Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

islaam.nl forum

 Post Reply Post Reply
Schrijver
katim110 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 48
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote katim110 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: islaam.nl forum
    Geplaatst op: 12 december 2005 om 09:30
Salaam ahlkom

Beste leden

Het is nogal irritant om een onderwerploos topic te starten ik noem een paar voorbeelden topic: salaam , topic vraagje enzo

als je een topic start zet dan duidelijk bij het onderwerp wat voor topic het is dan hebben de leden de keus de topic te openen of niet


wa salaam



Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2005 om 15:14
En zet het in de juiste rubriek! Dus "israel wil Iran aanvallen" bij "actualiteiten" en niet bij "islaam algemeen".
� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
katim110 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 48
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote katim110 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2005 om 16:19
In eerste instantie geplaatst door Amier

En zet het in de juiste rubriek! Dus "israel wil Iran aanvallen" bij "actualiteiten" en niet bij "islaam algemeen".



heb je het nou tegen mij?
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2005 om 16:33

In eerste instantie geplaatst door katim110

In eerste instantie geplaatst door Amier

En zet het in de juiste rubriek! Dus "israel wil Iran aanvallen" bij "actualiteiten" en niet bij "islaam algemeen".



heb je het nou tegen mij?

Ik neem aan dat hij het net als jij tegen forumleden in het algemeen heeft, dat hij zijn post bedoelt als toevoeging op de jouwe.

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 december 2005 om 01:41

In eerste instantie geplaatst door katim110

In eerste instantie geplaatst door Amier

En zet het in de juiste rubriek! Dus "israel wil Iran aanvallen" bij "actualiteiten" en niet bij "islaam algemeen".



heb je het nou tegen mij?

Assalamu alaikum,

nee, want jij hebt niet het topic " israel gaat iran aanvallen" bij islaam algemeen gezet, wel?.

Maar ik bedoel het, net als jij, gewoon in het algemeen. Vaak worden nieuwe topics zomaar ergens neergezet; een krantenartikel over een imaam bij "vrouwen", een gedicht over de hoofddoek bij "actualiteiten" of een vraag over het huwelijk bij "islaam en niet-moslims" bijvoorbeeld. Dat maakt het forum erg onoverzichtelijk, net als al die topics zonder duidelijke titel, zoals jij al zei.

Wassalam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.