Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

OPROEP TOT DE WARE BEVRIJDING!

 Post Reply Post Reply Pagina  <123>
Schrijver
Islam01 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 304
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Islam01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: OPROEP TOT DE WARE BEVRIJDING!
    Geplaatst op: 09 september 2005 om 10:50

In eerste instantie geplaatst door Remco

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Remco

Abraham een Jood noemen (wat ik doe/deed)klopt misschien niet helemaal.Hmmm...klopt misschien niet helemaal?....merk ik daar enige twijfel beste remco aangezien je het niet allemaal precies weet?....Het duidelijke antwoord staat in de Quraan en heb ik je net gegeven en dat het de absolute waarheid is daar bestaat geen enkele twijfel over. Vergeet niet dat het niet mijn woorden zijn maar de woorden van ALLAH...mijn Heer en of je het nou wilt of niet...ook jouw Heer. Hij was echter wel de voorvader van het Joodse volk en zijn geloof was in die zin de voorloper van het Joodse geloof. Hem Jood noemen staat dichter bij de waarheid dan hem Moslim noemen. Wie weet het nou beter? jij...of ALLAH?

Het klopt beide niet, maar het een is in mijn ogen erger/fouter dan het ander.

Daarnaast sprak ik niet alleen over Abraham, ik sprak over alle profeten. En vele profeten waren Joden. Door hun Moslims te noemen neem je hun hun religie af, dat is pas respectloos.Zoals een broeder al eerder tegen je zei...Moslim= Overgegevene aan ALLAH....en alle Profeten waren overgegevenen.


Abraham was geen Jood. Ik noem hem wel zo en bega daarmee dezelfde 'misdaad' als jullie. Ik neem hem namelijk zijn religie af.

God weet het natuurlijk beter, maar hoe kan Abraham een Moslim zijn als de Islam nog niet bestond.

Hij kan Moslim zijn in de letterlijke betekenis van het woord. Hij is echter geen Moslim in de zin dat hij de Islam volgde. Zoals jij het woord Moslim nu gebruikt zou betekenen dat ik ook Moslim zou zijn, dat ben ik niet, ik ben Katholiek.

 

 

Elke profeet is moslim en hangt de godsdienst islam.

Weet gij niet dat er slechts een ware godsdienst bij Allah is die vanaf Adam tot en met de dag des oordeels bestaat??

Allah heeft de godsdienst Islam geperfectioneerd met de opkomst van de heilige profeet Moehamed(vzmh).

Bij Moses en david en Jezus was er naast de godsdienst islam die zij aanhangen ook een boek van Allah die bestudeerd werd door hen volgelingen maar Allah had bepaald dat deze boeken vervalst zouden worden en dus verdoemd maar maar maar de boodschap van die heilige boeken zijn niet verloren gegaan.

Die kan je terug vinden in de koran.

Wat betreft mensen voor Moses(vrede zij met hem) ,er werd aan hen geen boeken nedergezonden slechts het geloven in Allah was in die tijd al de basis van de islam.

 

 

 

Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 september 2005 om 08:07

Essalaamo Alaikom Warahmatoe Allah/ Hallo

Remco, Ik weet niet of je het weet, Maar je bent hier onwaarheden over onze profeten Alahiem Assalaam aan het vertellen. Laa 7awla Walaa Qoewwata Iella Billaah. Een beetje meer respect graag. Aan leugens heeft de mensheid niets. Maar goed, Voordat je dit allemaal begrijpt zou je je eerst eens af moeten vragen waarom je nu denkt dat Allah een drie-eenheid is. (Astaghfiroe Allah). Maar uiteraard kun je ook koppig blijven en weer eens met een reactie komen die kant noch wal raakt. Mag je verder helemaal zelf weten, Maar ik kan niet tegen leugens ; ). Voordat je hier uitspraken gaat doen, Zeg dan allerminst dat bijv. De Christenen geloven in ...Maar maak er geen feit van. Want jou stellingen zijn geen feiten, Eerder een mening.

Wassalaamo Alaikom/Gegroet

 

Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 september 2005 om 06:32
Abraham kwam uit Ur der Chaldee�n. Een beetje het huidige Irak. Maar hij werd natuurlijk wel de aartsvader van het huidige Joodse volk. Hij kreeg 2 nazaten: Ismael, zoon van Hager. En Iza�k, zoon van Sara. Uit Iza�k, en zo dus ook uit Abraham, ontstond het volk Isra�l, de Joden. (gen. 12-20).

Abraham is overigens ook de vader van alle gelovigen in Christus. Ik zou mij ook kind van Abraham kunnen noemen.
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 september 2005 om 06:01
... volgens mij gaan jullie het niet eens worden. 
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 september 2005 om 04:49
In eerste instantie geplaatst door Remco

Abraham een Jood noemen (wat ik doe/deed)klopt misschien niet helemaal.Hmmm...klopt misschien niet helemaal?....merk ik daar enige twijfel beste remco aangezien je het niet allemaal precies weet?....Het duidelijke antwoord staat in de Quraan en heb ik je net gegeven en dat het de absolute waarheid is daar bestaat geen enkele twijfel over. Vergeet niet dat het niet mijn woorden zijn maar de woorden van ALLAH...mijn Heer en of je het nou wilt of niet...ook jouw Heer. Hij was echter wel de voorvader van het Joodse volk en zijn geloof was in die zin de voorloper van het Joodse geloof. Hem Jood noemen staat dichter bij de waarheid dan hem Moslim noemen. Wie weet het nou beter? jij...of ALLAH?

Het klopt beide niet, maar het een is in mijn ogen erger/fouter dan het ander.

Daarnaast sprak ik niet alleen over Abraham, ik sprak over alle profeten. En vele profeten waren Joden. Door hun Moslims te noemen neem je hun hun religie af, dat is pas respectloos.Zoals een broeder al eerder tegen je zei...Moslim= Overgegevene aan ALLAH....en alle Profeten waren overgegevenen.
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 september 2005 om 04:35
In eerste instantie geplaatst door Islam01

In eerste instantie geplaatst door Remco

Abraham een Jood noemen (wat ik doe/deed)klopt misschien niet helemaal. Hij was echter wel de voorvader van het Joodse volk en zijn geloof was in die zin de voorloper van het Joodse geloof. Hem Jood noemen staat dichter bij de waarheid dan hem Moslim noemen.

Het klopt beide niet, maar het een is in mijn ogen erger/fouter dan het ander.

Daarnaast sprak ik niet alleen over Abraham, ik sprak over alle profeten. En vele profeten waren Joden. Door hun Moslims te noemen neem je hun hun religie af, dat is pas respectloos.

 

Abraham was Moslim.

Er was geen profeet of hij gaf zich over aan de wil van God.

Moslim=Submitter to Allah=Betekent je zal overgeven aan de wil van Allah.

Salaam Aleikum, je hebt helemaal gelijk broeder......zo is het en niet anders

Terug naar boven
Islam01 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 304
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Islam01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 september 2005 om 09:44

In eerste instantie geplaatst door Remco

Abraham een Jood noemen (wat ik doe/deed)klopt misschien niet helemaal. Hij was echter wel de voorvader van het Joodse volk en zijn geloof was in die zin de voorloper van het Joodse geloof. Hem Jood noemen staat dichter bij de waarheid dan hem Moslim noemen.

Het klopt beide niet, maar het een is in mijn ogen erger/fouter dan het ander.

Daarnaast sprak ik niet alleen over Abraham, ik sprak over alle profeten. En vele profeten waren Joden. Door hun Moslims te noemen neem je hun hun religie af, dat is pas respectloos.

 

De joden zeggen zelfs dat abraham geen Profeet is,zij zeggen zelfs Jezus is geen profeet of Moehamed is geen profeet.

Voor hen is Mozes alleen de enigste profeet van God.

Kijk hen blindheid maar het is hen probleem.

Zij moeten dit zelf oplossen.

Terug naar boven
Islam01 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 304
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Islam01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 september 2005 om 09:42

In eerste instantie geplaatst door Remco

Abraham een Jood noemen (wat ik doe/deed)klopt misschien niet helemaal. Hij was echter wel de voorvader van het Joodse volk en zijn geloof was in die zin de voorloper van het Joodse geloof. Hem Jood noemen staat dichter bij de waarheid dan hem Moslim noemen.

Het klopt beide niet, maar het een is in mijn ogen erger/fouter dan het ander.

Daarnaast sprak ik niet alleen over Abraham, ik sprak over alle profeten. En vele profeten waren Joden. Door hun Moslims te noemen neem je hun hun religie af, dat is pas respectloos.

 

Abraham was Moslim.

Er was geen profeet of hij gaf zich over aan de wil van God.

Moslim=Submitter to Allah=Betekent je zal overgeven aan de wil van Allah.

 

Terug naar boven
Islam01 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 304
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Islam01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 september 2005 om 09:40
In eerste instantie geplaatst door Remco

In eerste instantie geplaatst door Islam01

In eerste instantie geplaatst door Remco

In eerste instantie geplaatst door Islam01

[QUOTE=Remco]Wanneer ben je een Moslim? Moet je daarvoor niet de Shahada hebben uitgesproken? Heeft Jezus dat ooit gedaan? Nee, dat weet jij net zo goed als ik. Daarnaast komt Jezus leven en leer op geen enkele manier overeen met de leer van de Islam en de levenswijze die daarbij hoort.

Jezus is God de Zoon. Maria is de dochter, moeder en bruid van God (resp. Vader, Zoon en Heilige Geest).

Jezus is veel meer dan een profeet.

 

 

whhahaah dus jezus 'de god' kwam in de wereld zoals elke baby op de wereld komt uit de baarmoeder.

Wat een belediging.

Kon jullie Jezus 'de god' niet instint transmission doen dus gewoon als volwassen man op de aarde komen zonder uit de baarmoeder te komen.



Nee, dat kon niet. Waarom niet is dan je vraag, omdat God het niet zo heeft gewild. God wilde het op deze manier, en zo is het gegaan. Daar kan je grappen over maken en veel vragen over stellen, op sommige dingen hebben we gewoon geen antwoord.

Leg mij eensuit waarom God de Koran wel heeft kunnen beschermen (zoals jullie beweren) tegen vervalsingen en de Bijbel en Tenach niet (zoals jullie beweren). Waarom kan of heeft hij dat niet gedaan?
Waarom heeft God Mohammed volgens jullie als zijn laatste profeet uitgekozen?
Zo kan je veel vragen stellen waar je geen antwoord op kan vinden.

En toen Wij het Huis tot een plaats van verzameling voor de mensheid en een toevluchtsoord maakten, zeggende: "Neemt de plaats van Abraham als een plaats voor gebed". En Wij geboden Abraham en Isma�l, zeggende: "Reinigt Mijn Huis voor degenen, die de ommegang verrichten en voor degenen, die er toegewijd in verblijven en voor degenen, die zich neder buigen en zich ter aarde werpen.

En toen Abraham bad: "Mijn Heer, maak deze plaats toch tot een oord van vrede en geef vruchten aan haar bewoners, die aan Allah en de laatste dag geloven", zeide Hij: "Ik zal voor een korte tijd ook aan hem, die niet gelooft weldaden schenken, daarna zal Ik hem in het Vuur drijven: het is een slechte verblijfplaats".

En toen Abraham en Isma�l de muren van het Huis optrokken, biddende: "Heer, aanvaard dit van ons, want Gij zijt de Alhorende, de Alwetende,

Heer, maak ons beiden aan U onderdanig en maak van ons nageslacht een volk, dat U onderdanig zij. En toon ons onze wijzen van aanbidding en wend U met barmhartigheid tot ons, zeker, Gij zijt Berouwaanvaardend en Genadevol.

Je leest hierboven de verzen van de koran.

Samengevat de profeet Abraham en zijn zoon Ismeal waren de ka'ba  aan het bouwen.

Zij deden smeekbedes tot Allah om mekka tot een plaats te maken waar velen mensen samen 1God zouden aanbidden.

Ze deden nog een belangrijke smeekbede tot Allah swt:

Heer, doe onder hen een boodschapper(De profeet Moehamed) opstaan, die hun Uw tekenen zal verkondigen en hun het Boek en de Wijsheid zal verklaren en hen zal louteren. Voorzeker, Gij zijt de Almachtige, de Alwijze.

Hopelijk begrijp je nu beetje uit een islamitische oogpunt waarom God Moehamed als de laaste profeet koos.

 

 

 

Allah heeft de bescherming over de torah en bijbel aan priesters en rabbijnen toevertrouwd maar zij failden hen missie dus zond God laaste Boek (de koran) die alle boeken daarvoor bevestigd maar dit keer waren de mensen niet die het moesten bescherming nee het was God die zwoor dat hij over deze edele Koran zou bewaken.

Het behoorde dit allemaal tot de plan van Allah en daar kunnen mensen geen verandering aanbrengen.

 


 



Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Je geeft citaten die volgens jou wijzen op de bouw van de Ka'ba. Of het daar over de Ka'ba ga betwijfel ik, de Ka'ba is namelijk door en voor heidenen gebouwd.

Je geeft een citaat uit de Koran die alleen zegt dat er een profeet onder hun op zal staan. Er staat echter nergens waarom die profeet Mohammed was.

Dus de vraag waarom God Mohammed uit zou hebben gekozen kan je niet antwoorden en is ook niet te beantwoorden.

Ook geef je geen antwoord op de vraag waarom God de Koran wel kon en wilde beschermen en de Bijbel niet. Je geeft de Islamitische kijk op de zaak, maar dat is geen antwoord op mijn vraag.

 

Bestudeer de Koran en de Hadeith en gij zult antwoorden vinden op jouw vragen.

 

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 september 2005 om 07:50
In eerste instantie geplaatst door Remco

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Remco

Je kan pas Moslim zijn vanaf de dag dat de Koran er was. Je kan ook pas Christen zin vanaf Jezus' openbare leven.

Leg mij dan eens haarfijn uit of Abraham en Mozes en Jonas en Salomo en David enz enz enz enz dan ook christenen waren....dacht het niet he!! Dus zullen ze niet het eeuwige leven hebben volgens jouw geloof. Wij Moslims hebben respect voor alle Profeten die ALLAH gestuurd heeft maar bovenal hebben wij respect voor ALLAH DE HEER DER WERELDEN die met niets of niemand te vergelijken is!!!!



Dat zeg ik toch juist niet. Ik zeg toch juist dat hun geen Christenen kunnen zijn omdat Jezus Christus' simpelweg nog niet geboren was. Hij bestond wel, maar alleen in de hemel.

Jij denkt dat je respect heb voor alle profeten door ze allemaal Moslim te noemen, dat maakt ze echter nog geen Moslim. Ze waren Joods (meerderheid) en daar verander je  niks aan, het is respectloos om ze Moslim te noemen en ze dus hun religie (Jodendom) af te nemen.Abraham noch Jood , noch Cristen.... O lieden van de Schrift, waarom wilt gij redetwisten over Ibrahim, terwijl toch de Taurah en de Indjil niet zijn nedergezonden na zijn heengaan? Wordt gij dan niet verstandig? Zulke lieden zijt gij nu. Gij hebt geredetwist over datgene, waarvan gij kennis had, doch waarom wilt gij nu redetwisten over datgene waarvan gij geen kennis hebt? En ALLAH weet, maar gijlieden weet niet. Niet was Ibrahim een Jood en niet een Christen, maar hij was een Godzoeker, een overgegevene, en hij behoorde niet tot de genotengevers. De meest nabijen  aan Ibrahim onder de mensen waren waarlijk zij die hem volgden; en ook onze profeet en zij die geloven. En ALLAH is de verbondene der gelovigen. Een groep van de lieden van de Schrift zou wensen ulieden in dwaling te brengen, maar zij brengen geen anderen in dwaling dan zichzelven, zonder dat zij het beseffen. O lieden van de Schrift, waarom zijt gij ongelovig aan de tekenen ALLAH's, terwijl gij toch getuigen kunt? O lieden van de Schrift, waarom omkleedt gij het wezenlijke met het ijdele en houdt gij het wezenlijke verborgen, terwijl gij toch beter weet? En een groep van de lieden van de Schrift zegt: Gelooft in dat wat nedergezonden is op hen, die geloven, bij de aanblik avn de dag, en weest ongelovig op het einde daarvan; wellicht dat zij zullen terugkeren. En gelooft niet dan voor hen, die uw godsdienst volgen. Zeg: De rechte leiding is van ALLAH. Is het dan zo, dat aan iemand hetzelfde gegeven is wat aan ulieden gegeven is; anders zouden zij immers met u kunnen redetwisten ten overtstaan van Uw Heer?. Zeg: De genade is in de hand van ALLAH; Hij geeft haar aan wie Hij wil. En ALLAH is wijdomvattend en wetend. Bevoorrecht wordt met Zijn barmhartigheid wie Hij wil. En ALLAH is gever van ontzaglijke genade.

Soerah Al Imran (65-74)

Profeten hebben wel het eeuwige leven, zij zijn de mensen die hebben gestreefd om het volk Isra�l proberen te overtuigen om een goed leven te lijden, een leven volgens de wet, etc. Waarom zouden zulke mensen dan niet het eeuwige leven kunnen hebben. Pas vanaf de komst van Jezus Christus kan er een verschil worden gemaakt tussen Christenen (die wel het eeuwige leven hebben) en niet-Christenen (die dat niet hebben). Het zou onrechtvaardig zijn om alle mensen die voor Jezus Christus leefde het eeuwige leven te ontzeggen, ze hadden nooit kunnen leven volgens zijn leer, dat kan je dus ook niet van ze vragen. God is rechtvaardig en heeft daarom een oplossing voor de mensen van voor Jezus Christus.

Terug naar boven
Islam01 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 304
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Islam01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 september 2005 om 15:08
In eerste instantie geplaatst door Remco

In eerste instantie geplaatst door Islam01

[QUOTE=Remco]Wanneer ben je een Moslim? Moet je daarvoor niet de Shahada hebben uitgesproken? Heeft Jezus dat ooit gedaan? Nee, dat weet jij net zo goed als ik. Daarnaast komt Jezus leven en leer op geen enkele manier overeen met de leer van de Islam en de levenswijze die daarbij hoort.

Jezus is God de Zoon. Maria is de dochter, moeder en bruid van God (resp. Vader, Zoon en Heilige Geest).

Jezus is veel meer dan een profeet.

 

 

whhahaah dus jezus 'de god' kwam in de wereld zoals elke baby op de wereld komt uit de baarmoeder.

Wat een belediging.

Kon jullie Jezus 'de god' niet instint transmission doen dus gewoon als volwassen man op de aarde komen zonder uit de baarmoeder te komen.



Nee, dat kon niet. Waarom niet is dan je vraag, omdat God het niet zo heeft gewild. God wilde het op deze manier, en zo is het gegaan. Daar kan je grappen over maken en veel vragen over stellen, op sommige dingen hebben we gewoon geen antwoord.

Leg mij eensuit waarom God de Koran wel heeft kunnen beschermen (zoals jullie beweren) tegen vervalsingen en de Bijbel en Tenach niet (zoals jullie beweren). Waarom kan of heeft hij dat niet gedaan?
Waarom heeft God Mohammed volgens jullie als zijn laatste profeet uitgekozen?
Zo kan je veel vragen stellen waar je geen antwoord op kan vinden.

En toen Wij het Huis tot een plaats van verzameling voor de mensheid en een toevluchtsoord maakten, zeggende: "Neemt de plaats van Abraham als een plaats voor gebed". En Wij geboden Abraham en Isma�l, zeggende: "Reinigt Mijn Huis voor degenen, die de ommegang verrichten en voor degenen, die er toegewijd in verblijven en voor degenen, die zich neder buigen en zich ter aarde werpen.

En toen Abraham bad: "Mijn Heer, maak deze plaats toch tot een oord van vrede en geef vruchten aan haar bewoners, die aan Allah en de laatste dag geloven", zeide Hij: "Ik zal voor een korte tijd ook aan hem, die niet gelooft weldaden schenken, daarna zal Ik hem in het Vuur drijven: het is een slechte verblijfplaats".

En toen Abraham en Isma�l de muren van het Huis optrokken, biddende: "Heer, aanvaard dit van ons, want Gij zijt de Alhorende, de Alwetende,

Heer, maak ons beiden aan U onderdanig en maak van ons nageslacht een volk, dat U onderdanig zij. En toon ons onze wijzen van aanbidding en wend U met barmhartigheid tot ons, zeker, Gij zijt Berouwaanvaardend en Genadevol.

Je leest hierboven de verzen van de koran.

Samengevat de profeet Abraham en zijn zoon Ismeal waren de ka'ba  aan het bouwen.

Zij deden smeekbedes tot Allah om mekka tot een plaats te maken waar velen mensen samen 1God zouden aanbidden.

Ze deden nog een belangrijke smeekbede tot Allah swt:

Heer, doe onder hen een boodschapper(De profeet Moehamed) opstaan, die hun Uw tekenen zal verkondigen en hun het Boek en de Wijsheid zal verklaren en hen zal louteren. Voorzeker, Gij zijt de Almachtige, de Alwijze.

Hopelijk begrijp je nu beetje uit een islamitische oogpunt waarom God Moehamed als de laaste profeet koos.

 

 

 

Allah heeft de bescherming over de torah en bijbel aan priesters en rabbijnen toevertrouwd maar zij failden hen missie dus zond God laaste Boek (de koran) die alle boeken daarvoor bevestigd maar dit keer waren de mensen niet die het moesten bescherming nee het was God die zwoor dat hij over deze edele Koran zou bewaken.

Het behoorde dit allemaal tot de plan van Allah en daar kunnen mensen geen verandering aanbrengen.

 


 

Terug naar boven
Islam01 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 304
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Islam01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 september 2005 om 14:43
In eerste instantie geplaatst door Remco

In eerste instantie geplaatst door Islam01

In eerste instantie geplaatst door Remco

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Remco

Wanneer ben je een Moslim?Ieder Mens wordt als Moslim geboren. Moet je daarvoor niet de Shahada hebben uitgesproken? Heeft Jezus dat ooit gedaan? Nee, dat weet jij net zo goed als ik.Jezus geloofde in de ��nheid van ALLAH...dat weet jij net zo goed als ik. Daarnaast komt Jezus leven en leer op geen enkele manier overeen met de leer van de Islam en de levenswijze die daarbij hoort.

Jezus is God de Zoon. Maria is de dochter, moeder en bruid van God (resp. Vader, Zoon en Heilige Geest).Sorry hoor remco maar je bent echt aan het dwalen....antwoord op deze achterlijke stelling van jou is Soerah Ichlaas..(De Soerah die je ziet aan het begin als je deze site opent...maar ik kan me goed voorstellen dat je die snel wegdrukt om de waarheid maar niet onder ogen te zien)

Jezus is veel meer dan een profeet.


Ik ben niet als Moslim geboren. Ik ben als mens geboren, als schepsel van God. Het stempel Moslim kunnen je ouders of jijzelf er later op (laten) drukken.

Jezus geloofde in ��n God uit drie personen, Jezus was zelf ��n van die drie personen. Lees het NT en je weet het.

Ik zie de openingssite nooit omdat ik een directe link naar het forum gebruik, dat doe ik alleen omdat ik dan het forum groter op het scherm krijg, dat surft makkelijker. Ik dwaal niet, ik vertel de waarheid. Maja, de waarheid is in dit geval harder dan de voorkant van een trein.

 

 

Waarom ��n God uit drie personen het kon net zo goed ook ��n God uit miljarden personen zijn.

 

 



Omdat dat zo is. God heeft die in de Bijbel aan ons geopenbaard. Je kan het wel belachelijk maken, het staat echter in een boek dat voor jullie ook heilig is volgens de Koran.

 

 

Een vervalste boek is voor ons niet meer heilig.

De boodschap van Isa is niet verloren gegaan.

De koran bevestigd de boodschap vanalle boeken die ervoor waren.

Terug naar boven
Islam01 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 304
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Islam01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 september 2005 om 11:08

In eerste instantie geplaatst door Remco

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Remco

Wanneer ben je een Moslim?Ieder Mens wordt als Moslim geboren. Moet je daarvoor niet de Shahada hebben uitgesproken? Heeft Jezus dat ooit gedaan? Nee, dat weet jij net zo goed als ik.Jezus geloofde in de ��nheid van ALLAH...dat weet jij net zo goed als ik. Daarnaast komt Jezus leven en leer op geen enkele manier overeen met de leer van de Islam en de levenswijze die daarbij hoort.

Jezus is God de Zoon. Maria is de dochter, moeder en bruid van God (resp. Vader, Zoon en Heilige Geest).Sorry hoor remco maar je bent echt aan het dwalen....antwoord op deze achterlijke stelling van jou is Soerah Ichlaas..(De Soerah die je ziet aan het begin als je deze site opent...maar ik kan me goed voorstellen dat je die snel wegdrukt om de waarheid maar niet onder ogen te zien)

Jezus is veel meer dan een profeet.


Ik ben niet als Moslim geboren. Ik ben als mens geboren, als schepsel van God. Het stempel Moslim kunnen je ouders of jijzelf er later op (laten) drukken.

Jezus geloofde in ��n God uit drie personen, Jezus was zelf ��n van die drie personen. Lees het NT en je weet het.

Ik zie de openingssite nooit omdat ik een directe link naar het forum gebruik, dat doe ik alleen omdat ik dan het forum groter op het scherm krijg, dat surft makkelijker. Ik dwaal niet, ik vertel de waarheid. Maja, de waarheid is in dit geval harder dan de voorkant van een trein.

 

 

Waarom ��n God uit drie personen het kon net zo goed ook ��n God uit miljarden personen zijn.

 

 

Terug naar boven
Islam01 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 304
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Islam01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 september 2005 om 11:04

��N ILLAH(1 God)

Terug naar boven
Islam01 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 304
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Islam01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 september 2005 om 11:03

Ik volg de godsdienst van Abraham (islamic Monotheism)zo simpel en toch waarachtig.

 

Terug naar boven
Islam01 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 304
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Islam01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 september 2005 om 11:02

In eerste instantie geplaatst door Remco

Wanneer ben je een Moslim? Moet je daarvoor niet de Shahada hebben uitgesproken? Heeft Jezus dat ooit gedaan? Nee, dat weet jij net zo goed als ik. Daarnaast komt Jezus leven en leer op geen enkele manier overeen met de leer van de Islam en de levenswijze die daarbij hoort.

Jezus is God de Zoon. Maria is de dochter, moeder en bruid van God (resp. Vader, Zoon en Heilige Geest).

Jezus is veel meer dan een profeet.

 

 

whhahaah dus jezus 'de god' kwam in de wereld zoals elke baby op de wereld komt uit de baarmoeder.

Wat een belediging.

Kon jullie Jezus 'de god' niet instint transmission doen dus gewoon als volwassen man op de aarde komen zonder uit de baarmoeder te komen.

Zo zie je dat grieken met de christendom ermee hebben gespeeld.

Ze hebben letterlijk veranderd.

Je kent grieken die mensen hebben mannen als goden en vrouwen als godinnen.

Het lijkt wel de goddelijke familie koninkrijk.

 

Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 september 2005 om 02:11
In eerste instantie geplaatst door Engeltje

Met elkaar voor vuil uit maken overtuig je elkaar niet, heb ik ooit ergens gehoord...
Respect is het sleutelwoord.

Rahil Amin, bedankt voor je antwoord :)
Ik probeer enkel te leren.


Ik ben het wel met je eens. Het is ontzettend boeiend zo met christenen en moslims op het forum, maar op het punt van de erkenning Jezus lopen we uiteen. En als we dan elkaar proberen te overtuigen van ons eigen 'gelijk' wordt het al gauw venijnig, terwijl het - wat God verhoede - bijna lastering wordt van Jezus. Een forum is dan ook al gauw een ontoereikend medium.
Terug naar boven
Explorer Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 23 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 58
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Explorer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 september 2005 om 00:49
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Remco

Je kan pas Moslim zijn vanaf de dag dat de Koran er was. Je kan ook pas Christen zin vanaf Jezus' openbare leven.

Leg mij dan eens haarfijn uit of Abraham en Mozes en Jonas en Salomo en David enz enz enz enz dan ook christenen waren....dacht het niet he!! Dus zullen ze niet het eeuwige leven hebben volgens jouw geloof. Wij Moslims hebben respect voor alle Profeten die ALLAH gestuurd heeft maar bovenal hebben wij respect voor ALLAH DE HEER DER WERELDEN die met niets of niemand te vergelijken is!!!!

  

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 september 2005 om 18:14

Geen dank Engeltje,

Sorry als ik misschien een beetje hard overkom...is niet mn bedoeling. Ik hoop dat ALLAH jouw hartje zal openen en je het mooie van de Islam zal laten zien.

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 september 2005 om 18:06

In eerste instantie geplaatst door Remco

Je kan pas Moslim zijn vanaf de dag dat de Koran er was. Je kan ook pas Christen zin vanaf Jezus' openbare leven.

Leg mij dan eens haarfijn uit of Abraham en Mozes en Jonas en Salomo en David enz enz enz enz dan ook christenen waren....dacht het niet he!! Dus zullen ze niet het eeuwige leven hebben volgens jouw geloof. Wij Moslims hebben respect voor alle Profeten die ALLAH gestuurd heeft maar bovenal hebben wij respect voor ALLAH DE HEER DER WERELDEN die met niets of niemand te vergelijken is!!!!

Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 september 2005 om 18:00
Met elkaar voor vuil uit maken overtuig je elkaar niet, heb ik ooit ergens gehoord...
Respect is het sleutelwoord.

Rahil Amin, bedankt voor je antwoord :)
Ik probeer enkel te leren.
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 september 2005 om 17:58
In eerste instantie geplaatst door Remco

Wanneer ben je een Moslim?Ieder Mens wordt als Moslim geboren. Moet je daarvoor niet de Shahada hebben uitgesproken? Heeft Jezus dat ooit gedaan? Nee, dat weet jij net zo goed als ik.Jezus geloofde in de ��nheid van ALLAH...dat weet jij net zo goed als ik. Daarnaast komt Jezus leven en leer op geen enkele manier overeen met de leer van de Islam en de levenswijze die daarbij hoort.

Jezus is God de Zoon. Maria is de dochter, moeder en bruid van God (resp. Vader, Zoon en Heilige Geest).Sorry hoor remco maar je bent echt aan het dwalen....antwoord op deze achterlijke stelling van jou is Soerah Ichlaas..(De Soerah die je ziet aan het begin als je deze site opent...maar ik kan me goed voorstellen dat je die snel wegdrukt om de waarheid maar niet onder ogen te zien)

Jezus is veel meer dan een profeet.
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 september 2005 om 17:49
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Asalaam Aleikum,

Alle profeten vanaf Adam (AS) tot en met Mohamed (vzmh) zijn Moslims geweest. Ze geloofden allen in de ��NHEID van GOD. Abraham en Mozes en alle andere grote profeten hebben het nooit over de drie- eenheid gehad. Ze waren er voordat Jezus er was. Gaan zij nu dus ook verloren omdat ze nooit van de drie-eenheid hebben gehoord?



Maar was het niet Jezus die wel over de drie-eenheid sprak?
Maakt hem dat daarom minder moslim?
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 september 2005 om 17:48

In eerste instantie geplaatst door Pfarrer

Jezus is de enige Heer. Niemand zal zeggen dat jezus Heer is dan door de Heilige Geest. Wie Jezus niet erkent als de enige verlosser gaat verloren.

Bekeer je dus tot Hem, de Bron van Leven, eer het te laat is.

Heeft Jezus dat zelf gezegd dat hij de enige Heer is? Ben benieuwd of grote profeten zoals Abraham en Mozes ook verloren gaan terwijl ze er v��r Jezus waren. 

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 september 2005 om 17:44

In eerste instantie geplaatst door Engeltje

Vraagje...

Klopt het dat de Islam in zijn huidige vorm pas is ontstaan na het leven van de profeet Mohammed? (als ik het goed heb zo'n 600 jaar na Christus).

Worden dan de voorgaande profeten ook als moslim gezien?

Asalaam Aleikum,

Alle profeten vanaf Adam (AS) tot en met Mohamed (vzmh) zijn Moslims geweest. Ze geloofden allen in de ��NHEID van GOD. Abraham en Mozes en alle andere grote profeten hebben het nooit over de drie- eenheid gehad. Ze waren er voordat Jezus er was. Gaan zij nu dus ook verloren omdat ze nooit van de drie-eenheid hebben gehoord?

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 september 2005 om 15:44

Allah, de Verhevene zegt wat als volgt vertaald kan worden:
�O, Mensen! Aanbidt jullie Heer Die jullie heeft geschapen en degenen voor jullie, opdat jullie godvrezend zullen zijn.� (Soerat al-Baqarah: 21) .Allah heeft ons bevolen om Hem te aanbidden. Maar iemand zou toch kunnen zeggen: �Kan ik Hem dan niet aanbidden als een jood of een christen of een hindoe of een sikh? Waarom kan ik Hem niet aanbidden op mijn eigen manier?

>

Allah, de Maker van de hemelen en de aarde, antwoord hierop wat als volgt vertaald kan worden:

En wie een andere godsdienst dan de Islam zoekt; het zal van hen niet geaccepteerd worden en hij behoort in het Hiernamaals tot de verliezers.� (Soerat Al-Imraan: 85)

En:

�Vandaag heb Ik jullie godsdienst voor jullie vervolmaakt en heb Ik Mijn gunst voor jullie volledig gemaakt en heb Ik de Islam voor jullie als godsdienst gekozen.� (Soerat al-Maidah: 3)

Allah, de Schepper en de Onderhouder van de universum, heeft dus aangegeven dat de enige godsdienst die Hij accepteert, de Islam is. Het is de enige weg om succes en welbehagen in dit leven en in het Hiernamaals te bereiken. Allah zegt wat als volgt vertaald kan worden:

�Voorwaar, degenen die Onze Verzen loochenen en die zich er hooghartig van afwenden; de poorten van de hemel zullen voor hen niet worden geopend, en zij zullen het Paradijs niet binnengaan, totdat de kameel door het oog van de naald gaat. En zo vergelden Wij de misdadigers.� (Soerat al-Aa'raaf: 40)

Maar waren Abraham, Ishmael, Izaak, Jacob en de andere profeten (vrede zij met hen) van het Oude Testament dan geen joden? Was Jezus dan geen christen? Allah zegt wat als volgt vertaald kan worden:

Of zeggen jullie (joden en christenen) dat Ibrahiem, Ismaciel, Ishaaq, Jaccoeb en de stammen joden of christenen waren? Zeg: ,,Weten jullie het beter of Allah?� (Soerat al-Baqarah: 140)

En toen cIsa ongeloof bij hen ontdekte, zei hij: ,,Wie zijn mijn helpers (op het rechte Pad) naar Allah?� Zijn apostelen zeiden: ,,Wij zijn helpers van Allah, wij geloven in Allah, getuig dus dat wij moslims zijn.� ( Soerat Al-Imraan: 52)

�Maar,� zou er gezegd kunnen worden, �Ik volg de godsdienst van mijn ouders. Het zou hen beschamen als ik een andere religie zou aannemen.� Allah zegt wat als volgt vertaald kan worden:

En wanneer tot hen gezegd wordt: ,,Volgt wat Allah heeft neergezonden.�, dan zeggen zij: ,,Nee! Wij volgen dat (de pad van afgoderij) waarop wij onze vaderen aantroffen.� Wat! Zelfs als hun vaderen niets begrepen en niet de rechte leiding volgden? (Soerat al-Baqarah: 170)

�Maar mijn familie en vrienden zullen boos op me worden en me in de steek laten.� Is het niet beter dat zij boos op je worden en je in de steek laten dan Allah? Hij, de Almachtige, zegt wat als volgt vertaald kan worden:

Alle lof zij Allah, de Heer der Werelden. De Erbarmer, de Meest Barmhartige. De Heerser op de Dag des Oordeels. U alleen aanbidden wij en U alleen vragen wij om hulp. Leid ons op het Rechte Pad. Het Pad van degenen aan wie U gunsten hebt geschonken, niet van degenen op wie de toorn rust en niet van de dwalende. (Soerat al-Fatihah)

Ibn Kathier, de grote moslimsgeleerde op het gebied van tafsier (koranexegese) zegt over deze verzen: �Degenen aan wie Allah gunsten heeft geschonken, zijn zij die Hem aanbaden en gehoorzaamden van onder Zijn Engelen, Profeten, gelovigen en rechtgeleide mensen.�

Je moet je realiseren dat iedereen op de Dag des Oordeels ter verantwoording zal worden geroepen voor zijn daden. Niemand zal worden overgeslagen en niemand zal zich op die Dag kunnen verstoppen achter anderen. Allah zal zeggen (interpretatie van de betekenis):

O cIsa, zoon van Mariam! Heb jij tegen de mensen gezegd: ,,Neem mij en mijn moeder tot twee goden naast Allah?� Hij zal zeggen: �Verheven bent U! Nooit zou ik kunnen zeggen waarop ik geen recht heb. Indien ik dat gezegd had, zou U dat zeker geweten hebben. U weet wat er in mijn binnenste is, en ik weet niet wat er in Uw binnenste is. Voorwaar! U bent de Kenner van het verborgene. Ik heb hen niets anders gezegd dan U mij geboden heeft te zeggen: �Dient Allah, mijn Heer en jullie Heer.� (Soerat al-al-Maidah: 116-117)

De Profeet heeft ons verteld dat op de Dag des Oordeels wanneer de profeten gevraagd zullen worden om te bemiddelen bij Allah, zij dit allemaal zullen weigeren. Zij zullen zeggen: �Mijzelf! Mijzelf!�, behalve de Profeet Mohammed, hij zal bij Allah bemiddelen voor de gelovigen.
(al-Boechari)

Het mag duidelijk wezen dat iedereen er op die dag alleen voor zal staan. Niet je ouders, noch je vrienden, noch degenen die je buiten Allah plachte te aanbidden, zullen in staat zijn jou op die Dag enig voordeel te verschaffen. Allen zullen zij in een staat van angst en dronkenschap zijn (vanwege de moeilijkheid van die Dag). Allah zegt wat als volgt vertaald kan worden:

Op die dag vlucht de mens van zijn broeder. En van zijn moeder en zijn vader. En van zijn vrouw en van zijn kinderen. Een ieder van hen zal op Die dag een bezigheid hebben die hem genoeg is.� (Soerat saba: 34-37)

Bereidt je dus voor op deze dag, want het is dichterbij dan je denkt. Allah zegt wat als volgt vertaald kan worden:

Waarlijk! Zij zien haar (de Dag des Oordeels) als ver weg. Maar Wij zien haar als dichtbij. Op die Dag zal de Hemel als gesmolten metaal zijn. En zullen de bergen als wol zijn. En geen trouwe vriend zal naar een (andere) trouwe vriend vragen.� (Soerat al-Macaaridj: 6-10)

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 september 2005 om 15:17

elhamdullilah heeft Hij(swt) mij ook het licht laten zien Allah regeld later wel onze geschillen en dan maakt Hij(swt) duidelijk wat voor jou nog onduidelijk is inshaAllah.

 

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 september 2005 om 15:10

iemand die blind is kan alleen zien met ALLAHS toestemming ,blinden kan je niet leiden we kunnen slechts de genen helpen die deze godsdienst volgen en willen volgen en niet degenen die zich er heftig tegen verzetten.

 

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 september 2005 om 15:00

salaam aleikum

deze stukjes heb ik gekopieerd hoor van andere islamsite in de hoop om een paar leden hier wakker te schudden maar het heeft kennelijk weer niet geholpen.....

 

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 september 2005 om 14:49
geliefde moslims,

mijn hart gaat naar jullie uit.

Deze thread raakt me. Liefde tot God. Maar zoveel verwijdering als het om Isa gaat. God ontferme zich over jullie.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.