwoord.

 

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Waarom verkondig je haat,laster en roddel?

 

Als moslim respecteer ik zelf ieder mensenleven en verwacht van elke forumgast zo min mogelijk postings met haat in inter-religieuze discussies te starten.

De Koran schrijft niet om vrouwen en kinderen genadeloos te vermoorden. De Koran schrijft niet om kleine meisjes te verkrachten en steden tot aan de grond af te branden. Maar na 11 september zijn het 1,3 miljard moslims die keer op keer verantwoording moeten afleggen voor wat er in de wereld misgaat.

Je begrijpt het niet Jiyuu en zolang je mensen over 1 kam blijft scheren zul je dat nooit doen.Dat geldt voor alle mensen binnen elk geloof.
Terug naar boven
Generaal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 08 maart 2005
Online status: Offline
Berichten: 100
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 09:12
Schrijft de bijbel wel van kleine meisjes te verkrachten en steden af te branden?
Na 11 september? Tiens, ik dacht dat de vermeende dader ook Moslim was. Logisch dan dat alle Moslims worden bekeken. (ik vind dat niet logisch maar de mensen hebben d eneiging een heel kotteke te bekijken en geen onderscheid te maken tussen de individuen)
Niet dat ik de Amerikaanse informatie vertrouw. En daarmee keur ik ook niet goed wat de Amerikanen hebben gedaan.
Pulchrum Pro Flandria Mori
Terug naar boven
Generaal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 08 maart 2005
Online status: Offline
Berichten: 100
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 09:15

En om nu eerlijk te ijn. Het westen voert verschrikkelijk veel oorlog, maar dit heeft niets te maken met religie denk ik.
Ik zie de christenheid nog niet snel een heilige oorlog beginnen.

Wat in Ierland gebeurt heeft bijn niets te maken met geloof. De Engelsen bezetten Noord-Ierland en dat mag niet goed gekeurd worden.

Pulchrum Pro Flandria Mori
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 09:19
In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Hoe noem je Christenen die dit soort zaken niet meer tollereren en uitvoeren?

 

Bedoel je de christenen die tegen Adolf Hitler waren?

Waren dat niet de goede die tegen het kwade streden?

Invasie Kuweit...

Waren daar niet de goede die tegen het kwaad aan het strijden waren?

Bedoel je de priesters die het afkeuren dat katholieke bisschoppen kleine kinderen misbruiken?

Hadden zij het moeten goedkeuren?

Bedoel je andere witte mannen die de leden van de KKK in Amerika, die kleine zwarte meisjes verkrachten, schuldig verklaarden bij de rechtbank?

Hadden zij ze onschuldig moeten verklaren?

 

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Wat hebben veel christenen over het algemeen geleerd en hoe gaan ze hier tegenwoordig mee om? En hoe noem je mensen die dit nog wel doen?

 

 

Laten we de statistieken kijken van de afgelopen 100 jaar waarin wordt aangenomen dat het westen de meest beschaafde wereld is. Vertel mij hoeveel mensen zijn vermoord door moslims en hoeveel door christenen. Je zult zien dat de christenen op zijn minst honderd maal meer onschuldige burgers (incl. christenen) heeft vermoord dan alle andere religi�n bij elkaar opgeteld. Ik zeg niet dat het christendom het voorschrijft, ik wil alleen dat je de vragen die je stelt zelf beantwoord.

 

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Waarom verkondig je haat,laster en roddel?

 

Als moslim respecteer ik zelf ieder mensenleven en verwacht van elke forumgast zo min mogelijk postings met haat in inter-religieuze discussies te starten.

De Koran schrijft niet om vrouwen en kinderen genadeloos te vermoorden. De Koran schrijft niet om kleine meisjes te verkrachten en steden tot aan de grond af te branden. Maar na 11 september zijn het 1,3 miljard moslims die keer op keer verantwoording moeten afleggen voor wat er in de wereld misgaat.

Je begrijpt het niet Jiyuu en zolang je mensen over 1 kam blijft scheren zul je dat nooit doen.Dat geldt voor alle mensen binnen elk geloof.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 09:21
In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Hoe noem je Christenen die dit soort zaken niet meer tollereren en uitvoeren?

 

Bedoel je de christenen die tegen Adolf Hitler waren?

Waren dat niet de goede die tegen het kwade streden?

Invasie Kuweit...

Waren daar niet de goede die tegen het kwaad aan het strijden waren?

Bedoel je de priesters die het afkeuren dat katholieke bisschoppen kleine kinderen misbruiken?

Hadden zij het moeten goedkeuren?

Bedoel je andere witte mannen die de leden van de KKK in Amerika, die kleine zwarte meisjes verkrachten, schuldig verklaarden bij de rechtbank?

Hadden zij ze onschuldig moeten verklaren?

 

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Wat hebben veel christenen over het algemeen geleerd en hoe gaan ze hier tegenwoordig mee om? En hoe noem je mensen die dit nog wel doen?

 

 

Laten we de statistieken kijken van de afgelopen 100 jaar waarin wordt aangenomen dat het westen de meest beschaafde wereld is. Vertel mij hoeveel mensen zijn vermoord door moslims en hoeveel door christenen.Zie jij verschil in het moorden bij 100 dan wel 10 mensen als we het over beschaving hebben? Je zult zien dat de christenen op zijn minst honderd maal meer onschuldige burgers (incl. christenen) heeft vermoord dan alle andere religi�n bij elkaar opgeteld. Ik zeg niet dat het christendom het voorschrijft, ik wil alleen dat je de vragen die je stelt zelf beantwoord.

 

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Waarom verkondig je haat,laster en roddel?

 

Als moslim respecteer ik zelf ieder mensenleven en verwacht van elke forumgast zo min mogelijk postings met haat in inter-religieuze discussies te starten.

De Koran schrijft niet om vrouwen en kinderen genadeloos te vermoorden. De Koran schrijft niet om kleine meisjes te verkrachten en steden tot aan de grond af te branden.Denk je nu werkelijk dat Hitler geen ander motief had gevonden voor massamoorden als hij al dat motief zou hebben gebruikt?Maar na 11 september zijn het 1,3 miljard moslims die keer op keer verantwoording moeten afleggen voor wat er in de wereld misgaat.

Je begrijpt het niet Jiyuu en zolang je mensen over 1 kam blijft scheren zul je dat nooit doen.Dat geldt voor alle mensen binnen elk geloof.
Heeft het zin om moslimbroeders op de hoogte te stellen van onwetende mensen die kwade bedoelingen hadden/hebben om de goede daar mee te niet te doen?

En hoe zouden de moslims reageren als er morgen een paar christenen een vliegtuig boven op de zwarte steen zouden laten storten?

Kan je niet beter zeggen.......Er zijn slechte en goede mensen binnen elk geloof?

En is het niet beter dat we ze gezamelijk bestrijden?

De laatste groote oorlog zal waarschijnlijk een geloofsoorlog worden die zijn weerga niet kent heb ik het gevoel......En zij zullen door ongelovigen worden aangewakkerd en ontketend.Zoals elke oorlog werd ontketend door het kwaad.

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 10:53

In eerste instantie geplaatst door Generaal

Schrijft de bijbel wel van kleine meisjes te verkrachten en steden af te branden?

 

Heb je de vetgedrukte citaten uit de bijbel hierboven niet gelezen?

 

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Heeft het zin om moslimbroeders op de hoogte te stellen van onwetende mensen die kwade bedoelingen hadden/hebben om de goede daar mee te niet te doen?

En hoe zouden de moslims reageren als er morgen een paar christenen een vliegtuig boven op de zwarte steen zouden laten storten?

 

Toen Hitler bezig was al die mensen te vermoorden werden toch ook niet alle duitsers als duivels gezien. Hoe zou je het vinden als het christendom zou worden beoordeeld op grond van de acties van Hitler, pedofiele bisschoppen en KKK-leden?

Maar wanneer er een vliegtuig op het WTC en Pentagon landt, met erin 19 moslimsmannen (Wat overigens nog bewezen moet worden), worden 1,3 miljard moslim mannen en vrouwen gezien als potentiele terroristen. Mensen als jij en ik die niets anders willen dan blijdschap en vrede.

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Kan je niet beter zeggen.......Er zijn slechte en goede mensen binnen elk geloof?

En is het niet beter dat we ze gezamelijk bestrijden?

Binnen en buiten het geloof, Ruud. De seculiere maatschappijen waarin wij nu leven kennen ook huiselijk geweld, misdaad in de stad, kindermisbruik, en andere perverse seksuele misdaden die we nergens anders in de wereld tegenkomen...

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
willem Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 110
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 11:01

 

Dit slaat wereklijk nergens op.

christenen verzetten zich tegen onrecht, en zijn niet te laf om dat aan te pakken ook als dat binnen de eigen gemeenschappen plaats vind. Politiek en religie zijn gescheiden, daar om kunnen politieke gebeurtenissen en oorlogen niet in de schoenen van christenen geschoven worden.

Bij de islam ligt dit duidelijk anders, daar is politiek en religie een, en in die landen waar dat nog niet is zal dat vroeg of laat wel dienen te gebeuren.Geweld wordt daarbij als legitiem beschouwd. De meeste moslim"s zijn dan ook vermoord door moslim"s tot de dag van vandaag. Revolutie"s zoals in Iran zijn met miljoenen doden gepaard gegaan, moslim"s die massal hun "broeders" hebben afgeslacht, in Irak zien wij hetzelfde  om over Algerije niet te spreken.

Op dit moment zijn moslim"s de meest bloeddorstige moordenaars ter wereld.      

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 11:45
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

In eerste instantie geplaatst door Generaal

Schrijft de bijbel wel van kleine meisjes te verkrachten en steden af te branden?

 

Heb je de vetgedrukte citaten uit de bijbel hierboven niet gelezen?

 

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Heeft het zin om moslimbroeders op de hoogte te stellen van onwetende mensen die kwade bedoelingen hadden/hebben om de goede daar mee te niet te doen?

En hoe zouden de moslims reageren als er morgen een paar christenen een vliegtuig boven op de zwarte steen zouden laten storten?

 

Toen Hitler bezig was al die mensen te vermoorden werden toch ook niet alle duitsers als duivels gezien. Hoe zou je het vinden als het christendom zou worden beoordeeld op grond van de acties van Hitler, pedofiele bisschoppen en KKK-leden?Je zit net te verkondigen dat veel geweld voortkomt uit het Christendom.....(Laten we de statistieken kijken van de afgelopen 100 jaar waarin wordt aangenomen dat het westen de meest beschaafde wereld is. Vertel mij hoeveel mensen zijn vermoord door moslims en hoeveel door christenen)

Heb je zelf wel in de gaten wat je schrijft?

Maar wanneer er een vliegtuig op het WTC en Pentagon landt, met erin 19 moslimsmannen (Wat overigens nog bewezen moet worden),Dat is bewezen en het doet er niet meer toe....Een aantal kwamen er uit Duitsland overigens. worden 1,3 miljard moslim mannen en vrouwen gezien als potentiele terroristen. Mensen als jij en ik die niets anders willen dan blijdschap en vrede.

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Kan je niet beter zeggen.......Er zijn slechte en goede mensen binnen elk geloof?

En is het niet beter dat we ze gezamelijk bestrijden?

Binnen en buiten het geloof, Ruud. De seculiere maatschappijen waarin wij nu leven kennen ook huiselijk geweld, misdaad in de stad, kindermisbruik, en andere perverse seksuele misdaden die we nergens anders in de wereld tegenkomen...

Waarom accentueer je nu buiten het geloof.....We concentreren ons nu even alleen op mensen die zeggen gelovig te zijn en vanuit die positie geweld rectificeren.Want daar had je het over...Gelovigen die in de bijbel tot geweld worden aangezet.

 

En jawel hoor.....Tijdens de 2de wereld oorlog was een Mof een Mof voor alle mensen die onderdrukt werden,behalfe voor die die samenwerkte uit overtuiging.De rest werkte om hun leven te kunnen onderhouden onder de omstandigheden waar zij niet onderuit konden komen.

Of dacht je dat mijn vader spijt had toen hij er enkele overhoop schoot?

Na alle gruwelen die hij in de bezetting had meegemaakt,had hij zelfs het gevoel er te weinig te hebben neer geschoten.Zo diep zat de haat,naar de Duitsers in die tijd.Het is ook niet niets als ze in je dorp een man of 20 overhoop komen schieten als wraak actie.

Over die tijd kan je beter niet te veel zeggen,als je het niet mee hebt gemaakt.Er zullen best wel soldaten tussen hebben gezeten die zich afvroegen waar ze in godsnaam mee bezig waren.Maar er zijn er niet veel geweest die Hitler tegen hielden.
Terug naar boven
Generaal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 08 maart 2005
Online status: Offline
Berichten: 100
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 12:55
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Mozes zei tot hen: Waarom hebt gij al de vrouwen laten leven? Zie, hebben zij niet, op Bileams raad, de kinderen Isra�ls verleid om te zondigen tegen den Heer, door Peor, zodat een plaag kwam over de gemeente des Heren? Zo doodt nu alles wat mannelijk is onder de kinderen, en alle vrouwen, die mannen bekend en bij hen gelegen hebben; doch alle kinderen, die van het vrouwelijk geslacht zijn, en geen mannen bekend noch bij hen gelegen hebben, laat die voor u leven. (Numeri 31:15-18)

 

Dit is wat Jezus (God) aan Mozes opdroeg (Numeri 31:21 Dit is de wet, welke de Heer aan Mozes geboden heeft) Laten we het vers examineren. Eerst zien we dat Jezus aan Mozes opdraagt alle mannelijke kinderen en vrouwen te vermoorden, en kijk wat dan gebeurt! De jonge meisjes, LAAT DIE VOOR JE LEVEN! Dat betekent dat de kleine maagdelijke meisjes als sexslavinnen verder moeten. Stel je nu eens voor dat je ziet dat je moeders en broers worden vermoord en dat je erna wordt gedwongen seks te hebben met dezelfde mannen! Dit is verkrachting en moord in de bijbel!

1.Pure interpretatie. 

2.Daarenboven, ooit al over de tekst zelf nagedacht? En niet alleen de woorden lezen en ze letterlijk nemen zoals ze zijn? Nee waarschijnlijk, want u hebt nog nooit iets anders geleerd dan aannemen en slikken. (dit is niet persoonlijk bedoelt, sorry daarvoor) Maar, de woorden die in de bijbel staan zijn niet letterlijk zo bedoelt. Je moet achter de diepere betekenis gaan kijken.
Neem nu de woorden waar Jezus een blinde laat zien en een stomme laat spreken, een lamme laat lopen. Dit is niet zo bedoelt. Hier gaat het erover dat men de mensen met een handicap toch kan integreren in de maatschappij.
Dus, denk hierover na voor u de bijbel letterlijk leest. btw, de oudste mens in de bijbel heeft 900 jaar geleeft, gelooft u dit ook?


Er zijn honderden verzen over ongelovigen, homo�s, verkrachting, moord, ongehoorzaam zijn aan God etc. etc. etc. Dit moet Jezus voorstellen, de GOD van het christendom. Heel erg zielig mensen. Wisten ze dit maar!
 

Zoals ik hierboven al zei, neem niets letterlijk. Maar ja ...

Pulchrum Pro Flandria Mori
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 12:57

In eerste instantie geplaatst door willem

christenen verzetten zich tegen onrecht, en zijn niet te laf om dat aan te pakken ook als dat binnen de eigen gemeenschappen plaats vind. Politiek en religie zijn gescheiden, daar om kunnen politieke gebeurtenissen en oorlogen niet in de schoenen van christenen geschoven worden.

 

Maak je een grap? Het waren de secularisten die de kerk en de staat hebben gescheiden en niets van doen hebben met het christendom. De druk die leidde tot vervolging van die pedofiele katholieke bisschoppen, kwam dus niet van binnenuit. Geef je hiermee aan dat het christendom de volledige verantwoordelijk neemt voor de daden van die pedofielen?

Het is een schande dat je zo denkt, pure onwetendheid.

 

Willem, je leeft in een seculiere, immorele goddeloze staat, dat wetenschappelijke theorie�n en athe�sme in plaats van GOD stelt. Een westerse cultuur met meer geweld, prostitutie, drugs, verdorvenheid, porno, overspel en homoseksualiteit, dan waar ook ter wereld. De juiste weergave van de boodschap van Jezus Christus!!!?

 

In eerste instantie geplaatst door willem

 Op dit moment zijn moslim"s de meest bloeddorstige moordenaars ter wereld.

 

Net als Mozes in (Numeri 31:15-18), en Jezus in (2Koningen 2:23-24)?

 

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Je zit net te verkondigen dat veel geweld voortkomt uit het Christendom..... Heb je zelf wel in de gaten wat je schrijft?

 

Ik zei:

 

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Ik zeg niet dat het christendom het voorschrijft, ik wil alleen dat je de vragen die je stelt zelf beantwoord.

 

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 13:09
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

In eerste instantie geplaatst door willem

christenen verzetten zich tegen onrecht, en zijn niet te laf om dat aan te pakken ook als dat binnen de eigen gemeenschappen plaats vind. Politiek en religie zijn gescheiden, daar om kunnen politieke gebeurtenissen en oorlogen niet in de schoenen van christenen geschoven worden.

 

Maak je een grap? Het waren de secularisten die de kerk en de staat hebben gescheiden en niets van doen hebben met het christendom. De druk die leidde tot vervolging van die pedofiele katholieke bisschoppen, kwam dus niet van binnenuit. Geef je hiermee aan dat het christendom de volledige verantwoordelijk neemt voor de daden van die pedofielen?

Het is een schande dat je zo denkt, pure onwetendheid.

 

Willem, je leeft in een seculiere, immorele goddeloze staat, dat wetenschappelijke theorie�n en athe�sme in plaats van GOD stelt. Een westerse cultuur met meer geweld, prostitutie, drugs, verdorvenheid, porno, overspel en homoseksualiteit, dan waar ook ter wereld. De juiste weergave van de boodschap van Jezus Christus!!!?

 

In eerste instantie geplaatst door willem

 Op dit moment zijn moslim"s de meest bloeddorstige moordenaars ter wereld.

 

Net als Mozes in (Numeri 31:15-18), en Jezus in (2Koningen 2:23-24)?

 

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Je zit net te verkondigen dat veel geweld voortkomt uit het Christendom..... Heb je zelf wel in de gaten wat je schrijft?

 

Ik zei:

 

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Ik zeg niet dat het christendom het voorschrijft, ik wil alleen dat je de vragen die je stelt zelf beantwoord.

En je schreef..... 

 

 Laten we de statistieken kijken van de afgelopen 100 jaar waarin wordt aangenomen dat het westen de meest beschaafde wereld is. Vertel mij hoeveel mensen zijn vermoord door moslims en hoeveel door christenen. Je zult zien dat de christenen op zijn minst honderd maal meer onschuldige burgers (incl. christenen) heeft vermoord dan alle andere religi�n bij elkaar opgeteld. Ik zeg niet dat het christendom het voorschrijft, ik wil alleen dat je de vragen die je stelt zelf beantwoord

 

Er zijn honderden verzen over ongelovigen, homo�s, verkrachting, moord, ongehoorzaam zijn aan God etc. etc. etc. Dit moet Jezus voorstellen, de GOD van het christendom. Heel erg zielig mensen. Wisten ze dit maar!

 

Het westen kan niet van een echte beschaving spreken,nog het oosten,nog het noorden of het zuiden......

De mens....Kan bijna geen beschaving op poten zetten nog handhaven.

Daar lopen er te veel slechte mensen voor rond op de wereld,die er een zooitje van proberen te maken.

Vind je ook niet?
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 13:19

Het westen kan niet van een echte beschaving spreken,nog het oosten,nog het noorden of het zuiden......

De mens....Kan bijna geen beschaving op poten zetten nog handhaven.

Daar lopen er te veel slechte mensen voor rond op de wereld,die er een zooitje van proberen te maken.

 

Vind je ook niet?

 

Allah weet wat wij niet weten. Ik zou het je niet kunnen vertellen.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 13:58
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Het westen kan niet van een echte beschaving spreken,nog het oosten,nog het noorden of het zuiden......

De mens....Kan bijna geen beschaving op poten zetten nog handhaven.

Daar lopen er te veel slechte mensen voor rond op de wereld,die er een zooitje van proberen te maken.

 

Vind je ook niet?

 

Allah weet wat wij niet weten. Ik zou het je niet kunnen vertellen.

Same here....
Terug naar boven
willem Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 110
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 14:52

Willem, je leeft in een seculiere, immorele goddeloze staat, dat wetenschappelijke theorie�n en athe�sme in plaats van GOD stelt.

Je lult uit je baard, Deze wereld is een pracht wereld en wij leven in de beste tijd die de geschiedenis ooit gekend heeft.Zelfs Mohammed heeft er nooit van durven dromen. Een staat bestaat uit mensen, mensen die in God geloven en mensen die niet in God geloven, en mensen die de verkeerde God geloven, ja zelfs mensen die in de duivel geloven. m.a.w alles behalve god-de-loos!!

Wetenschap is niet in strijd met God, integendeel God openbaart zich mede door de wetenschap. Atheisme bestaat nauwelijks, de mensen geloven bijna altijd wel in een hogere macht ook al weten ze dat niet altijd te plaatsen.

Een westerse cultuur met meer geweld, prostitutie, drugs, verdorvenheid, porno, overspel en homoseksualiteit, dan waar ook ter wereld

De romeinen wisten er ook van mee te praten, er is niets nieuws onder de zon en het zijn zeker geen vruchten van de westerse cultuur, maar de verdorvenheid v.d. mens.Overigens kunnen vele moslim"s ook meepraten over drugs , het is het tweede export product van Marokko en vele fundamentalistische moslim"s.(afghanistan) inclusief corruptie, enz,enz.  

De juiste weergave van de boodschap van Jezus Christus!!!?

Ik zie het verband niet.

Net als Mozes in (Numeri 31:15-18), en Jezus in (2Koningen 2:23-24)?

 

Ik zie het verband niet en 2 koningen komt Jezus helemaal niet aan te pas, de bekende klok en de klepel zullen we maar denken.

 

Allah weet wat wij niet weten. Ik zou het je niet kunnen vertellen.



Ik denk dat Allah het zelf ook niet meer weet, daarom zul jij het ook niet weten.

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 15:39
In eerste instantie geplaatst door willem

Willem, je leeft in een seculiere, immorele goddeloze staat, dat wetenschappelijke theorie�n en athe�sme in plaats van GOD stelt.

Je lult uit je baard, Deze wereld is een pracht wereld en wij leven in de beste tijd die de geschiedenis ooit gekend heeft.Zelfs Mohammed heeft er nooit van durven dromen. Een staat bestaat uit mensen, mensen die in God geloven en mensen die niet in God geloven, en mensen die de verkeerde God geloven, ja zelfs mensen die in de duivel geloven. m.a.w alles behalve god-de-loos!!

Wetenschap is niet in strijd met God, integendeel God openbaart zich mede door de wetenschap. Atheisme bestaat nauwelijks, de mensen geloven bijna altijd wel in een hogere macht ook al weten ze dat niet altijd te plaatsen.

Iedereen gelooft wel in iets. De laatste 50 jaar zijn er in Amerika alleen al 900 nieuwe religies ontstaan. Zoek er eentje uit, wie weet vindt je er je rust. 

Een westerse cultuur met meer geweld, prostitutie, drugs, verdorvenheid, porno, overspel en homoseksualiteit, dan waar ook ter wereld

De romeinen wisten er ook van mee te praten, er is niets nieuws onder de zon en het zijn zeker geen vruchten van de westerse cultuur, maar de verdorvenheid v.d. mens.Overigens kunnen vele moslim"s ook meepraten over drugs , het is het tweede export product van Marokko en vele fundamentalistische moslim"s.(afghanistan) inclusief corruptie, enz,enz.  

De juiste weergave van de boodschap van Jezus Christus!!!?

Ik zie het verband niet.

Er wordt toch altijd gesproken over 'wij' christenen die leven in een westerse superieure cultuur.

Net als Mozes in (Numeri 31:15-18), en Jezus in (2Koningen 2:23-24)?

 

Ik zie het verband niet en 2 koningen komt Jezus helemaal niet aan te pas, de bekende klok en de klepel zullen we maar denken.

Als je mijn eerste post leest in dit onderwerp zal je lezen dat ik schreef dat christenen Jezus als GOD zien. In 2Kronieken is het GOD, dus Jezus, die de kleine kinderen in 42 stukjes laat verscheuren.

Allah weet wat wij niet weten. Ik zou het je niet kunnen vertellen.



Ik denk dat Allah het zelf ook niet meer weet, daarom zul jij het ook niet weten.

Lees Koran 2:30

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Akbash Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 januari 2004
Locatie: Antarctica
Online status: Offline
Berichten: 264
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 15:40

Astaghfirullah! Dit is niet God, dit is puur satanisch en kwaad!


Maar ik wil nog 1 vers aanhalen. Zou je ooit je dochter als seksslavin verkopen? Jezus zegt dat het ok� is!


Ik weet niet of je het in de gaten hebt jiyuu, maar je bent je eigen ruiten aan het ingooien...en niet zo'n beetje ook!
Door deze lelijke OUD-testamentse verzen aan te halen, en deze te bestempelen als gruwelijke daden van God (wat zeer juist is), haal je dezelfde God die jij aanbid, en de Koran onderuit!
De Koran bevat immers soort gelijke lelijke verzen, het verschil is echter dat de gemiddelde moslim eerder geneigd is om die verzen letterlijk te interpreteren, in tegen stelling tot de gemiddelde Christen, die zo wie zo minder waarde hecht aan het oude testament.

Ik heb nog nooit gehoort van Christenen die hun dochter, naar aanleiding van bijbelse texten, verkopen als sexslavin.
Daar in tegen is het hebben en houden van slaven, alleen omdat de profeet deze zelf heeft gehad, goed gekeurt binnen de Islam.
Dat maakt nogal een verschil uit, vind je niet?
Het is is in de soenitische versie van de Islam gebruikelijk om niet alleen de Koran, maar ook de sunna van de profeet tot op de milimeter nauwkeurig na te leven.
Tevens beschuldig je Allah als een puur satanisch kwaad, daar Mohammed de thora en injiel heeft bevestigt als beschermende eerdere boeken van Allah, ben je bezig met Godslastering, Astaghfirullah!, ik zou maar berouw tonen als ik jouw was...

vr.gr Akbash


 

"The mind of a bigot is like the pupil of the eye. The more
light you shine on it, the more it will contract."



Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 15:46
In eerste instantie geplaatst door Akbash

Astaghfirullah! Dit is niet God, dit is puur satanisch en kwaad!


Maar ik wil nog 1 vers aanhalen. Zou je ooit je dochter als seksslavin verkopen? Jezus zegt dat het ok� is!


Ik weet niet of je het in de gaten hebt jiyuu, maar je bent je eigen ruiten aan het ingooien...en niet zo'n beetje ook!
Door deze lelijke OUD-testamentse verzen aan te halen, en deze te bestempelen als gruwelijke daden van God (wat zeer juist is), haal je dezelfde God die jij aanbid, en de Koran onderuit!
De Koran bevat immers soort gelijke lelijke verzen, het verschil is echter dat de gemiddelde moslim eerder geneigd is om die verzen letterlijk te interpreteren, in tegen stelling tot de gemiddelde Christen, die zo wie zo minder waarde hecht aan het oude testament.

Ik heb nog nooit gehoort van Christenen die hun dochter, naar aanleiding van bijbelse texten, verkopen als sexslavin.
Daar in tegen is het hebben en houden van slaven, alleen omdat de profeet deze zelf heeft gehad, goed gekeurt binnen de Islam.
Dat maakt nogal een verschil uit, vind je niet?
Het is is in de soenitische versie van de Islam gebruikelijk om niet alleen de Koran, maar ook de sunna van de profeet tot op de milimeter nauwkeurig na te leven.
Tevens beschuldig je Allah als een puur satanisch kwaad, daar Mohammed de thora en injiel heeft bevestigt als beschermende eerdere boeken van Allah, ben je bezig met Godslastering, Astaghfirullah!, ik zou maar berouw tonen als ik jouw was...

vr.gr Akbash


 

Ik hoop dat het ooit goed komt tussen de mensen Akbash,de goede mensen verdienen het.
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 15:51
In eerste instantie geplaatst door Akbash

De Koran bevat immers soort gelijke lelijke verzen,  

Schei toch uit Akbash de Koran zegt nergens kinderen en vrouwen genadeloos te vermoorden. De Koran beveelt mensen ook niet aan om kleine meisjes te verkrachten en steden te verbranden. De bijbel wel.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 16:01
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

In eerste instantie geplaatst door Akbash

De Koran bevat immers soort gelijke lelijke verzen,  

Schei toch uit Akbash de Koran zegt nergens kinderen en vrouwen genadeloos te vermoorden. De Koran beveelt mensen ook niet aan om kleine meisjes te verkrachten en steden te verbranden. De bijbel wel.

Misschien is het dan ook beter dat er geen doodwensingen en moorden meer komen van bijde kanten,anders heeft het kwaad weer een reden om kerken,moskeen en scholen in de fik te zetten.

Satan wacht op vonken en het zal hem worst wezen uit welke hoek de vonken komen.

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 17:31

Oude Testament

inhoud

Oude Testament is de naam die de eerste christenen gaven aan de bundel joodse boeken die samen de Tenach vormen, de joodse bijbel. Een testament is een verbond, en de christenen wilden een duidelijk onderscheid maken tussen het Oude verbond (dat van God met de mensheid) en het Nieuwe (dat van Jezus met de mensheid). In zijn tweede brief aan de Korinthi�rs maakt Paulus voor het eerst gewag van de term Oude Testament (2 Kor. 3:14). In het evangelie van Matthe�s wordt de term Nieuwe Testament ge�ntroduceerd, tijdens het Laatste Avondmaal (Matth. 26:28).

Nieuwe Testament

 

inhoud

Tweede deel van de christelijke bijbel. Een testament is een verbond, en de eerste christenen wilden een duidelijk onderscheid maken tussen het Oude verbond (dat van God met de mensheid, via Noach en Mozes) en het Nieuwe (dat van Jezus met de mensheid). In zijn tweede brief aan de Korinthi�rs maakt Paulus voor het eerst gewag van de term Oude Testament (2 Kor. 3:14). In het evangelie van Matthe�s wordt de term Nieuwe Testament ge�ntroduceerd, tijdens het Laatste Avondmaal (Matth. 26:28).

Het Nieuwe Testament is geheel in het Grieks overgeleverd. Het handelt -kortweg- over leven en leer van Jezus, een joodse leraar/profeet met revolutionaire idee�n die waarschijnlijk in de eerste decennia van de eerste eeuw leefde. Zie het artikel in de Wikipedia voor meer informatie over Jezus Christus.

Terug naar boven
Akbash Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 januari 2004
Locatie: Antarctica
Online status: Offline
Berichten: 264
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 18:57

Schei toch uit Akbash de Koran zegt nergens kinderen en vrouwen genadeloos te vermoorden. De Koran beveelt mensen ook niet aan om kleine meisjes te verkrachten en steden te verbranden. De bijbel wel.

Hallo Jiyuu,

Dat doet niets af aan het feit dat je Allah uitmaakt voor een puur Satanisch kwaad!
Ik vraag me af of je wel een Moslim bent??
Je beledigt God en kent de Koran/Ahadith niet..
Ik zal je even herinneren aan enkele lelijke verzen uit het boek van de door jouw vervloekte Allah.
Ze gaan dan wel niet direct over het verkrachten van kleine meisjes of het verbranden van steden, maar ze zijn er niet minder gruwelijk om..

A.U.B.

2-193. En bestrijdt hen, totdat er geen vervolging meer is en de godsdienst alleen voor God wordt. Maar indien zij (met strijden) ophouden, dan is er geen vijandelijkheid meer toegestaan, behalve tegen de onrechtvaardigen.

2-191. En doodt hen, waar je hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij je daarin bevechten. Maar indien zij je bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen.

4-56.  Gewis, degenen die Onze tekenen verwerpen zullen Wij weldra het Vuur doen binnengaan. Wij zullen hen telkens, wanneer hun huiden zijn verbrand, andere huiden er voor in de plaats geven; opdat zij de straf ten volle zullen ondergaan. Waarlijk, God is Almachtig, Alwijs.

9-73. O profeet, strijd tegen de ongelovigen en de huichelaars. En wees streng jegens hen. Hun tehuis is de hel en deze is een boze bestemming.

9-5. Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar je hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, God is Vergevensgezind, Genadevol.

44-43. De boom van Zaqqoem,

44-44. Zal het voedsel voor de zondaar zijn,

44-45. Als gesmolten koper zal het in de buik koken,

44-46. Gelijk het koken van ziedend water.

44-47. "Grijpt hem en sleurt hem in het midden van het laaiend Vuur;

44-48. Giet daarna als marteling kokend water op zijn hoofd."

8-12. Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."

10-4. Tot Hem is uw aller terugkeer, dit is de ware belofte van uw Heer. Voorzeker, Hij begint de schepping, daarna zet Hij haar voort, opdat Hij degenen die geloven en goede werken doen met rechtvaardigheid moge belonen. En de ongelovigen zullen een drank van kokend water en een pijnlijke straf ontvangen, daar zij (de waarheid) verwierpen.

22-19. Hier zijn twee tegenstanders die redetwisten over hun Heer. Voor de ongelovigen zullen gewaden van Vuur worden gesneden en over hun hoofd zal kokend water worden uitgegoten.

22-20. Waardoor hun ingewanden alsmede hun huiden zullen worden verteerd.

22-21. En hen zullen ijzeren roeden wachten.

22-22. Telkens wanneer zij er uit (uit de hel) wensen te gaan, zullen zij er in terug worden gedreven; men zal zeggen: "Proef je de straf van het branden?"

72-23. (Mij is) slechts de verkondiging van God's boodschap opgedragen." En voor degenen die God en Zijn boodschapper niet gehoorzamen is het Vuur der hel, waarin zij lange tijd zullen vertoeven,

98-6.  Voorwaar, de ongelovigen onder de mensen van het Boek en de afgodendienaren zullen in het Vuur der hel geworpen worden, daarin zullen zij verblijven. Zij zijn de slechtste der schepselen.


17-10. En dat Wij voor degenen die niet geloven in het Hiernamaals een smartelijke straf zullen bereiden.

56-42. Te midden van verschroeiende winden en kokend water.

Zoals je ziet uit deze kleine greep van Koran verzen, weet Allah ook wel van wanten met de ongelovige in zijn "laatste" boek.


En als toetje nog een paar Hadiths:

sahih muslim-KITAB AL-IMAN

Book 1, Number 0030:

    It is reported on the authority of Abu Huraira that the Messenger of Allah said: I have been commanded to fight against people so long as they do not declare that there is no god but Allah, and he who professed it was guaranteed the protection of his property and life on my behalf except for the right affairs rest with Allah.

 

 Sahih Bukhari, Book 84:

Volume 9, Book 84, Number 57:

    Narrated 'Ikrima:

    Some Zanadiqa (atheists) were brought to 'Ali and he burnt them. The news of this event, reached Ibn 'Abbas who said, "If I had been in his place, I would not have burnt them, as Allah's Apostle forbade it, saying, 'Do not punish anybody with Allah's punishment (fire).' I would have killed them according to the statement of Allah's Apostle, 'Whoever changed his Islamic religion, then kill him.'

 

Volume 9, Book 84, Number 64:

    Narrated 'Ali:

    Whenever I tell you a narration from Allah's Apostle, by Allah, I would rather fall down from the sky than ascribe a false statement to him, but if I tell you something between me and you (not a Hadith) then it was indeed a trick (i.e., I may say things just to cheat my enemy). No doubt I heard Allah's Apostle saying, "During the last days there will appear some young foolish people who will say the best words but their faith will not go beyond their throats (i.e. they will have no faith) and will go out from (leave) their religion as an arrow goes out of the game. So, where-ever you find them, kill them, for who-ever kills them shall have reward on the Day of Resurrection." "
Volume 9, Book 83, Number 37:


Wat misschien minder gruwelijk is maar daarom niet iets is om te verachtzamen, zijn de uitlatingen betreffende de vriendschap met ongelovige:

5-51. O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad ��n hunner. Voorwaar, God leidt het overtredende volk niet.

3-118. O gij die gelooft, neemt buiten uw volk geen ander tot intieme vrienden; zij zullen niet in gebreke blijven u te benadelen. Zij houden van leedvermaak. Nijd laten zij blijken en wat hun innerlijk verbergt is nog erger. Wij hebben u onze geboden duidelijk gemaakt, indien je ze wilt begrijpen.

4-89. Zij wensen dat gij verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van God werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.

En weet je wat nou het l*llige is ? die ongelovige kunnen er niets aan doen!
Want Allah leidt/(lijd) wie hij wil, zoals uit de volgende verzen blijkt:

17-97. En hij die God leidt, is goed geleid, doch voor hem die Hij laat dwalen zul je buiten Hem geen helper vinden. En Wij zullen hen verzamelen op de Dag der Opstanding, op hun aangezicht, blind, stom en doof voorover liggend. Hun verblijfplaats zal de hel zijn; telkenmale als het Vuur afneemt, zullen Wij de vlam voor hen aanwakkeren.

14-4. Wij zonden geen boodschapper dan met de taal van zijn volk, zodat hij (het) hun duidelijk moge maken. Dan laat God dwalen wie Hij wil en leidt wie Hij wil. Hij is de Almachtige, de Alwijze.

16-93. En als God had gewild, zou Hij u voorzeker tot ��n volk hebben gemaakt; maar Hij laat hem die wil, dwalen en leidt hem die dit wenst, en je zult zeker worden ondervraagd betreffende hetgeen je doet.

4-143.  Weifelend tussen dat en dit. Zij behoren noch tot dezen, noch tot genen. En voor hem, die God doet dwalen, zul je geen uitweg vinden.

7-178. Wie God leidt is op het rechte pad. En wie Hij laat dwalen, zal tot de verliezers behoren.

Allah zelf laat de mensen dwalen, en in al zijn barmhartigheid, gaat ie ze er daarna voor straffen!
Ik denk dat ik eens een hartig woordje met die grootmeester moet wisselen, want dit deugt niet.

vr.gr Akbash

 

 

 

"The mind of a bigot is like the pupil of the eye. The more
light you shine on it, the more it will contract."



Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2005 om 19:51

87. Voorwaar, Wij gaven Mozes het Boek en deden boodschappers de een na de ander zijn voetsporen volgen. En Wij gaven aan Jezus, zoon van Maria, duidelijke tekenen en versterkten hem met de geest der heiligheid. Telkens als een boodschapper tot jullie kwam, met hetgeen je ziel niet behaagde, heb je je laatdunkend gedragen, sommigen hunner heb je verloochend en anderen gedood.

Over welke Geest der Heiligheid heeft de Koraan het hier? 

Terug naar boven
Akbash Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 januari 2004
Locatie: Antarctica
Online status: Offline
Berichten: 264
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 maart 2005 om 05:03

O ja Jiyuu, ik zou het haast vergeten, door Allah van satanisch kwaad te beschuldigen in het oude testament (heb je trouwens gelijk in) plaats je jezelf ook buiten de Islam.
Het is namelijk dezelfde God die deze openbaringen deed, dat dit zo is blijkt o.a uit de volgende Koran aya's:

 

10-94. En als gij over hetgeen Wij tot u hebben neergezonden twijfelt, vraagt dan degenen die het Boek v��r u hebben gelezen. Inderdaad, de waarheid is van uw Heer tot u gekomen; behoor daarom niet tot de twijfelaars.

2-136. Zegt: "Wij geloven in God en in hetgeen ons is geopenbaard en in hetgeen tot Abraham, Isma�l, Iza�k, Jacob en de stammen werd neergezonden en in hetgeen aan Mozes en Jezus werd gegeven en in hetgeen aan alle andere profeten werd gegeven door hun Heer. Wij maken geen onderscheid tussen hen en aan Hem onderwerpen wij ons.

5-43. Hoe zullen zij u tot rechter maken wanneer zij de Torah bij zich hebben waarin God's oordeel is? Toch wenden zij zich af. En zij zijn geen gelovigen.

5-46. En Wij deden Jezus, zoon van Maria in hun voetsporen treden, vervullende, hetgeen v��r hem in de Torah was (geopenbaard), en Wij gaven hem het Evangelie, dat licht en leiding bevatte, bevestigende hetgeen daarv��r in de Torah was en een leiding en een vermaning voor de godvrezenden.

5-44. Waarlijk, Wij zonden de Torah neer, waarin leiding en licht was, waarmee de profeten die gehoorzaam waren recht spraken voor de Joden en de Rabbijnen en de wetgeleerden, omdat hun de bewaking van God's Boek was opgelegd en zij waren daarvan getuigen. Vreest daarom de mensen niet, doch vreest Mij en ruilt Mijn tekenen niet in tegen het wereldse. En wie niet rechtspreken volgens hetgeen God heeft neergezonden, zij zijn ongelovigen.

4-136. O gij die gelooft, gelooft in God en Zijn boodschapper en in het Boek dat Hij Zijn boodschapper heeft geopenbaard, en in het Boek, dat Hij voordien openbaarde. En wie God en Zijn engelen en Zijn Boeken en Zijn boodschappers en de laatste Dag verwerpt, is waarlijk ver afgedwaald.

...."is waarlijk ver afgedwaald", die laatste woorden van aya 4-136, spreken boekdelen, vind je niet Jiyuu?

Weet je.. ik geef je helemaal gelijk hoor, dat die teksten uit het oude testament walgelijk zijn, alleen ben jij niet in de positie, als moslim zijnde, om ze te mogen kwalificeren als zijnde satanische openbaringen..

sterkte ermee, vr.gr Akbash

"The mind of a bigot is like the pupil of the eye. The more
light you shine on it, the more it will contract."



Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 maart 2005 om 05:15

Denkt nou Akbash dat de ongelovigen het paradijs zullen binnentreden ? ik ben benieuwd over de vernederende spijt die de ongelovigen zullen voelen wanneer die Dag der Verzameling begint, wanneer zelfs de aarde en de hemel niet zullen treuren om de verdienste loon van de ongelovigen: de bestraffing.

Zegt: wacht, wij wachten ook mee !

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.156 seconden.