Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

liegen voor je leven !!!!!!!!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
*yousra* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 108
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *yousra* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: liegen voor je leven !!!!!!!!
    Geplaatst op: 09 juni 2006 om 13:39

Ik heb deze verhaal gehoord van een goeie vriendin.die heeft hetmeegemaakt ik bedoel dus ze zat ook op die school enzo.

de hoofdpersson is in dit geval fatima.Fatima was zo'n iemand die van roddelen en liegen hield.Op een dag had ze geen nieuws meer te vertellen en begon ze weer een nieuw leugen te verzinnen.Ze deed alsof ze egt droevig was.iedereen vroeg wat is er aan de hand.Oow wat genoot ze van die aandacht.Ze begon opeens huilen en zei ik ben betast door een docent,en HUPPA docent ontslagen .Toen ze thuis was zei haar moeder dat ze moet bidden.Ze trok haar hoofdoek aan maar ging niet bidden.In plaats daarvan ging ze muziek luisteren en als haar moeder binnen kwam verstopte ze alles en deed net alsof ze ging bidden.Die avond droomde ze dat ze nog drie dagen te leven had.Eerst geloofde ze het niet.Maar op die laatste dag op school kreeg ze te horen dat ewr geen bewijzen waren dat ze was misbruikt.En van toe wisten ze dat ze loog.Opeens kreeg ze geen adem meer .niejmand geloofde haar ze dagten allemaal dat het zogenaamd een smoes ofso bedacht van wege die zogenaamde misbruik van die leraar.Ze wou eshehada zeggen maar dat ging niet.Haar ziel werd meegenomen. En pas later kwam iedereen erachter dat het waar was.Ze was egt gestorven.

Niet liegen het kan altijd je laatste leugen zijn !!!!!!!!!!!!!!!

Terug naar boven
*yousra* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 108