Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

een brief aan allah

 Post Reply Post Reply
Schrijver
shara Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 04 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 76
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote shara Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: een brief aan allah
    Geplaatst op: 26 april 2005 om 11:19

ja allah leidt ons op jou pad nadat je ons van de duisternis hebt afgehaald en ons het licht liet zin je allah open mijn hard voor de islam je allah laat mij van de profeet vzm houden dan mijn eigen ziel je allah vegeef mijn zondes en was ze met sneeuw je allah straf ons niet in de graf en verspreid voor ons de graf je allah moge wij snel over de sirat gaan en de hel niet zien je allahmoge wij altijd aan jou denken je allah bescherm mijn gezin  je allah moge wij inscalah van onze kinderen genieten en dat er liefde bloeit in mijn gezin je allahlaat ons niet afhankelijk zijn van andere mensen je allah moge mij kinderen op het rechte pad blijven je allah moge onze ouders blij zijn met ons je allah wat ik aan je wil zegen leidt de moslimen op het rechte pad en nit zeg ik uit de grond van mijn hart accepteer mij duh inshaleh je allah

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 april 2005 om 13:17
inshaAllah!!! Ameen!!!
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.