Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Racistische moord !

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Racistische moord !
    Geplaatst op: 16 mei 2006 om 05:18
Dat "elkaar" staat ergens heel goed beschreven.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2006 om 03:03
Zullen we het toch met elkaar moeten doen?
Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 mei 2006 om 18:08
In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Komt bij dat 1 eiland nooit alle idioten zou kunnen bergen.


Laten we de boel omdraaien: we nemen een eiland en alleen normale mensen mogen erop. De rest verklooit de rest.


Nu nog mensen zien te vinden die normaal zijn. Al een klus op zich. En wie vrij is van zonde melde zich.


 



We zetten er alleen degenen op die zeggen normaal te zijn en vrij van zonde
Niemand dus.....
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 mei 2006 om 16:35
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Komt bij dat 1 eiland nooit alle idioten zou kunnen bergen.


Laten we de boel omdraaien: we nemen een eiland en alleen normale mensen mogen erop. De rest verklooit de rest.


Nu nog mensen zien te vinden die normaal zijn. Al een klus op zich. En wie vrij is van zonde melde zich.




We zetten er alleen degenen op die zeggen normaal te zijn en vrij van zonde
Terug naar boven
Moslima_Y Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 januari 2005
Online status: Offline
Berichten: 203
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima_Y Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 mei 2006 om 13:38
Assalaamoe 3alaykoom warahmatoe'allah wabarkatoehoe,

Ja, echt in Belgi� is het aantal racistische daden echt
in stijgende lijn aan het lopen...

Brandstichting... bij een marokkaans gezin...

Een zwarte die in elkaar word geslaan aan een pompstation...

Dit vooral nu in Antwerpen... En nog vele meer jammer genoeg...

En het escaleerd alleen maar...

Moge allah over ons waken en ons beschermen inch'allah

Met vriendelijke groeten oegt Y. fi dien




{Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt naar goedheid, en goedheid leidt naar het Paradijs}

Neem een kijkeje op = > http://groups.msn.com/moeltazima
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 mei 2006 om 12:51
In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

In eerste instantie geplaatst door *Kimmie*

Ja, dat zal ook wel zoals ik moslimboy212 ken.  Noem het maar ergernis op de gebeurtenissen in Belgi� de laatste tijd.

hey,

er was geen speciale reden waarom ik erbij haalde dat ze koran las. ik bedoelde gewoon dat zij,net zoals de andere slachtoffers niets of niemand lastig vielen.

het is een schande dat die vieze skinhead eerst 10 min door de meir tussen al dat volk met een riat-gun heeft rondgelopen zonder dat iemand de politie belde of ingreep. dat kan toch niet!

en dan 3 onschuldige mensen neerschieten. en nu zegt hij dat hij "spijt" had en dat hij zich niets meer herinnerd. typisch die vieze skinheads. en het blijft zich maar escaleren. de voorbije 2 dagen zijn 2 zwarte mannen in coma geslagen door, rarara wie weet het? ja door vieze skinheads. en dan maar zeggen dat de buitenlanders probleem mensen zijn.

Ik begreep dat hij zijn uiterlijk net drie dagen tevoren had aangepast.. het zegt niet altijd zo veel. (Vooroordelen hebben vaak natuurlijk wel een grond, maar voorzichtigheid is geboden.)

(Toevoeging omdat ik mensen ken die nogal eens ten onrechte lastig zijn gevallen vanwege hun uiterlijk dat als rechts werd beoordeeld. Verder niet belerend bedoeld ofzo. Ik ben het er helemaal mee eens dat vooroordelen ten aanzien van bepaalde migranten en vooral misschien migrantenkinderen sommige mensen ertoe brengen het probleem te versimpelen, terwijl ze er misschien zelf deel van uitmaken.)

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 mei 2006 om 12:32

In eerste instantie geplaatst door *Kimmie*

Ja, dat zal ook wel zoals ik moslimboy212 ken.  Noem het maar ergernis op de gebeurtenissen in Belgi� de laatste tijd.

hey,

er was geen speciale reden waarom ik erbij haalde dat ze koran las. ik bedoelde gewoon dat zij,net zoals de andere slachtoffers niets of niemand lastig vielen.

het is een schande dat die vieze skinhead eerst 10 min door de meir tussen al dat volk met een riat-gun heeft rondgelopen zonder dat iemand de politie belde of ingreep. dat kan toch niet!

en dan 3 onschuldige mensen neerschieten. en nu zegt hij dat hij "spijt" had en dat hij zich niets meer herinnerd. typisch die vieze skinheads. en het blijft zich maar escaleren. de voorbije 2 dagen zijn 2 zwarte mannen in coma geslagen door, rarara wie weet het? ja door vieze skinheads. en dan maar zeggen dat de buitenlanders probleem mensen zijn.

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 mei 2006 om 12:01

Komt bij dat 1 eiland nooit alle idioten zou kunnen bergen.

Laten we de boel omdraaien: we nemen een eiland en alleen normale mensen mogen erop. De rest verklooit de rest.

Nu nog mensen zien te vinden die normaal zijn. Al een klus op zich. En wie vrij is van zonde melde zich.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 mei 2006 om 07:27
Zou toch zonde van het eiland zijn Alzukar?
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 mei 2006 om 07:15
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Eiland kopen (Indonesi� had er een tijd geleden een hoop in de aanbieding). Gewelddadige onverdraagzamen van alle richtingen erop en nooit meer eraf. Soort hogedrukpan.


Dit experiment hebben je voorouders al gedaan toen Suriname nog een kolonie was (Naar mijn nederige mening zijn ze het nog steeds). Alle leprapatienten, boeven�en zware criminelen werden naar een eiland voor de kust van Zuid-Amerika gestuurd. Weet je hoe het eiland heet? Curacao. Wat het resultaat van de test is weten inmiddels.



Ik bedoel natuurlijk een ONBEWOOND eiland kopen. De genealogie van mijn voorouders ken ik tot het jaar 1528, er zit geen enkele koloniaal bij, en verder enkel drie generaties die actief waren in het vak van bierbrouwen.
Kan je d��r weer op verder borduren!



Opbrengst voor Suriname of Dafur


jullie willen mijn mening niet weten over de overstroming in Suriname. wat ik daarover te zeggen heb is niet mals.

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 mei 2006 om 02:51

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Eiland kopen (Indonesi� had er een tijd geleden een hoop in de aanbieding). Gewelddadige onverdraagzamen van alle richtingen erop en nooit meer eraf. Soort hogedrukpan.

Dit experiment hebben je voorouders al gedaan toen Suriname nog een kolonie was (Naar mijn nederige mening zijn ze het nog steeds). Alle leprapatienten, boeven en zware criminelen werden naar een eiland voor de kust van Zuid-Amerika gestuurd. Weet je hoe het eiland heet? Curacao. Wat het resultaat van de test is weten inmiddels.

Opbrengst voor Suriname of Dafur

jullie willen mijn mening niet weten over de overstroming in Suriname. wat ik daarover te zeggen heb is niet mals.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
muslima5 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 30 oktober 2005
Online status: Offline
Berichten: 398
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote muslima5 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 mei 2006 om 15:59
In eerste instantie geplaatst door *Kimmie*

Ik snap de speciale koran-vermelding niet zo.  Waarom niet dat het ergste was dat het kindje met haar au pair net van de speeltuin kwam.  Ach, weet je, ik denk dat ik me gewoon meer laat raken door de dood van dat kindje.  Als een volwassene sterft, is het eigenlijk even erg, maar toch raakt een kind je op de een of andere manier meer.

je hebt zeker gelijk.dat heeft mij ook geraakt. maar ik wil je alleen duidelijk maken dat als deze broeder deze vrouw noemt, het niet betekent dat hij het kindje minder erg vindt of dat hij de vrouw erger vindt. je kan iemands bedoelingen en emoties niet beoordelen op een post. begrijp je?net zo min dat ik na 1 post van jou oordeel dat de vrouw je niks kan schelen. want ik weet wel beter. begrijp je?k denk dat deze broeder iets anders wilde duidelijk maken.

vrede

Terug naar boven
muslima5 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 30 oktober 2005
Online status: Offline
Berichten: 398
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote muslima5 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 mei 2006 om 15:50
In eerste instantie geplaatst door *Kimmie*

In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

salaam aleykum.

het is een afschuwelijke daad. de Turkse dame die zwaar werd verwond is een familie lid van een vriend van me. en het ergste was,toen ze werd neergeschoten was ze rustig op een bankje koran aan het lezen . haar long werd doorboord met een kogel van een riat-gun. soubhanallah is ze niet aan haar verwondingen gestorven.

Noem je dat het ergste, dat ze een koran las?  Het ergste is dat een 2jarige hieraan moest sterven, en dat de dader dat dan nog een ongelukje noemt.  Dat haar au pair moest sterven om haar huidskleur, en dat die turkse vrouw een kogel in haar kreeg, en nog steeds niet gestabiliseerd is.  De koran en god hebben hier weinig mee te maken. 

beste kimmie

volgens mij bedoelt deze broeder, dat ze zomaar neergeschoten is terwijl ze alleen maar wat aan het lezen was. hij heeft niets anders beweerd. jullie beweren precies hetzelfde.

gr

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 mei 2006 om 15:36
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Beste Alzukar,


Charles Manson was toch ook een hippie?



En ik ben een Nederlander. Maar niet alle Nederlanders zijn zoals ik
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 mei 2006 om 15:15

In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

In eerste instantie geplaatst door Khabir

moge Allah de nabestaande steunen van de overleden vrouw en kind.
moge allah ook de gewonde vrouw snel genezen en versterken.

Ik hoop dat familie van de slachtoffers hun hoofd koel houden, en bij allah hun steun krijgen.

Inshaalah zend allah de Mahdi spoedig tot ons zo dat we de wereld schoon kunnen vegen.


Kabir ben jij ook al een aanhanger van Hitler?
De wereld schoonvegen?Iedereen vermoorden die geen Moslim is??
Wat zou jij er van denken dat andere als jouw gedachtegoed daar mee gaan beginnen?
Kabir je zei dat je oorspronkelijk uit Iran kwam.
Wat kom je hier doen?? Mag ik dat vragen?
Moet ik nu echt mijn ruimte delen met jouw en aanblijven horen dat jij mijn familie wil ombrengen?
Kabir jij weet zelf een Druide nog boos te krijgen :-)

Ik ben Alleen aanhanger van Allah de erbarmer de barmharige.

moge allah mij vergeven.

Waarom zou ik jou familie willen ombrengen? wie ben ik om over andermans leven te oordelen.

Ik ben alleen van overtuigd dat zoals allah ons in de heilige Koran heeft beloofd ooit een tijd komt dat deze aardse leven vergaat. en dat we allen zullen sterven en weer opstaan tegenover onze schepper en hij zal rechtvaardig oordelen.

dat wordt ook in de bijbel vermeld. Lees de openbaringen. aan Lucas en Johannes.

wij moslims (sunnies en shiias) geloven dat voordat Jezus(sws) terugkomt eerst Mahdi terug komt en de wereld wat gaat veranderen. En daarbij krijgt hij wat weerstand. maar, zoals we weten wint Allah altijd van de lochenaars. deze zullen het zelfde lot ondergaan als alle andere volkeren die door de wil van allah door verschillende rampen vernietigd werden.

Moslims en mensen van het boek en zelfs boedisten wachten toch op de verlosser.

trouwens wat ik hier in Nederland doe?

Ik was tien jaar toen ik met mijn vader mee moest vluchten naar nederland, samen met mijn twee broers. Mijn moeder zat toen in gevangenis. Omdat mijn ouders ooit in de verzet beweging zaten waar Peter pan zo'n fan van is geworden.

Door de wil van allah zijn we in Nederland beland. Dat was niet echt een bewuste keuze van mijn vader. Aangezin we familie in Italie/Canada en VS hebben.

En eerlijk gezegd heb ik niets tegen de Nederlanders. Ik ben na Allah de Nederlandse regering ook wel dankbaar, voor de gastvrijheid, studie financering en etc.

En als Allah het wilt ga ik na het behalen van mijn masters of mischien ierder terug naar mijn eigen land. Ik voel me over de hele aarde thuis.

En trouwens Grenzen zijn vaak door machtlustige koningen vastgelegd om zich zelf te verrijken. Ik erken geen Koningenrijk op aarde Behalve de koningenrijk van de schepper en deze heeft geen grenzen. Ik respecteer alleen de wetgevingen t.b.v. de oorde in een land.

sin(X).PI--> 12e sinus --> x=666 --> termijn van Satan voorbij

5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 mei 2006 om 14:24
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Beste Alzukar,

Charles Manson was toch ook een hippie?

En Osama Bin Laden is een moslim... mensen zwak van geest heb je overal!

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 mei 2006 om 14:19

In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

In eerste instantie geplaatst door Khabir

moge Allah de nabestaande steunen van de overleden vrouw en kind.
moge allah ook de gewonde vrouw snel genezen en versterken.

Ik hoop dat familie van de slachtoffers hun hoofd koel houden, en bij allah hun steun krijgen.

Inshaalah zend allah de Mahdi spoedig tot ons zo dat we de wereld schoon kunnen vegen.


Kabir ben jij ook al een aanhanger van Hitler?
De wereld schoonvegen?Iedereen vermoorden die geen Moslim is??
Wat zou jij er van denken dat andere als jouw gedachtegoed daar mee gaan beginnen?
Kabir je zei dat je oorspronkelijk uit Iran kwam.
Wat kom je hier doen?? Mag ik dat vragen?
Moet ik nu echt mijn ruimte delen met jouw en aanblijven horen dat jij mijn familie wil ombrengen?
Kabir jij weet zelf een Druide nog boos te krijgen :-)

Hij bedoeld het kwaad...... Daar vallen slechte moslims ook onder.Maar wat lees ik... :

 

De mahdi of mehdi is een persoon van wie in sommige islamitische stromingen verwacht wordt dat hij volgens profetie�n aan het einde van de tijden komt. De komst van de mahdi is het belangrijkste dat er op de dag des oordeels zal gebeuren (eschatologisch symbool)

Binnen sjiitische stromingen wordt hier een andere invulling aan gegeven dan binnen soennitische.

In de koran wordt de mehdi niet genoemd, evenmin in betrouwbare ahadith. De mehdi wordt wel vergeleken met de messias uit het jodendom en christendom. Er wordt gedacht aan Jezus, Mohammed of een nieuwe profeet die de ongelovigen zal vernietigen en een (islamitisch) vrederijk op aarde zal oprichten.

 

Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 mei 2006 om 13:03
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Beste Druide,

Ik denk niet dat Khabir dat bedoeld om niet-Moslims om het leven te brengen. Ik denk eerder dat hij bedoeld dat er gerechtigheid en vrede op aarde zal heersen voor iedereen. Ik lees nergens dat hij niet-Moslims wilt ombrengen. Moslims willen ook net als ieder weldenkend mens niets liever dan met iedereen in vrede leven.


Wel Rahil daar spreken we dezelfde taal;-)
Ook ik wil niets liever dat een ieder hier in vrijheid leven kan en zichzelf mag zijn.

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 mei 2006 om 12:58

Beste Druide,

Ik denk niet dat Khabir dat bedoeld om niet-Moslims om het leven te brengen. Ik denk eerder dat hij bedoeld dat er gerechtigheid en vrede op aarde zal heersen voor iedereen. Ik lees nergens dat hij niet-Moslims wilt ombrengen. Moslims willen ook net als ieder weldenkend mens niets liever dan met iedereen in vrede leven.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 mei 2006 om 12:53
In eerste instantie geplaatst door Khabir

moge Allah de nabestaande steunen van de overleden vrouw en kind.
moge allah ook de gewonde vrouw snel genezen en versterken.

Ik hoop dat familie van de slachtoffers hun hoofd koel houden, en bij allah hun steun krijgen.

Inshaalah zend allah de Mahdi spoedig tot ons zo dat we de wereld schoon kunnen vegen.


Kabir ben jij ook al een aanhanger van Hitler?
De wereld schoonvegen?Iedereen vermoorden die geen Moslim is??
Wat zou jij er van denken dat andere als jouw gedachtegoed daar mee gaan beginnen?
Kabir je zei dat je oorspronkelijk uit Iran kwam.
Wat kom je hier doen?? Mag ik dat vragen?
Moet ik nu echt mijn ruimte delen met jouw en aanblijven horen dat jij mijn familie wil ombrengen?
Kabir jij weet zelf een Druide nog boos te krijgen :-)

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 mei 2006 om 12:52

Beste Alzukar,

Charles Manson was toch ook een hippie?

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 mei 2006 om 12:50

Asalaam Aleikum broeder Khabir,

Heeft de Imam Mahdi niet met de Shi'eten te maken?

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 mei 2006 om 12:43
In eerste instantie geplaatst door Khabir

moge Allah de nabestaande steunen van de overleden vrouw en kind.
moge allah ook de gewonde vrouw snel genezen en versterken.

Ik hoop dat familie van de slachtoffers hun hoofd koel houden, en bij allah hun steun krijgen.

Inshaalah zend allah de Mahdi spoedig tot ons zo dat we de wereld schoon kunnen vegen.

Geef mij de hippies maar!


Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 mei 2006 om 11:20
moge Allah de nabestaande steunen van de overleden vrouw en kind.
moge allah ook de gewonde vrouw snel genezen en versterken.

Ik hoop dat familie van de slachtoffers hun hoofd koel houden, en bij allah hun steun krijgen.

Inshaalah zend allah de Mahdi spoedig tot ons zo dat we de wereld schoon kunnen vegen.

5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 mei 2006 om 08:34
In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

het was een vieze skinhead,wat valt er uit te leggen! zo'n mensen dump je in een concentratie kamp en vergas je ze. eens zien of ze dan nog steeds evenveel sympathie hebben voor nazi's


Dan zie je niks meer. Ik blijf bij mijn eiland hierboven. Pootgoed voor voedsel krijgen ze mee. Heb het flauwe vermoeden dat er op dat eiland t�ch meer overlegd dan gevochten zal worden. Interessant en leerzaam experiment voor iedereen.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 mei 2006 om 15:33

Beste Moslimboy,

Dit gaat voorbij jouw geloof. Wens een medemens NOOIT een concentratiekamp toe.

Ook fascisten niet.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 mei 2006 om 15:26
het was een vieze skinhead,wat valt er uit te leggen! zo'n mensen dump je in een concentratie kamp en vergas je ze. eens zien of ze dan nog steeds evenveel sympathie hebben voor nazi's
laa ilaha illalah
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 mei 2006 om 14:26
In eerste instantie geplaatst door Martinuzz

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Eiland kopen (Indonesi� had er een tijd geleden een hoop in de aanbieding). Gewelddadige onverdraagzamen van alle richtingen erop en nooit meer eraf. Soort hogedrukpan.

Ware dat al mogelijk, dan was dat niet een oplossing. De mensen die er deel aan hebben zijn gewoon te talrijk, denk ik. Het probleem is dat de mensen de dynamiek van de dingen niet zien en zo niet snappen dat wanneer zij reageren op hun vooroordelen waar zij hun verwijten op baseren, dat zij dan bijdragen aan het probleem dat ze zien, dat zij er dan deel van uitmaken.

Zo denk ik erover.

Precies..... En leg dat de mensen maar eens uit... 
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 mei 2006 om 13:31

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Eiland kopen (Indonesi� had er een tijd geleden een hoop in de aanbieding). Gewelddadige onverdraagzamen van alle richtingen erop en nooit meer eraf. Soort hogedrukpan.

Ware dat al mogelijk, dan was dat niet een oplossing. De mensen die er deel aan hebben zijn gewoon te talrijk, denk ik. Het probleem is dat de mensen de dynamiek van de dingen niet zien en zo niet snappen dat wanneer zij reageren op hun vooroordelen waar zij hun verwijten op baseren, dat zij dan bijdragen aan het probleem dat ze zien, dat zij er dan deel van uitmaken.

Zo denk ik erover.

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 mei 2006 om 06:38
Opbrengst voor Suriname of Dafur
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.