Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenHirschi Ali het land uit?

 Post Reply Post Reply Pagina  <1234 5>
Schrijver
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Hirschi Ali het land uit?
    Geplaatst op: 12 mei 2006 om 13:54
Iedereen ziet nu toch dat ze liegt!! Wat moet nog meer bewezen worden volgens jou? Lees de post hierboven van zus Umm Umarah , Mevr. Magan is al meerdere malen uitgenodigd maar ze schijnt een soort vrees te hebben om bij moslims in de buurt te komen.
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 mei 2006 om 13:58

 

Ik blijf me verbazen over het gegeven dat geloof zoveel haat kan scheppen.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 mei 2006 om 14:03
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Hoe noem je zo iemand die met voorbedachten rade trouwt, samen een weekje slaapt, dan geld en ticket krijgt en plots spoorloos verdwijnt? Hoe wordt zo een persoon genoemd in alledaags taalgebruik?

Nu jij je ook hebt aangemeld. Misschien weet jij het antwoord PP.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
muslima5 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 30 oktober 2005
Online status: Offline
Berichten: 398
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 mei 2006 om 14:05
geloof schept geen haat, maar de mens.
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 mei 2006 om 14:17

juist muslima5.

dat was ook zo mooi van de reportage. Haar familie/vrienden/exman spraken met respect over haar en er was niets van haat te bespeuren. "Wat ze verder uitspookt is iets tussen haar en haar god.", zei haar ex.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 mei 2006 om 14:35
In eerste instantie geplaatst door muslima5

geloof schept geen haat, maar de mens.
no comment....
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 mei 2006 om 14:36
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

juist muslima5.

dat was ook zo mooi van de reportage. Haar familie/vrienden/exman spraken met respect over haar en er was niets van haat te bespeuren. "Wat ze verder uitspookt is iets tussen haar en haar god.", zei haar ex.

Er zijn inmiddels meerdere journalisten op onderzoek uit en er schijnen wat zaken te rammelen aan het verhaal.Dus laten we maar afwachten.
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 mei 2006 om 14:38
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

  (Dit is de eerste keer dat ik een smiley gebruik, uitzonderingsgeval)

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 mei 2006 om 14:39
In eerste instantie geplaatst door Amier

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

  (Dit is de eerste keer dat ik een smiley gebruik, uitzonderingsgeval)

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 mei 2006 om 14:40
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Hoe noem je zo iemand die met voorbedachten rade trouwt, samen een weekje slaapt, dan geld en ticket krijgt en plots spoorloos verdwijnt? Hoe wordt zo een persoon genoemd in alledaags taalgebruik?

Nu jij je ook hebt aangemeld. Misschien weet jij het antwoord PP.

Beste Jijuu, je bent grappig. Je quote jezelf? Zullen we samen eens gaan stappen?

Iemand ie met voorbedachte rade trouwt is in ieder geval niet uitgehuwelijkt. Hij/zij kiest bewust voor het huwelijk. Samen een weekje slaapt is behoorlijk onschuldig.  En plots spoorloos verdwijnt lijkt me radeloos. Er klinkt een zekere machteloosheid in door. Het klinkt als een vrouw die niet het recht heeft zelf keuzes te maken. Het klinkt als culturele/godsdienstige/sociale onderdrukking, door wanhoop gedreven.

Wanneer gaan we stappen? Ik weet zeker dat we goed met elkaar op kunnen schieten?

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 mei 2006 om 14:41
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

 

Ik blijf me verbazen over het gegeven dat geloof zoveel haat kan scheppen.

 

Het zit niet in de Koran zelf Peter,in de Koran staat letterlijk waaraan het ligt.Het probleem is alleen dat ook die mensen de Koran lezen.En zonder de juiste mensen met de juiste interpretatie en intentie die het voorlezen,gaat het ook soms een beetje mis. 
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 mei 2006 om 14:42

In eerste instantie geplaatst door muslima5

geloof schept geen haat, maar de mens.

Ook de ozoo overtuigde moslim dus! Wij begrijpen elkaar!

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 mei 2006 om 15:20

Samen een weekje slaapt is behoorlijk onschuldig. 

Niet in ons geloof.

 

En plots spoorloos verdwijnt lijkt me radeloos. Er klinkt een zekere machteloosheid in door. Het klinkt als een vrouw die niet het recht heeft zelf keuzes te maken. Het klinkt als culturele/godsdienstige/sociale onderdrukking, door wanhoop gedreven.

Dat zijn dezelfde leugens die ze zelf al die jaren hier heeft opgehouden. Haar ex-man zei dat ze gewoon �nee� had kunnen zeggen, maar dat ze dat nooit heeft gedaan. Zelfs na het huwelijk toen die man terug naar Canada was gevlogen had ze telefonisch aan hem kunnen laten blijken dat ze om de een of andere reden niet meer wilde.

Maar mevr. Magan had duidelijk andere bedoelingen.

 

Haar hele leven wijst erop dat ze iemand is die er alles voor over heeft om snel hogerop te komen. Koste wat kost. Over lijken gaat ze.

 

Wanneer gaan we stappen? Ik weet zeker dat we goed met elkaar op kunnen schieten?

Ik heb er niks op tegen om met jou te gaan stappen. De meeste mensen kunnen wel met mij opschieten en ik met bijna iedereen. Voorwaarde is wel dat je fatsoenlijk moet kleden als je met mij op stap gaat. Ik wil namelijk niet de verkeerde indruk wekken bij mensen die mij toevallig met jou op straat zien. (Dus geen baseballpetje, broek minimaal tot over de knie�n en geen andere zaken die nog meer ongewenst zijn)

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 mei 2006 om 15:27
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Samen een weekje slaapt is behoorlijk onschuldig. 

Niet in ons geloof.

 

En plots spoorloos verdwijnt lijkt me radeloos. Er klinkt een zekere machteloosheid in door. Het klinkt als een vrouw die niet het recht heeft zelf keuzes te maken. Het klinkt als culturele/godsdienstige/sociale onderdrukking, door wanhoop gedreven.

Dat zijn dezelfde leugens die ze zelf al die jaren hier heeft opgehouden. Haar ex-man zei dat ze gewoon �nee� had kunnen zeggen, maar dat ze dat nooit heeft gedaan. Zelfs na het huwelijk toen die man terug naar Canada was gevlogen had ze telefonisch aan hem kunnen laten blijken dat ze om de een of andere reden niet meer wilde.

Maar mevr. Magan had duidelijk andere bedoelingen.

 

Haar hele leven wijst erop dat ze iemand is die er alles voor over heeft om snel hogerop te komen. Koste wat kost. Over lijken gaat ze.

 

Wanneer gaan we stappen? Ik weet zeker dat we goed met elkaar op kunnen schieten?

Ik heb er niks op tegen om met jou te gaan stappen. De meeste mensen kunnen wel met mij opschieten en ik met bijna iedereen. Voorwaarde is wel dat je fatsoenlijk moet kleden als je met mij op stap gaat. Ik wil namelijk niet de verkeerde indruk wekken bij mensen die mij toevallig met jou op straat zien. (Dus geen baseballpetje, broek minimaal tot over de knie�n en geen andere zaken die nog meer ongewenst zijn)

Ga je hem kledingsvoorschriften opleggen Jihuu,om een avondje te gaan stappen? Maak je niet druk,hij komt vast niet in zijn bloote kont!
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 mei 2006 om 15:44

Avondje???

Wie zei dat het stappen in de avonduren zou moeten gebeuren? Dan wil ik liever slapen ofzo. Gewoon op klaarlichte dag lijkt me beter.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 mei 2006 om 15:53
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Avondje???

Wie zei dat het stappen in de avonduren zou moeten gebeuren? Dan wil ik liever slapen ofzo. Gewoon op klaarlichte dag lijkt me beter.

  Dat in het rood kan natuurlijk niet Jihuu dat snap je toch zelf wel he.Je laat je toch niet inpakken door mensen die jou of anderen uitlachen,bespotten en/of over roddelen alleen maar als je eens een gezellig goed gesprek wil hebben.Met iemand die zich net ff anders kleed.

Doen ze dat wel....... Dan pak je de Koran en dan vertel ze maar dat roddelen en lasteren een zonde is in gods ogen.

Lachen ze je dan nog uit,dan weet je wat je aan je vrienden hebt.Suc6

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 mei 2006 om 18:31
Nu begin ik sterk mijn twijfels te krijgen of hirschi ali wel echt besneden is...zal ze ook wel erbij verzonnen hebben om extra getraumatiseerd over te komen. Hirschi Ali gaat over lijken (onder andere die van theo van gogh) om haar doel te bereiken. Dat mens is gewoon niet te vertrouwen en manipuleert de boel.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 mei 2006 om 19:09

Twijfel over status Hirsi Ali

�Liegen is reden om iemand Nederland uit te zetten�
VVD-kamerlid Ayaan Hirsi Ali bezit waarschijnlijk ten onrechte het Nederlanderschap. Dit volgt uit jurisprudentie van de Hoge Raad uit 2005 over een zaak van een Iraaks gezin.

De Hoge Raad verwierp in november 2005 een beroep van een Iraaks gezin, dat na een beslissing van de Haagse rechtbank de Nederlandse nationaliteit was kwijtgeraakt. De ouders hadden valse namen en geboortedata opgegeven bij hun verzoek om naturalisatie.

Volgens naturalisatie-expert prof. Ren� de Groot moet minister Verdonk (vreemdelingenzaken en integratie) �ogenblikkelijk� een onderzoek instellen naar het Nederlanderschap van Ayaan Hirsi Ali.

Volgens de Maastrichtse hoogleraar is niet uit te sluiten dat Hirsi Ali identiteitsfraude pleegde bij het aanvragen van de Nederlandse nationaliteit. De Hoge Raad bepaalde in 2005 dat een naturalisatiebesluit waarin valse persoonsgegevens zijn opgenomen, niet rechtsgeldig is.

In het tv-programma �Zembla� herhaalde Hirsi Ali donderdagavond dat zij bij haar komst naar Nederland, begin jaren �90, een valse naam opgaf en loog over haar geboortejaar. Hirsi Ali heet eigenlijk Hirsi Magan.

Ook in eerdere interviews heeft zij dit verteld, maar nooit eerder rezen vragen over de rechtmatigheid van haar Nederlandse nationaliteit.

Kamerlid Hilbrand Nawijn, voormalig directeur van de Immigratie- en Naturalisatiedienst, wil dat Hirsi Ali het land wordt uitgezet. Hij heeft een reeks vragen gesteld aan minister Verdonk. ,,Als ik de zaak nu overzie, hadden we haar destijds zo terug naar Kenia kunnen sturen. Toen ik directeur bij de IND was, is dat bij anderen ook gebeurd.�

Volgens hoogleraar De Groot moet Verdonk snel reageren. ,,Ook omdat het hier om een kamerlid gaat. Als het hier werkelijk identiteitsfraude betreft, zit zij onterecht in de Kamer.� Verdonk liet gisteren weten, dat wat haar betreft Hirsi Ali niets hoeft te vrezen.

Ook asieladvocaten hebben moeite met de gang van zaken. ,,Er wordt met twee maten gemeten�, vindt Loes Vellinga, voorzitter van de Vereniging Asieladvocaten en -juristen Nederland (VAJN). Zij zegt uit haar praktijk voorbeelden te hebben van cli�nten die vanwege een leugen het land zijn uitgezet.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 mei 2006 om 21:55

Nee nee ruud, ik vind het gewoon niet horen. Het voorkomen is beter. Shaitaan (duivel) is heel snel met dit soort dingen. Voordat je het weet, heeft ie iets kwaads in je hoofd gezet en wordt je geassocieerd met allerlei verkeerde dingen. Zo snel werkt het met de menselijke geest.

 

Inmiddels moet je toch ook al weten dat ze bij de moslims recht door zee zijn en je meteen zeggen waar het op staat. Geen doekjes erom heen en geen politiek correct gedoe. 'Dit is het, en hier moet je het mee doen'. Nu weet PP ook direct waar hij aan toe is, mocht hij met mij op stap willen.

 

Als hij toch in gewaagde kleding de straat op wil, mag, maar dan nodig ik hem gewoon uit om mee te gaan naar mijn huis. Kunnen we daar een glas water/siroop drinken en gezellig praten.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 mei 2006 om 22:24
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Nee nee ruud, ik vind het gewoon niet horen. Het voorkomen is beter. Shaitaan (duivel) is heel snel met dit soort dingen. Voordat je het weet, heeft ie iets kwaads in je hoofd gezet en wordt je geassocieerd met allerlei verkeerde dingen. Zo snel werkt het met de menselijke geest.

 

Inmiddels moet je toch ook al weten dat ze bij de moslims recht door zee zijn en je meteen zeggen waar het op staat. Geen doekjes erom heen en geen politiek correct gedoe. 'Dit is het, en hier moet je het mee doen'. Nu weet PP ook direct waar hij aan toe is, mocht hij met mij op stap willen.

 

Als hij toch in gewaagde kleding de straat op wil, mag, maar dan nodig ik hem gewoon uit om mee te gaan naar mijn huis. Kunnen we daar een glas water/siroop drinken en gezellig praten.

Niet kletsen... Als ik met jou zou gaan stappen en mijn vrienden zien jou en dan zouden zeggen.. "Wat moet jij bij die soepjurk???""Die kamelen drijver" dan zeg ik."Ik ga met hem een keertje mee,wil weten hoe hij is!" En zo hoort het en niet anders!!! Of moet ik me soms ook schamen als we ergens zitten aan een teras en er komt iemand voorbij en zegt. "Weet je zeker dat hij geen extra heupgordel heeft?" En vervolgens lachend door loopt.

Als je niet wenst beoordeeld te worden op je uiterlijk Jihuu,dan moet je beginnen om anderen niet te beoordelen op de kleding die zij aan hebben.Doe je dit namelijk wel... Dan moet je ook niet moeilijk doen of zeuren als een ander dat doet bij jou,wat de reden ook is.

Een korte broek is trouwens geen gewaagde kleding hier in Nederland...Voetballers lopen er in,wielrenners,hardlopers enz.... Deze kleding draagd men,omdat het gemakkelijk zit en bij warm weer.Een tanga slip weer wel.Maar zie jij over straat allemaal tanga's lopen dan? Ik in iedergeval niet.

En je bent dan wel recht door zee als je je voorwaarden stelt aan het uitstapje.Maar niet als uit je voorwaarden blijkt,dat jij zelf vind het recht te hebben anders gekleden jou wil op te leggen en tevens anderen dit recht te ontnemen als zij het bij jou willen doen.

En nee Jihuu,mijn ervaring heeft me geleerd,dat genoeg moslims niet recht door zee zijn helaas.Dat wil niet zeggen dat er geen moslims zijn die dat wel zijn.

 

Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 mei 2006 om 01:58

salemaleykoem,

logika:

ayaan heeft gewoon last van spychische kwalen. dat is heel logisch als je je geloof gaat verlaten en ook nog eens on terecht gaat vergallen. ze is er uitgestapt ze dacht dat ze vrienden had, die laten haar nu gewoon vallen, en nu zitten haar eigen daden haar dwars.

wat ga je doen als je van je geloof weg gaat, je zoekt je vrienden bij de ongelovigen, zodat mensen het met je eens zijn. maar zulke mensen zijn nou eenmaal ongelovig en niet net als moslims, gast vrij enzv. enzv. dus sta je helemaal alleen op de dunya. je bent eenzaam, je vind geen voldoening die je dacht tevinden, je gaat je geloof nog zwarter maken,(en zelfs je familie) ondanks dat je zelf inziet hoe een grote fout je hebt gemaakt, zodat je nog meer ''vrienden'' krijgt. en uiteindelijk is het gat zoo groot dat je er zelf in valt.

(shaytaan laat je steeds geloven dat wat hij zegt goed is, hij sleept je mee naar een diepe kuil, en d�n gooit hij je er in en staat te lachen. en jij zit in een zeer diepe put., komen jullie dit bekent voor??)

ZIELIG HOOR!

eigen schuld dikke bult. deze arme ongelukkige vrouw kan zich beter aanmelden bij de altrecht.

haar geweten zitten haar nu achter na. enik denk, dat ze uiteindelijk ook zelfmoord gaat plegen. maar dat is maar een korte analyse.

wa salemaleykoem.

Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 mei 2006 om 04:20
'Naturalisatie Hirsi Ali niet rechtsgeldig'

Uitgegeven: 13 mei 2006 09:51

DEN HAAG - Ayaan Hirsi Ali raakt haar Nederlandse paspoort mogelijk kwijt. Uit eerdere uitspraken van de Hoge Raad, het hoogste Nederlandse rechtsorgaan, blijkt dat het Tweede-Kamerlid van de VVD waarschijnlijk ten onrechte het Nederlanderschap bezit. Dat meldt Trouw zaterdag. De Hoge Raad bepaalde vorig jaar dat een naturalisatiebesluit waarin valse persoonsgegevens zijn opgenomen niet rechtsgeldig is.

De krant wijst erop dat de raad in november het beroep heeft verworpen van een Iraaks gezin dat na een beslissing van de rechtbank in Den Haag de Nederlandse nationaliteit was kwijtgeraakt. De ouders hadden valse namen en geboortedata opgegeven bij hun verzoek tot het verkrijgen van een Nederlands paspoort.


Minister voor Vreemdelingenzaken Rita Verdonk (VVD) moet daarom 'ogenblikkelijk' een onderzoek instellen naar het Nederlanderschap van Hirsi Ali, zegt naturalisatiedeskundige en hoogleraar Ren� de Groot in de krant. Hij sluit niet uit dat het Kamerlid identiteitsfraude heeft gepleegd bij het aanvragen van de Nederlandse nationaliteit.

Zembla

Hirsi Ali herhaalde donderdag in het televisieprogramma Zembla dat zij bij haar komst naar Nederland, in het begin van de jaren negentig, een valse naam en een onjuist geboortejaar heeft opgegeven. Eigenlijk heet ze Hirsi Magan.

De Groot vindt dat Verdonk snel moet reageren. "Ook omdat het hier om een Kamerlid gaat. Als het hier werkelijk identiteitsfraude betreft, zit zij ten onrechte in de Kamer."

Nu.nl
Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 mei 2006 om 12:31

Ruud,

 

Ik was niet degene die vroeg om te gaan stappen. Het werd door iemand anders geopperd. En dan vertel ik hoe ik erover denk.

 

Dit heeft niets met schaamte te maken. Je bent nu al zo lang op het forum. Je moet onderhand toch weten dat een moslim zijn andere broeders en zusters altijd in bescherming wil nemen tegen shaitaan. Als een broeder/zuster door mijn handelingen begint te roddelen, dan is hij/zij fout bezig, maar ik wil hem daarvoor beschermen dus wil ik geen aanleiding daarvoor geven.

 

Roddelen/kwaadspreken/vermoedens uiten is een zonde in Islam, en ik wil mijn broeders geen aanleiding daarvoor geven. Al ga ik vrijuit.

 

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 mei 2006 om 13:09
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Ik heb de uitzending van Zembla gezien. De vrouw die nieuwe wetten heeft laten invoeren over eerwraak, een grote mond heeft over mishandeling en onderdrukking is met de billen bloot gegaan. Om je te schamen. Haar familie heeft haar altijd goed behandeld, zelfs na al de leugens en misleiding tegen haar familie was haar familie nog steeds genadig tegen haar. Ik hoop nu niet dat alle Somalische zusters een slechte naam krijgen.

 

�Streng Islamitische opvoeding� hahah, compleet door de mand gevallen. Rijkeluisleventje met geld zat zonder een pappa of mamma die je in de gaten houden. Ook niet eens 1 oorlog meegemaakt. Wat een mens zeg!

 

Is makkelijk oordelen, over een ander

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 mei 2006 om 13:17

In eerste instantie geplaatst door Khabir

Hirsi Ali, gekozen al Europeze vrouw van het jaar?
het zegt al genoeg over de machthebbers in europa.
stelletje leugenaars.

De manier waarop de vreemdelingenwetgeving in Nederland in elkaar zit stimuleert veel aanvragers van niet-reguliere (asiel) verblijfsvergunningen om niet (geheel) de waarheid te spreken.

(Niet dat ik de overheid dat aspect verwijt, maar meer dat ik het vanuit de migrant wel kan begrijpen.)

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 mei 2006 om 14:34
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Ruud,

 

Ik was niet degene die vroeg om te gaan stappen. Het werd door iemand anders geopperd. En dan vertel ik hoe ik erover denk.

 

Dit heeft niets met schaamte te maken. Je bent nu al zo lang op het forum. Je moet onderhand toch weten dat een moslim zijn andere broeders en zusters altijd in bescherming wil nemen tegen shaitaan. Als een broeder/zuster door mijn handelingen begint te roddelen, dan is hij/zij fout bezig, maar ik wil hem daarvoor beschermen dus wil ik geen aanleiding daarvoor geven.

 

Roddelen/kwaadspreken/vermoedens uiten is een zonde in Islam, en ik wil mijn broeders geen aanleiding daarvoor geven. Al ga ik vrijuit.

 

Je vergeet echter 1 zaak hierbij als je zo denkt,degeene die jou uitnodigd doe je hiermee tekort.En je gaat in dit geval zelf niet vrijuit.Je wijst iemand immers af op zijn uiterlijk,terwijl men naar het binnenste van de mens moet kijken.Dat zou je immers zelf zeggen als ze jou veroordelen op jou kleding."Wat gij niet wil dat u geschied,doe dat ook een ander niet..."In dit geval beoordeling op kleding.Ik had je wel eens willen zien als het Jezus was,die jou had uitgenodigd.Had je Jezus dan ook een kledingsvoorschrift opgelegd?Of was je misschien ook niet op zijn uitnodiging ingegaan om je vrienden te behoeden?En zoals je weet zal God kijken naar jou daden,als hij jou moet beoordelen en niet die van je broeders.Ik leg in zo'n geval de verantwoordelijkheid daar waar hij hoord.

Maar goed.. Ik hou er over op.

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 mei 2006 om 18:10

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Je vergeet echter 1 zaak hierbij als je zo denkt,degeene die jou uitnodigd doe je hiermee tekort.En je gaat in dit geval zelf niet vrijuit.Je wijst iemand immers af op zijn uiterlijk,terwijl men naar het binnenste van de mens moet kijken....

Maar goed.. Ik hou er over op.

Hou er maar over op ja want je begrijpt er nog niks van. Wie doe ik tekort als ik een advies geef? En niemand wordt door mij afgewezen. Ik heb duidelijk gezegd dat ik je naar mijn huis meeneem als de kleding me tever gaat. Gastvrijer kan niet.

Jij bent degene die teveel bezig is met uiterlijkheden. Ik probeer op deze manier juist de gevoelens en gedachten van anderen te beschermen.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 mei 2006 om 19:36
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Je vergeet echter 1 zaak hierbij als je zo denkt,degeene die jou uitnodigd doe je hiermee tekort.En je gaat in dit geval zelf niet vrijuit.Je wijst iemand immers af op zijn uiterlijk,terwijl men naar het binnenste van de mens moet kijken....

Maar goed.. Ik hou er over op.

Hou er maar over op ja want je begrijpt er nog niks van. Wie doe ik tekort als ik een advies geef? En niemand wordt door mij afgewezen. Ik heb duidelijk gezegd dat ik je naar mijn huis meeneem als de kleding me tever gaat. Gastvrijer kan niet.

Jij bent degene die teveel bezig is met uiterlijkheden. Ik probeer op deze manier juist de gevoelens en gedachten van anderen te beschermen.

Vraag het P.P,want misschien heeft hij er geen enkele moeite mee.Ik had het voorstel echter afgewezen,ik wil zijn en blijven wie ik ben."No hard feelings"  
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 mei 2006 om 20:21

Je moet vooral "zijn" en "blijven" wie je bent als je dat zo wilt. Maar als ik samen met iemand op straat ga lopen, let ik gewoon op zaken die jou misjcien nooit zouden opvallen. En ik weet ook waarom ik dat doe.

welterusten

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 mei 2006 om 07:24
Positie Hirsi Ali steeds benarder

Van onze politieke redactie


DEN HAAG - Minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken laat de IND toch onderzoek doen naar de naturalisatie van VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali.

Verdonk zei vrijdag dat Hirsi Ali niets te vrezen heeft. Of dat nu wel het geval is, wil de minister niet zeggen. ''Ik wil niet op de resultaten van het onderzoek vooruitlopen. Maar wetten en regels gelden voor iedereen,'' zei de minister.

Hirsi Ali heeft een valse naam opgegeven toen ze in 1992 een verblijfsvergunning aanvroeg. Dat heeft ze eerder al toegegeven, onder andere aan de top van de VVD.

Een woordvoerder van Eurocommissaris Neelie Kroes (VVD) zei vanmorgen dat Kroes niet wist 'dat Hirsi Ali economisch is geweest met de waarheid of dat er onnauwkeurigheden waren'. Kroes was destijds betrokken bij de overstap van Hirsi Ali van de PvdA naar de VVD

De Maastrichtse hoogleraar Ren� de Groot denkt dat de kans voor Hirsi Ali om het Nederlanderschap te behouden 'nihil' is. Daar zou 'een wonder' voor nodig zijn.

Voormalig VVD-leider Hans Dijkstal zei in Buitenhof dat Hirsi Ali moet overwegen uit de Tweede Kamer te stappen. Hij vindt dat haar geloofwaardigheid door de huidige commotie is aangetast.

� Het Parool, 15-05-2006

Het ziet er naar uit dat Sheik Fawaz zoals hierboven ergens al eerder door een zuster wordt aangehaald misschien toch gelijk zal krijgen. Eens kijken of rita verdonk zich nu ook aan haar woord houdt.

 

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <1234 5>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.