Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

geen geluk

 Post Reply Post Reply
Schrijver
hudayfah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 23 november 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 85
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote hudayfah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: geen geluk
    Geplaatst op: 31 januari 2006 om 08:54


er is echter een probleem en inshalah met behulp van allah sobhana tahal komt het goed

mn lieve zusje is getrouwd met een man uit marokko en mashalah hij is een goede moslim

maar er waren familie leden die niet gelukkig zijn met de huwelijk jaloezi allh ihfed

en nu sinds ze de acte getekend hebben heeft hij gee geluk met alles wat ij wil doen gata niet goed

en natuurlijk is hij er niet en nu zijn we bang en vooral mijn zusje dat iemand iets bij haar man gedaan heefft allh ihfed hij is goedgelovig

echt alles wat ze willen gaat fout met persoonlijk tussen hun gaat goed ze kunne goed met elkaar overweg ilhamdolilah

maar ze kunnen niet samen zijn iedere keer verschijnt er wel iets

ik hoop dat jullie iets begrijpen
en belangrijkste wat kunen we doen behalve bidden tot allah ?

ik ben jullie dankbaar als jullie reageren inshalah
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 januari 2006 om 09:05
weten dat Allah je beschermt tegen invloeden van buitenaf.
Je geloof is je beste bescherming.
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
hudayfah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 23 november 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 85
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote hudayfah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 januari 2006 om 09:05
heeft nieman een eventuele theorie ?

Terug naar boven
hudayfah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 23 november 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 85
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote hudayfah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 januari 2006 om 09:09
In eerste instantie geplaatst door Engeltje

<span style="font-weight: bold;">weten </span>dat Allah je beschermt tegen invloeden van buitenaf.
Je geloof is je beste bescherming.



dank je engeltje

maar het is zo pijnlijk voor haar ze is nu meer dan 1.5 jaar getrouwd en nog alleen   normaal had hij allang bij haar moeten zijn

en als ze naar maroco naar hem gaat dan gaat het tussen hun goed maar er rondomheen niet bv ze willen een auto huren en dan komen ze in de avond langs de weg te staan met een kapotte auto

en een andere keer ze had toevallig haar kaart niet bij zich en belande ze een hele nacht bij de politei in marokko

en zulke dingen

Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 januari 2006 om 09:09
Oh jawel hoor... duizenden theorien, maar je gaat ze niet leuk vinden.
Sterker nog, ik denk dat je me gaat verafschuwen als ik ze met je deel...

Maar om wat voor geluk gaat het hier? Dingen die tegenzitten, zelfs al zijn ze niet (direct) met zijn familie verbonden? Of zijn geluk als het gaat om zijn familie (bijvoorbeeld in de omgang)?
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
hudayfah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 23 november 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 85
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote hudayfah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 januari 2006 om 09:10
en hij ook dan op het moment dat ze komt krijgt hij een ongelukje   als hij haar wil ophalen van air port

of zn geld is gestolen ?

en di edingen gebeuren allen las ze bij elkaar zijn

Terug naar boven
hudayfah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 23 november 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 85
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote hudayfah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 januari 2006 om 09:14
In eerste instantie geplaatst door Engeltje

Oh jawel hoor... duizenden theorien, maar je gaat ze niet leuk vinden.
Sterker nog, ik denk dat je me gaat verafschuwen als ik ze met je deel...

Maar om wat voor geluk gaat het hier? Dingen die tegenzitten, zelfs al
zijn ze niet (direct) met zijn familie verbonden? Of zijn geluk als het
gaat om zijn familie (bijvoorbeeld in de omgang)?



nou zijn familie wilt niet dat hij naar belgie komt
en er waren ander neven van hem die eerst haar hand hadden gevraagd maar ze had geweigerd omdat ze haar huidige man wou huwen

en ik heb het over het geluk in het algemeen
er zijn veel nichten die hem niet meer mogen omdat hij een westerse marokaanse meid getrouwd is

ze willen niet dat hij gaat dat is duidelijk hebben ze vaak gezegd tegen haar en hem maar ooit hebben we gedacht dat ze iets zouden proberen

hij wordt ook lastig gevalleen door veree nichten di erare telefoontjes plegen
maar zoals ik al zij hij is goedgelovig
Terug naar boven
hudayfah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 23 november 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 85
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote hudayfah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 januari 2006 om 09:15
engeltje je mag je duizende theorien best geven ik zal je allee maar dankbaar zijn

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 januari 2006 om 11:03

Het is heel eenvoudig.

Sta niemand, maar dan ook niemand toe een wig te slaan in je relatie.

Ik heb het opgelost door de desbetreffende personen buiten de deur te zetten en te houden. Familie of niet.

Mijn leven is er veel prettiger door geworden.

Voor jou zal dat, gezien je islamitische en culturele achtergrond, heel moeilijk zijn.

Sterkte

Terug naar boven
hudayfah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 23 november 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 85
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote hudayfah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 januari 2006 om 13:40
ja aangezien ik niet weet wie dat doet

maar ja sabr en alles komt wel inshalah maar het is zooo spijtig ze houden veel van elkaar en hebben samen lol en alles en dan kunne ze niet samen zijn
Terug naar boven
Moslima_Y Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 januari 2005
Online status: Offline
Berichten: 203
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima_Y Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 januari 2006 om 15:23

Assalaamoe ehleykoom warahmatoelah wabarkatoehoe,

Beste Oegty Hudayfah...

Ik wens jou en je zus veel geduld ....

Moge Allah jou en je zus geduld schenken...

De profeet mohammed heeft gezegd : * geduld is een schone zaak *

[ Inna AllahA Ma3a Assabririen]  Allah is met de geduldigen ...

*STERKTE* Ya oegty Fi dien...

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien

{Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt naar goedheid, en goedheid leidt naar het Paradijs}

Neem een kijkeje op = > http://groups.msn.com/moeltazima
Terug naar boven
hudayfah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 23 november 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 85
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote hudayfah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 februari 2006 om 09:50
dank je meid en ja ik hoop het ook maar mashalah en nog zoeits

ze denkt dat ze zwanger is

ze is diep in haar hart blij maar ze is bang dat ze alles alleen moet doen stel eje eens voor ?

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.061 seconden.