Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

shaban

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Omar al Faroek Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 05 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 20
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Omar al Faroek Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: shaban
    Geplaatst op: 30 augustus 2005 om 02:57

asalama alykoum broeders en zusters ik heb een vraag betreft vasten tijdens de shaban maand, is het volgens de islam ook aangeraden om in de shaban maand te vasten, want ik had gehoord dat je in het laatste week van shaban niet mocht vasten ofzo.klopt dit alykoum sallam

Terug naar boven
bint_mohammed Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 20 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 19
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote bint_mohammed Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 januari 2006 om 15:24

wha likoum salam

 

ghair insha allaah ik had het gelezen en heb ook hadieths maar insha allaah ik zal de hadieths plaatsen insha allah

ik denk dat het wel mag. maar zal zo wat hadieths plaatsen

wha salamoe alaikoem

Terug naar boven
*yousra* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 108
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *yousra* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2006 om 04:34

 I don't know .

ik zal er wel naar vragen.

Terug naar boven
*yousra* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 108
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *yousra* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2006 om 14:56
neej kan niej vinden
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.092 seconden.