Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

http://www.rakez.net/vb/showthread.php?t=

 Post Reply Post Reply
Schrijver
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: http://www.rakez.net/vb/showthread.php?t=
    Geplaatst op: 03 mei 2005 om 14:45
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 mei 2005 om 14:58
Internet is soms zo mooi n gemakkelijk en functioneel. Masha'Allah
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 mei 2005 om 15:05
En dan te bedenken dat ze de naam van onze profeet Jezus gebruiken om al deze gruwelijkheden uit te voeren.
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 mei 2005 om 16:07
ASALAAMO3ALAIKOM  ALLHOMMA DAMMERHOM  ZALZILHOM ALLAHOMMA NASOR MUJAHDEEN.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 mei 2005 om 07:59
bismillah irahman irahiem moge vrede en zegeningen zijn met de heillige vprofeet Mohammed en zijn metgezellen soebhanallah ik heb hem net gezien in het begin kolkte mijn bloed maar later zakte het toen ik die verbranden dieren zag liggen afgeslacht en verbrand en de velle kisten die terug keren naar de grote satan land zodat hun volk kan zien dat de Moejahedeen hun niet laten vernederen!!!!! Wat denken ze nou dat ze ons kunnen vernederen en onze vrouwen verkrachten en onze moskeen verbranden onze profeet en onze geloof bespotten onze land afpakken kinderen vermoorden, nee Kafers wij zijn moslims jullie Amerikaanse en israelische soldaten hebben wapens en de Satan en zijn bang voor de dood, wij hebben de Moejahedeen en Allah en onze strijders vrezen niet de dood zij vechten zich dood zij willen dood ze vechten onder de zwarte vlag van onze geliefde profeet Mohammed , Amerika de grote vrouwen verkrachters de rascisten de criminelen de pedofielen de grote aids verspreiders de terroristen onheilspreiders de grootstse varkensvleeseters zullen ten onder gaan zij vechten onder de vlag van de Satan en en zijn de helpers van Satan zij zullen ten onder gaan met Satan, THE UNITED STATES OF AMERICA AND ISRAEL zullen inshallah zullen worden verwoest inhallah AND VICTORY TO THE MOEJAHEDEEN!!! djazaka allahie gairan oegtie el Moejaheeda en Amien voor je doeaa
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 mei 2005 om 08:06

asalaamo3alaikom  wara7matolaah wabarkatoho  jazakalaahbroeder 

ik wou deze nascheed met jullie delen het is mijn mooiste nascheed.

 

http://www.hkmah.net/showthread.php?t=6293

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Muslim lover Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 12 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 117
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Muslim lover Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 mei 2005 om 16:11
In eerste instantie geplaatst door aboe bakr

bismillah irahman irahiem moge vrede en zegeningen zijn met de heillige vprofeet Mohammed en zijn metgezellen soebhanallah ik heb hem net gezien in het begin kolkte mijn bloed maar later zakte het toen ik die verbranden dieren zag liggen afgeslacht en verbrand en de velle kisten die terug keren naar de grote satan land zodat hun volk kan zien dat de Moejahedeen hun niet laten vernederen!!!!! Wat denken ze nou dat ze ons kunnen vernederen en onze vrouwen verkrachten en onze moskeen verbranden onze profeet en onze geloof bespotten onze land afpakken kinderen vermoorden, nee Kafers wij zijn moslims jullie Amerikaanse en israelische soldaten hebben wapens en de Satan en zijn bang voor de dood, wij hebben de Moejahedeen en Allah en onze strijders vrezen niet de dood zij vechten zich dood zij willen dood ze vechten onder de zwarte vlag van onze geliefde profeet Mohammed , Amerika de grote vrouwen verkrachters de rascisten de criminelen de pedofielen de grote aids verspreiders de terroristen onheilspreiders de grootstse varkensvleeseters zullen ten onder gaan zij vechten onder de vlag van de Satan en en zijn de helpers van Satan zij zullen ten onder gaan met Satan, THE UNITED STATES OF AMERICA AND ISRAEL zullen inshallah zullen worden verwoest inhallah AND VICTORY TO THE MOEJAHEDEEN!!! djazaka allahie gairan oegtie el Moejaheeda en Amien voor je doeaa



W�t een haat, w�t een verbittering!

Als je met wrok rondloopt, ben je niet vrij! Je laat je binden door gevoelens van haat, die jou in hun macht hebben.

Wil je niet vrij zijn, zonder geplaagd te worden door destructieve gedachten?

Voor de duidelijkheid: hiermee praat ik fouten en gruwelijkheden van niemand goed: noch van het Oosten, noch van het Westen, noch van het Noorden, noch van het Zuiden.

Maar: sta op, en laat het verleden achter je, vergeef, en geef liefde aan de mensen om je heen, in plaats van haat. Aan die liefde heeft iedereen grote behoefte: daardoor genees je (van binnen).

Zie ook mijn "handtekening" hieronder.


Met vriendelijke groet/Salaam,


Paul
Isa (Jezus): Hebt uw vijanden lief en bidt voor wie u vervolgen (�) want indien gij liefhebt, die u liefhebben (�) en indien gij alleen uw broeders groet (�) doen ook de heidenen niet hetzelfde?
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 mei 2005 om 16:21

asalaamo3alaikom en hoi  waar heb je het over moet hij  de duivels  lief hebben  nou ja mooi niet het zijn beesten  die elke mens met een goede hart zal haten 

dus  moge allah ze  laten beven.

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Muslim lover Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 12 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 117
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Muslim lover Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 mei 2005 om 16:38
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

asalaamo3alaikom en hoi  waar heb je het over moet hij  de duivels  lief hebben  nou ja mooi niet het zijn beesten  die elke mens met een goede hart zal haten 

dus  moge allah ze  laten beven.



De duivel is Gods tegenstander; die kunnen we niet liefhebben.

Het gaat hier echter niet om de duivel, hoewel die achter de gruweldaden zit die mensen begaan, maar om de mensen, die zich door die duivel laten leiden.

De duivel moeten we haten, maar de mensen liefhebben. Probeer beiden dus te scheiden: mensen zijn schepselen van God, van wie God zegt dat we ze moeten/mogen liefhebben, ongeacht hun daden, maar hun daden moeten we afkeuren en verafschuwen; dus niet de mensen die die daden verrichten!

Salaam/Vrede,


Paul
Isa (Jezus): Hebt uw vijanden lief en bidt voor wie u vervolgen (�) want indien gij liefhebt, die u liefhebben (�) en indien gij alleen uw broeders groet (�) doen ook de heidenen niet hetzelfde?
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 mei 2005 om 02:48

De wet van God in de Thora is een Ziel voor een Ziel. God zegt ook dat er menselijke satans zijn. Die zijn ook vijanden.

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 mei 2005 om 02:50

asalaamoalaikom en hoi  sorry hoor maar ik  de beesten lief hebben ik kan erniet aandenken bah luister  als ik ze lief heb dan dwaal ik heel erg ver  a3doebielaah 

nee ik zal die beesten die mijn zusters waar ik zoveel van hou  verkrachten en vernederen en mijn broeders die ook worden mishandeld en vernedered en vermoord op een vieze wijze  en die lieve kinderen die buiten spelen willen dat niet meer kunnen en vermoord worden  veminkt worden door door die beesten ASL IK ZE LIEF HEB DAN BEN ik  GEEN MOSLIMA MEER MAAR EEN VAN HUN  MOGE ALLAH MIJ BEHOEDEN VOOR LKOFER  jalaah laat mij als moslima stereven en laat mijn hart de beesten voor alletijd haten .ja allah  anqid almoslimat walmoslimin  fiekoli maken allahomma ansor mujaideen  ja allah odgilhom aljana alfirdous

allahomma satit aljhooda wanasar a3daaolislaam 

allahomma daykahalyhomo l7ayaat adonya walagira

 

alllaomma amin jarab al3alamin.

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 mei 2005 om 02:56

AMEEN

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 mei 2005 om 16:20
sob7analaah
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Muslim lover Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 12 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 117
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Muslim lover Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 mei 2005 om 17:10
Salaam,

Mijn woorden hierboven zal ik niet herhalen, anders val ik - letterlijk! - in herhalingen!

Ook ik vind het verschrikkelijk dat er gemoord, verkracht en vernederd wordt! Ook Gods hart doet dit immens verdriet!

Ik wens jullie allemaal heel veel vertroosting toe; ook bid ik dat jullie de liefde van God op zo'n manier mogen ervaren, dat die gr�ter moge zijn dan het verdriet en de haat.

Gelukkig komt er eens een eind aan al het onrecht: God Z�lf zal komen en als wijze Rechter ingrijpen. Die dag, de dag van Jezus' wederkomst (waar zowel moslims als christenen in geloven!) is aanstaande! We zien daarnaar uit!


Veel salaam toegewenst,


Paul
Isa (Jezus): Hebt uw vijanden lief en bidt voor wie u vervolgen (�) want indien gij liefhebt, die u liefhebben (�) en indien gij alleen uw broeders groet (�) doen ook de heidenen niet hetzelfde?
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 mei 2005 om 01:05
een vraag je ben jij een moslim?????
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 mei 2005 om 06:16
ik bedoel paul
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Muslim lover Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 12 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 117
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Muslim lover Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 mei 2005 om 06:27
In eerste instantie geplaatst door taqwaa


een vraag je ben jij een moslim?????
ik bedoel paul


Tagwaa,

Ik ben geen moslim, maar wel een Muslim lover, zoals mijn nickname zegt! Daarom gaat mij het lot van moslims, maar ook van anderen, zeker ter harte. Mij maakt het niets uit wat iemand gelooft of welke achtergrond iemand heeft: voor God is iedereen gelijkwaardig.

Ik onttrek mij aan vooroordelen die er bestaan, omdat God ook geen vooroordelen heeft.


Salaam,


Paul

Isa (Jezus): Hebt uw vijanden lief en bidt voor wie u vervolgen (�) want indien gij liefhebt, die u liefhebben (�) en indien gij alleen uw broeders groet (�) doen ook de heidenen niet hetzelfde?
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 mei 2005 om 05:12
Verzonden: 15/04/2005 9:26

pali_pic1.jpg 22979 bytes
This little infant's head was cut off from the Israeli rocket that struck the apartment building that his family was living in, in Lebanon.

pali_pic2.jpg 18346 bytes
This little kid was also a victim of Israeli rocket attacks on Palestinian Civilian places.

pali_pic3.jpg 9192 bytes
This old civilian was shot to death from Israeli soldiers.

pali_pic4.jpg 30065 bytes
This woman was one of the many civilians who were hit by heavy Israeli rocket attacks on civilians.

pali_pic5.jpg 11818 bytes
Another Palestinian Civilian victim to uncivilized Israeli attacks on civilians.

pali_pic6.jpg 57403 bytes
Mass murder happened from Israeli soldiers on Palestinians and Lebanese Civilians when the Israeli troops invaded a village in southern Lebanon.

pali_pic7.jpg 42988 bytes

pali_pic8.jpg 16497 bytes


The Israelis bombed this little girl's school bus.  She lost one eye
and most of the students on the bus died.

pali_pic10.jpg 10487 bytes
This poor Palestinian kid had lost his family as well.

pali_pic11.jpg 20060 bytes
This is a baby who died from Israeli Rocket explosion on civilian targets.

pali_pic12.jpg 9052 bytes

pali_pic13.jpg 23525 bytes

pali_pic14.jpg 17576 bytes   pali_pic15.jpg 3039 bytes
                      After incident                              After treatment

Amar Emeera was eating lunch in his home in the West bank village of Juma'een near Nablus when armed settlers from a nearby settlement threw a firebomb at his home.  The house ignited and two brothers were  killed. Though Amar lived, he bore horrific scars that left him unable to function as a normal child.     

A Rare shot captured by reporters: (Click it to see it)

While the Israeli soldiers were not aware of any presence of reporters, a brave team of those reporters captured this event from a far away distance on their cameras. This is what the Israelis would do to the uprising Palestinian civilians (the rock throwers, who have no weapons) when no reporters are present!!

pali_pic17.jpg 17576 bytes   pali_pic19.jpg 3039 bytes
The kid is crying and father seeks help         &n bsp;  Father sees the soldiers aiming

pali_pic20.jpg 17576 bytes   pali_pic21.jpg 3039 bytes
Soldiers fire at the kid                                          The kid is killed!! WHY????

Pictures of Palestinian little kids and teenagers:

Pali_22.jpg 14332 bytes
What crime did this little kid do?

Pali_23.jpg 17873 bytes

Pali_24.jpg 15024 bytes
Look at the blood on this little innocent child's body.

Pali_25.jpg 10377 bytes
The kid was shot to death by Israeli soldiers.


They Say We send our kids to Death They Say Mothers Don't care They Say Fathers so scare They Say Why You let your kids Leave their homes?! Throw stones ?! 
They Say Millions of WHY's!! 


NOW.... Will you tell me How this 4 months child went to the street? How did Imaan left her home? How she went without telling Her mom Her dad That she is going to Death !! NOW , You tell me Now you look at me and say What you used to say... Dare You?! Can you ... Say why you used to say!!

Pali_26.jpg 11184 bytes
This young civilian man was shot to Death on his head, 
Neck and stomach

Pali_27.jpg 21554 bytes


This Palestinian woman lost all she got in this life..


The brother of Ahmed Yassin, 13, who died from injuries sustained on June 29 after being shot by Israeli soldiers, as he carries his brother's body during a funeral in Gaza Strip July 2, 2001.REUTERS/Ahmed Jadallah (Reuters)

"He who sows the wind...shall harvest the storm"

"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."
-Mahatma Gandhi -

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
OEM MOUSSA Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 146
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote OEM MOUSSA Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 mei 2005 om 06:17

assalaam aleikom beste zusters en broeders .

.

Moge ALLAH SWT deze kinderen het paradijs geven,insha allah.

ALLAHOEMA MOENZIELA AL KIETAABIE SARIE`A  AL_H`IESAAB,IEHZIEMIE AL_A�ZAAB.  ALLAHOEMMA IEHZIEMHOEM WA ZALZIELHOEM,AMIEN YARABI!!!!!!!

LAA IELAAHA IELLA ALLAHOE AL�ADHIEEMOE AL_H�ALIEEM,LAA IELAAHA IELLAA ALLAHOE RABBOE AL_`ARSHIE AL_ADHIEM,LAA IELAAHA IELLA ALLAHOE RABBOE SAMAWATIE WA RABBOE AL_ARDHIE WA RABBOE AL_�ARSHIE AL_KARIEEM..

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 mei 2005 om 06:37
asalaamo3alaikom amiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin jarab amiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin jarab 
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 mei 2005 om 06:40
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.