Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Marokkaanse jongeren

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
Abu_Harisah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 18 oktober 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 18
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu_Harisah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Marokkaanse jongeren
    Geplaatst op: 19 oktober 2006 om 08:20
In eerste instantie geplaatst door Assur

Schiet mij te binnen dat ik ook een potientiele terrorist ben.

Ik ben een Nederlander die gaat bekeren, relatief jong is en ook nog een middelbare beroepsopleiding heeft gevolgd.

Volgens de media zijn dat de gevaarlijkste. Van mijn doelgroep verwacht je het niet in eerste instantie.

 

 ( ik ben er ook zo 1 Assur, haha blijkbaar hebben ze gelijk)

Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2006 om 08:25
In eerste instantie geplaatst door Abu_Harisah

In eerste instantie geplaatst door Assur

Schiet mij te binnen dat ik ook een potientiele terrorist ben.

Ik ben een Nederlander die gaat bekeren, relatief jong is en ook nog een middelbare beroepsopleiding heeft gevolgd.

Volgens de media zijn dat de gevaarlijkste. Van mijn doelgroep verwacht je het niet in eerste instantie.

 

 ( ik ben er ook zo 1 Assur, haha blijkbaar hebben ze gelijk)

Vertel, ga jij ook bekeren?

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Abu_Harisah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 18 oktober 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 18
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu_Harisah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2006 om 08:25

masha Allah welkom in Islaam broeder assur, Allah heeft jouw geleid, al hamdoulillah!

Aggie ik ben ook herkeerd(ieder mens wordt als moslim geboren) tot Islaam, alhamdoulillah!

Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2006 om 08:29
In eerste instantie geplaatst door Abu_Harisah

masha Allah welkom in Islaam broeder assur, Allah heeft jouw geleid, al hamdoulillah!

Aggie ik ben ook herkeerd(ieder mens wordt als moslim geboren) tot Islaam, alhamdoulillah!

Beste Abu-Harisah,

Binnenkort kan ik ook jouw begroeten op de juiste wijze en als broeder!

Ik ben op weg en ik ga zeer binnenkort de shahada doen.

Salaam.

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Thorax Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 265
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Thorax Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2006 om 08:35
Tja, het kan zijn dat er nog meer mensen lachten dan alleen deze achterlijke groep jongeren, maar dat rechtvaardigt het natuurlijk niet. Weg met die galbakken. 
שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2006 om 08:43

In eerste instantie geplaatst door Thorax

Tja, het kan zijn dat er nog meer mensen lachten dan alleen deze achterlijke groep jongeren, maar dat rechtvaardigt het natuurlijk niet. Weg met die galbakken. 

Ik denk dat de meeste het hier wel over eens zijn Thorax.

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Abu_Harisah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 18 oktober 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 18
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu_Harisah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2006 om 09:37

In eerste instantie geplaatst door Thorax

Tja, het kan zijn dat er nog meer mensen lachten dan alleen deze achterlijke groep jongeren, maar dat rechtvaardigt het natuurlijk niet. Weg met die galbakken. 

Als het al een recht is om je mening te uiten in Nederland, Waarom zouden deze jongens dan volgens jouw weg moeten, omdat zij lachen?

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.125 seconden.