Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenOmgang met niet-moslims

 Post Reply Post Reply Pagina  123 6>
Schrijver
aswan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 164
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Omgang met niet-moslims
    Geplaatst op: 24 december 2005 om 17:47
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Jongens, maak je niet druk. Van Gogh had gelijk. De islam is een achterlijk geloof.

Oh kijk peter pan is komen aanvliegen om z'n ongefundeerde en tevens extremistische onzin te spuien. En hier moet ik volgens pharrer respect voor tonen LOL

Dacht 't niet!

De laatste eeuwen is er niks zinnigs uit ontstaan. De komende eeuwen zal dat niet anders zijn.

Zei Nostradamus, wat een zieltje ben je ook

Noem me een land, waar moslims de regie voeren en waar vrede heerst. Is er niet. Waarom wonen 1 miljoen moslims in Nederland?

Noem een land waar christenen de regie voeren en waar vrede heerst. En dan te bedenken dat jij dit soort dooddoeners niet ziet aan komen

De islam ontmaskert zichzelf, gelijk aswan.

De Islam heeft zich nooit achter iets verschanst zoals de joden die hun namen gingen veranderen uit angst voor vervolging of de christenen die een erotische kalender van bijbelse figuren voor kerst lovend ontarmen. De hypocrieten, slavendrijven met het kruis in de hand, oorlog voeren in Afghanistan en Iraq met de bijbel in de hand en dan praten over dictatuur.

Terug naar boven
aswan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 164
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 17:30

In eerste instantie geplaatst door pharrer

Ik zal nooit voor Allah van de Koran buigen. Nooit. Ik buig voor Christus, de Koning van de Koningen, de overwinnaar.

Daarom heeft Allah (swt) voor jou ook een zware straf voorbereid.


En wat ik bedoel, (lolbroek, wat ben je toch scherpzinnig , is dat je als Nederlander..

En nederlander met klein letter 'n' fuhrer uhh ik bedoel pfarrer.

Dat hoort bij de Nederlandse cultuur, ongeacht welke religie je hebt.

Het is nederlandse, met klein letter 'n' pfarrer.

Als jij nu eens eerst een intergratie cursus gaat volgen, want dat lijkt me logischer dan mij te komen vertellen hoe een nederlander hoort te zijn.

Ik vind het geweldig hoe ze de discussie niet mijden, maar wel waardering voor een ander laten blijken. ik vind daarvan bij jou NIETS, en dat maakt het gesprek met jou onmogelijk.

Mensen die de Islam gaan beledigen, en dan nog arrogant het christendom gaan prediken delven het onderspit. Je spreekt over respect, ga eerst zelf maar eens respect tonen! Je bijbelse leugens kun je in de kerk of op de hoek van een straat gaan prediken, maar dat behoor je niet hier op een islamitische forum te doen. En dus, schijnheiliger pharrer, gaan jou woorden verloren. Want je vraagt iets wat je zelf niet uitdraagd. Daarom heb je geen credietwaardigheid, en is er geen enkele reden waarom iemand jou aantijgingen jegens mij zou moeten geloven.

Je scheldt, je wilt vernederen, liefdeloos en hatelijk. Ik voel een enorme kou als ik je posts lees, waar NIETS geen hart in zit, maar enkel haat en afkeer.

Ik scheld niet, ik spreek de waarheid en dat krijg jij niet door je strot. Niemand beledigd Islam, Allah (swt) en de profeet (saw) zonder het om een zelfde wijze te moeten ontgelden.

Ik leer in jou niet..

Jij leert helemaal niets, je blijft maar jammeren en preken. Nogal respectloos.

2:6. Zeker, zij die (de Waarheid) verwerpen, het is hun om het even, of gij hen waarschuwt, of dat gij hen niet waarschuwt - zij zullen niet geloven.

Ik zie alleen een om zich heen schoppend en slaand wezen, dat afkeer uitbraakt en andere mensen van zich afstoot.

Dat je blind was hebben we net al vastgesteld.

2:7. Allah heeft hun hart en oren verzegeld en over hun ogen is een sluier; hun wacht een zware straf.

..en wordt het een duf forum voor gelijkgezinden (lees; radicalen)

Insha Allah, dat is een mooie doelstelling. En dan is het mijn hoop dat er respectvolle niet-moslims zullen komen om Islam te leren en niet het christendom te prediken zoals jij.

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 17:21

Jongens, maak je niet druk. Van Gogh had gelijk. De islam is een achterlijk geloof.

De laatste eeuwen is er niks zinnigs uit ontstaan. De komende eeuwen zal dat niet anders zijn.

Noem me een land, waar moslims de regie voeren en waar vrede heerst. Is er niet. Waarom wonen 1 miljoen moslims in Nederland?

Uit economische motieven danwel ze vluchten uit dictaturen.

De islam ontmaskert zichzelf, gelijk aswan.

Fijne feestdagen!

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 17:20
Kan iemand mij vertellen wat "mysticisme" inhoudt? Het schijnt een bepaalde manier van discussie�ren te zijn waarbij men poogt om elkaar volstrekt niet te kwetsen.
Iedereen, "gelovigen" en "niet-gelovigen" uitgenodigd voor een antwoord op mijn vraag.
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 17:12
Ik zal nooit voor Allah van de Koran buigen. Nooit. Ik buig voor Christus, de Koning van de Koningen, de overwinnaar.

En wat ik bedoel, (lolbroek, wat ben je toch scherpzinnig ), is dat je als Nederlander moet leren respect te hebben voor een ander. Dat hoort bij de Nederlandse cultuur, ongeacht welke religie je hebt. Daar is Nederland bekend om geweest. Door uittingen als die van jou polariseren we. Dat merk je al in een topic als deze. Het resultaat zijn types als Hirschi Ali, maar haar stellingname komt niet uit de lucht vallen als ze veel moslims kent zoals jij.

Ik ben blij met de moslims op dit forum met wie te praten valt. En ik respecteer ze enorm. Ik respecteer hoe ze vast blijven houden aan hun geloof - doe ik ook - maar het echte gesprek niet mijden. Ik vind het geweldig hoe ze de discussie niet mijden, maar wel waardering voor een ander laten blijken. ik vind daarvan bij jou NIETS, en dat maakt het gesprek met jou onmogelijk. Je scheldt, je wilt vernederen, liefdeloos en hatelijk. Ik voel een enorme kou als ik je posts lees, waar NIETS geen hart in zit, maar enkel haat en afkeer. Ik leer in jou niet een islam kennen die de hand reikt aan 'ongelovigen' omdat je verlangt naar hun behoud. Ik zie alleen een om zich heen schoppend en slaand wezen, dat afkeer uitbraakt en andere mensen van zich afstoot. Op die manier is dit forum zinloos en wordt het een duf forum voor gelijkgezinden (lees; radicalen). De moslims die het gesprek zoeken reageren niet meer. Het wordt stil en doods. Koud, Aswan, koud.

Terug naar boven
aswan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 164
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 17:09
In eerste instantie geplaatst door Pfarrer

Aswan, leer respect. En anders ga je maar naar je droomland. Irak of zo. Wie is er hier arrogant...
 
Nou zo te lezen jij. Weer zo'n arrogante christen die denkt mij te komen vertellen waar ik naartoe moet. Jullie hebben ook allemaal hetzelfde zielige gemekker, jij en pentacost en peterpan. Ga maar naar Iraq, huil, huil, snik, snik. Ondetussen ben ik nog gewoon hier. Je bent kansloos.
 
Terug naar boven
aswan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 164
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 17:04
In eerste instantie geplaatst door Aswan

 
Jou bijbel is er ��n herschreven door op geld beluste ongelovigen, wij hechten in tegenstelling tot jullie daar geen enkele Goddelijke waarde aan behalve hetgeen we kunnen bevestigen in de Qur'an en hadith.
 
 
Daarom zei ik ook dat ik blij ben dat je ware aard nu duidelijk te zien is. Je bent de vijand van Islam, en ik heb geen medelijden voor jou. Ook al ben je de weg kwijt.
 
 
Je zegt je dat je aan onze Qur'an en profeet (saw) komt? Radicale christenen hoeven wij hier niet op het forum. Jou illusie wordt door geen enkele moslim erkend als waarheid, we lachen slechts om jou verwarde pogingen. Wij bezitten het superieure geloof en het onbetwistbare woord van Allah (swt). Jou christendom en jij zijn niets meer dan vermaak voor ons.


In eerste instantie geplaatst door Pharrer

Aswan, lol, je bent gewoon blind. Alle christenen zijn op geld beluste wellustelingen.
 
Nee jij bent blind, je kunt niet lezen ik zeg namelijk helemaal niet dat alle christenen op geldbeluste wellustelingen zijn. Ik zei dat de bijbel herschreven is door op geld beluste ongelovigen. Ik adviseer je om maar een blindegeleide hond nemen, heb je zo te zien hard nodig.
 
Wat een respectloos wezen ben je, vol van haat. Als dat islam (vrede????) is, dan is de islam de meest verwenselijke religie op deze aarde. Kom tot Christus, hij geeft echte vrede.
 
Ik geniet hier van! Je ziet niet in dat je jezelf voor schut zet door het christendom te preken. Moslims hebben daar geen bericht aan, je hebt geen goede argumenten, je bijbel is aangepast door duivelse handen, je weet de dag van de geboorte van Jesus (vzmh) niet. En dat komt mij leren wat het goede geloof is
 
Ik ga Kerstfeest vieren, het feest van Christus geboorte, die de Alpha en de Omega is, het begin en het einde, de eerste en de laatste.
 
Je bent slaap verwekkend
 
En leer ook als Nederland met...
 
"En leer ook als Nederland"? Ga jij nou maar eerst nederlandse zinnen leren formuleren, en wordt moslim dan zullen al je zondes vergeven worden. Hou van Allah (swt), hou van al zijn profeten, en de sahaba. Lees de Qur'an en laat al deze innovatie in religie achter je. Wat vindt je van mijn preek, werkt ie net zo goed bij jou als jou preek bij mij? LOL
[/QUOTE]
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 16:55
Aswan, leer respect. En anders ga je maar naar je droomland. Irak of zo. Wie is er hier arrogant... laat me niet lachen. Je weet niet wat respect is, je bent uit de hoogte, je discussieert niet op niveau, maar hebt enkel op de man gespeelde kreetjes. Leer nadenken en dan in gesprek te gaan, in plaats van met je kirrende kreetjes te roepen hoe goed je wel niet bent. Je huilt als een ongestelde prostituee die haar werk niet kan doen.

Dat beeld van die menstruatie komt van jezelf. ik denk dat het freudiaans bij jezelf vandaan kwam. Sterkte
Terug naar boven
aswan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 164
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 16:52
In eerste instantie geplaatst door Pfarrer

In Aswan leren in elk geval een vorm van de islam kennen die ik liever ver weg zie, dan hier in Nederland. Een intolerante, tot moordzucht geneigde islam, die onder de mom van 'jihad' - waarover ik hier ook andere verklaringen heb gelezen dan hij / zij geeft - andere moslims opruit.
 
Je huilt als een kleine baby, niemand vraagt om jou mening. Toch voel jij je geroepen om je jammeren alsof het je laatste dag op aarde is. Je hebt geen vrienden daarom zit je hier te jammeren.
 
Hou het bij de feiten, dan heeft een discussie nog zin. Maar als je all��n maar gaat huilen samen met pentacost en peter pan dan kun je lekker een nieuw topic openen en daar gaan zitten discussi�ren over wie jullie eerst gaat aanbidden, Jesus (vzmh), Allah (swt) of de heilige geest.
 
Aswan moet leren dat als je aan Christus komt Hij zich zal wreken. Een wraak die ieder bevattingsvermogen te boven gaat.
 
De arrogantie van de ongelovigen is overduidelijk. Weer eentje die komt vertellen wat ik moet.. doen. Hillarisch!
 
Ik ben op dit forum niet om moslims te bekeren, wel om in gesprek te zijn. Ik wil dat doen met respect. Maar tegenover een aswan-moslim wil ik duidelijk zijn: de islam die jij proclameert is een afschuwelijke, die in Nederland geen vaste grond aan de voeten mag krijgen. In personen als jou ontdek ik - hoe erg ik het ook vind - het gelijk van Hirschi Ali. Ik vind dat zij polariseert, maar als ik jou zie schrijven begrijp ik haar.
 
Dit soort opmerkingen is precies waarom we schijnheilige kafirs als jou niet moeten. Jij, pentacost en peter pan vormen de symbolische drie eenheid van de anti-christ. En maar blijven preken over wie wat moet, en wat Jesus (vzmh) wel of niet zal doen. Geen enkele moslim heeft oor naar een christen die hier komt niet om te leren maar om z'n eigen dogmatische sprookjes als feiten te presenteren.
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 16:49
In eerste instantie geplaatst door aswan

 
 Jou bijbel is er ��n herschreven door op geld beluste ongelovigen, wij hechten in tegenstelling tot jullie daar geen enkele Goddelijke waarde aan behalve hetgeen we kunnen bevestigen in de Qur'an en hadith.
 
 
Daarom zei ik ook dat ik blij ben dat je ware aard nu duidelijk te zien is. Je bent de vijand van Islam, en ik heb geen medelijden voor jou. Ook al ben je de weg kwijt.
 
 
Je zegt je dat je aan onze Qur'an en profeet (saw) komt? Radicale christenen hoeven wij hier niet op het forum. Jou illusie wordt door geen enkele moslim erkend als waarheid, we lachen slechts om jou verwarde pogingen. Wij bezitten het superieure geloof en het onbetwistbare woord van Allah (swt). Jou christendom en jij zijn niets meer dan vermaak voor ons.


Aswan, lol, je bent gewoon blind. Alle christenen zijn op geld beluste wellustelingen. Wat een respectloos wezen ben je, vol van haat. Als dat islam (vrede????) is, dan is de islam de meest verwenselijke religie op deze aarde. Kom tot Christus, hij geeft echte vrede. Ik ga Kerstfeest vieren, het feest van Christus geboorte, die de Alpha en de Omega is, het begin en het einde, de eerste en de laatste. Je bent blind en ik bid voor je of je verblinding weggenomen mag worden. Laat om te beginnen maar je haat eens varen. En leer ook als Nederland met respect om te gaan met je medelanders, christen of niet-christen.
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 16:41
In Aswan leren in elk geval een vorm van de islam kennen die ik liever ver weg zie, dan hier in Nederland. Een intolerante, tot moordzucht geneigde islam, die onder de mom van 'jihad' - waarover ik hier ook andere verklaringen heb gelezen dan hij / zij geeft - andere moslims opruit.

Aswan moet leren dat als je aan Christus komt Hij zich zal wreken. Een wraak die ieder bevattingsvermogen te boven gaat.

Ik ben op dit forum niet om moslims te bekeren, wel om in gesprek te zijn. Ik wil dat doen met respect. Maar tegenover een aswan-moslim wil ik duidelijk zijn: de islam die jij proclameert is een afschuwelijke, die in Nederland geen vaste grond aan de voeten mag krijgen. In personen als jou ontdek ik - hoe erg ik het ook vind - het gelijk van Hirschi Ali. Ik vind dat zij polariseert, maar als ik jou zie schrijven begrijp ik haar. Gelukkig heb ik op dit forum ook moslims leren kennen die met meer rede spreken.
Terug naar boven
aswan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 164
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 15:28
In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

 

Asalaam alaikoum,

Broeder Aswan,

Je krijgt alle niet moslims over je heen, je hebt een gevoelige snaar geraakt. Je bent inderdaad een aanwinst voor het forum.

P.s. postpentacost niet op de man spelen. Reageer aub inhoudelijk op de reacties van aswan.

Wa alaikoum asalaam.

 

 
Salaam zuster Amara,
 
Je hebt helemaal gelijk over de kufar. Mensen (moslims of niet-moslims) die meer over Islam willen leren zullen er ongetwijfeld ook zijn, maar de christelijke extremisten die hier moslims proberen te werven voor hun kruistocht tegen de Islam zijn niets meer dan vermaak voor ons.
 
Insha Allah kunnen we elkaars imaan helpen versterken door elkaar te wijzen op de onfeilbaarheid van de Qur'an, hadith, de behoefte en noodzaak voor o,a shariat, idjtihaad, jihad, en da'wa zodat we Insha Allah goede moslims kunnen zijn in het aanzicht van Allah (swt) en niet beschuldigd kunnen worden voor het immiteren, bevrienden, en/of ondersteunen van de muhsrikoon (in hun kufr).
Terug naar boven
aswan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 164
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 15:17
In eerste instantie geplaatst door dnijholt

In eerste instantie geplaatst door aswan

In eerste instantie geplaatst door postpentacost

In eerste instantie geplaatst door 3

Daarom zei ik ook dat ik blij ben dat je ware aard nu duidelijk
te zien is. Je bent de vijand van Islam


Geen vijand van islam, er valt goed mee samen te leven. Wel een vijand
van sectes en sectari�rs. Je bent allang door de mand gevallen; alles wat
je verder aan gal uitspuwt werkt alleen maar tegen je.
 
De zwakheid in jou is evident postpentacost. Je herhaald delen van wat ik over jou zeg. Je ben een na aper net als peter pan!
 
Het enige wat mensen hoeven te doen is dit topic lezen en zien wat jou ware aard is. Die gene die aan de Qur'an en onze profeet (saw) wil komen is onze vijand! Niet jij bepaald dat maar Islam bepaald dat, wij moslims bepalen dat. Je tactieken zijn die van een gefrustreerde vrijmetselaar waarvan de identiteit ontmanteld is en deze zich in zo veel mogelijke wegen probeert te wringen om zich uit deze binarre situatie te redden. Maar je bent een kafir en een kafir is met satan.
 
2:9. Zij trachten Allah en de gelovigen te bedriegen, zij misleiden echter niemand dan zichzelf en zij beseffen het niet.

2:10. Er is een ziekte in hun hart en Allah heeft die ziekte verergerd; er wacht hun een pijnlijke straf, omdat zij plachten te liegen.

2:11. Wanneer hun wordt gezegd: "Richt geen onheil op aarde aan" dan zeggen zij: "Wij zijn slechts vredestichters".

2:12. Pas op! Voorzeker zij zijn het die onheil stichten, doch zij beseffen het niet.

2:13. En wanneer hun wordt gezegd: "Gelooft, zoals andere mensen geloven", zeggen zij: "Zullen wij geloven, zoals de dwazen hebben geloofd?" Ziet toe! Zij zijn het die dwaas zijn, doch zij weten het niet.

 

Grappig die man, het is wel een echte he want het slaat wel op hem een dwaas....maar waarom reageer ik eigenlijk, zwakte waarschijnlijk want over 20 jaar is deze discussie in europa niet meer nodig

 
Een kafir komt ons vertellen waar de versen uit de Qur'an op slaan. Dat is pas dwaas.
Terug naar boven
dnijholt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 71
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 14:58
en 400 jaar geleden van de christelijke leiders, dus wat is hier nieuw aan
Terug naar boven
dnijholt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 71
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 14:57
wie zegt dat want dit soort uitspraken hebben we 60 jaar geleden gehoord
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 14:27

 

Asalaam alaikoum,

Broeder Aswan,

Je krijgt alle niet moslims over je heen, je hebt een gevoelige snaar geraakt. Je bent inderdaad een aanwinst voor het forum.

P.s. postpentacost niet op de man spelen. Reageer aub inhoudelijk op de reacties van aswan.

Wa alaikoum asalaam.

 

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
dnijholt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 71
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 13:56
als dit het geloof is volgens aswan ben ik blij kafir te zijn en met satan want die is dan de goede partij
Terug naar boven
dnijholt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 71
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 13:53
In eerste instantie geplaatst door aswan

In eerste instantie geplaatst door postpentacost

In eerste instantie geplaatst door 3

Daarom zei ik ook dat ik blij ben dat je ware aard nu duidelijk
te zien is. Je bent de vijand van Islam


Geen vijand van islam, er valt goed mee samen te leven. Wel een vijand
van sectes en sectari�rs. Je bent allang door de mand gevallen; alles wat
je verder aan gal uitspuwt werkt alleen maar tegen je.
 
De zwakheid in jou is evident postpentacost. Je herhaald delen van wat ik over jou zeg. Je ben een na aper net als peter pan!
 
Het enige wat mensen hoeven te doen is dit topic lezen en zien wat jou ware aard is. Die gene die aan de Qur'an en onze profeet (saw) wil komen is onze vijand! Niet jij bepaald dat maar Islam bepaald dat, wij moslims bepalen dat. Je tactieken zijn die van een gefrustreerde vrijmetselaar waarvan de identiteit ontmanteld is en deze zich in zo veel mogelijke wegen probeert te wringen om zich uit deze binarre situatie te redden. Maar je bent een kafir en een kafir is met satan.
 
2:9. Zij trachten Allah en de gelovigen te bedriegen, zij misleiden echter niemand dan zichzelf en zij beseffen het niet.

2:10. Er is een ziekte in hun hart en Allah heeft die ziekte verergerd; er wacht hun een pijnlijke straf, omdat zij plachten te liegen.

2:11. Wanneer hun wordt gezegd: "Richt geen onheil op aarde aan" dan zeggen zij: "Wij zijn slechts vredestichters".

2:12. Pas op! Voorzeker zij zijn het die onheil stichten, doch zij beseffen het niet.

2:13. En wanneer hun wordt gezegd: "Gelooft, zoals andere mensen geloven", zeggen zij: "Zullen wij geloven, zoals de dwazen hebben geloofd?" Ziet toe! Zij zijn het die dwaas zijn, doch zij weten het niet.

 

Grappig die man, het is wel een echte he want het slaat wel op hem een dwaas....maar waarom reageer ik eigenlijk, zwakte waarschijnlijk want over 20 jaar is deze discussie in europa niet meer nodig

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 13:48
Ja, ja gooi er nog maar een bosje vrome koranteksten tegen aan om je
gedrag te rechtvaardigen. Maar goed, Murat is ook al een fan van je; het
wordt nog een echte sekte...
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
aswan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 164
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 13:01
In eerste instantie geplaatst door postpentacost

In eerste instantie geplaatst door 3

Daarom zei ik ook dat ik blij ben dat je ware aard nu duidelijk
te zien is. Je bent de vijand van Islam


Geen vijand van islam, er valt goed mee samen te leven. Wel een vijand
van sectes en sectari�rs. Je bent allang door de mand gevallen; alles wat
je verder aan gal uitspuwt werkt alleen maar tegen je.
 
De zwakheid in jou is evident postpentacost. Je herhaald delen van wat ik over jou zeg. Je ben een na aper net als peter pan!
 
Het enige wat mensen hoeven te doen is dit topic lezen en zien wat jou ware aard is. Die gene die aan de Qur'an en onze profeet (saw) wil komen is onze vijand! Niet jij bepaald dat maar Islam bepaald dat, wij moslims bepalen dat. Je tactieken zijn die van een gefrustreerde vrijmetselaar waarvan de identiteit ontmanteld is en deze zich in zo veel mogelijke wegen probeert te wringen om zich uit deze binarre situatie te redden. Maar je bent een kafir en een kafir is met satan.
 
2:9. Zij trachten Allah en de gelovigen te bedriegen, zij misleiden echter niemand dan zichzelf en zij beseffen het niet.

2:10. Er is een ziekte in hun hart en Allah heeft die ziekte verergerd; er wacht hun een pijnlijke straf, omdat zij plachten te liegen.

2:11. Wanneer hun wordt gezegd: "Richt geen onheil op aarde aan" dan zeggen zij: "Wij zijn slechts vredestichters".

2:12. Pas op! Voorzeker zij zijn het die onheil stichten, doch zij beseffen het niet.

2:13. En wanneer hun wordt gezegd: "Gelooft, zoals andere mensen geloven", zeggen zij: "Zullen wij geloven, zoals de dwazen hebben geloofd?" Ziet toe! Zij zijn het die dwaas zijn, doch zij weten het niet.

 
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 12:20
In eerste instantie geplaatst door 3

Daarom zei ik ook dat ik blij ben dat je ware aard nu duidelijk
te zien is. Je bent de vijand van Islam


Geen vijand van islam, er valt goed mee samen te leven. Wel een vijand
van sectes en sectari�rs. Je bent allang door de mand gevallen; alles wat
je verder aan gal uitspuwt werkt alleen maar tegen je.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 11:58

Inhoudelijk zeer sterk.

Terug naar boven
aswan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 164
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 11:25
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Eigenlijk zie ik wel overeenkomsten tussen mensen als Bush en radicale moslims als aswan.

Ze menen allebei zo verdomd gelijk te hebben.

Hun superioriteitsgevoel is van eenzelfde domheid.

Wereldhegemonie streven beiden na.

Hun denkwijze is identitiek. De een verkracht de democratie, de ander de islam.

Wat lijken ze op elkaar. Zouden vriendjes kunnen zijn.

 
Voor mensen zoals jou is er maar ��n antwoordt wat herhaald moet worden. En dat is dat wij Islam hebben, het woord van Allah (swt). Jou misvattingen hebben geen invloed op ons. Je bent de wanhoop nabij daarom kun je het niet laten om over mij te praten. Ik ben het middelpunt van jou gedachtes. Ik heb jou en je collega in de vrijmetselarij postpentacost ontmaskerd, en niets wat jij of hij zegt kan hier nog iets aan veranderen.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 11:21

Eigenlijk zie ik wel overeenkomsten tussen mensen als Bush en radicale moslims als aswan.

Ze menen allebei zo verdomd gelijk te hebben.

Hun superioriteitsgevoel is van eenzelfde domheid.

Wereldhegemonie streven beiden na.

Hun denkwijze is identitiek. De een verkracht de democratie, de ander de islam.

Wat lijken ze op elkaar. Zouden vriendjes kunnen zijn.

Terug naar boven
aswan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 164
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 11:01
In eerste instantie geplaatst door postpentacost


In eerste instantie geplaatst door Aswan

En een christen is niet degene die dat bepaald

Uiteindelijk is het God die dat bepaalt, maar men herkent de boom aan
zijn vruchten, zo zegt Jezus.
 
Wat de bijbel zegt interesseert ons niet, de Qur'an is het volledige woord van Allah (swt) waarin we leren wie de hypcrieten zijn. Hier onder vallen ook de christenen zoals jij. Jou bijbel is er ��n herschreven door op geld beluste ongelovigen, wij hechten in tegenstelling tot jullie daar geen enkele Goddelijke waarde aan behalve hetgeen we kunnen bevestigen in de Qur'an en hadith.
 
Je bent nu eenmaal voor andersgelovigen niet bepaald een aantrekkelijk visitiekaartje voor jouw religie. Aanvankelijk meende ik dat het Bush in de bol geslagen was en dat hij helemaal verkeerd bezig is. Maar postings zoals die van jou maken dat ik geneigd ben zijn beleid ten opzichte van een radicaliserende Islam te billijken.
 
Daarom zei ik ook dat ik blij ben dat je ware aard nu duidelijk te zien is. Je bent de vijand van Islam, en ik heb geen medelijden voor jou. Ook al ben je de weg kwijt.
 
2:7. Allah heeft hun hart en oren verzegeld en over hun ogen is een sluier; hun wacht een zware straf.
 
je pogingen hier op het forum om mensen te ronselen voor jou kruistocht tegen de Islam is een fiasco, niemand is geinteresserd in het overstappen naar de op leugens steundende christendom die jij propageerd.
 
Je zegt je dat je aan onze Qur'an en profeet (saw) komt? Radicale christenen hoeven wij hier niet op het forum. Jou illusie wordt door geen enkele moslim erkend als waarheid, we lachen slechts om jou verwarde pogingen. Wij bezitten het superieure geloof en het onbetwistbare woord van Allah (swt). Jou christendom en jij zijn niets meer dan vermaak voor ons.
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 10:49

In eerste instantie geplaatst door Aswan

En een christen is niet degene die dat bepaald

Uiteindelijk is het God die dat bepaalt, maar men herkent de boom aan
zijn vruchten, zo zegt Jezus. Je bent nu eenmaal voor andersgelovigen
niet bepaald een aantrekkelijk visitiekaartje voor jouw religie.
Aanvankelijk meende ik dat het Bush in de bol geslagen was en dat hij
helemaal verkeerd bezig is. Maar postings zoals die van jou maken dat ik
geneigd ben zijn beleid ten opzichte van een radicaliserende Islam te
billijken.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
aswan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 164
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 08:41
In eerste instantie geplaatst door postpentacost

In eerste instantie geplaatst door aswan

In eerste instantie geplaatst door postpentacost

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin


Asalaam Aleikum broeder Aswan,[/
B]


Je weet ze echt goed aan te pakkenwww.islaammail.com/iforum/smileys/smiley32.gif">... .De
bedoelingen van de ongelovigen hier op het forum zijn zo duidelijk als
wat. Proberen alleen maar om de Moslims te irriteren, ik snap niet dat ze
daar tijd voor hebben en vrijmaken. Ik heb als Moslim geen enkele
behoefte om naar een christelijke site te gaan om daar de boel een beetje
op te ruien. Broeder Aswan je bent een aanwinst voor het forum zonder
dat ik daarmee mn andere broeders en zusters hier op het forum tekort
wil doen omdat zij de leugens van de ongelovigen ook altijd weten te
weerleggen.smiley4.gif">..


Salaam.


Nou, Aswan; 1 klantje voor je jihaad heb je al. Hij gaat er
helemaal voor. Voor jouw "waarheid"... verbazingwekkend dat haatzaaiers
als een aanwinst gezien worden. 

 

Niemand luistert naar jou postpentacost, je hebt al je
bruggen verbrand met je vorige post naar mij.
 www.islaammail.com/iforum/smileys/smiley36.gif">


Nix mis met mijn posting aan jou; ze weten nu wat ze aan je hebben. Niet
iedereen die zich voordoet als een Moslim is er een.
 
En een christen is niet degene die dat bepaald
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 07:53
In eerste instantie geplaatst door Rahil

De enige die haat zaaien hier op het forum
zijn�jullie�ongelovigen. Zonder jullie achterlijke reacties zou het hier op
het forum een stuk vredelievender aan toe gaan. Als ��n van mijn
broeders of zusters iets zegt wat niet in jullie straatje past dan is hij/zij
meteen een haatzaaier.

Nou, nou, ik kom nogal eens topics tegen waar niet-moslims geen deel
aan hebben. Maar dan zijn de scheldwoorden ook niet van de lucht. dus
doe nou maar niet net of alle onrust van de anders-gelovigen komt. En
Aswan noemde moslims, die hier op het forum meedoen en zich minder
extreem opstellen hypocrieten, dat is niet mijn straatje, maar jullie
straatje. Maar het is duidelijk: zodra iemand komt met extremistisch
gebral dan kicken sommigen van jullie. Hitler met zijn haatzaaierij had
ook zo zijn gewillig gehoor, maar dat was niet het beste deel van het
volk...
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 07:45
In eerste instantie geplaatst door aswan

In eerste instantie geplaatst door postpentacost

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin


Asalaam Aleikum broeder Aswan,[/
B]


Je weet ze echt goed aan te pakkenwww.islaammail.com/iforum/smileys/smiley32.gif">....De
bedoelingen van de ongelovigen hier op het forum zijn zo duidelijk als
wat. Proberen alleen maar om de Moslims te irriteren, ik snap niet dat ze
daar tijd voor hebben en vrijmaken. Ik heb als Moslim geen enkele
behoefte om naar een christelijke site te gaan om daar de boel een beetje
op te ruien. Broeder Aswan je bent een aanwinst voor het forum zonder
dat ik daarmee mn andere broeders en zusters hier op het forum tekort
wil doen omdat zij de leugens van de ongelovigen ook altijd weten te
weerleggen.smiley4.gif">..


Salaam.


Nou, Aswan; 1 klantje voor je jihaad heb je al. Hij gaat er
helemaal voor. Voor jouw "waarheid"... verbazingwekkend dat haatzaaiers
als een aanwinst gezien worden.�


Niemand luistert naar jou postpentacost, je hebt al je
bruggen verbrand met je vorige post naar mij.
�www.islaammail.com/iforum/smileys/smiley36.gif">


Nix mis met mijn posting aan jou; ze weten nu wat ze aan je hebben. Niet
iedereen die zich voordoet als een Moslim is er een.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 december 2005 om 05:28
In eerste instantie geplaatst door postpentacost

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Asalaam Aleikum broeder
Aswan,


Je weet ze echt goed aan te pakken....De
bedoelingen van de ongelovigen hier op het forum zijn zo duidelijk als
wat. Proberen alleen maar om de Moslims te irriteren, ik snap niet dat ze
daar tijd voor hebben en vrijmaken. Ik heb als Moslim geen enkele
behoefte om naar een christelijke site te gaan om daar de boel een beetje
op te ruien. Broeder Aswan je bent een aanwinst voor het forum zonder
dat ik daarmee mn andere broeders en zusters hier op het forum tekort
wil doen omdat zij de leugens van de ongelovigen ook altijd weten te
weerleggen...


Salaam.



Nou, Aswan; 1 klantje voor je jihaad heb je al. Hij gaat er helemaal
voor. Voor jouw "waarheid"... verbazingwekkend dat haatzaaiers als een
aanwinst gezien worden. De enige die haat zaaien hier op het forum zijn jullie ongelovigen. Zonder jullie achterlijke reacties zou het hier op het forum een stuk vredelievender aan toe gaan. Als ��n van mijn broeders of zusters iets zegt wat niet in jullie straatje past dan is hij/zij meteen een haatzaaier.

en Rahil, zeg nou eens eerlijk, het zou toch vreselijk saai zijn op dit
forum
als die "ongelovigen" er niet waren om een beetje de boel wakker te
porren?
Mijn doel hier op het forum is om te leren over de Islam van mijn broeders en zusters en niet om onzin te moeten blijven lezen over het christendom. Maar aan de andere kant ben ik ook niet rouwig om jullie aanwezigheid omdat daarmee juist mijn geloof en standvastigheid in de ware religie (de Islam) alleen maar versterkt wordt.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  123 6>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.141 seconden.