Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

MMD in Amsterdam

 Post Reply Post Reply
Schrijver
aadtos Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 256
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aadtos Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: MMD in Amsterdam
    Geplaatst op: 01 april 2006 om 09:05

In Amsterdam is een Meldpunt Moslim Discriminatie. Ik vraag me af of ik deze instantie ook onderzoek kan laten doen naar websites als deze waar je als niet-moslim wel eens wordt beperkt in je zegsvrijheid.

Zijn er mensen die ervaring met deze instantie hebben?

Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 april 2006 om 12:06

 

Dag aadtos,

Nee geen ervaring mee. Maar als je zoiets afvraagt, waarom bel je ze niet gewoon. Dan heb je meteen antwoord op je vraag. 

Groet,

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Prayer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Prayer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 april 2006 om 12:07
In eerste instantie geplaatst door aadtos

In Amsterdam is een Meldpunt Moslim Discriminatie. Ik vraag me af of ik deze instantie ook onderzoek kan laten doen naar websites als deze waar je als niet-moslim wel eens wordt beperkt in je zegsvrijheid.

Zijn er mensen die ervaring met deze instantie hebben?

 

zegsvrijheid of bedoel je in het beperken in het beleding en kwetsen. 

De rechtschapen salaf waren volangst dat hungoede daden verspilling waren,of niet zouden worden geaccepteerd. Wat dehuidige generatie betreft:die iser zeker vandat hun verwaarlozing vergeven zalworden
Terug naar boven
aadtos Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 256
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aadtos Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2006 om 07:03
zegsvrijheid... een open discussie over onderwerpen zoals beledigingen en kwetsen is niet mogelijk hier.
Terug naar boven
Moslima_Y Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 januari 2005
Online status: Offline
Berichten: 203
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima_Y Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2006 om 13:10
In eerste instantie geplaatst door aadtos

zegsvrijheid... een open discussie over onderwerpen zoals beledigingen en kwetsen is niet mogelijk hier.


Assalaamoe ehleykoom warahmatoelah wabarkatoehoe,

Zou het dan mogelijk mogen zijn??? het beledigen en kwetsen???

Dat is absoluut het doel niet van een islamitischesite!

Het beledigen en kwetsen van dienje niet te doen op een religieuze site volgens mij... dat spreekt toch voor zich...

Trouwens mits je lid bent van deze site weetje dat het hier niet toegestaan is indienje de forumregels gelezen hebt:

Je gaat er mee akkoord geen teksten met racistische, beledigende itc...

Met vriendelijke groeten oegt Y. fi dien
{Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt naar goedheid, en goedheid leidt naar het Paradijs}

Neem een kijkeje op = > http://groups.msn.com/moeltazima
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2006 om 13:24

 

Het is niet toegestaan om op deze forum te beledigen en te kwetsen, zoals vermeld is in de forumregels. Wanneer deze regels je niet aanstaan, dan kun je een site zoeken waar je wel kan beledigen en kwetsen. Ik zie het nut niet in van deze topic. Het antwoord had je zelf ook wel kunnen bedenken. Je wordt nergens in beperkt, het enige wat je van je gevraagd wordt om respect te hebben. Wanneer jij die niet kunt geven, is dit forum geen plek voor jou.

Wanneer jij je beledigt of gekwetst voelt, dan heb jij de mogelijkheid om bij de beheerders een melding te doen.

Als je verder nog vragen hebt over de MMD dan kun je hen bellen, dan krijg je meteen antwoord op je vragen.

Groet,

 

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
aadtos Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 256
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aadtos Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2006 om 15:20
ik kwets en beledig helemaal niemand. ik raak hier echter wel verbitterd, en dat zegt wat meer over de mensen die deze website beheren.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.