Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

teken de condolance/ of geef je mening

 Post Reply Post Reply
Schrijver
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: teken de condolance/ of geef je mening
    Geplaatst op: 18 mei 2005 om 14:22

salemaleykoem

hoewel de president de schuld af probeert te schuiven op moslim extremisten, weten wij wel beter als we dit lezen. het shokeert mij echt, maar dat is geen reden om er niet naar te kijken, het had mijn man kunnen zijn...

de mensen hebben totaal geen toekomst in uzbekistan, hun paspoorten worden ontnomen zodat ze het land niet uitkunnen, als je het land uit wilt dan moet je zo,n hoge borg som betalen dat je wel weer terug moet komen. en zelfs het laadste wat hun lief is word hun ontnomen, hun godsdienst, de ware godsdienst. het is nu al zelfs zo erg dat er koraans in de prullenbak worden gevonden... dat mensen een handtekening moetten zetten onder een afspraak dat ze hun kinderen g��n islamitische petjes laten dragen en ze niet naar de moskee laten gaan, doe je dit wel, dan zie je er als je dood bend ongeveer net zo uit als je hebt kunnen zien op de foto,s hiervoor.

ik vind dat de wereld hier maar weinig aan doet. maar jah.. moslim zijn nou eenmaal extreemisten waarom zou je daar nou wat aan moeten doen...

terwijl ze er best van weten, ik bedoel bush zend zijn 'moslim extremisten' naar uzbekistan, wand hij weet dat ze daar goed gemarteld worden...

hopelijk komt de wereld nu na meer dan 750 doden in een week en de rest niet meegeteld door alle jaren heen wel in aktie.

wil je iets kwijt hierover of je steun betuigen link je zelf dan op deze link hieronder door, mijn reactie staat er al.... met vele van over de hele wereld.

wa aleykoem salem

Your comments on Andizhan bloodshed

Feel free to send us your comments and/or suggestions through our Contact form. We value your input and desire to make these pages as useful as possible.

http://muslimuzbekistan.com/eng/contact.html

� bismeAllah, hi mister Karimov. I want to tell you that a pig is better than you, that the HELL is nice to you, that i am sick to see your ugly sh*t face, inshaAllah your home is the HELL, you gonne pay there for life. Have a nice life there! I hope you gonne burn till your die, and come alive again, and burn and die and come alive again. * the only thing what can save you is to become a muslim.* =look at my page for holland; = http://groups.msn.com/uzbekistanindeaandacht/_whatsnew.msnw? action=edit_welcomemessage� 
Submitted by hollandia-netherlands on 18 May 2005 02:38 UZT from Netherlands

 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.