Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

De Islam Veroordeelt het Terrorisme

 Post Reply Post Reply Pagina  <123
Schrijver
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: De Islam Veroordeelt het Terrorisme
    Geplaatst op: 05 augustus 2005 om 15:39

Pietjepuk,

hier wat namen van "echte" mujahidien: Ali, Ahmed, Abdullah, Tariq, Kemal, Mustafa en Musa. Als je me niet gelooft ga je maar naar Irak om te controleren of deze mensen mujahied of terorristen zijn.

Zo, dat waren een paar namen. Nu geeft jij een paar namen van mujahiedien die jij kent die terorrist zijn. Enne... Bin Laden en Al Zarqawi tel ik niet mee, want ik kan me niet voorstellen dat jij die kent. Hooguit eens een artikel over gelezen of een tv programma over gezien.

Dus, laat horen!

 

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 augustus 2005 om 04:39

salam alaikoem,

k ken genoeg echte strijders die als martelaar hun leven hebben opgegeven aan allah swt!!

hier ga ik verder niet op in, je aivd vrienden zullen wel verheugd zijn als ik namen ga noemen en dergelijke..

salam

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.