Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Niqaab

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
moslim_broeder Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 09 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 47
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslim_broeder Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Niqaab
    Geplaatst op: 13 februari 2006 om 06:19

zoals rahil amin het ook zegt ben ik ook geen zuster

maar mijn buurmeid draagt er ook een

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 februari 2006 om 00:55

Asalaam Aleikum,

Ik ben dan wel geen zuster maar wil toch even opmerken dat ik het de laatste tijd toch vaker tegenkom in het straatbeeld.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2006 om 14:54

Asalam Alaykom,

Er zijn al veel topics geweest over 'de Niqaab'. De meningen lopen uiteen, sommige vinden het verplicht, anderen vinden het aangeraden en sommigen vinden dat het helemaal niet bij de Islam hoort. Maar laten we dit keer niet ingaan op 'of het wel of niet verplicht' is, maar op de vraag:

Zijn er zusters die anno 2006 (nog) een Niqaab durven te dragen, ongeacht of je nou in Nederland, Marokko, Turkije etc bent?

 

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.