Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

liegen voor je leven !!!!!!!!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
*yousra* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 108
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *yousra* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: liegen voor je leven !!!!!!!!
    Geplaatst op: 09 juni 2006 om 13:39

Ik heb deze verhaal gehoord van een goeie vriendin.die heeft hetmeegemaakt ik bedoel dus ze zat ook op die school enzo.

de hoofdpersson is in dit geval fatima.Fatima was zo'n iemand die van roddelen en liegen hield.Op een dag had ze geen nieuws meer te vertellen en begon ze weer een nieuw leugen te verzinnen.Ze deed alsof ze egt droevig was.iedereen vroeg wat is er aan de hand.Oow wat genoot ze van die aandacht.Ze begon opeens huilen en zei ik ben betast door een docent,en HUPPA docent ontslagen .Toen ze thuis was zei haar moeder dat ze moet bidden.Ze trok haar hoofdoek aan maar ging niet bidden.In plaats daarvan ging ze muziek luisteren en als haar moeder binnen kwam verstopte ze alles en deed net alsof ze ging bidden.Die avond droomde ze dat ze nog drie dagen te leven had.Eerst geloofde ze het niet.Maar op die laatste dag op school kreeg ze te horen dat ewr geen bewijzen waren dat ze was misbruikt.En van toe wisten ze dat ze loog.Opeens kreeg ze geen adem meer .niejmand geloofde haar ze dagten allemaal dat het zogenaamd een smoes ofso bedacht van wege die zogenaamde misbruik van die leraar.Ze wou eshehada zeggen maar dat ging niet.Haar ziel werd meegenomen. En pas later kwam iedereen erachter dat het waar was.Ze was egt gestorven.

Niet liegen het kan altijd je laatste leugen zijn !!!!!!!!!!!!!!!

Terug naar boven
*yousra* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 108
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *yousra* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juni 2006 om 12:48
wat vinden jullie hiervan of herkent iemand een deel van dit verhaal in zichzelf

Terug naar boven
92Chick Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 april 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 109
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 92Chick Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juni 2006 om 13:32
Assalaamualeikum Warahmattullah Wabarakatohu

ik herken wel wat, maar niet (alles) van mezelf gelukkig
ik hou er niet van om te liegen en ook niet van mensen die liegen
jammer genoeg lieg ik wel eens :( terwijl de waarheid soms niets iets is om je voor te schamen, maar juist heel normaal is oid.  :S

Moge Allah swt ons vergeven voor onze daden. Amien.
I am what I am, and only Allah swt can change that! (:
proud to be a moslim <3
Terug naar boven
*yousra* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 108
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *yousra* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juni 2006 om 10:46
gaire inshallah ik zelf zie wat in me zelf vroeger toen ik voor het eers de naam hoorde van allah dagt ik wat is dat voor een god er zijn zoveel slechte dingen maar nu heb ik vergeving gevraag ik heb berouw getoont en liegen is egt ........waarheid heeft meer waarde alleen zien mensen dat tegen woordig niet helaas
Terug naar boven
soraya23 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 januari 2007
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 9
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote soraya23 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 januari 2007 om 04:29
allah rahma inch'allah!! mensen lieg niet!! iets verbloemen is beter dan liegen! iedereen durft wel eens te liegen!! ik vind eerlijkheid vanzelfsprekend! hmdl! het woordje liegen is al lang uit mijn woordenboeg gescheurd!! waarheid wees geschied!ik kan niet liegen !! krijg het niet over mijn hart om te liegen! allah vervloekt leugenaars!hmdl schaam ik me niet om de waarheid!!!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.264 seconden.