Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

HHS -> En hun krant!!!

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: HHS -> En hun krant!!!
    Geplaatst op: 12 april 2005 om 11:44

In eerste instantie geplaatst door nak4life


Wa Alaikoem Salaam wa rahmatoellahie Wa Barakatoehoe

Heb al een bericht gestuurd naar AEL, al eerder maar BarakAllahoe Fieqie.

Ik kom verder ook niet al te vaak op die site(marokko), maar ik weet dat er veel Moslims wel komen dus dacht dat ik er verstandig aan deed op een forum de petitie te maken. Anders wordt het heel onoverzichtelijk.

Assalaam Aleikoem wa rahmatulahi wa barkatuh,

Ik heb het ook gemeldt bij de MDM (Meldpunt Discriminatie Moslims) vd AEL, insha'Allah zullen zij ook tegen deze discriminatie optreden.

Fi amanillah

Ma'a al salama

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2005 om 13:09

In eerste instantie geplaatst door nak4life




En mijn reactie aan kimmie..

Ach ga toch mijn schoenen poetsen(verdonk kwam niet opdagen). Iedereen mag van alles zeggen, gebruik ik alleen het woord nazie ..val je daar weer over...

Poets je eigen schoenen maar, ik heb geen zin om jouw rommel achter je op te ruimen.  Is het voor jou eigenlijk mogelijk om normaal te reageren op mij?  Ik snap jou niet, hoor, altijd maar zeuren over vooroordelen, maar als puntje bij paaltje komt, ben je zelf wel degene die geen normale post kan schrijven naar een niet-moslim.  Ik weet dat je verbitterd bent, en ik kan me soms wel inbeelden waarom.  Maar snap je dan niet dat daarom steeds als niet-moslim wat zegt, en je daar als een stier op een rode lap op reageert, de wereld er echt niet beter van wordt, laat staan de reacties van mensen naar jou toe?

Je mag best het woord nazi gebruiken, maar als het niet in de context past, zal er altijd iemand wat van zeggen.  het is net zoiets als een kast tafel noemen.  Verder valt het me op dat je geen uitleg hebt waarom je er "nazi" mee associeerde, dus mag ik aannemen dat mijn stelling -dat je het gewoon als scheldwoord gebruikt- klopt?

Slaat nergens op

Goed dat je zelf weet dat je post nergens op slaat.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2005 om 13:10
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door nak4life

En mijn reactie aan kimmie.. Ach ga toch mijn schoenen poetsen(verdonk kwam niet opdagen). Iedereen mag van alles zeggen, gebruik ik alleen het woord nazie ..val je daar weer over...


Poets je eigen schoenen maar, ik heb geen zin om jouw rommel achter je op te ruimen.� Is het voor jou eigenlijk mogelijk om normaal te reageren op mij?� Ik snap jou niet, hoor, altijd maar zeuren over vooroordelen, maar als puntje bij paaltje komt, ben je zelf wel degene die geen normale post kan schrijven naar een niet-moslim.� Ik weet dat je verbitterd bent, en ik kan me soms wel inbeelden waarom.� Maar snap je dan niet dat daarom steeds als niet-moslim wat zegt, en je daar als een stier op een rode lap op reageert, de wereld er echt niet beter van wordt, laat staan de reacties van mensen�naar jou toe?


Je mag best het woord nazi gebruiken, maar als het niet in de context past, zal er altijd iemand wat van zeggen.� het is net zoiets als een kast tafel noemen.� Verder valt het me op dat je geen uitleg hebt waarom je er "nazi" mee associeerde, dus mag ik aannemen dat mijn stelling -dat je het gewoon als scheldwoord gebruikt- klopt?Slaat nergens op


Goed dat je zelf weet dat je post nergens op slaat.



vooral het laatste was grappig : )
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2005 om 13:14

 

Asalaam alaikoum,

Alhamdoelilah broeder Nak4life dat je die kranten in de prullenbak dumpt.

Schandalig dat de school dit soort krantjesuit brengt, ik vind die strip echt beledigend. Ik zit helaas niet in den haag op school, anders had ik je wel bijgestaan broeder. Moge Allah je belonen! 

Wa salaam alaikoum,

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2005 om 13:18

In eerste instantie geplaatst door nak4life




vooral het laatste was grappig : )

Tja  Zie je het nu echt niet zitten om de handdoek in de ring te gooien, en gewoon een discussie aan te gaan?  Dat vind ik persoonlijk interessanter dan zien wie het beste woordspelletjes kan uithalen.
Groetjes Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2005 om 15:31
Salaam Aleikum,

Precies, ik ben het helemaal eens met Kimmie en remco. Je mag alleen iemand een nazi noemen als je joods bent.
Anders vind ik het ook niet echt gepast. Immers zij hebben het recht verdiend om iedereen een nazi te noemen of hoe het tegenwoordig gezegd word anti semiet.

En kimmie mijn schoenen zien er ook niet meer fris uit... (grapje, ik hoop dat je niet boos word). Nee ik ben al heel blij dat je niet achter de strip staat.

Salaam ALeikum,

Malcolm X
Terug naar boven
criticus Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 154
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote criticus Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2005 om 18:56
Eeerlijk gezegd vind ik deze strip eerder smakeloos naar de niet moslims toe.
Waarom zouden niet moslims aleen naakte vrouwen respecteren?
Dat is evengoed een ideefix.
Los van dit alles vind ik dat een sluier binnen de Nederlandse maatschappij ongepast is.
Maar misschien moet die persoon dat zelf weten. net zoals de andere personen dan zelf moeten weten als ze zo een persoon willen aanspreken of helpen.
Natuurlijk is moet elke gemaskerde persoon als zeer verdacht beschouwt worden.
Je weet niet wie dat is.
Mischien dat dit probleem in de toekomst opgelost kan worden bv door een indentificatie chip die aangebracht wordt onder de huid.
Ik denk dat in een jaar of tien dit soort van problemen wel worden opgelost.

Marcus:16 vers 16 Die geloofd zal hebben, en gedoopt zal zijn, zal zalig worden; maar die niet zal geloofd hebben, zal verdoemd worden.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 april 2005 om 05:18

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,

Precies, ik ben het helemaal eens met Kimmie en remco. Je mag alleen iemand een nazi noemen als je joods bent.
Anders vind ik het ook niet echt gepast. Immers zij hebben het recht verdiend om iedereen een nazi te noemen of hoe het tegenwoordig gezegd word anti semiet.

Anti-semitist en nazi is heel wat anders, hoewel de tweede meestal ook de eerste waren. 

En kimmie mijn schoenen zien er ook niet meer fris uit... (grapje, ik hoop dat je niet boos word). Nee ik ben al heel blij dat je niet achter de strip staat.

De mijne ook niet
Verder ben ik niet perse voor of tegen de strip, hij getuigt niet van veel maatschappijgevoel, maar ik heb eerder de indruk dat er met het kleine ventje moet worden gelachen omdat ie zo'n seksist is, dat het meer 'tegen hem' is.

 

Groetjes Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
rafiaa Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 12 juni 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 132
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote rafiaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 april 2005 om 07:49
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Voor zover ik weet, is dat kleine ventje in die strip trouwens altijd seksistisch tegen vrouwen, niet perse alleen tegen vrouwen in een hidjaab of zo. 

Inderdaad, dit rare ventje is een strip in de volkskrant en altijd seksistisch. Daarom is het zo raar, dat nu het over een moslima gaat het in een krantje van school komt. Dit soort strips (plagiaat) hoort niet in een krant van scholen!!!!!!!!!!!.Laat ze zelf een "leuke" strip verzinnen.

Hoe is het verder afgelopen op school broeder NAK? Zijn er nog meer reakties van moslims gekomen, of houden die zich zoals zo vaak afzijdig?

wa salaam Rafiaa

"Wie vergeeft en zich verzoenend opstelt, Allah zal hem weten te belonen".
(soera Es-Sjoera)
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 april 2005 om 13:41

En dan te bedenken, dat men ook nog collegegeld betaald. Wat is dat voor een school???

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
AlphaGirl Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 16 april 2005
Online status: Offline
Berichten: 11
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AlphaGirl Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 april 2005 om 11:39

Het is dat DenHaag een beetje ver is van Alphen, anders zou k je wel komen helpen~!

 

Humorloze mensen zijn d�

Dont Touch Al Aqsa~!
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 april 2005 om 12:54
In eerste instantie geplaatst door rafiaa

In eerste instantie geplaatst door Kimmie



Voor zover ik weet, is dat kleine ventje in die strip trouwens altijd seksistisch tegen vrouwen, niet perse alleen tegen vrouwen in een hidjaab of zo.�



Inderdaad, dit rare ventje is een strip in de volkskrant en altijd seksistisch. Daarom is het zo raar, dat nu het over een moslima gaat het in een krantje van school komt. Dit soort strips (plagiaat) hoort niet in een krant van scholen!!!!!!!!!!!.Laat ze zelf een "leuke" strip verzinnen.


Hoe is het verder afgelopen op school broeder NAK? Zijn er nog meer reakties van moslims gekomen, of houden die zich zoals zo vaak afzijdig?


wa salaam Rafiaa


Assalaamoe Alaikoem Wa Rahmatoellahie Wa BarakAtoehoe

Zoals altijd krijg je weinig steun en gaat iedereen lieverd door alsof er niets aan de hand is. Het gemak van niets doen overheerst bij velen.

Maar, Astagfirullah dat ik mij soms ook niet kan beheersen, zo heb ik donderdag een hele bak omver gegooid(met krantjes erin). Allaho Alem of ik daar problemen mee krijg op school. Maar Ghair InshAllah.
Terug naar boven
Broeder_Somal Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 49
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broeder_Somal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2005 om 06:42

"Mijn reactie. Heb nu een krantje of 80 de prullenbak in geslingerd!!!!!"

"- Bewaking kwam verhaal halen"

"- Weer een bewaker naar mij gekomen...gezellig gebabbeld. Zijn eigenlijk best aardige mannen."

"Nee was echt grappig...iedereen keek mij verbaasd aan toen ik(beetje woest) die kranten met z'n allen hup de prullenbak in gooide ; )

En dit blijf ik doen, InshAllah elke dag dat ze die exemplaren bij plaatsen......"


"SubhanAllah, er kwamen ook enkele niet-studenten op de school,
dit omdat er een soort belastingproject ofzo plaatsvind. Die zullen wel denken...een boze terrorist.
 ha ha, ik had mijn sjalwaar kameez aan(jammer niet zoals altijd, een zwarte)
 en een kapichon op mijn hoofd en een palestijnse sjaal over mijn mond : )"

"- Update kreeg vandaag weer zo'n krantje uitgedeeld...die gooiede ik zo over weg...over mijn schouders.

"Hij kwam samen met een vrouw(onderwijs nog iets) en ze wou mij de hand schudden : ) Dacht het niet!!! "

"Nou heel wat verhalen en ik zei ik blijf ze gewoon weggooien, die man zei dat ik die vrijheid had...
de vrouw zei dat het krantje eigendom van school is enz."

 

Hahahaha, ze moeten een strip over jou maken

Succes verder

 

 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.