Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Leger?

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
Nazow Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 119
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Nazow Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Leger?
    Geplaatst op: 07 augustus 2005 om 17:21

ja maar hun intensie is gewoon beledigen ....

Ik hoop tuurlijk voor ze dat ze het licht gaan zien .... gaf ALLAH hun maar een stukje in hun droom of so hoe de hel er uit zou zien dan zouden ze de hele dag bidden en fulltime moslim zijn

Jammer dat ze het niet zien dwalende..............

Terug naar boven
Eelke Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 mei 2005
Online status: Offline
Berichten: 283
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Eelke Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 augustus 2005 om 01:41
In eerste instantie geplaatst door broeder01

salam,

jij als ongelovige(pietjepuk) kan niet weten waar allah swt wel en niet blij mee is; wij zijn schepsels van allah swt; geef me effe aan waar k fout zit? Ik zeg  tegen eelke ga maar eens goed de discussie volgen, want volgens mij heeft ze slechts mijn bericht gelezen en niet van anderen..

Ik heb alle berichten gelezen waaronder die van jou. Ik zie echter niet in waarom je alle Amerikanen wil afslachten, dat terwijl je aan het strijden bent tegen precies hetzelfde in Irak.

Groet, groet Eelke

Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 augustus 2005 om 05:17

salam,

eelke zei:

Ik heb alle berichten gelezen waaronder die van jou. Ik zie echter niet in waarom je alle Amerikanen wil afslachten, dat terwijl je aan het strijden bent tegen precies hetzelfde in Irak.

beste meid,

Ik leef in vrede zolang ik of mijn broeders of zusters niet aangevallen wordt!! Ik behandel elke mens met respect, zo ook de jood, de christen, de ongelovige of noem maar op tot het ene moment..

waarom ik de amerikanen haat vraag je je af???

Ik hekel Amerikaanse en israelische soldaten, geef mij een pistool en een amerikaanse militair en k zal je laten zien hoe goed k kan schieten!!

Amerikaanse en israelische soldaten hebben meer daden op hun naam dan Hitler..

Maar de Westerse media zwijgt hierover, zogenaamd ze willen de vrijheid invoeren..

ooooh oohh..ik dank allah swt voor wat ik ben..allah akbar

beste eelke..het is niet de haar maar het verdriet dat stijgt naar me kop als k een persoon zie die de amerikaanse en israelische militairen steunen..

voeg me maar toe: [email protected] zal ik ik je laten zien wat jullie bevrijders doen en veroorzaken

Inschallah zal allah swt de mujahideen de overwinning geven!!! Inschallah zullen de ongelovigen een nederlaag krijgen..Inschallah!!

Inschallah zal ik mijn leven geven op het pad van allah swt als martelaar!!! inschallah zal allah swt de moslim ummah versterken!!!

salam

Terug naar boven
Eelke Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 mei 2005
Online status: Offline
Berichten: 283
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Eelke Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 augustus 2005 om 05:29
In eerste instantie geplaatst door broeder01

beste meid,

Mag maar dat laatste keer dat ik keek was ik nog steeds een jongentje.

In eerste instantie geplaatst door broeder01

Ik leef in vrede zolang ik of mijn broeders of zusters niet aangevallen wordt!! Ik behandel elke mens met respect, zo ook de jood, de christen, de ongelovige of noem maar op tot het ene moment..

Goed om te horen, dat is de beste instelling.

In eerste instantie geplaatst door broeder01

waarom ik de amerikanen haat vraag je je af???

Ik hekel Amerikaanse en israelische soldaten, geef mij een pistool en een amerikaanse militair en k zal je laten zien hoe goed k kan schieten!! Amerikaanse en israelische soldaten hebben meer daden op hun naam dan Hitler.. Maar de Westerse media zwijgt hierover, zogenaamd ze willen de vrijheid invoeren..

ooooh oohh..ik dank allah swt voor wat ik ben..allah akbar

Eerlijk gezegd denk ik niet dat Allah graag wil dat je willekeurige soldaten neer gaat schieten. Het staat ook een beetje in contrast met je eerste stuk waarbij je respect had voor iedereen. Natuurlijk moeten de misdaden in Irak bestreden en berecht worden, maar om klakkeloos alle militairen neer te schieten dat gaat wel erg ver. Want er lopen vast ook genoeg soldaten rond die de Irakezen helpen hun bestaan weer op te bouwen.

Maar hoe zit het dan met de haat tegen Irakezen die alles en iederen ombrengen om hun eigen macht en rijkdom te vergroten. Ik heb namelijk het idee dat lang niet alle strijders er zo'n nobel doel op na houden. Dan hadden ze we op een andere manier strijd geleverd.

In eerste instantie geplaatst door broeder01

Inschallah zal ik mijn leven geven op het pad van allah swt als martelaar!!! inschallah zal allah swt de moslim ummah versterken!!!

En vind je het met zulke uitspraken vreemd dat veel mensen je niet meer aardig vinden. En vreemd genoeg lijkt her erop dat het respect waar je het in het begin over had ook helemaal weg is.

Groet, groet Eelke

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.080 seconden.