Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Haya al-Jihad

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Haya al-Jihad
    Geplaatst op: 15 mei 2006 om 12:30
In eerste instantie geplaatst door Martinuzz

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Martinuzz,

 

Wat ik onbegrijpelijk vind van mensen als jij is dat jullie vaak jezelf tegenspreken. Aan de ene kant zijn jullie altijd VOOR het bombarderen geweest van huizen en steden als Hiroshima, Nagasaki, Dresden en Baghdad, maar aan de andere kant veroordelen jullie tegelijkertijd het doden van onschuldige burgers en zijn jullie tegen alle vormen van zinloos geweld.

Hier doe je iets dat in het straatje past van de eerdere reacties op deze draad: hoezo "jullie"???

(Zie ook mijn eerste reactie op deze draad.)

Hmm, in dat licht is het van mij weer niet zo fraai geweest jou vergeleken te hebben met mensen waarvan men doorgaans een slecht beeld heeft (voor mij zelf ligt dat overigens niet zo zwart-wit). Dat hoop ik een volgende keer niet meer te doen... - ik moet het afleren te vergelijken om iets duidelijk te maken (vergelijkingen gaan altijd ergens krom).

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 mei 2006 om 12:41
.. ik zat er nog over na te denken.. misschien had ik in plaats van de vergelijking ter verduidelijking weg te laten beter een paar mensen aan het rijtje kunnen toevoegen die hier over het algemeen positief bekeken worden (wat mij betreft zijn de verschillen nihil).. Churchill, Kennedy .. ik zag laatst op een tape ook Adenauer een uitspraak in die hoek doen (schetsen van een vijandbeeld)..
"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.