Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

OPROEP TOT DE WARE BEVRIJDING!

 Post Reply Post Reply Pagina  <123
Schrijver
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: OPROEP TOT DE WARE BEVRIJDING!
    Geplaatst op: 11 september 2005 om 08:48
WAWA MOOI
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 september 2005 om 12:20
Waauw... dat is echt een mooi stuk... 
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 september 2005 om 16:56
dan toch heb je het recht om het teveranderen  het is haar gedicht  dus probeer ook recpect tehebben voor haar gedicht verander het niet  probeer maar zelf een teverzinnen.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 september 2005 om 07:40

Salaam Aleikum

Remco,

Ik schreef als 12 jarige al over het licht en heb toen al gedichten geschreven terwijl ik niet wist wat ik schreef snap je,

en later ben ik weer begonnen 2 jaar geleden ongeveer het gaat me om de inhoud en heb geen inspiratie nodig hoor kben een mens en weet hoe ik behandeld wil worden en ik weet dat veel mensen dit wel snappen maar er niet na leven helaas en sommige snappen het niet,soms kan men schrijven door ervaringen zodat je dingen van je afschrijft  dat heb ik dus ook gedaan met dit gedicht en je kan schrijven met gevoel en ik hoop dat mensen inshaAllah zich verbeteren met hun gedrag enz naar elkaar toe dan zou het een mooie wereld zijn.......alleen de werkelijkheid is anders helaas

wa aleikum salaam

ps:ik vind het jammer dat je het veranderd hebt

 

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 september 2005 om 10:33

salaam aleykum.

mooi gedichtje (het origineel van het licht). nu kun je zien hoe laag de kafirs zijn gezonken.nu maak je van dit islamitisch gedichtje een christelijk,net zoals jullie de bijbel (wat vroeger islamitisch was) christelijk hebben gemaakt.

waleykum salaam

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 september 2005 om 10:38
In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

salaam aleykum.

mooi gedichtje (het origineel van het licht). nu kun je zien hoe laag de kafirs zijn gezonken.nu maak je van dit islamitisch gedichtje een christelijk,net zoals jullie de bijbel (wat vroeger islamitisch was) christelijk hebben gemaakt.

waleykum salaam



Ik geloof niet dat de Christenen het met je eens zijn. Wat dat betreft is de bijbel mijns inziens zowel Christelijk als Islamitisch. Niet een van beide maar alletwee. Dan heb je aan het oude testament helemaal een mooi ding, zowel Christelijk, Joods als Islamitisch.

Maar ach, hoe het ook zij, elkaar voor rotte vis uit maken maakt het boek niet heiliger dan het al is.
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 september 2005 om 14:56
salaam aleikum ik ga geen ruzie maken om een paar woorden
Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 september 2005 om 15:06
Kunnen we niet gewoon accepteren dat er staat wat er staat? En als Remco dat op een christelijke manier op vat, dan is dat heel mooi voor hem...

Maar ik moet de aanhangers van de Islamitische versie toch gelijk geven...

bovendien, volgens de wet is het (gezien het voor onveveer 80% over een komt) plagiaat. (om het even helemaal officieel te trekken)

We weten wat er bedoeld word en ik ben ook nog wel scherp genoeg om in te zien dat Allah en God (afgezien van de interpretatie) qua betekenis van woord inwisselbaar zijn.
(Mijn excuses als ik nu heeloneerbiedig ben)

maar laten we als-je-blieft geen ruzie maken om een paar letters. Iets zegt me dat dat niet is wat Allah/God in gedachten had...
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 september 2005 om 15:09
goed zo engeltje tenminste 1 die het begrijpt nu de rest nog salaam aliekum betekend betekend vrede voor jou ik wens bij deze vrede voor iedereen!
Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.