Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Moslima wordt achtervolgd

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
Abd van Allah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 82
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd van Allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Moslima wordt achtervolgd
    Geplaatst op: 06 december 2005 om 15:51
In eerste instantie geplaatst door Noor al-Islaam

In eerste instantie geplaatst door Abd van Allah

owja voordat ik het vergeet; LANG LEVE DE FUNDAMENTALISERING

sub7anallah aghy, mensen vatten vandaag de dag het woord fundamentalist wel heeeel negatief op, maar het is toch iets waar elke moslim naar streeft, is het niet


dat hoort het iig wel te zijn:) moet daar overigens wel bijzeggen dat ik vind dat men tegenwoordig extremisme met fundamentalisme verward, fundamenteel is dicht bij de kern, leven als de sahabah etc. extremisme moet men gaan zoeken in het aanhangen van een bepaald gedachtegoed zonder acceptatie van het geheel of het gebruiken van geweld, dit is overigens slechts mijn versie, en ik ben voor een fundamentalistische ummah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

insha Allah ta3ala zal dat gebeuren, er zijn nog lang niet genoeg moslims maar het aantal groeit met de dag, het kunnen er niet genoeg zijn:D ALLAHU AKBAR!!!!!

Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 15:32
Ja, Luister Peter Pan, Als de overheid meteen had ingegrepen, Meteen beroep had gedaan op de wet die zegt dat je niet mag discrimineren, Dan was dit allemaal ook niet gebeurd. Maar schijnbaar hield de overheid toen een winterslaapje ofzo. Kijk, Vrijheid van meningsuiting is Oke, Maar een verstandig mens maakt daar geen misbruik van.
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 14:18
In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir

In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Verdedig niet je eigen vrijheid als je een ander die zelfde vrijheid niet gunt.

groet, PPPP

haha jij doet hetzelfde, je verdedigt vrijheid van meningsuiting van AHA en Wilders maar je gunt die niet aan Van der Ven en Fawaz (niet Hafaz)

lees dit: http://www.al-yaqeen.com/nieuwsrubriek/Vrijheid_hetvrije_woo rd.htm

dit ook: http://www.al-yaqeen.com/nieuwsrubriek/haagcsheweblog.htm



Die tweede link is grappig.

Van die zogenaamde rechtsstaat in Nederland staat ook al niets meer overeind. Kabinet mag zich wel bemoeien met imams, maar omgekeerd krijg je te horen: �Fawaz moet zich niet over de politici uitlaten� en is er een �scheiding van kerk en staat� die de moslims moeten respecteren.

Ik kies nog altijd mijn geestelijk leider zelf. Maakt niet uit of die zijn opleiding in Afghanistan, op de Veluwe, Saudi Arabie of het Vaticaan heeft gehad.

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 13:56
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Verdedig niet je eigen vrijheid als je een ander die zelfde vrijheid niet gunt.

groet, PPPP

haha jij doet hetzelfde, je verdedigt vrijheid van meningsuiting van AHA en Wilders maar je gunt die niet aan Van der Ven en Fawaz (niet Hafaz)

lees dit: http://www.al-yaqeen.com/nieuwsrubriek/Vrijheid_hetvrije_woo rd.htm

dit ook: http://www.al-yaqeen.com/nieuwsrubriek/haagcsheweblog.htm

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 13:44
In eerste instantie geplaatst door Abd van Allah

owja voordat ik het vergeet; LANG LEVE DE FUNDAMENTALISERING

sub7anallah aghy, mensen vatten vandaag de dag het woord fundamentalist wel heeeel negatief op, maar het is toch iets waar elke moslim naar streeft, is het niet

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 12:45

In wezen is het niet van belang wat ze gezegd heeft. Het is minder schokkend dan wat broeder van der Ven, imam Hafaz, etc. uitkramen.

Er is echter 1 wezenlijk verschil: deze moslims lopen vrij rond, terwijl menig nederlands parlementarier beschermd moet worden omdat hij/zij kritiek heeft op de islam.

Hier uiten regelmatig moslims hun recht op meningsvrijheid op, terwijl ze dit Hirshi Ali, Wilders, etc. niet toekennen.

Verdedig niet je eigen vrijheid als je een ander die zelfde vrijheid niet gunt.

groet, PPPP

Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 12:38

Wat aardig dat ik overal antwoorden op krijg. Maar wat ik me dan weer afvraag is: Moest Hirschi Ali ook naar de burgemeester toen ze uitspraken uitte over Moslims. (Ik moet wel zeggen dat ik op de een of andere manier eigenlijk vrij weinig van die uitspraken heb meegekregen, Dus ik heb eigenlijk niet echt een idee van haar uitspraken, Maar gezien het gegeven dat een heleboel Moslims zich aan haar uitspraken storen, Denk ik dat ze eigenlijk toch te ver is gegaan. Maar nogmaals, Dat is een voorbarige conclusie gebaseerd op dingen die ik hier meekrijg. Dus eigenlijk aan de ene kant niet zo slim misschien. Heeft iemand ooit tegen haar gezegd, Beste Hirshi Ali, die uitspraken van je zijn zeer denegrerend tegenover onze Mede-Moslim-Holland-bewoners (ofzoiets)). Of is dat op de een of andere manier dan wel toegestaan. Werd er misschien in eerste instantie gedacht, Ag, Die moslims snappen er toch niets van, We kunnen zeggen wat we willen. Waar is het probleem precies ontstaan?

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 12:19
In eerste instantie geplaatst door Ni3met

Essalaamo Alaikom/ Hallo,

Ja, Ik snap er eigenlijk ook niets van. Wanneer wordt iemand een radicaal genoemd? Iedereen heeft daar zijn eigen definitie van. En is dat dan terecht dat diegene zo genoemd wordt? Die vraag kun je vanuit verschillende invalshoeken beantwoorden. Juridisch, sociaal, etc.Ben je een Radicaal als je gewoon volgens de Islamitische normen en waarden wil leven? Deze waarden en normen liggen niet vast. Voor de een is een burqa dragen islamitisch, wat voor een andere moslima onzin is.Of maakt men juist van een normaal mens een radicaal zodat men krantenkoppen kan halen? De media speelt soms een dubieuze rol. Daarnaast denk ik dat orthodox moslim zijn op dit moment erg trendy is.Gaat het slecht met de economie ofzo? Ja. Werkelijk.

Waar ik in dit artikel vooral tegen ageer is het gegeven van de stupide dubbele moraal. Hoog van de toren blazen als een of andere imam op het matje wordt geroepen. Moord en brand brullen en roepen om vrijheid van meningsuiting, en tegelijkertijd met genoegen de bedreigingen aan Hirshi Ali indirekt verwelkomen. Vraag niet zelf om vrijheid van meningsuiting als je het anderen niet toewenst.

(P.s. Sorry als jullie een beetje gek worden van mn vragen)

Wassalaamo Alaikom/ De Groeten.

Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 13:56

Essalaamo Alaikom/ Hallo,

Ja, Ik snap er eigenlijk ook niets van. Wanneer wordt iemand een radicaal genoemd? En is dat dan terecht dat diegene zo genoemd wordt? Ben je een Radicaal als je gewoon volgens de Islamitische normen en waarden wil leven? Of maakt men juist van een normaal mens een radicaal zodat men krantenkoppen kan halen? Gaat het slecht met de economie ofzo? Werkelijk.

(P.s. Sorry als jullie een beetje gek worden van mn vragen)

Wassalaamo Alaikom/ De Groeten.

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 12:56
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Je zou kippevel moeten krijgen van de verdere radicalisering van jonge moslims.

 



versta je onder radicalisering, geen hand geven aan vrouwen, baard laten, islam bestuderen of aanslagen plegen?
Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 december 2005 om 13:39

Je zou kippevel moeten krijgen van de verdere radicalisering van jonge moslims.

 

Terug naar boven
Moslima_Y Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 januari 2005
Online status: Offline
Berichten: 203
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima_Y Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 december 2005 om 11:48

Assalaamoe ehleykoom warahmatoelah wabaraktoehoe,

Beste peterpan,

In de eerste instantie wou ik niet reageren omdat het zinloos is om op een reactie te reageren waar je geen comprompis kan sluiten met de persoon in kwestie... Maar het is sterker dan mezelf en aangezien mijn naam 'r tussen zit wil ik toch nog ff de puntjes op de I zetten...

Nou ik vind het dreigen opzich foutief en i don't care wie of wat welk geloof/ras het ook mag zijn het gaat 'm niet om de persoon maar om het dreigen opzich dat foutief is in mijn ogen en zeker als men gaat dreigen met de dood. Nou ik doe absoluut niet mee aan discirminatie dus als ik het fout vind dat een moslima word bedreigd vind ik het ook fout dat iemand anders word bedreigd en eender wie het ook mag zijn...

Nou dat onze (mijn) moraal verachtelijk en stupide is.. nou ik zou zeggen ieder zijn mening wat voor de ene zo is is voor de andere niet zo..

Ik heb het idee dat jullie werkelijk geen idee hebben waar de dreiging vandaan komt.

Ooh jah??? Weer es een vooroordeel dat op niets trekt

De onwetende moslim of gewoon een domme struisvogel?

Nou ga eens op zoek wie weet vind jij het antwoord wie zoekt die vind...

Zo ik hoop dat ik wat duidelijkheid heb aangebracht ...

I AGREE WITH THIS =>> Aghie jiyuu,

Je begrijpt het niet PP, of je wilt totaal geen moeite doen om het te begrijpen. Al draag ik een hele gordijnwinkel op mijn hoofd, een rugzak zo groot als je vaders huis op mijn rug, een baard zo lang als 100 jaar sinterklaas aan mijn kin, en geef ik niemand die ik niet wil een hand... je dient met je poten van mij af te blijven of je nu met een skinhead loopt, Lonsdale of in blauw uniform... gele sterren tijd is al voorbij, moslims zijn niet gediend van dat soort praktijken...

Door jouw manier van denken kon Hitler destijds ook zo populair worden onder het domme Europese volk. Lees boeken PP, ga naar de bieb ofzo, doe iets, want sommigen beginnen kippevel van je te krijgen.

AGREE (gelezen en goedgekeurd)

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien

 

 

{Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt naar goedheid, en goedheid leidt naar het Paradijs}

Neem een kijkeje op = > http://groups.msn.com/moeltazima
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 december 2005 om 05:02
En daar zit ook weer een goede les in !!!
� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 december 2005 om 21:55
In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Je begrijpt het niet PP, of je wilt totaal geen moeite doen om het te begrijpen. Al draag ik een hele gordijnwinkel op mijn hoofd, een rugzak zo groot als je vaders huis op mijn rug, een baard zo lang als 100 jaar sinterklaas aan mijn kin, en geef ik niemand die ik niet wil een hand... je dient met je poten van mij af te blijven of je nu met een skinhead loopt, Lonsdale of in blauw uniform... gele sterren tijd is al voorbij, moslims zijn niet gediend van dat soort praktijken...

Door jouw manier van denken kon Hitler destijds ook zo populair worden onder het domme Europese volk. Lees boeken PP, ga naar de bieb ofzo, doe iets, want sommigen beginnen kippevel van je te krijgen.


Eindelijk Jiyuu zijn we het eens helemaal met elkaar eens:-)
Ik ben het met elk woord van je eens.
Het moet toch meer mensen dan mezelf duidelijk zijn dat degene die onze rechtstaat proberen af te breken een groter gevaar vormen voor onze rechtsorde dan de zogenaamde terroristen.de realiteit van dat gevaar is me trouwens compleet vreemd.
En laat hier niemand over lachen want leg mij maar eens uit wat de kansberekenening is dat iemand in Nederland ooit  met een dergelijk persoon of acties binnen zijn persoonlijke levenssfeer in aanraking komen kan.daar tegenover staan de vele maatregelen die er enkel op gericht zijn onze vrijheden te beperken.
In wat voor land willen we in Godsnaam dat onze kinderen later leven?
Het lijkt er soms wel opdat de vroegere Stasi van oost duitsland tot opperste adviseurs zijn ingehuurd.:-(





Ik heb even in mijn eigen arm moeten knijpen... (om te kijken of ik niet droom) Vreemden van elkaar hebben soms veel gemeen.
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 december 2005 om 20:34
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Het zou jullie sieren, als jullie (Jijuu, Moslima Y, en Abd van Allah) met dezelfde houding zouden ageren tegen jullie geloofsgenoten die Hirshi Ali, Wilders, Cohen, Aboutaleb, etc. etc. etc. bedreigen MET DE DOOD!

Jullie dubbele moraal is verachtelijk en stupide. Ik heb het idee dat jullie werkelijk geen idee hebben waar de dreiging vandaan komt.

De onwetende moslim of gewoon een domme struisvogel?

 

Vul maar in.



Het zou jullie sieren, als jullie (pp, gestapo polizei, Verdonk, Remco, ppp, Hitler, Mussolini) mij eens zouden zeggen wat die hinderlijk achtervolgde moslima met die doodsbedreigingen te maken heeft. Welke wetten hebben zij en imam Fawaz en nog vele andere moslims die ook hinderlijk achtervolgd worden, overtreden? Noem 1 wet die zij hebben overtreden.

Als je geen antwoord weet te geven op mijn vraag, besef dan dat JULLIE een onvergeeflijk domme weg in de geschiedenisboeken zijn ingeslagen.


Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 december 2005 om 19:15
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Je begrijpt het niet PP, of je wilt totaal geen moeite doen om het te begrijpen. Al draag ik een hele gordijnwinkel op mijn hoofd, een rugzak zo groot als je vaders huis op mijn rug, een baard zo lang als 100 jaar sinterklaas aan mijn kin, en geef ik niemand die ik niet wil een hand... je dient met je poten van mij af te blijven of je nu met een skinhead loopt, Lonsdale of in blauw uniform... gele sterren tijd is al voorbij, moslims zijn niet gediend van dat soort praktijken...

Door jouw manier van denken kon Hitler destijds ook zo populair worden onder het domme Europese volk. Lees boeken PP, ga naar de bieb ofzo, doe iets, want sommigen beginnen kippevel van je te krijgen.


Eindelijk Jiyuu zijn we het eens helemaal met elkaar eens:-)
Ik ben het met elk woord van je eens.
Het moet toch meer mensen dan mezelf duidelijk zijn dat degene die onze rechtstaat proberen af te breken een groter gevaar vormen voor onze rechtsorde dan de zogenaamde terroristen.de realiteit van dat gevaar is me trouwens compleet vreemd.
En laat hier niemand over lachen want leg mij maar eens uit wat de kansberekenening is dat iemand in Nederland ooit  met een dergelijk persoon of acties binnen zijn persoonlijke levenssfeer in aanraking komen kan.daar tegenover staan de vele maatregelen die er enkel op gericht zijn onze vrijheden te beperken.
In wat voor land willen we in Godsnaam dat onze kinderen later leven?
Het lijkt er soms wel opdat de vroegere Stasi van oost duitsland tot opperste adviseurs zijn ingehuurd.:-(



Terug naar boven
Abd van Allah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 82
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd van Allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 december 2005 om 11:36
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Het zou jullie sieren, als jullie (Jijuu, Moslima Y, en Abd van Allah) met dezelfde houding zouden ageren tegen jullie geloofsgenoten die Hirshi Ali, Wilders, Cohen, Aboutaleb, etc. etc. etc. bedreigen MET DE DOOD!

Jullie dubbele moraal is verachtelijk en stupide. Ik heb het idee dat jullie werkelijk geen idee hebben waar de dreiging vandaan komt.

De onwetende moslim of gewoon een domme struisvogel?

 

Vul maar in.


waar hebben we het hier in dit topic over? over die vrouw right? dat jij dan gelijk beledigingen uit zegt meer over jouw geduld als over mijn reactie, ik ben trots als 1 van mijn zusters goed praktiseerd. wat is daar mis mee?

ow en wat dat gevaar betreft, leg mij 1 ding uit, waarom "storen" ze die vrouw wel en die man van de hofstadgroep waarmee ze "vermoedelijk" contact "zou" hebben niet dan? wat is het verschil? de geloofsgenoten van mij die voor hun gevoel goed doen door erop los te schieten veroordeel ik net zo hard. maar dit soort zaken vind ik een beetje zielig.

Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 december 2005 om 03:48

salaam aleikum, goed geschreven abd can Allah:

 

groot respect voor die vrouw als ze goed praktiseerd en vind het goed dat deze manier van storen niet mag. mag ik er misschien even op wijzen dat er de afgelopen maand bijna 5criminele afrekeningen zijn geweest in amsterdam? in tegenstelling tot hoeveel extremistische daden die slachtoffers kosten?

Maar het blijft bekend dat niet moslims bang voor ons zijn en het is jammer dat ze niet veel van ons geloof begrijpen en we hebben een groot wapen we zijn niet super bang voor de dood we vrezen de dood wel maar we weten dat het een verlossing kan zijn van dit wereldse leven inshaAllah,en niet gelovenden die blijven liever langer leven vaak en genieten van deze wereld de wereldse genietingen en vergeten de Allah helaas terwijl wij moslims proberen het goed te blijven doen inshaAllah

Wa Aleikum Salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 december 2005 om 03:44

Het zou jullie sieren, als jullie (Jijuu, Moslima Y, en Abd van Allah) met dezelfde houding zouden ageren tegen jullie geloofsgenoten die Hirshi Ali, Wilders, Cohen, Aboutaleb, etc. etc. etc. bedreigen MET DE DOOD!

Jullie dubbele moraal is verachtelijk en stupide. Ik heb het idee dat jullie werkelijk geen idee hebben waar de dreiging vandaan komt.

De onwetende moslim of gewoon een domme struisvogel?

 

Vul maar in.

Terug naar boven
Moslima_Y Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 januari 2005
Online status: Offline
Berichten: 203
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima_Y Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 december 2005 om 03:01

Assalaamoe ehleykoom warahmatoelah wabaraktoehoe,

Nou ik vind het ontzettend erg het is een vorm van schending van de priv� rechten alsje al niet normaal naar buiten kunt gaan , zonder achtervolging op straat...

Het feit dat ze standvastig is in het geloof en dat ze met iemand van de hofstadgroep omgaat wilt nog niet zeggen dat ze zelf wat van plan is...

Met vriendelijke groeteN Oegt Y. fi dien

{Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt naar goedheid, en goedheid leidt naar het Paradijs}

Neem een kijkeje op = > http://groups.msn.com/moeltazima
Terug naar boven
Abd van Allah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 82
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd van Allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 december 2005 om 00:20

owja voordat ik het vergeet; LANG LEVE DE FUNDAMENTALISERING

Terug naar boven
Abd van Allah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 82
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd van Allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 december 2005 om 00:20

groot respect voor die vrouw als ze goed praktiseerd en vind het goed dat deze manier van storen niet mag. mag ik er misschien even op wijzen dat er de afgelopen maand bijna 5criminele afrekeningen zijn geweest in amsterdam? in tegenstelling tot hoeveel extremistische daden die slachtoffers kosten?

ik lees de krant en zie staan; imam word land uitgezet wegens oproepen tot jihad, tv-kijkend nederland heeft geen fatsoenlijk begrip van wat dit uberhaupt inhoud!
ik lees de krant en zie staan; topcrimineel ontkomt aan aanslag, vervolgens belt hij zelf de krant??? goede manier van aandacht geven, een moslim "neigt" naar iets en is gelijk een stalkslachtoffer, een aanslag vind plaats en de crimineel moet zelf maar even de krant bellen?

ik heb persoonlijk erg veel zin om als ik dit soort dingen hoor de bewuste "stalkers" te gaan stalken, omdat ze een gevaar vormen vanwege het negatief beinvloeden van gedachten van buurtbewoners. in nederland is het zo; geen strafbaar feit of strikt bewijs daarvoor? geen straf. (zie samir a)
er zijn middelen genoeg om deze mensen te controleren, maar dat hoeft niet op deze wijze, dan zet je jezelf voor schut, en trouwens
"Ook zou ze met een man omgaan die banden heeft met de Hofstadgroep."

wat is dat voor een onzin dan? ze weten het niet zeker maar het vermoeden word wel gewekt. ik dacht dat je als media-item geen onrustveroorzakende zaken mocht vermelden wanneer je niet zeker bent van je zaak aangezien je daarmee de samenleving ondermijnt

 

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 december 2005 om 00:07
Je begrijpt het niet PP, of je wilt totaal geen moeite doen om het te begrijpen. Al draag ik een hele gordijnwinkel op mijn hoofd, een rugzak zo groot als je vaders huis op mijn rug, een baard zo lang als 100 jaar sinterklaas aan mijn kin, en geef ik niemand die ik niet wil een hand... je dient met je poten van mij af te blijven of je nu met een skinhead loopt, Lonsdale of in blauw uniform... gele sterren tijd is al voorbij, moslims zijn niet gediend van dat soort praktijken...

Door jouw manier van denken kon Hitler destijds ook zo populair worden onder het domme Europese volk. Lees boeken PP, ga naar de bieb ofzo, doe iets, want sommigen beginnen kippevel van je te krijgen.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 december 2005 om 21:58
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Ja ja lekker makkelijk ben jij in conclusies trekken. Morgen wordt de grondwet voor mensen met een apart kleurtje, sluier of baard weer opnieuw aangepast. Het enige wat je kunt verdedigen in deze zaak,  mijn beste PP, is dat het weer eens duidelijk is geworden dat de politie niet altijd je beste vriend is.

www.gelijkoversteken.org/

Dus jouw past de schoen?

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 december 2005 om 14:01

Politie mag moslima niet meer hinderlijk volgen

Uitgegeven: 1 december 2005 19:19

AMSTERDAM - De politie in Amsterdam mag een jonge, tot de islam bekeerde vrouw niet meer hinderlijk volgen. Dit is de uitkomst van een kort geding dat de vrouw had aangespannen tegen de gemeente Amsterdam. De rechter oordeelde donderdag dat "de zogeheten verstoringsmaatregelen een inbreuk zijn op de persoonlijke levenssfeer van de vrouw".

Volgens de politie zou de vrouw radicaliseren. Ze is streng gelovig, draagt traditionele islamitische gewaden en geeft mannen geen hand. Ook zou ze met een man omgaan die banden heeft met de Hofstadgroep

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 december 2005 om 12:17

Ja ja lekker makkelijk ben jij in conclusies trekken. Morgen wordt de grondwet voor mensen met een apart kleurtje, sluier of baard weer opnieuw aangepast. Het enige wat je kunt verdedigen in deze zaak,  mijn beste PP, is dat het weer eens duidelijk is geworden dat de politie niet altijd je beste vriend is.

www.gelijkoversteken.org/

 

 

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 december 2005 om 11:19

Zoals je ziet is onze democratie en onze rechtsstaat het verdedigen waard.

U kunt weer uit de slachtofferrol stappen. Wie de schoen passe trekke hem aan.

 

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 december 2005 om 10:38
  111     Teletekst do 01 dec           
 ***************************************
    Politie mag moslima niet 'storen'   

 ***************************************
 AMSTERDAM De Amsterdamse politie mag   
 een tot de islam bekeerde vrouw niet   
 meer hinderlijk volgen.Dat is bepaald  
 in een kort geding dat was aangespannen
 door de vrouw.Het surveilleren in haar
 straat en voortdurend voor haar huis   
 staan is een inbreuk op de persoonlijke
 levenssfeer,vindt de rechter.  
        
 De politie denkt dat de vrouw bezig is
 te radicaliseren.Ze zou contact hebben
 met een man die banden heeft met de   
 Hofstadgroep.Op grond daarvan kreeg de
 politie toestemming voor een zogenoemde
 verstoringsmaatregel.
     
 De vrouw stelde dat haar drie kinderen
 doodsbang werden van de politie.      
 ***************************************
 volgende  nieuws  financieel  sport   
 
Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 november 2005 om 13:40
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Maar mijn vraag blijft staan. Hoe moet je als overheid wel reageren?

Er is wel degelijk sprake van radicalisering(dit was er altijd je bedoelt de haat !) . Moeten we wachten op een New York, een Londen, een madrid?tijd om de waarheid te accepteren dit doet het westen helemaal zelf ik had je gezegd hoe dat komt maar daar had je geen antwoord op  Om dan uit te leggen dat je als overheid wel wat wist , maar niets gedaan hebt.

Ik besef heel goed dat deze situatie voor een aantal moslims niet prettig is. Maar het overgrote gedeelte kan frank en vrij bewegen.

De uiteindelijke oplossing zal moeten komen vanuit de moslimgemeenschap zelf.

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 november 2005 om 11:50
De vijanden van de democrattie zijn degenen die op ondemocratische
wijze of erger hun zin willen doordrammen en niet degenen die alles
proberen om de democratische samenleving te vrijwaren van zulke
elementen. In feite worden ze door deze krachten gedwongen
maatregelen te nemen die de rechtstaat op scherp zetten. Vervolgens
roepen deze lieden dan dat ze gediscrimineerd, gedemoniseerd en
gemarginaliseerd worden, terwijl ze dat zelf in feite bewerken.

10 jaar terug konden alle politici zich onbekommerd op straat begeven en
kon de koningin praktsch zonder escorte meedoen aan
koninginnefeestjes.
Nu is er een legertje kleerkasten nodig om deze mensen te beschermen.
Wat was er eerder de dreiging of de beschermende maatregel? Helaas
beschermende maatregelen kunnen de vrije samenleving verstoren, maar
je moet wel kijken hoe dat komt.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.