Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

misverstanden op dit forum!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
aadtos Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 256
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aadtos Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: misverstanden op dit forum!
    Geplaatst op: 19 september 2006 om 15:24
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Ik heb wel eens vaker gestemd op de PVDA....maar wat zou ik volgens jou dan moeten doen als ik zie dat de PVDA het ermee eens is dat er soldaten worden gestuurd naar afghanistan om opbouwwerk met apachehelicopters en tot de tanden toe bewapende militairen te verrichten? En diezelfde militairen doden Talibanstrijders die hoe slecht ze volgens sommigen ook zijn nog altijd mijn broeders zijn aangezien ze nog altijd 5 keer per dag tot ALLAH Subhana Wa Ta'ala bidden. Of ze zo goed bezig zijn weet ik eerlijk gezegd niet maar het zijn en blijven mijn broeders in de Islam (of ik het nou wil of niet)...Ik kan niet stemmen op een partij die het toestaat dat mijn broeders/zusters vermoord worden door niet-Moslims.

De strijd in Afghanistan heeft niets te doen met een strijd tussen moslims en niet-moslims. Het zijn waarschijnlijk ook niet je broeders... want als het zo superbroederlijk zou zijn dan zullen we daar wel gezellig naar toe op vakantie kunnen. Afghanistan was niet bereikbaar... zelfs niet voor moslims... de taliban heeft de hoofdstad in een spookstad veranderd... is dat het ideale beeld wat jullie voor ogen hebben? Is het ideale beeld dat met mensen alles kan worden gespeeld door een stelletje cocaineverkopers... volgens mij hebben de toestanden in afghanistan niks te maken met de islam... of met welke religie dan ook... het heeft te maken met menselijke waardigheid en de VS en Rusland hebben ook enige schuld in dit verhaal... dat is waarom de VS nu gedeeltelijk zijn eigen geschapen probleem gaat oplossen.

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 september 2006 om 18:23

Taliban cocaineverkopers? Cocaine komt uit Zuid-Amerika en niet uit Afghanistan...over misverstanden gesproken.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Wadee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 195
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Wadee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 september 2006 om 23:35
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Taliban cocaineverkopers? Cocaine komt uit Zuid-Amerika en niet uit Afghanistan...over misverstanden gesproken.



idd heroine is veel erger
Im nor a Prophet , nor a Messenger

I am merely a follower who will pass on His message ,just to give others a chance aswell
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 september 2006 om 03:59

En laten het nou net de Taliban zijn die de produktie van papaver hebben teruggedrongen.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Stampertje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 september 2006 om 04:39

Heeft niet alles een goede en een slechte kant?

Mischien is dat net het probleem van taliban.. de moslim wereld wil alleen de goede kant zien.. de westerse wereld ziet alleen de slechte kant. Niets is ooit zwart wit !

groetjes,

stampertje

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 september 2006 om 05:28
Inderdaad beste Stampertje, iedereen heeft zn goede en slechte kanten.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 september 2006 om 07:24

"Misverstanden op dit forum" ?

Je gaat toch niet zeggen dat onderwerpen waar jij het niet eens bent, kunnen worden genoemd onder de noemer  "misverstanden op dit forum" ? 

Je dikt de titel aan tot een proportie die jouw persoonlijke bezwaren zeker niet rechtvaardigen.

Resum�, je keuze van de titel van dit "topic" is (bewust?) slecht gekozen....

  

 

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 september 2006 om 11:54
Wellicht berust de titel z�lf op een misverstand? Ik zeg ook maar wat hoor, je weet tenslotte maar nooit.
Terug naar boven
aadtos Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 256
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aadtos Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 september 2006 om 16:47

de paradox... het is maar dat jullie zelf inzien... dat datgene wat jullie zeggen zeer relatief is... en niet gebonden is aan absolute waarheid. In principe bewijzen wij met z'n allen de waarheid.

Het is echter niet waar om te denken dat de taliban de verkoop van papaver heeft teruggedrongen. Bovendien is dat voor MIJ niet het enigste struikelblok. Als ze daar de islam beleiden zoals de dat in Indonesie en Saudi Arabie doen... geen probleem... maar daar beleiden ze niet de islam. Daar genieten een aantal van macht. Maar als je het d aar toch echt zo fijn vind ga je toch lekker naar Iran? Een mens zoekt nou eenmaal de meest gunstige plek op... als ik jullie zo af en toe hoor praten hier dan zou je toch echt zeggen dat je in zo'n land als Iran het beste af bent... Gelukkig dat daar zelfs moslims niet welkom zijn ... maar misschien moest je het eens proberen... snap je dat het daar ook niet om draait!

Wat een misverstanden... het grooste misverstand hier is om het misverstand niet te begrijpen... ... maar goed ik lach er steeds meer om, dus ik ben niet meer onnodig gefrustreerd...

have a nice day !

Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 september 2006 om 00:41
In eerste instantie geplaatst door aadtos

de paradox... het is maar dat jullie zelf inzien... dat datgene wat jullie zeggen zeer relatief is... en niet gebonden is aan absolute waarheid. In principe bewijzen wij met z'n allen de waarheid.

Het is echter niet waar om te denken dat de taliban de verkoop van papaver heeft teruggedrongen. Bovendien is dat voor MIJ niet het enigste struikelblok. Als ze daar de islam beleiden zoals de dat in Indonesie en Saudi Arabie doen... geen probleem... maar daar beleiden ze niet de islam. Daar genieten een aantal van macht. Maar als je het d aar toch echt zo fijn vind ga je toch lekker naar Iran? Een mens zoekt nou eenmaal de meest gunstige plek op... als ik jullie zo af en toe hoor praten hier dan zou je toch echt zeggen dat je in zo'n land als Iran het beste af bent... Gelukkig dat daar zelfs moslims niet welkom zijn ... maar misschien moest je het eens proberen... snap je dat het daar ook niet om draait!

Wat een misverstanden... het grooste misverstand hier is om het misverstand niet te begrijpen... ... maar goed ik lach er steeds meer om, dus ik ben niet meer onnodig gefrustreerd...

have a nice day !

 Die aadtos toch, je begrijpt natuurlijk wel dat ook alles dat jij te zeggen heeft, zeer relatief is. Wel eerlijk blijven he! Je maakt er overigens wel een puzzel van zeg, je zegt "Wat een misverstanden... het grooste misverstand hier is om het misverstand niet te begrijpen..." Poehe, je ben wel heel overtuigd van jezelf. Is overigens een prima eigenschap hoor  (vooral blijven denken).

Als laatste, inderdaad altijd blijven lachten, want je weet wat Bassie daar altijd over zij.

 

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 september 2006 om 04:19

Beste Assur,

Ik begrijp je reactie niet goed. Waarom vind je zijn mening clownnesk?

Nefertiti

Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 september 2006 om 04:52
In eerste instantie geplaatst door nefertiti

Beste Assur,

Ik begrijp je reactie niet goed. Waarom vind je zijn mening clownnesk?

Nefertiti

Hallo Nefertiti,

Jij bent veel te slim om mij die vraag te stellen. Een ieder met een beetje verstand in zijn hoofd, prikt direkt door de werkelijke intenties van aadtos heen. Het ligt allemaal heel erg voor de hand wat zijn werkelijke inzet is.

Groet, Assur

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
aadtos Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 256
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aadtos Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 september 2006 om 14:25
ik denk dat als assur heel goed bij zichzelf nadenkt... zeker voor hij de woorden relatief in zijn mond neemt... wel weet dat ik gelijk heb. De humor is slecht een dekmantel van zijn eigen onzekerheid...
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 september 2006 om 14:27
In eerste instantie geplaatst door aadtos

ik denk dat als assur heel goed bij zichzelf nadenkt... zeker voor hij de woorden relatief in zijn mond neemt... wel weet dat ik gelijk heb. De humor is slecht een dekmantel van zijn eigen onzekerheid...


Is dat alles wat je hebt?

Kom aadje, ff inhoudelijk he.....


pfffffff
soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
aadtos Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 256
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aadtos Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 september 2006 om 14:35
jij bent een intimiderende forummer... bewijs daarmee maar mijn gelijk... ga vooral door ...
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 september 2006 om 14:38


Ik sta erom bekend!


soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.