Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Isra�lische soldaten slaan Palestijnse po

 Post Reply Post Reply Pagina  123>
Schrijver
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Isra�lische soldaten slaan Palestijnse po
    Geplaatst op: 05 april 2005 om 14:32

Isra�lische soldaten slaan Palestijnse politiemensen in elkaar
Uitgegeven op 05 april 2005 om 18:40 uur

Isra�lische soldaten hebben dinsdag in Hebron op de Westoever minstens vijf ongewapende Palestijnse agenten van de verkeerspolitie in elkaar geslagen, hebben getuigen en lokale ambtenaren gemeld. De Palestijnen zouden op de grond zijn gegooid, waarbij ��n van hen met een geweer zou zijn geslagen.

Een fotograaf van Associated Press die getuige was van het incident, zei dat ongeveer twaalf Isra�lische soldaten op de politieagenten afstapten en hen opdroegen het gebied te verlaten. Toen de politieagenten weigerden, begonnen de soldaten hen met geweld te verwijderen. Dit ging gepaard met slaan, het over de grond slepen en schoppen van ��n van hen, en het op het hoofd slaan met een geweer van een ander.

Een ter plekke aanwezige Isra�lische militair, die anoniem wilde blijven, verklaarde dat de Palestijnse agenten geen toestemming hadden om in het gebied waar de mishandeling plaatsvond te zijn. Ook zouden ze herhaalde verzoeken om te vertrekken hebben genegeerd.

Tientallen Palestijnse omstanders gooiden stenen en flessen naar de soldaten, die antwoordden met het afschieten van traangas en schokgranaten naar de menigte.

Awni Samara, de politiechef van Hebron, zei dat de agenten in het Palestijnse deel van de stad waren en geen enkele afspraak met Isra�l hadden geschonden.

In 1997 werd Hebron, op basis van het interim vredesakkoord van Oslo, in twee delen opgesplitst. Een deel, waar 500 Joodse kolonisten wonen, bleef onder Isra�lische controle, terwijl het andere deel - waar het incident plaatshad - in Palestijnse handen overging. Botsingen tussen kolonisten en Palestijnen zijn er aan de orde van de dag. Sinds het uitbreken van de tweede intifada hebben Isra�lische troepen naar believen invallen gedaan in het Palestijnse deel.

Bron

 

Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2005 om 15:17

salaam aleykum

de israeliers hangen de laatste 5 jaar echt men voeten uit. ze denken dat ze superieur zijn(dan heb ik het over de soldaten en de politici).

en WAAROM wilt er toch niemand van de islamitische landen palestina helpen? hebben ze soms schrik van de Amerikanen??kdenk dat als al de islamitische landen zouden samenspannen dat ze Amerika met de grond gelijk maken.

beslama

laa ilaha illalah
Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2005 om 15:19

Assalaam Aleikoem,

Dat laaste vraag ik mij nou ook altijd af. Ik had het wel geweten als ik president was. Lekkere oemma hebben wij...

Wa Aleikoem Salaam

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2005 om 15:41

Ik antwoord even op de amerika-vraag.  Het antwoord is nl "nee".  Amerika is de enige overgebleven grootmacht (spijtig genoeg).  Het heeft een enorme oorlogseconomie-capaciteit, hun defensie kost jaarlijks meer dan die van de rest van de wereld samen, ze kunnen met een druk op de knop de hele aardbol "atoombommen", hun continent zit vol grondstoffen, en ze zijn praktisch volledig begrensd door oceanen. 

Maw er is geen kl*te aan te doen...

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2005 om 15:59
Salaam Aleikum,

Daar heb je het verkeerd kimmie. Amerika kan wel een supermacht zijn, maar haar leger stelt niks voor. Voor de bezetting van Irak hebben ze al alle reserves in het eigen land moeten oproepen. En dan nog kunnen ze Irak niet in controle houden en worden ze er dagelijks afgeslacht. En dan moeten ze ook nog Noord korea in bedwang houden, troepen daar ook houden voor het geval Taiwan wordt aangevallen (volgens mij rond de 40 duizend). Amerika heeft alleen qua technologie een goed leger, maar voor de rest volgens mij niet echt.
Stel alle islamitische landen zouden elkaar helpen met als doel om Israel en Amerika aan te pakken. Amerika zou heel erg in de problemen komen qua personeel en materieel en ik denk dat Israel dan gedwongen zou worden om de atoombom te gebruiken om te voorkomen dat ze op de bodem van de zee moeten gaan wonen.

Verder kan Amerika Irak economisch al niet meer aan laat staan als ze besluiten Iran aan te vallen. Misschien is dat de reden dat (dubbele nationaliteit)de joodse Wolfowitz president van de wereldbank wordt.

En als er soldaten in de wereld zijn die het meeste gestraft moeten worden voor hun misdaden, dan zijn het de israelische en de amerikaanse soldaten. Amerika zet zijn traditie voort van slachtingen en onderdrukking (indianen, negers) en de israelis voeren hun praktijklessen van Hitler uit (want je moet toegeven dat ze veel van hem hebben geleerd).

Inshallah zullen de dictators van de islamitische wereld door het volk worden verjaagd en zal er 1 islamitische natie komen die eindelijk eens zaken gaat doen met Israel.

SalaaM Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2005 om 16:04

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,

Daar heb je het verkeerd kimmie. Amerika kan wel een supermacht zijn, maar haar leger stelt niks voor. Voor de bezetting van Irak hebben ze al alle reserves in het eigen land moeten oproepen. En dan nog kunnen ze Irak niet in controle houden en worden ze er dagelijks afgeslacht. En dan moeten ze ook nog Noord korea in bedwang houden, troepen daar ook houden voor het geval Taiwan wordt aangevallen (volgens mij rond de 40 duizend). Amerika heeft alleen qua technologie een goed leger, maar voor de rest volgens mij niet echt.
Stel alle islamitische landen zouden elkaar helpen met als doel om Israel en Amerika aan te pakken. Amerika zou heel erg in de problemen komen qua personeel en materieel en ik denk dat Israel dan gedwongen zou worden om de atoombom te gebruiken om te voorkomen dat ze op de bodem van de zee moeten gaan wonen.

Verder kan Amerika Irak economisch al niet meer aan laat staan als ze besluiten Iran aan te vallen. Misschien is dat de reden dat (dubbele nationaliteit)de joodse Wolfowitz president van de wereldbank wordt.

En als er soldaten in de wereld zijn die het meeste gestraft moeten worden voor hun misdaden, dan zijn het de israelische en de amerikaanse soldaten. Amerika zet zijn traditie voort van slachtingen en onderdrukking (indianen, negers) en de israelis voeren hun praktijklessen van Hitler uit (want je moet toegeven dat ze veel van hem hebben geleerd).

Inshallah zullen de dictators van de islamitische wereld door het volk worden verjaagd en zal er 1 islamitische natie komen die eindelijk eens zaken gaat doen met Israel.

SalaaM Aleikum,

Malcolm X
Malcom......Ik ben al jaren strateeg van hobby...Geloof me....Amerika heb je niet graag tegenover je staan als land. (En wat Irak betreft,aan Sadam kon je zien hoe dom hij was als strateeg.Om je het een beetje uit te leggen....Voor Amerika is het eenvoudigste slagveld de woestijn.)

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2005 om 16:24
Salaam Aleikum,

Als je alleen staat niet nee, maar een land als China zou amerika kunnen verslaan en kunnen bezetten. Vandaar ook dat ze niets eens hun durven tegen te spreken. Hun leger is niet zo groot, maar wel modern (alhoewel ze niet eens normale pantser kunnen aanbrengen op hun tanks en voertuigen (was een keer in Nova). China heeft een leger van 2 miljoen soldaten, en ze ontwikkelen zelf veel wapens. Er is zelfs een nieuw wapen voor soldaten ontwikkeld waar de amerikanen jaloers op zijn. Daarom hoop ik ook dat de chinezen de amerikanen eens een lesje gaan leren om hun grote mond af te leren.

En ze konden vietnam niet eens aan, laat staan china of noord korea. En wat de woestijn betreft, Denk je echt dat ze een groot deel van de arabische wereld zouden kunnen bezetten, want na oorlog komt meestal bezetting en dan begint de oorlog pas (zie Irak). Saddam is gewoon een ezel die totaal niets heeft geleerd van de 1e oorlog. Blijkbaar had hij teveel vertrouwen in zijn neefjes en halfbroers die zijn sloeberleger (ze hadden niet eens onderdelen voor oude russische tanks) leidden.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2005 om 16:32

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,

Daar heb je het verkeerd kimmie. Amerika kan wel een supermacht zijn, maar haar leger stelt niks voor. Voor de bezetting van Irak hebben ze al alle reserves in het eigen land moeten oproepen. En dan nog kunnen ze Irak niet in controle houden en worden ze er dagelijks afgeslacht. En dan moeten ze ook nog Noord korea in bedwang houden, troepen daar ook houden voor het geval Taiwan wordt aangevallen (volgens mij rond de 40 duizend). Amerika heeft alleen qua technologie een goed leger, maar voor de rest volgens mij niet echt.

Een oorlog in de VS zou heel wat anders zijn.  De bevolking zou massaal in conscriptie gaan (het zijn sowieso al cowboy's he ;-), het zou op eigen terrein zijn (en dus geen logistieke last), ... Dat is wat heel anders dan de oorlog in Irak.

Stel alle islamitische landen zouden elkaar helpen met als doel om Israel en Amerika aan te pakken. Amerika zou heel erg in de problemen komen qua personeel en materieel en ik denk dat Israel dan gedwongen zou worden om de atoombom te gebruiken om te voorkomen dat ze op de bodem van de zee moeten gaan wonen.

Wat Israel betreft, ben ik het met je eens, maar ik denk dat het gewoonweg onmogelijk is de USA op eigen terrein te verslaan.  Daarmee komt nog eens dat de USA met Europa in de NAVO zit, dat die dus automatisch mee ten oorlog gaan, waarmee Rusland waarcshijnlijk ook wordt meegesleurd wegens oude banden met O-Europa. 
Maw zo'n oorlog valt niet te winnen...


Verder kan Amerika Irak economisch al niet meer aan laat staan als ze besluiten Iran aan te vallen. Misschien is dat de reden dat (dubbele nationaliteit)de joodse Wolfowitz president van de wereldbank wordt.

Ja, maar je hebt het hier over het omgekeerde scenario, nl dat de arabische/perzische wereld de USA zou aanvallen.

En als er soldaten in de wereld zijn die het meeste gestraft moeten worden voor hun misdaden, dan zijn het de israelische en de amerikaanse soldaten. Amerika zet zijn traditie voort van slachtingen en onderdrukking (indianen, negers) en de israelis voeren hun praktijklessen van Hitler uit (want je moet toegeven dat ze veel van hem hebben geleerd).

Hitler blijft wat mij betreft een categorie apart hoor

Inshallah zullen de dictators van de islamitische wereld door het volk worden verjaagd en zal er 1 islamitische natie komen die eindelijk eens zaken gaat doen met Israel.

Vergeet het maar, veel te veel nationalistische kwesties.  Maar dat van die dictators lijkt me een goed plan :-) Afzetten die kerels!

 

Doei Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
criticus Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 154
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote criticus Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 00:54
De VS is wel degelijk een supermacht.
Maar natuurlijk ze hebben bepaalde principes.
Zo zullen ze niet waarschijnlijk een oorlogwinst afdwingen door wapens te gebruiken die buiten proporties zijn.
Ook zullen niet een bepaald volk uitroeien.
Het laatste zou trouwens technisch heel gemakkelijk zijn voor ze hoor.
Maar Bush zou dat nooit doen.
Wat Irak betreft , ik denk dat dit zelfs het beste voorbeeld is.
Als Bush dezelfde mentaliteit zou hebben als bv de arabische milities in sudan dan zou er lang geen oppositie meer  in leven  zijn.
Maar gelukkig is dit niet de mentaliteit van de Amerikanen.
Trouwens heel die oppositie voert allang een soort van achterhoede gevecht.
zij hebben niet kunnen voorkomen dat het Iraakse volk hun eigen regering heeft gekozen en kunnen ook niet voorkomen dat deze nieuwe regering langzaam maar zeker een nieuwe stabiliteit zullen kunnen brengen in Irak.
De Amerikaanse aanwezigheid zal daar zeker garant voor staan.
Af en toe een bomaanslag gaat daar niks aan veranderen.
De enigste problemen die Bush hiermee zal kunnen ondervinden is mischien dat hem verweten zal worden dat hij zo weinig soldaten gestuurd heeft.
Geen Jordanier die hem hiervan zou kunnen weerhouden.
En een totaal krieg in de orde die Japan en Duitsland ooit geprobeerd hebben tegen de VS zou in dit geval denk ik niet veel langer dan vijf minuten duren.
Het is vreemd dat mensen noit kunnen leren van de geschiedenis.
 

Marcus:16 vers 16 Die geloofd zal hebben, en gedoopt zal zijn, zal zalig worden; maar die niet zal geloofd hebben, zal verdoemd worden.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 02:58
Salaam Aleikum,

Waarom zou bush nooit een atoomwapen gebruiken of een hele bevolking uitroeien? OMdat hij dan de hele wereld tegen hem ziet verenigen om hem te stoppen.

De janjaweed milities plegen verachtelijke daden tegen moslims in Sudan, maar toch zou je bush hier wel mee kunnen vergelijken. Hij gooit zonder pardon een superzware bom in een woonwijk in fallujah omdat hij denkt dat daar 1 persoon zit die hij persoonlijk haat. Het kan hem niet schelen dat er toevallig een paar honderd mensen om een vermeende schuilplaats wonen. Dit zijn oorlogsmisdaden vergelijkbaar met janjaweed, die alleen wat meer op de burgers gericht zijn. De janjaweed heeft zelfs moskeen geplunderd in Zuid soedan, dus ik zie hen niet meer dan criminelen die de bevolking terroriseren.

Stel Amerika gebruikt al haar moderne wapens (atoombom, of chemische wapens) tegen een land waar zij mee in oorlog is. Dat bewijst alleen maar dat het een laffe land zou zijn die totaal geen vertrouwen heeft in haar leger en er niet voor zou schuwen om burgers te vermoorden.
Dat laatste hebben ze trouwens al bewezen.

En dat ze te weinig soldaten hebben gestuurd komt ook omdat ze al een groot deel van de reserve soldaten hebben opgeroepen. Mensen die dagelijks werk hebben en opeens naar irak moeten. Dat geeft al de nood aan waarin amrika verkeert.

Salaam aleikum,

Malcolm X

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 04:42

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,

Als je alleen staat niet nee, maar een land als China zou amerika kunnen verslaan en kunnen bezetten. Vandaar ook dat ze niets eens hun durven tegen te spreken. Hun leger is niet zo groot, maar wel modern (alhoewel ze niet eens normale pantser kunnen aanbrengen op hun tanks en voertuigen (was een keer in Nova). China heeft een leger van 2 miljoen soldaten, en ze ontwikkelen zelf veel wapens. Er is zelfs een nieuw wapen voor soldaten ontwikkeld waar de amerikanen jaloers op zijn. Daarom hoop ik ook dat de chinezen de amerikanen eens een lesje gaan leren om hun grote mond af te leren.

En ze konden vietnam niet eens aan, laat staan china of noord korea. En wat de woestijn betreft, Denk je echt dat ze een groot deel van de arabische wereld zouden kunnen bezetten, want na oorlog komt meestal bezetting en dan begint de oorlog pas (zie Irak). Saddam is gewoon een ezel die totaal niets heeft geleerd van de 1e oorlog. Blijkbaar had hij teveel vertrouwen in zijn neefjes en halfbroers die zijn sloeberleger (ze hadden niet eens onderdelen voor oude russische tanks) leidden.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
China heeft een groot volk achter zich staan....Maar om een groot volk op Amerikaanse bodem te brengen,moet men een moderne en zeer groote vloot hebben.(Die heeft China niet)Daarbij......Waneer men ook maar probeerd de kust van Amerika te naderen,heeft Amerika genoeg geleide ground to air missiles die tevens ingezet kunnen worden voor de vernietiging van schepen.De kans dat men genoeg soldaten en materiaal op Amerikaanse bodem krijgt is dan ook zeer klein.Vervolgens als je dan al soldaten aan land krijgt,hebben de Amerikanen de bergen in hun rug en jij als veldheer kijkt tegen die bergen aan.Ik wens je veel succes.....Maar het zal niet lang duren en je hebt een gelijk aantal soldaten nog over,waarvan het grootste gedeelte waarschijnlijk nooit ingescheept raakt.

Tijdens de Israelische / Arabische oorlog.....Liet Israel zien dat het gediciplineerd een gezamelijke aanval van een paar landen eenvoudig afsloeg.Een van de belangrijkste redenen was,dat ze op een slimme manier de luchtmacht van de tegenstander eenvoudig wegvaagde.En het winnen van een moderne oorlog begint in de lucht.

Amerika heeft alle voordelen die het maar kan hebben waneer het een oorlog moet uitvechten in open terein.Vietnam was een totaal andere zaak....De Vietkong hadden het terrein aan hun kant.

 

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 04:48
asalaamo3alaikom       hun tijd van die varkans komt  nog  waneer een boom zegt ja moslim achter mij is een jood kom aktolho         lailaah ilalaah
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 04:49
er zal toch wel een manier zijn om op Amerika te geraken met een leger.misschien niet langs de kust maar mss wel in de lucht.iedereen herinnert zich ongetwijfeld nog wel die aanslag op de WTC-torens.het was gruwelijk maar enerzijds was het toch goed bedacht.
laa ilaha illalah
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 04:52

In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

er zal toch wel een manier zijn om op Amerika te geraken met een leger.misschien niet langs de kust maar mss wel in de lucht.iedereen herinnert zich ongetwijfeld nog wel die aanslag op de WTC-torens.het was gruwelijk maar enerzijds was het toch goed bedacht.
Zou jij het prettig vinden als Amerika via de lucht een groote moslim stad met de grond gelijk zou bombarderen?En nee nooit via de lucht........Dat wint Amerika al zowieso eenvoudig.In bijde gevallen kost het jou miljoenen mensen levens.

 

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 04:54

 

Zou jij het prettig vinden als Amerika via de lucht een groote moslim stad met de grond gelijk zou bombarderen?En nee nooit via de lucht........Dat wint Amerika al zowieso eenvoudig.In bijde gevallen kost het jou miljoenen mensen levens.

Daar vinden ze wel andere manieren op. Kijk maar naar Irak, Afghanistan etc..

Haha, via de lucht wint Amerika sowieso eenvoudig? Waarom hebben ze dat 9/11 niet kunnen voorkomen?

-- What Goes Around, Comes Around --

Groeten,

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 04:58
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

 

Zou jij het prettig vinden als Amerika via de lucht een groote moslim stad met de grond gelijk zou bombarderen?En nee nooit via de lucht........Dat wint Amerika al zowieso eenvoudig.In bijde gevallen kost het jou miljoenen mensen levens.

Daar vinden ze wel andere manieren op. Kijk maar naar Irak, Afghanistan etc..

Haha, via de lucht wint Amerika sowieso eenvoudig? Waarom hebben ze dat 9/11 niet kunnen voorkomen?

-- What Goes Around, Comes Around --

Groeten,

Marocaantje

Lach niet zo dom......Omdat het geen luchtslag is vriend.Daarbij Amerika had het op een veel eenvoudigere manier kunnen vergelden en dan lag bv Bagdad in de as.De terroristen spelen een uiterst gevaarlijk spel met de Koran en de mensen die de Koran wel eerbiedigen.

Als Bush net zo was als Hitler.....bestond het midden oosten niet meer,maar blijkbaar hebben bepaalde terroristen zo iets niet in de gaten.

Wat nu als Amerika straks een leider krijgt die geen enkel begrip meer heeft....En de rest van de wereld gaat denken.....Ik bemoei me er niet meer mee.....Wat dan?Heb je eenig idee wat 40 B52 bommenwerpers met een stad doen als jij ze niet uit de lucht kan halen?

De wereld begint zich steeds meer te vullen met benzine en kruit en daar tussen door lopen mensen met lucifers.

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 05:17
Salaam aleikum,

Beste ruud als alles geoorloofd zou zijn dan zou amerika de verliezer zijn. Je overschat denk ik de amerikaanse luchtmacht. Ook al zou elke vliegtuig die ze hebben in de lucht zijn dan nog is het zeer twijfelachtig dat ze het hele midden oosten aan kunnen pakken. Je vergeet volgens mij verder ook landen als Turkije, Iran, (syrie, libanon en jordanie stelt niks voor)en Egypte. En waar halen ze de olie vandaan voor hun oorlog. Zodra er oorlog is moeten ze de olie veiligstellen en waar zit de olie? Die corrupte emirs van de kleine oliestaatjes worden vanzelf wel van hun troon afgegooid als er een oorlog tegen de moslims is. En dan denk ik niet eens dat amerika nog een luchtarmada in de lucht zou kunnen krijgen.

Ook al bombarderen ze hele steden plat (wat ze al in fallujah hebben gedaan) dan nog zullen ze nooit winnen. Ook al zou hij op de Hitler stijl alle moslims proberen te vermoorden, dan nog zal hij nooit winnen. Waarom? Omdat moslims bereid zijn hun leven te geven en de amerikaanse soldaten al na een paar duizend doden een crisis zullen hebben.
Zie vietnam die is helemaal plat gebombardeerd, miljoenen doden, maar Amerika heeft wel verloren. En dat lag niet alleen aan het terrein.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 05:20

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam aleikum,

Beste ruud als alles geoorloofd zou zijn dan zou amerika de verliezer zijn. Je overschat denk ik de amerikaanse luchtmacht. Ook al zou elke vliegtuig die ze hebben in de lucht zijn dan nog is het zeer twijfelachtig dat ze het hele midden oosten aan kunnen pakken. Je vergeet volgens mij verder ook landen als Turkije, Iran, (syrie, libanon en jordanie stelt niks voor)en Egypte. En waar halen ze de olie vandaan voor hun oorlog. Zodra er oorlog is moeten ze de olie veiligstellen en waar zit de olie? Die corrupte emirs van de kleine oliestaatjes worden vanzelf wel van hun troon afgegooid als er een oorlog tegen de moslims is. En dan denk ik niet eens dat amerika nog een luchtarmada in de lucht zou kunnen krijgen.

Ook al bombarderen ze hele steden plat (wat ze al in fallujah hebben gedaan) dan nog zullen ze nooit winnen. Ook al zou hij op de Hitler stijl alle moslims proberen te vermoorden, dan nog zal hij nooit winnen. Waarom? Omdat moslims bereid zijn hun leven te geven en de amerikaanse soldaten al na een paar duizend doden een crisis zullen hebben.
Zie vietnam die is helemaal plat gebombardeerd, miljoenen doden, maar Amerika heeft wel verloren. En dat lag niet alleen aan het terrein.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Vriend....Je vergeet dat je zelf aanviel.Over zee op hun terrein en via de lucht.Je vergeet olie uit Mexico en Zuid Amerika.....En wees gerust....Amerika heeft ook nog eigen voorraden,onderschat je tegenstander nooit. (Terwijl jij de grootste moeite doet aan wal te komen vliegen B52 bommenwerpers af en aan om jou infrastructuur met de grond gelijk te maken,waar je geen antwoord op hebt.)

Je havensteden zou ik als eerste in as leggen.Vervolgens je zwaarste industrie.Je maakt geen schijn van kans als je het luchtruim niet hebt.Via satelieten hou ik in de gaten waar jij je zwaare industrie naar verplaatst.Russische technieken kan je niet meer gebruiken.(Verplaatsing industrie)Ik zie bijna alles.... Alle schepen die vanuit het middenoosten komen mogen niet langer meer over een bepaalde lijn komen rond om mijn continent,elk schip wat het wel doet is een potentieele vijand en wordt naar de bodem gestuurd.Je hebt geen enkele aanvoerlijn meer om je troepen(Mochten die aan wal kunnen komen)te bevoorraden.....Je troepen bloeden dood op het strand dan wel enkele honderde kilometers land in waarts de kans dat je verder komt acht ik.... 0,0 In Amerika hebben heel veel mensen vuurwapens....Het land heeft in no time een gewapende millitia op de been om de steden zwaar te verdedigen.

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 06:14

In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

er zal toch wel een manier zijn om op Amerika te geraken met een leger.misschien niet langs de kust maar mss wel in de lucht.iedereen herinnert zich ongetwijfeld nog wel die aanslag op de WTC-torens.het was gruwelijk maar enerzijds was het toch goed bedacht.

Assalaam Aleikoem

Iets wat zoveel onschuldigen mensen het leven heeft gekost, daar kan ik geen zin voor bedenken waar het woord 'goed' op wat voor manier dan ook in voor komt.

Wa Aleikoem Salaam

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 06:17

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Zou jij het prettig vinden als Amerika via de lucht een groote moslim stad met de grond gelijk zou bombarderen?En nee nooit via de lucht........

Gebrek aan algemene ontwikkeling Ruud? Hoe vaak heeft Amerika per ongeluk verkeerde doelen gebomardeerd (vanuit de lucht). Hoe vaak heeft Amerika wel niet onschuldige burgers gebomardeerd ook vanuit de lucht.

Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 06:21
Het verschil: bij Amerika zijn burgerslachtoffers 'verkeerde doelen', bij terroristen 'doelen'.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 06:38
In eerste instantie geplaatst door miss layla

In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

er zal toch wel een manier zijn om op Amerika te geraken met een leger.misschien niet langs de kust maar mss wel in de lucht.iedereen herinnert zich ongetwijfeld nog wel die aanslag op de WTC-torens.het was gruwelijk maar enerzijds was het toch goed bedacht.

Assalaam Aleikoem

Iets wat zoveel onschuldigen mensen het leven heeft gekost, daar kan ik geen zin voor bedenken waar het woord 'goed' op wat voor manier dan ook in voor komt.

Wa Aleikoem Salaam

Precies Layla!!! Gevolg.......Nog meer geweld.....Satan wordt in de kaart gespeeld.
Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 06:40

175 kilometer ten noord-oosten van Kandahar vierden de inwoners van een klein dorpje zondag een bruiloft. Plots verschijnen een B-52 en een AC-130 aan de horizon. Twee uur later is het huis waar de bruiloft plaatsvond platgebombardeerd. Meer dan 120 feestvierende Afghanen overleefden deze aanslag door Amerikaanse troepen niet.

Ja, ik zou ook feestende mensen voor terroristen hebben aangezien!

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 06:44
In eerste instantie geplaatst door miss layla

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Zou jij het prettig vinden als Amerika via de lucht een groote moslim stad met de grond gelijk zou bombarderen?En nee nooit via de lucht........

Gebrek aan algemene ontwikkeling Ruud? Hoe vaak heeft Amerika per ongeluk verkeerde doelen gebomardeerd (vanuit de lucht). Hoe vaak heeft Amerika wel niet onschuldige burgers gebomardeerd ook vanuit de lucht.

Vaak genoeg!!! Maar ze streven er niet meer naar.Al zal het voor blijven komen tijdens oorlogen.Waarom denk je dat ik een tekort heb aan algemeene ontwikkeling.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 06:47
In eerste instantie geplaatst door miss layla

175 kilometer ten noord-oosten van Kandahar vierden de inwoners van een klein dorpje zondag een bruiloft. Plots verschijnen een B-52 en een AC-130 aan de horizon. Twee uur later is het huis waar de bruiloft plaatsvond platgebombardeerd. Meer dan 120 feestvierende Afghanen overleefden deze aanslag door Amerikaanse troepen niet.

Ja, ik zou ook feestenden mensen voor terroristen hebben aangezien!

Tijdens de aanval op Irak bevond ik mij in een gemotiriseerde infantrie groep....Plots verscheen er een tank aan de horizon die het vuur op ons opendende....Wij zochten dekking en schoten terug.....Later bleek het om een van onze eigen tanks te gaan die niet door had dat wij ons al in bezet gebied bevonden.....

Tijdens de oorlog in Bosnie schoot ik een missle af om een spoorbrug op te blazen....Vlak voor dat de raket insloeg kwam er een trein aan die ik niet had gezien....

Tijdens de strijd om Irak...Bevond ik me met maten in Spanje.....We wisten precies welke trein we moesten hebben en bliezen hem op....  

Terug naar boven
criticus Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 154
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote criticus Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 10:45
In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam aleikum,

Beste ruud als alles geoorloofd zou zijn dan zou amerika de verliezer zijn. Je overschat denk ik de amerikaanse luchtmacht. Ook al zou elke vliegtuig die ze hebben in de lucht zijn dan nog is het zeer twijfelachtig dat ze het hele midden oosten aan kunnen pakken. Je vergeet volgens mij verder ook landen als Turkije, Iran, (syrie, libanon en jordanie stelt niks voor)en Egypte. En waar halen ze de olie vandaan voor hun oorlog. Zodra er oorlog is moeten ze de olie veiligstellen en waar zit de olie? Die corrupte emirs van de kleine oliestaatjes worden vanzelf wel van hun troon afgegooid als er een oorlog tegen de moslims is. En dan denk ik niet eens dat amerika nog een luchtarmada in de lucht zou kunnen krijgen.

Ook al bombarderen ze hele steden plat (wat ze al in fallujah hebben gedaan) dan nog zullen ze nooit winnen. Ook al zou hij op de Hitler stijl alle moslims proberen te vermoorden, dan nog zal hij nooit winnen. Waarom? Omdat moslims bereid zijn hun leven te geven en de amerikaanse soldaten al na een paar duizend doden een crisis zullen hebben.
Zie vietnam die is helemaal plat gebombardeerd, miljoenen doden, maar Amerika heeft wel verloren. En dat lag niet alleen aan het terrein.

Salaam Aleikum,

Malcolm X


Heb je ooit van een neutronenbom gehoord Malconx?

Marcus:16 vers 16 Die geloofd zal hebben, en gedoopt zal zijn, zal zalig worden; maar die niet zal geloofd hebben, zal verdoemd worden.
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 10:51

salamoe alaikoem,

de wereld is een gevangenis voor een gelovige en een paradijs voor de gelovige..de isrealiers en de amerikanen..kunnen genieten..maar hun tijd komt eraan..de tekenenen hebben ernaar gewezen..dat het moment dichtbij is...dan zullen jullie voelen..

amerika en isreal moet gewoon vernietigd worden...daar bestaat geen discussie over onmogelijk!!!..

salamoe alaikoem.

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 10:54
In eerste instantie geplaatst door broeder01

salamoe alaikoem,

de wereld is een gevangenis voor een gelovige en een paradijs voor de gelovige..de isrealiers en de amerikanen..kunnen genieten..maar hun tijd komt eraan..de tekenenen hebben ernaar gewezen..dat het moment dichtbij is...dan zullen jullie voelen..

amerika en isreal moet gewoon vernietigd worden...daar bestaat geen discussie over onmogelijk!!!..

salamoe alaikoem.

Verklaar je nader als Allah zegt: "Ik wens de wereld geen kwaad toe"

Waarom heb jij die wens wel Ali?

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 10:54
insachalaah
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 april 2005 om 11:28
salaam Aleikum,

Wat is ermee criticus?


En Anne als het verkeerde doelen zijn, waarom hoor je nooit verontschuldigingen of iets over schadevergoedingen. Weet je wel hoeveel huizen er plat gebombardeerd zijn in Irak? Paar honderduizend burgerslachtoffers door verkeerde doelen? Wake up and smell the truth. Als je alleen maar een paar minuten door fallujah zou mogen lopen, weet ik zeker dat je er met tranen er weer uit zult komen.

Amerikaanse soldaten zijn nog erger dan de duitse soldaten uit de 2e WO. Ik zou me diep, diep schamen als amerikaan voor de misdaden die er in naam van vrijheid worden gepleegd. Helaas is het alleen makkelijk praten wanneer de media geen echte beelden toont van hoe het er echt aan toe gaat (zoals in vietnam). En aljazeera is makkelijk uit de weg geruimd door de amerikanen door keer op keer per ongeluk hun kantoren en journalisten te bombarderen en hun te bannen uit irak.
Dat is wat je noemt echte westerse vrijheid, vind je het ook niet zo geweldig dat we hier van mogen genieten?

Salaam Aleikum,

malcolm X
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.