Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

de twee engelen

 Post Reply Post Reply
Schrijver
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: de twee engelen
    Geplaatst op: 19 maart 2005 om 13:06
bismillah irahman irahiem ,moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet mohammed en zijn metgezellen en de moejahedeen, deze verhaal die ik jullie wil vertellen moslimbroeders en zusters gaat over een moslimmeisje in engeland, een paar jaar terug, deze moslimmeisje was uitgenodigd op een studenten feest, waar zij dus naar toe ging, zij ging iets eerder naar huis dan haar vrienden, want ze mog niet later blijven van haar ouders, ze had dus een beetje gefeest maar kon niet langer blijven zoals ik eerder aangaf, ze verliet het feest om ongeveer 3 a 4 uur in de nacht op weg naar het station om de trein of de metro te nemen, daar aangekomen was er niemand behalve een man met uiterlijk waar je de kriebels van krijgt [enge man] hij begon te kijken naar het meisje en het meisje werd bang, ze begon de koran te reciteren, ze reciteerde soerat NAS soerat EL FALAQ en soerat IGHLAAS elke soera 3 keer, de man bleef op afstand en naderde haar niet, totdat de trein kwam of de metro , ik ben vergeten of het de metro was of trein, iniedergeval zij ging opgelucht naar huis, de volgende dag werd ze wakker en ze zette de tv aan, en hoorde tot haar grote verbazing over een moord die was gepleegd die nacht in het station nadat zij die had verlatten, en dat de dader een man was aangehouden, het slachtoffer bleek een meisje te zijn, het islamitische meisje schrok zich enorm, ze wist natuurlijk wie de dader was want ze heeft hem die nacht nog gezien, de vraag die in haar hoofd hamerde was waarom zij niet vermoord was, vergezeld met famillie op weg naar het politie bureau, waar zij haar verhaal deed, en zij de beschrijving gaf van de man, de politie vroeg haar achter de raam te   staan  gaan om de man aan te wijzen om zeker te zijn , toen ze dat had gedaan vroeg ze de politie om de dader te vragen waarom hij haar niks had gedaan en het meisje na haar had vermoord , wat de politie natuurlijk ook vreemd vond , toen de politie vroeg aan de dader over het islamitische meisje die daar was en of  hij  haar  had gezien, dat klopt zei de man , waarom heb je haar dan niks aangedaan? de man zei hoe kan ik haar wat aandoen als er twee grote mannen net als beren achter haar stonden , SOEBHANNALLAH deze verhaal werd in england bekend , het meisje verdiepte zich in de islam , en velle andere, deze verhaal heb ik van betrouwbaare moslims gehoord, de twee grote mannen bleken dus engelen te zijn , die het meisje van allah moesten beschermen, door de 3 verzen die ze had gelezen, de koran biedt bescherming tegen al het kwade, ASALAMA ALAYKOUM MIIN MOSLIM BROEDERS EN ZUSTERS,  moge ALLAH jullie beschermen tegen het kwade [ik heb deze verhaal ingekort want het was een lang verhaal]
Terug naar boven
MoMysterio Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 02 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote MoMysterio Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 juni 2005 om 15:19

 Masha allah... wat een verhaal!!

Dzazak allahoe ghairan broeder, moge allah (swt) je belonen voor het verhaal wat je met ons hebt gedeelt.

Moge allah (swt) onze ummah vergeven, leiden en sabr geven, amien.

M3a salaam

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.