Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

’Moslims moeten helft Koran verscheuren’

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
PerfectCrime Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 13 februari 2007
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote PerfectCrime Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: ’Moslims moeten helft Koran verscheuren’
    Geplaatst op: 13 februari 2007 om 13:58
Selam Aleykum brothers,

Lees en denk na wat je voelt: wat ik een beetje voel is als in de 2e nieuws met de 2 jongemannen die aanslag wilden plegen het jammer vind dat het mislukt is,
Volgende keer InshAllah beter


Geert Wilders: 'Moslims moeten helft Koran verscheuren'

Uitgegeven: 13 februari 2007 06:00

DEN HAAG - Als moslims in Nederland willen blijven, moeten ze de helft uit de Koran scheuren en weggooien. Ook moeten ze niet luisteren naar de imam. Dat zegt fractieleider Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) dinsdag in een interview met Dagblad De Pers.

Volgens hem staan er "genoeg verschrikkelijke dingen" in het heilige boek van moslims. Wilders stelt opnieuw dat de islam een gewelddadige religie is. "Als Mohammed hier vandaag leefde, zou ik voorstellen om hem als extremist met pek en veren het land uit te jagen", zegt hij over de profeet die wordt beschouwd als de grondlegger van de islam.

De politicus wil mensen erop wijzen dat de islam het "grootste gevaar is dat ons bedreigt". Andere partijen vermijden dergelijke thema's volgens hem. "Alles waar we trots op zijn, verkopen we aan de duivel. Oud-chef van de Mossad Efraim Halevy zegt dat de Derde Wereldoorlog is begonnen. Die woorden neem ik niet in de mond, maar het klopt wel", aldus Wilders, die eerder al z'n vrees uitsprak voor een 'tsunami van islamisering in Nederland'.

Wilders: "Loop over straat en zie waar het toe leidt. Je voelt dat je niet meer in je eigen land leeft. Er is een strijd gaande en we moeten ons verdedigen. Er zijn straks meer moskee�n dan kerken!"



Zelfmoordaanslag tegen Wilders beraamd

Uitgegeven: 13 februari 2007 19:00
Laatst gewijzigd: 13 februari 2007 20:07

DEN HAAG - Tweede Kamerlid Geert Wilders is vorige week bedreigd met een zelfmoordaanslag. Twee jongemannen zouden het plan hebben om Wilders neer te schieten en vervolgens een busje vol explosieven bij de politicus tot ontploffing te brengen. Daarbij moesten "veel onschuldigen omkomen in de enorme chaos".

Dat blijkt uit de aangifte die Wilders bij de politie Haaglanden heeft gedaan. Een waarschuwing voor de geplande aanslag in Den Haag of Amsterdam kwam eind vorige maand binnen via Meld Misdaad Anoniem. Deze week is via dat meldpunt een soortgelijke, maar minder gedetailleerde doodsbedreiging geuit. Opmerkelijk is dat de dreigementen bekend worden via telefoontjes naar Meld Misdaad Anoniem.

Bestelbusje

In de eerste, zeer concrete, waarschuwing wordt gesproken over een aanslag begin februari. Daarbij zou een wit bestelbusje gevuld met vijfhonderd tot zeshonderd kilo explosieven ontploffen naast de voorman van de Partij voor de Vrijheid, die eerst moest worden neergeschoten. De bestuurder van het busje zou op Wilders inrijden en het voertuig zelf tot ontploffing brengen.

De daders zouden de explosieven hebben verkregen via een contact bij het leger. Op de laatste maandag van januari zou een van hen het overige materiaal voor de aanslag, zoals bedrading, hebben gekocht bij een filiaal van de klusketen Gamma in Den Haag. Ook zou hij diverse malen op verkenning zijn geweest op het Binnenhof.

'Wraak'

De daders zijn volgens de melder geen fundamentalisten, maar willen "gewoon wraak". Wilders wordt al tijden zwaar beveiligd wegens vele ernstige bedreigingen en zegt dat dreigementen aan zijn adres zijn verdubbeld sinds zijn partij negen zetels behaalde tijdens de Kamerverkiezingen in november.


Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 februari 2007 om 14:17

Salaam Aleikom,

Volgende keer InshAllah beter schreeft PerfectCrime

Wat is dat nou voor een opmerking? Had je het graag zelf willen doen? De perfecte misdaad? Dood de halve mensheid, er zijn zoveel mensen die de islam niet zien zitten. zie topic: http://www.islaammail.com/iforum/forum_posts.asp?TID=7930&am p;PN=1

Gematigdheid is een hoofdkenmerk van de Islam
"Aldus hebben Wij jullie tot een gemeenschap gemaakt die de middenweg bewandelt, opdat jullie getuigen zouden zijn over de mensen en de Boodschapper een getuige over jullie." Koran 2:143.

Salaam Nefertiti

Terug naar boven
Thorax Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 265
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Thorax Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 februari 2007 om 14:22
In eerste instantie geplaatst door PerfectCrime

Selam Aleykum brothers,

Lees en denk na wat je voelt: wat ik een beetje voel is als in de 2e nieuws met de 2 jongemannen die aanslag wilden plegen het jammer vind dat het mislukt is,
Volgende keer InshAllah beter



PerfectCrime (wat een naam trouwens, zegt misschien al genoeg), zo bevestig je dus wat Wilders zegt: de islam is in zichzelf gewelddadig. Ik weet niet of je hem het genoegen wilt schenken om zo gelijk te krijgen...

Wilders is verder een provocateur van de 1e orde.
שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 februari 2007 om 14:32

Of misschien alleen gepost om uit te lokken? Goh..ben erin getrapt.

Salaam Nefertiti

Terug naar boven
PerfectCrime Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 13 februari 2007
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote PerfectCrime Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 februari 2007 om 14:47
To: Nefertiti:

Er zijn inderdaad veel die tegen Islam is kijk die amerikanen en de joden die steeds weer onschuldige Moslims vermoorden...
Maar als wilders of iemand anders die ik op straat zie die tegen mij zegt: Jij gaat de Koran scheuren of ik stuur jouw het land uit."
Kom op dat kan toch niet??? of mijn geloof te "leren" aan mijn die ik beter weet dan een khafir.. iedereen moet en zal zijn verdiende loon bij deze geval (9MM door zn kop) krijgen.  Meestal  (altijd) is dat Allah maar op zo,n moment wil je zijn verdiende loon zelf geven, ik zou dat meschien wel of meschien juist niet doen. Ik heb het lot niet handen....

To Thorax:

Juist wie heeft ons geweldadig gemaakt?? moslim zijn gaat alleen maar om liefde in alle opzichten, maar als ze denken dat we geweldadig zijn dan zeg ik:

Allahu Ackbar

Maar u ruimt toch �ok de plaats (plek) schoon waar je gaat bidden met je gezicht naar de Kaba, en deze mens zegt "scheur de Koran" waarom??? waarom!? ik snap dat niet.
Sommige kafirs zijn inderdaad tegen Moslim geloof, ze willen dat we "modern" zijn net als hun eigen

Kijk de WTC in new york van 9/11,.. Kom, op wie vond dat zielig? jij toch niet? ik ook niet... weet wat zielig is, die kafirs  die van een stap achteruit zijn begonen dan ons (MOSLIMS) Ik ben ElhamdulliAllah als moslim geboren, deze mensen staan acher mijn en zal ze nooit respecteren, Moslims die op weg zijn naar de weg van Allah voor die mensen heb ik respect.. Z� veel respect ...................

Trouwens deze (nick)naam gebruik al jaren bij spelen van games of zoals hier is mijn standaard nick,... nix bizonders but w/e
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 februari 2007 om 15:08

To: Nefertiti:

Er zijn inderdaad veel die tegen Islam is kijk die amerikanen en de joden die steeds weer onschuldige Moslims vermoorden...
Maar als wilders of iemand anders die ik op straat zie die tegen mij zegt: Jij gaat de Koran scheuren of ik stuur jouw het land uit."
Kom op dat kan toch niet??? of mijn geloof te "leren" aan mijn die ik beter weet dan een khafir.. iedereen moet en zal zijn verdiende loon bij deze geval (9MM door zn kop) krijgen.  Meestal  (altijd) is dat Allah maar op zo,n moment wil je zijn verdiende loon zelf geven, ik zou dat meschien wel of meschien juist niet doen. Ik heb het lot niet handen....schreef: PerfectCrime

 

Besef je dat niet wat je doet?

Vergelijk jij Wilders met joden en amerikanen?

Besef je dan niet dat Wilders niets van geloof weet?

Waarschijnlijk ook nooit een bijbel gelezen, wat zou hij daarover zeggen?

Ga je iedereen een 9mm door zijn kop jagen die jouw tart?

Je hebt het recht om boos te zijn maar een beetje relativatievermogen zou niet weg zijn.

 

 

Zelfs tegenover diegenen die de Islam vijandig gezind zijn wordt mildheid voorgeschreven, en wordt Moslims aangeraden hoop te koesteren want:

"Misschien dat God tussen jullie en hen die jullie als vijand beschouwen genegenheid zal brengen, God is Almachtig, en God is Vergevend en Barmhartig". (Koran 60:7).

De gemeenschap van Moslims wordt in de Koran getypeerd als een "gemeenschap van de middenweg". Extremen worden te allen tijde geschuwd, ook in de reactie tegenover mensen die vijandig staan tegenover de Islam:

"Haat uw vijand op milde wijze, hij kan op een dag uw vriend worden." (Uitspraak door Profeet Mohamed, gemeld door al-Tirmidhi).

In plaats van verhitte discussies aan te gaan die de gemoederen nog meer kunnen opjagen, raadt de Koran aan zulke potenti�le conflicten te vermijden. Moslims wordt voorgeschreven niet in te gaan op provocaties, ze gewoon te negeren, en af te wachten tot het gesprek bij een ander onderwerp aanbelandt:

"Wanneer jij hen ziet die onze tekenen bespotten, wend je dan van hen af totdat zij op een ander gesprek overgaan..." (Koran 6:68)

In afwachting van een wending van het gesprek, wordt Moslims voorgeschreven geduld te beoefenen en God te gedenken:

"Verdraag wat zij zeggen dus geduldig en prijs de lof van jouw Heer ..." (Koran 50:39)

Moslims wordt overigens algemeen voorgeschreven gedrag telkens te beantwoorden met gedrag dat beter is. Op die manier, zal je vijand uiteindelijk je vriend worden, zegt de Koran:

"Een goede daad en een slechte daad zijn niet gelijk. Beantwoord het slechte met iets dat beter is. Op die manier zal uw vijand uw vriend worden. Maar het wordt slechts aan hen die geduldig volharden aangeboden." (Koran 41:34)

Ik geloof niet in Wilders maar steevast in bovenstaande.

Tis ba allah Ghier, ik ga slapen, tis hier een uur later dan in Ollanda.

Salaam Nefertiti

Terug naar boven
PerfectCrime Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 13 februari 2007
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote PerfectCrime Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 februari 2007 om 15:28
In eerste instantie geplaatst door nefertiti

To: Nefertiti:


Besef je dat niet wat je doet?

Vergelijk jij Wilders met joden en amerikanen?

Besef je dan niet dat Wilders niets van geloof weet?

Waarschijnlijk ook nooit een bijbel gelezen, wat zou hij daarover zeggen?




Zeg eens.. doe ik iets fouts dan?
Ik vergelijk het inderdaad met de joden die OOK geen geloof hebben, joden? wilders? geloof?? pff.
Inderdaad nooit de bijbel gelezen  Mijn boek is de Koran
ja en er zijn wel verschillen ..
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 februari 2007 om 16:06
In eerste instantie geplaatst door nefertiti

To: Nefertiti:

Er zijn inderdaad veel die tegen Islam is kijk die amerikanen en de joden die steeds weer onschuldige Moslims vermoorden...
Maar als wilders of iemand anders die ik op straat zie die tegen mij zegt: Jij gaat de Koran scheuren of ik stuur jouw het land uit."
Kom op dat kan toch niet??? of mijn geloof te "leren" aan mijn die ik beter weet dan een khafir.. iedereen moet en zal zijn verdiende loon bij deze geval (9MM door zn kop) krijgen.  Meestal  (altijd) is dat Allah maar op zo,n moment wil je zijn verdiende loon zelf geven, ik zou dat meschien wel of meschien juist niet doen. Ik heb het lot niet handen....schreef: PerfectCrime

 

Besef je dat niet wat je doet?

Vergelijk jij Wilders met joden en amerikanen?

Besef je dan niet dat Wilders niets van geloof weet?

Waarschijnlijk ook nooit een bijbel gelezen, wat zou hij daarover zeggen?

Ga je iedereen een 9mm door zijn kop jagen die jouw tart?

Je hebt het recht om boos te zijn maar een beetje relativatievermogen zou niet weg zijn.

 

 

Zelfs tegenover diegenen die de Islam vijandig gezind zijn wordt mildheid voorgeschreven, en wordt Moslims aangeraden hoop te koesteren want:

"Misschien dat God tussen jullie en hen die jullie als vijand beschouwen genegenheid zal brengen, God is Almachtig, en God is Vergevend en Barmhartig". (Koran 60:7).

De gemeenschap van Moslims wordt in de Koran getypeerd als een "gemeenschap van de middenweg". Extremen worden te allen tijde geschuwd, ook in de reactie tegenover mensen die vijandig staan tegenover de Islam:

"Haat uw vijand op milde wijze, hij kan op een dag uw vriend worden." (Uitspraak door Profeet Mohamed, gemeld door al-Tirmidhi).

In plaats van verhitte discussies aan te gaan die de gemoederen nog meer kunnen opjagen, raadt de Koran aan zulke potenti�le conflicten te vermijden. Moslims wordt voorgeschreven niet in te gaan op provocaties, ze gewoon te negeren, en af te wachten tot het gesprek bij een ander onderwerp aanbelandt:

"Wanneer jij hen ziet die onze tekenen bespotten, wend je dan van hen af totdat zij op een ander gesprek overgaan..." (Koran 6:68)

In afwachting van een wending van het gesprek, wordt Moslims voorgeschreven geduld te beoefenen en God te gedenken:

"Verdraag wat zij zeggen dus geduldig en prijs de lof van jouw Heer ..." (Koran 50:39)

Moslims wordt overigens algemeen voorgeschreven gedrag telkens te beantwoorden met gedrag dat beter is. Op die manier, zal je vijand uiteindelijk je vriend worden, zegt de Koran:

"Een goede daad en een slechte daad zijn niet gelijk. Beantwoord het slechte met iets dat beter is. Op die manier zal uw vijand uw vriend worden. Maar het wordt slechts aan hen die geduldig volharden aangeboden." (Koran 41:34)

Ik geloof niet in Wilders maar steevast in bovenstaande.

Tis ba allah Ghier, ik ga slapen, tis hier een uur later dan in Ollanda.

Salaam Nefertiti

Die grapjas van een wilders stond een tijdje geleden bij de klaagmuur met een joods keppeltje op zn hoofd en bl�rde bij zijn terugkomst dat nederland weer gebaseerd moet zijn op de joods/christelijke regels of tradities.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 februari 2007 om 16:42
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door nefertiti

To: Nefertiti:

Er zijn inderdaad veel die tegen Islam is kijk die amerikanen en de joden die steeds weer onschuldige Moslims vermoorden...
Maar als wilders of iemand anders die ik op straat zie die tegen mij zegt: Jij gaat de Koran scheuren of ik stuur jouw het land uit."
Kom op dat kan toch niet??? of mijn geloof te "leren" aan mijn die ik beter weet dan een khafir.. iedereen moet en zal zijn verdiende loon bij deze geval (9MM door zn kop) krijgen.  Meestal  (altijd) is dat Allah maar op zo,n moment wil je zijn verdiende loon zelf geven, ik zou dat meschien wel of meschien juist niet doen. Ik heb het lot niet handen....schreef: PerfectCrime

 

Besef je dat niet wat je doet?

Vergelijk jij Wilders met joden en amerikanen?

Besef je dan niet dat Wilders niets van geloof weet?

Waarschijnlijk ook nooit een bijbel gelezen, wat zou hij daarover zeggen?

Ga je iedereen een 9mm door zijn kop jagen die jouw tart?

Je hebt het recht om boos te zijn maar een beetje relativatievermogen zou niet weg zijn.

 

 

Zelfs tegenover diegenen die de Islam vijandig gezind zijn wordt mildheid voorgeschreven, en wordt Moslims aangeraden hoop te koesteren want:

"Misschien dat God tussen jullie en hen die jullie als vijand beschouwen genegenheid zal brengen, God is Almachtig, en God is Vergevend en Barmhartig". (Koran 60:7).

De gemeenschap van Moslims wordt in de Koran getypeerd als een "gemeenschap van de middenweg". Extremen worden te allen tijde geschuwd, ook in de reactie tegenover mensen die vijandig staan tegenover de Islam:

"Haat uw vijand op milde wijze, hij kan op een dag uw vriend worden." (Uitspraak door Profeet Mohamed, gemeld door al-Tirmidhi).

In plaats van verhitte discussies aan te gaan die de gemoederen nog meer kunnen opjagen, raadt de Koran aan zulke potenti�le conflicten te vermijden. Moslims wordt voorgeschreven niet in te gaan op provocaties, ze gewoon te negeren, en af te wachten tot het gesprek bij een ander onderwerp aanbelandt:

"Wanneer jij hen ziet die onze tekenen bespotten, wend je dan van hen af totdat zij op een ander gesprek overgaan..." (Koran 6:68)

In afwachting van een wending van het gesprek, wordt Moslims voorgeschreven geduld te beoefenen en God te gedenken:

"Verdraag wat zij zeggen dus geduldig en prijs de lof van jouw Heer ..." (Koran 50:39)

Moslims wordt overigens algemeen voorgeschreven gedrag telkens te beantwoorden met gedrag dat beter is. Op die manier, zal je vijand uiteindelijk je vriend worden, zegt de Koran:

"Een goede daad en een slechte daad zijn niet gelijk. Beantwoord het slechte met iets dat beter is. Op die manier zal uw vijand uw vriend worden. Maar het wordt slechts aan hen die geduldig volharden aangeboden." (Koran 41:34)

Ik geloof niet in Wilders maar steevast in bovenstaande.

Tis ba allah Ghier, ik ga slapen, tis hier een uur later dan in Ollanda.

Salaam Nefertiti

Die grapjas van een wilders stond een tijdje geleden bij de klaagmuur met een joods keppeltje op zn hoofd en bl�rde bij zijn terugkomst dat nederland weer gebaseerd moet zijn op de joods/christelijke regels of tradities.

Wa alaikum salaam

Heeft nog niemand die man dan gevraagd om welke bladzijden het gaat uit de Heilige Quran? Hij heeft de bijbel zeker nooit gelezen.


www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 februari 2007 om 00:41

Salaam Aleikom,

 

Zeg eens.. doe ik iets fouts dan?
Ik vergelijk het inderdaad met de joden die OOK geen geloof hebben, joden? wilders? geloof?? pff.
Inderdaad nooit de bijbel gelezen  Mijn boek is de Koran. Schreef PerfectCrime.

 

Je kunt jezelf afvragen waar je de fout in gaat. De Joden hebben de Thora, de christenen de bijbel en de moslims de Koran.  Dus zij hebben allemaal een geloof. Haat en woede zijn de voornaamste bronnen van het kwaad en weerhouden mensen om de juiste beslissingen te nemen, degelijk te denken en verstandig te gedragen. Christenen en moslims hebben vele gemeenschappelijke aspecten. Ook het Jodendom deelt veel grondbeginselen met de Islam. In de Koran verklaart God, dat de moslims hetzelfde geloof delen met de mensen van het Boek en beveelt de moslims:

"Wij geloven in hetgeen ons is geopenbaard en hetgeen u is geopenbaard; en onze God en uw God is E�n; en aan Hem onderwerpen wij ons." (Koran 29:46)

Die grapjas van een wilders stond een tijdje geleden bij de klaagmuur met een joods keppeltje op zn hoofd en bl�rde bij zijn terugkomst dat nederland weer gebaseerd moet zijn op de joods/christelijke regels of tradities.schreef Rahil Amin.

Wat Wilders wel en niet doet is niet relevant. Denk je echt dat Wilders de thora heeft gelezen? Waarschijnlijk niet anders zou hij daar niet staan.

Ik heb de thora ook niet gelezen hoor, maar de bijbel wel, bewust nadat ik moslima werd. Uit de bijbel heb ik veel kunnen achterhalen en van daaruit verder zoeken en leren. Enfin, weliswaar vaak in een ander licht geschreven maar zeer leerzaam. Het is zeker leerzaam om te weten wie onze profeten waren.

Dezelfde discussie gaat momenteel natuurlijk op ieder forum rond. Ik las een mooie post van een zuster: Wij zijn ��n mensheid, uiteindelijk zijn we allemaal geschapen door ��n God en stammen wij af van ��n mens. Waarom moeten wij ruzie maken omdat er verschillen zijn in huiskleur, ras, taal, godsdienst, geloofsovertuiging, et cetera. Waarom kunnen we elkaar niet eens aanvaarden en respecteren zonder bloed te vergieten en geweld te gebruiken. Waarom kan een mens zich niet gewoon tegenover een ander gedragen zoals hij zelf behandeld wil worden? Ik weet dat het vreemde afstoot en dat elke mens zichzelf beschermen wil, maar waarom kan het niet op een vreedzame manier?

Zo zou het moeten zijn.  Bruggen bouwen naar de vrede.

Salaam

Terug naar boven
OEM MOUSSA Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 146
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote OEM MOUSSA Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 februari 2007 om 02:50

Salaam aleikom beste zusters en broeders.

Bij wilders is het bruggen bouwen naar vrede een andere opvatting daarover ,hij wil alleen een eenrichtingsverkeers brug zodat wie hij niet mag ofzo er uit kan sturen.Ik vind het zo een zielig ventje ,het was een beetje stil na de verkiezingen maar ja hij kan nu eenmaal niet zonder aandacht.Zoek een hobby, ga breien ofzo. Waleikom salaam wa rahmatoelah wa barakatoe. oem moussa.

 

Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Stampertje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 februari 2007 om 03:17

Nefertiti;

jou visie is verfrissend!.
Wat die Wilders betreft... hij doet me heel erg denken aan een politicus van bij ons.
Zucht ... waar is het respect en de vredelievendheid.
Trouwens als hij christelijke waarde wil promoten .. staat er in bijbel niet ..
Bemin u naaste zoals u zelf? (of is naaste dan alleen 'zij die zelfde denken als jij')

Zucht ik word ziek van zo weinig verdraagzaamheid. En ik merk die langs twee kanten trouwens. Bepaalde antwoorden hier getuigen evenmin van verdraagzaamheid.

 

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 februari 2007 om 03:59
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door nefertiti


Die grapjas van een wilders stond een tijdje geleden bij de klaagmuur met een joods keppeltje op zn hoofd en bl�rde bij zijn terugkomst dat nederland weer gebaseerd moet zijn op de joods/christelijke regels of tradities.


Hier ga ik zonder meer met je mee, met echter nadrukkelijk de aantekening dat je dan toch ook moet kijken naar wat jij en je medebroeders hier als "volmaakt systeem" op dit forum plegen af te schilderen maar wat, in zijn huidige realiteit, evenzo vol is van duister gespuis wat zich verstopt achter de schone woorden van Allah.
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 februari 2007 om 05:43
In eerste instantie geplaatst door Stampertje

Nefertiti;

jou visie is verfrissend!.
Wat die Wilders betreft... hij doet me heel erg denken aan een politicus van bij ons.filip dewinter ?
Zucht ... waar is het respect en de vredelievendheid.
Trouwens als hij christelijke waarde wil promoten .. staat er in bijbel niet ..
Bemin u naaste zoals u zelf? (of is naaste dan alleen 'zij die zelfde denken als jij')

Zucht ik word ziek van zo weinig verdraagzaamheid. En ik merk die langs twee kanten trouwens. Bepaalde antwoorden hier getuigen evenmin van verdraagzaamheid.

 

laa ilaha illalah
Terug naar boven
r4mz1 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 41
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote r4mz1 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 februari 2007 om 11:30
salaam aliakum,
Wilders zal spijt hebben van zijn uitspraken!!!
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 februari 2007 om 12:53
In eerste instantie geplaatst door r4mz1

salaam aliakum,Wilders zal spijt hebben van zijn uitspraken!!!


Hoe kwaaier jij jezelf maakt, hoe meer jij het "gelijk" van Wilders doet groeien. Ik zeg je: laat je niet opjutten.
Terug naar boven
afghanmoslim Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 192
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote afghanmoslim Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 februari 2007 om 12:56

Salaam,

Laten we dit verdragen! Met ieder uitspraak die hij doet (die wij tegelijkertijd verdragen), zonder dat wij iets STOMS doen, groeien wij en houden we nog sterker aan ons geloof vast. Laten we bidden dat geen idioot een aanslag pleegt of hem bedreigt, want dat werkt alleen maar in ons nadeel!! Laten we de dialoog uitlokken, waar hij zo bang voor is!

Ik wens hem een lang (HEEEL LANG) en gezond (HEEL GEZOND) leven. In het hiernamaals krijgt hij dan wel de volle laag

Salaamualaykum

Terug naar boven
PerfectCrime Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 13 februari 2007
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote PerfectCrime Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 februari 2007 om 13:05
In eerste instantie geplaatst door nefertiti

Je kunt jezelf afvragen waar je de fout in gaat. De Joden hebben de Thora, de christenen de bijbel en de moslims de Koran.  Dus zij hebben allemaal een geloof. Haat en woede zijn de voornaamste bronnen van het kwaad en weerhouden mensen om de juiste beslissingen te nemen, degelijk te denken en verstandig te gedragen. Christenen en moslims hebben vele gemeenschappelijke aspecten. Ook het Jodendom deelt veel grondbeginselen met de Islam. In de Koran verklaart God, dat de moslims hetzelfde geloof delen met de mensen van het Boek en beveelt de moslims:



Boeken en regels heb je overal, vergelijk jij nu de thora en de bijbel met de Koran?
Wat maakt het uit wat voor boek je hebt en niet de Ware boek Koran?
Wat maakt het uit wat voor geloof je hebt als het niet de Ware geloof Islam niet hebt?
thora of bijbel of wat dan ook hebben de mensen zelf geschreven de regels zelf gemaakt Terwijl de Koran afkomt van Allah, D� Islam de iedereen moet volgen..
Waarom komt Jezus 2e keer op Aarde kort voor het Einde der Wereld om de joden en de katholieken of de christenen te roepen tot de Islam??... Omdat die mensen het "foute" volgen!?
Zulke mensen zich zorgen moeten maken over de fouten ik niet (nja ok een beetje dan)

Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 februari 2007 om 16:02

Ach ,wilders roept maar wat in het rond in de hoop dat een weinig provocatie reacties opleveren die zijn vermeend gelijk bevestigen.

het beste is om hem niet te serieus te nemen.

natuurlijk is het wel weer \begrijpelijk dat wilders zo reageert gezien a de bedreigingen die hij ontvangt.

Dit laatste is mee schadelijk dan de woorden van wilders zelf.

bedreigingen aan derden kunnen we in de nederlandse samenleving niet hebben, want deze voeren zelker tot oorlog tussen groepen.

Bedreigingen ongeacht de beledigingen kunnen niet. Nooit!!

stel je eens voor dat bv de homobeweging moordaanslagen zou organiseren op Moslims leiders vanwege uitspraken tegen die groepering?

Of dat Hindoes zouden gaan dreigen met moordaanslagen wanweg het doden van hun heilige koeien.

Het moet toch een ieder duidelijk zijn dat de grootste bedreiging voor het bestaan van de islam in Europa het bestaan van moslims die tereur verheerlijken of nog erger uitvoeren is.

Moslims zoals bv R4mz1 met zijn domme uitspraak.

 

 

 

 

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 maart 2007 om 10:20
In eerste instantie geplaatst door afghanmoslim

Salaam,


Laten we dit verdragen! Met ieder uitspraak die hij doet (die wij
tegelijkertijd verdragen), zonder dat wij iets STOMS doen, groeien wij en
houden we nog sterker aan ons geloof vast. Laten we bidden dat geen
idioot een aanslag pleegt of hem bedreigt, want dat werkt alleen maar in
ons nadeel!! Laten we de dialoog uitlokken, waar hij zo bang voor is!


Ik wens hem een lang (HEEEL LANG) en gezond (HEEL GEZOND) leven.
In het hiernamaals krijgt hij dan wel de volle laag


Salaamualaykum



Jij weet helemaal niet wie in het hiernamaals de volle laag krijgt! Ben jij de
profeet?
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 maart 2007 om 10:28
In eerste instantie geplaatst door PerfectCrime


[QUOTE=nefertiti]

<span style="font-size: 9pt; font-family:
Verdana;">Je kunt jezelf afvragen waar je de fout in gaat. De Joden
hebben de Thora, de christenen de bijbel en de moslims de Koran.<span
style="">� </span>Dus zij hebben allemaal een geloof. </span><span
style="font-size: 9pt; font-family: Verdana;">Haat en woede zijn de
voornaamste bronnen van het kwaad en weerhouden mensen om de
juiste beslissingen te nemen, degelijk te denken en verstandig te
gedragen. Christenen en moslims hebben vele gemeenschappelijke
aspecten. Ook het Jodendom deelt veel grondbeginselen met de Islam. In
de Koran verklaart God, dat de moslims hetzelfde geloof delen met de
mensen van het Boek en beveelt de moslims:<o:p></o:p></span>[/
P]<p class="ayetboldalnti" style="margin: 0in 0in auto;"><span
class="post1"><span style="font-weight: normal; font-family:
Verdana;"></span></span><span style="font-weight:
normal; font-family: Verdana;"><o:p></o:p></span>

[/
QUOTE]Boeken en regels heb je overal, vergelijk jij nu de thora en de
bijbel met de Koran?Wat maakt het uit wat voor boek je hebt en niet de
Ware boek Koran?Wat maakt het uit wat voor geloof je hebt als het niet de
Ware geloof Islam niet hebt?thora of bijbel of wat dan ook hebben de
mensen zelf geschreven de regels zelf gemaakt Terwijl de Koran afkomt
van Allah, D� Islam de iedereen moet volgen..Waarom komt Jezus 2e keer
op Aarde kort voor het Einde der Wereld om de joden en de katholieken
of de christenen te roepen tot de Islam??... Omdat die mensen het "foute"
volgen!?Zulke mensen zich zorgen moeten maken over de fouten ik niet
(nja ok een beetje dan)


PF,
wat voor jou het ware boek is is het voor een ander nog niet en wat voor
een ander het ware boek is is het voor jou nog niet. Maar houd het er
maar op dat je nog niet genoeg weet om te bepalen wat het ware boek
is... We weten in ieder geval wel dat Allah geen ballpoint of
tekstverwerker had waarmee Hij hoogstpersoonlijk de Koran scheef. Die
is pas geschreven en samengesteld vele jaren na de dood van jullie
profeet... Er waren andere interpretaties en die zijn vernietigd om de
indruk te vstigen dat er altijd maar 1 korantkest geweest is. Dus hoe
zeker is het dat de koran 100% waar is? Dat is alleen zeker als je het
gewoon botweg gelooft en niet echt wilt onderzoeken...
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 maart 2007 om 10:38
Ik snap niet zo goed de fuz over het halveren van de koran. Het is toch
duidelijk dat veel van hetgeen in de koran voorgeschreven is niet past
binnen de wetgeving van de hedendaagse nederlandse samenleving?
Ik vind Wilders nogal gematigd, dat hij maar de helft van de koran er niet
bij vindt passen.

wacht even voordat jullie mij nu gaan lynchen; het grootste gedeelte van
het oude testament van de bijbel past ook niet binnen de wetgeving van
nederland. Dat is nu eenmaal zo. even los van de vraag of die
nederlandse wetgeving wel zo volmaakt is.

maar de overgekookte reacties van menig moslim stellen Wilders
volkomen in het gelijk.

Er is niet veel voor nodig om het kwaad te laten zegevieren. Dat gebeurt
al als de goede mensen niets doen.
als de hoofdstroomgelovigen van de Islam, de gematigden en
genuanceerden, zich niet vierkant tegen de geweldadige tak van de Islam
keren, dan maken die heethoofden binnen de kortste keren de dienst uit
binnen de Islam en is het terecht dat door mensen als Wilders gesteld
wordt dat de Islam een aggressieve godsdienst is.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 maart 2007 om 11:12

Welkom terug, Postpentacost.

 

Ik was deze discussie al haast vergeten.

Daarom: het heeft geen zin om als moslim je vuist op tafel te slaan,  woedend te worden, spuien en te roepen over onrecht en daarna� niets doen.

 

Als moslim heb je dus wel het recht te protesteren tegen onrecht, is ook van toepassing op onrecht dat door leiders veroorzaakt wordt. Mensen hebben volgens de Islam het recht openlijk protest te uiten wanneer zij of de gemeenschap door hun leiders onrechtmatig behandeld worden - zoals het geval is bij een tiran, bij corrupte leiders, bij een staatsgreep, en zo meer.

Hoe kan je dat doen�ja�door te stemmen. Doe je niets dan laat je het toe.

http://www.islamonline.net/english/Politics/2000/1/Article4. shtml

 

In de hadithverzameling van Abu Dawud wordt een voorval vermeld waarin uit de groep een militaire leider aangesteld werd. De Profeet gaf de moslims de instructie mee hun militaire leider te gehoorzamen. Op hun militaire expeditie hadden de soldaten hun militaire bevelhebber om een niet nader genoemde reden op stang gejaagd. De bevelhebber gaf hen daarop de opdracht een groot vuur te bouwen. Van zodra ze daarmee klaar waren, beval hij zijn soldaten in dat vuur te springen. Een andere variant van die hadith specificeert dat de bevelhebber naderhand zei dat hij dit als grap bedoeld had. Hoe dan ook, hij gaf zijn soldaten bevel in het vuur te springen. Zijn soldaten aarzelden, waarop de bevelhebber zei: "Heeft de Profeet jullie niet opgedragen mij te gehoorzamen?" De soldaten antwoordden echter: "We hebben bij de Profeet bescherming gevonden tegen het Hellevuur", en weigerden in het vuur te springen. Wanneer dit voorval later aan de Profeet verteld werd, zei hij:

"Als de soldaten dit bevel gevolgd zouden hebben en in het vuur zouden gestapt zijn, zouden ze er nooit meer uitgekomen zijn (d.w.z. ze zouden in de hel gebleven zijn). Gehoorzaamheid is enkel vereist in het goede en rechtvaardige."

Dus je hersens mogen wel gebruikt worden om tegen onrecht in te gaan.

Nefertiti

�God does not judge according to your bodies and appearances, but he scans your hearts and looks into your deeds." - Hadith of Prophet Mohammed
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 maart 2007 om 15:12
Dank je Nefertiti
Ik zou haast zeggen je hersens moetengebruikt worden om tegen
onrecht in te gaan.
vrede!
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 maart 2007 om 15:44

Allah zegt,

 

En wanneer Onze duidelijke verzen aan hen worden voorgelezen, dan zeggen degenen die de ontmoeting met Ons niet verwachten: Breng een andere Qur�an dan deze of verander hem. Zeg: Het past mij niet dat ik hem verander uit eigen wil, ik volg niets dan wat aan mij is geopenbaard. Voorwaar, ik vrees, wanneer ik mijn Heer ongehoorzaam ben, de bestraffing van een geweldige Dag.
(Qur�an 10:15).

 

Al Hafidh Ibn Kathir zegt: Allah stelt ons (hier) op de hoogte van de koppigheid van de ongelovigen uit Quraish (en hoe) zij zich gingen verzetten tegen de boodschap (van Islam) en hoe zij (het bestaan van) Allah verwierpen. Toen de boodschapper aan hun uit het boek van Allah las en Zijn duidelijke tekenen aan hun toonde zeiden zij: Breng een andere (soort) Qur�an dan deze. Ze wouden dat de Profeet dit boek wegbracht (afscheurde) en een andere soort boek naar hun bracht of dat hij dit (zelfde) boek ging veranderen. (Citaat uit de Tafsir van Al Hafidh Ibn Kathir).

 

Dit is precies wat deze man, met zijn kogelvrije kapsel van ons wilt. Wij zeggen tegen jou, Wij kunnen dit boek niet veranderen uit eigen wil, wij volgen wat aan ons is geopenbaard. Waarlijk, wij vrezen dat als we onze Heer ongehoorzamen, de bestraffing van de Dag des Oordeels!!. Wat voor soort boek wil jij? Een boek waarin staat dat we onze andere wang moeten toedraaien aan onze vijanden? Een boek waarin staat dat Jihaad verboden is? Zoek je zo�n boek? Je kan nog lang lang dromen als je dat wilt. Er was een tijdje geleden een blz uit de Qur�an verkeerd gekopierd en er braken rellen uit. Die hele fabriek werd gereld!

Wij zeggen niet dat Islam geen vrede is, want Islam is vrede. Wij respecteren mensen en we behandelen ze goed. Wij beschermen ze zelfs tegen onrechtvaardigen. We geven ze vrijheid van religie, maar Moslims zullen niet toekijken naar hoe jullie hun broeders en zusters afslachten! Zelfs een ezel zou zichzelf verdedigen.


Allah zegt,


Hij is Degene die Zijn boodschapper met de leiding en de ware godsdienst heeft gezonden, om deze over alle godsdiensten te zegevieren. En Allah is voldoende als Getuige.

(Qur�an 48:28).

Terug naar boven
sister Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 23 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 87
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote sister Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 maart 2007 om 16:04
Inscha�llah zal hij zowelop aarde gestraft worden als in het hiernamaals, inscha�llahhhhhhhhhhh����
Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 maart 2007 om 16:19

Nog steeds wij wensen het beste voor hem, want hij is ook een mens zoals ons. Wij bidden dat Allah hem leidt of stenen op zijn kop laat regenen. Khalid ibn Walied, Omar ibn Khattab, Abu Sufyan enz waren allemaal mensen zoals hem vroeger en toch schonk Allah ze leiding en ze werden de beste mensen van deze natie.

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 maart 2007 om 18:43
Zo ziet het er toch nog niet zo beroerd uit voor Wilders.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 maart 2007 om 04:46
Voorlopig laat Allah het hierbuiten nog pijpestelen regenen, maar dat zal mij toch niet tegenhouden om naar het stembureau te gaan.
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 maart 2007 om 05:00

Gehoorzaamheid is enkel vereist in het goede en rechtvaardige."

"De Heilige Profeet zei: "De grootste jihad is het spreken van het woord van waarheid tegen een tiran." (Mishkat, Book of Rulership and Judgment, hoofdstuk 1, sectie 2)

Wie zich op die manier inzet (Jihad onderneemt) voor een rechtvaardige samenleving, mag op Gods genade hopen.

De uitspraak dat Moslims zich in het Westen niet kunnen inpassen omdat hun leer de mensenrechten niet respecteert, is onterecht en wordt tegengesproken door de Koran en de Sunnah. Integendeel, doordat ze nauw aansluiten bij de door Europese landen onderschreven Universele Mensenrechten, kunnen de mensenrechten die in de Koran aan bod komen, als een hefboom werken voor de integratie van Moslims in Europa.

 

Salaam Nefertiti

�God does not judge according to your bodies and appearances, but he scans your hearts and looks into your deeds." - Hadith of Prophet Mohammed
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.