Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenTien adviezen aan de moslimman

 Post Reply Post Reply
Schrijver
oum younes Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 07 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 37
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Tien adviezen aan de moslimman
    Geplaatst op: 11 januari 2004 om 18:09
  1. Kleed je mooi aan voor je vrouw, zorg dat je er goed verzorgd uitziet en ruik lekker. Wanneer was de laatste keer dat wij mannen een mooie pyjama kochten? Zoals een man wilt dat zijn vrouw er goed voor hem uitziet zo wilt de vrouw dat haar man er leuk uitziet voor haar. De profeet (Allah's vrede en zegen zij met hem) begon eerst met miswak als hij naar huis terugkeerde en hield altijd van lekkere geuren

  2. Kies schattige namen voor je vrouw. De profeet (Allah's vrede en zegen zij met hem) had koosnaampjes voor zijn vrouwen, waar zijn vrouwen van hielden. Roep jouw vrouw met de meest beminde namen en vermijd namen die haar pijn doen.

  3. Behandel haar niet als een vlieg. We denken nooit aan vliegen in onze dagelijkse leven totdat het ons "ergert". Gelijkelijk, een vrouw doet heel de dag iets goeds - wat de man niet opvalt - totdat ze hem "ergert". Behandel haar niet zo, erken al de goede dingen die ze doet en blijf dat herinneren. Als je iets slechts ziet in je vrouw, probeer het te verzwijgen en geef er geen commentaar op! Dit is een manier die de profeet (Allah's vrede en zegen zij met hem) hanteerde wanneer hij iets ongepast zag bij zijn vrouwen (moge Allah tevreden over hen zijn). Het is een manier die weinig moslimmannen hebben weten te overwinnen van zichzelf.

  4. Lach naar je vrouw wanneer je haar ziet en omhels haar vaak. Een glimlach is een liefdadigheid (sadaqa), en je vrouw is niet uitgezonderd van de moslimgemeenschap. De profeet (Allah's vrede en zegen zij met hem) kuste zijn vrouw eerst voordat hij naar het gebed ging, ook al vastte hij.

  5. Dank haar voor alles wat zij doet voor jou. En dank haar nogmaals! Neem bijvoorbeeld het eten die zij klaarmaakt, de huis die ze schoon maakt en vele andere taken die zij vervult. En de commentaar die zij hierop krijgt is dat er meer zout in de soep moet. Laat dit niet gebeuren maar bedank haar juist!

  6. Vraag haar voor jou te noteren wat de laatste tien dingen zijn die jij gedaan hebt voor haar om haar gelukkig te maken, en herhaal deze nogmaals. Het is moeilijk om te bedenken wat jouw vrouw gelukkig maakt. Je hoeft niet een raadspelletje te spelen, vraag het haar gewoon en probeer het vaak te herhalen in jouw leven.

  7. Wees niet kleinzielig met haar verlangens en begeerten. Maak het haar aangenaam. Soms kijken de mannen neer op de wensen van hun vrouwen. De profeet (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft ons een voorbeeld gegeven tijdens een voorval met Safiyyah (moge Allah tevreden over haar zijn), zij moest huilen zoals ze zei, de profeet (Allah's vrede en zegen zij met hem) had haar op een langzame kameel gezet. Hij droogde haar tranen, maakte het haar aangenaam en bracht haar de kameel.

  8. Wees humoristisch en speel spelletjes met je vrouw.

  9. Kijk hoe de profeet (Allah's vrede en zegen zij met hem) wedstrijdjes deed met zijn vrouw Aicha (moge Allah tevreden met haar zijn) in de woestijn. Wanneer was de laatste keer dat wij dit hebben gedaan.

  10. Blijf altijd aan de woorden van de profeet (Allah's vrede en zegen zij met hem) denken: de beste van jullie zijn degene die goed zijn voor hun echtgenoten. En ik ben goed voor mijn echtgenoten. Probeer de beste te zijn!

Ter afsluiting: vergeet nooit om een smeekbede aan Allah de Verhevene te vragen om jouw huwelijk . http://www.risallah.tk/

Terug naar boven
Yahyah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 10 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 9
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 januari 2004 om 22:41

Essalaama wa'aleikom ja iegwan wa aggawaat fiellah,

Bismillahie Rahmanie Rahiem

Zuster fie dien, bedankt voor de gouden tips, moge allah swt je belonen voor de tips over hoe je moet zijn tegenover je (toekomstige) vrouw  en voor je intentie daarachter insa allah en broeders volg het advies want daardoor zal je de relatie tussen jou en je vrouw versterkt worden en ook de relatie met je omgeving, dus volg het advies van de Soenna.

We hebben het zo vaak over zusters, zuster dit en zuster dat laten we nu de broeders onder de loep nemen en hun voorzien van wat nuttige advies en hopen dat ze er wat van op steken insa allah!!

Tips over hoe het wel moet!!!

Relaties,

Ga geen geheime relaties aan die niet mogen van het geloof, loopt niet met gedachte rond van mijn ouders zulllen me toch niet zien of mijn buren of mijn omgeving weet dat Allah de Alziende en de Allesweter is en weet dat de verantwoording die je bij je ouders moet afleggen niet de verantwoording is die je bij de Schepper moet afleggen, Hij is de Alwetende, De Allesweter, De Genadevolle, De Beschermer, De Barmhartige, De Vergever en niet te vergeten De Aanvaarder van Berouw. Dit zijn een paar schone namen van de Schepper en hij heeft er 99 wat ik hiermee wil zeggen is:

Weet dat bij alles wat je hebt gedaan wat Allah swt verboden heeft je zintuigen tegen je gaan getuigen, je ogen gaan zeggen dat ze hebben gezien, je oren gaan zeggen dat ze hebben gehoord, je handen gaan zeggen dat je ze het hebben gedaan, je voeten gaan zeggen dat ze er naartoe zijn gelopen etc.etc. deze zintuigen zullen tegen je getuigen op de Dag des Oordeels.

Als je denkt dat je verkeerd bezig bent stop er dan onmidelijk mee en als je echt om je zuster geeft en je hebt er wat voor over stap naar haar ouders toe of laat een bemiddelaar het voor je doen en vraag haar hand ga niet je seksuele lust achterna, want voor die ene minuut genot is het echt niet waard en weet wat je een ander aandoet niet acceptabel is en of het om je zuster gaat of om een kafra(ongelovige) zij is ook door Allah geschapen en daar zullen we ook over gestraft worden indien we daar misbruik van maken alles is van Allah swt en alles behoort tot Allah.En broeders denk alsjeblieft niet van Wij jongens mogen het wel!!!!!Neen wat voor onze zusters geldt, geldt ook voor onze broeders, dus een zuster moet als maagd de huweijk ingaan en een broeder ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het maakt niets uit met wie je de seks doet voor het huwelijk het mag niet en is uit den boze wees sterk en heb GEDULD in alles en Allah zal je geven wat je hart beminnen zal en als dat niet in deze doenja is dan is het in de Al Agira oftewel hiernamaals.

Voordat het te laat is, laat je zusters hun eer behouden wees sterk en zeg nee tegen hun bedenk goed dat het een zuster is waar je ook verantwoordelijk voor bent, bedenk goed dat je daar ook voor ondervraagt gaat worden op de Dag des Oordeel, bedenk goed dat als je nee zegt en sterk blijft dat er een beloning voor je klaar ligt bij de Schepper, bedenk goed dat Allah DE AANVAARDER VAN BEROUW IS, bedenk goed dat nu je er nog bent dat het nog van je geaccepteerd kan worden, bedenk goed dat Allah swt houdt van degene die Berouw tonen en Hem om vergiffenis vragen.

Bedenk dat je niemand anders in de maling dan jezelf, doe je iets goeds dan zal je weegschaal gevuld worden met de hassanaat oftewel de pluspunten, doe je iets slecht dan zal je weegschaal gevuld worden met de sajieaat (a'oedoe billah) oftewel de minpunten.

Het hele leven in deze Doenja is als een soort examen haal je het of haal je het niet mag je herexamen doen of is het meteen over. Als we alleen maar te horen krijgen dat we slechte cijfers hebben gehaald of gezakt zijn dan gaat er wat door ons heen we eten niet we drinken niet etc.etc. Maar weet dat de ECHTE EXAMEN er nog aankomt en weet dat je, je verantwoording moet afleggen voor alles wat je hebt gedaan en weet dat niemand je kan redden en dat je ondervraagt wordt en dat je daar niet onderuit komt en weet dat de Rechter der Werelden je daarvoor gaat beoordelen of je het hebt gehaald of niet!! Nu het nog kan haal je pluspunten werk er hard voor offer je op als slaaf van Allah swt volg de Quran en de Soenna van onze profeet vzmh laat je niet afleiden door Satan en zijn volgelingen want weet dat hij je niet kan redden van het Helle Vuur ( a'oedoe billah) weet dat hij en zijn volgelingen daar zal branden. En vergeet niet ALLAH IS DE AANVAARDER VAN BEROUW, dus wacht daar niet mee en volg zijn pad en Hij zal je zeker ondersteunen want Allah swt  zal zeker degene die Hem bedanken en gedenken de beloning geven die ze verdienen.

Wij zijn allemaal verantwoordelijk voor elkaar, dus bescherm je zusters en broeders tegen het slechte en geef ze advies wees eerlijk en open en scherm je niet af van anderen maar geef ze aandacht en sta voor ze klaar, hoe ze er ook mogen uitzien hoe ze ook denken, misschien zullen ze uit onwetendheid handelen of misschien zullen zich niet realiseren dat het niet mag breng het nog een keer onder de aandacht nobody's perfect  ga een discussie met ze aan en doe dat op een acceptabele manier doe dat volgens de Soenna de beste manier en doe de smeekbede voor elk zuster en broeder onderscheid je niet van anderen beschouw jezelf als elk geschapen mens je bent niets meer dan een ander maar ook niets minder wees vriendelijk, trouw en eerlijk wat jezelf niet gunt moet je een ander ook niet gunnen nogmaals wees geduldig en weet dat Allah met de Geduldigen is, als ze geduldig zijn en tenslotte TOON BEROUW EN BLIJF ALLAH SWT TROUW!!!!!!!!!!!!

Een broeders, geef je over aan de wetten van Allah swt HIJ zal er altijd zijn! Hij is de EERSTE maar ook de LAATSTE!

ALLAH ZIET ALLES HIJ IS DE ALLESZIENDE DE ALLLESWETER EN TOT HEM IS DE TERUGKEER!

Hieronder heb ik een paar Hadiths en wat verzen uit de Quran geplaatst die van belang zijn en eerst de doe'a's,

 

Ik zal zeggen broeders en zusters Essalaama wa'aleikom wa rahmatoelahie wa barakatoehoe

Moge Allah swt ons leiden naar het goede en onthouden van het slechte, moge Allah swt ons bij de mensen van de rechterkant toevoegen en moge Allah swt de moslimgemeenschap de toegang verschaffen tot de Jennat el Firdaus, moge Allah swt onze moslimjongeren leiden naar het rechte pad, moge Allah swt de kennis in ons harten doen smelten en moge Allah swt ons harten vullen met de Imaam die nodig is op weg naar de Jenna insa allah, moge Allah swt ons weghouden van de influistering van de Shaitan en zijn volgelingen, moge Allah swt ons de kracht geven om een geslaagd Oemma te worden insa allah, moge Allah swt ons de weg wijzen naar de waarheid en de waarheid is God's woord, moge Allah swt ons vergeven voor de daden die we hebben gedaan in de naam van de Shaitan, Moge Allah swt degene die berouw hebben getoond  tegenover Allah swt vergeven voor  de daden die ze zijn begaan, Moge Allah swt onze gebeden, onze vasten, onze zakaat , onze smeekbede
accepteren insa allah.

Hasboena lah wa ni'ma el wakiel.

Allah Oe Akbar wa lahoe Kabier wal hamdoellilahie Rabbie el ' Aalamien, Aamien.

Soebhana rabbiekka rabbie el'azattie 'amma ja ssiefoen wa salaamoen 'ala elmoersalien wal hamdoellielahie Rabbie El 'alamien.

Op gezag van Anas (moge Allah tevreden met hem zijn), die zei: "Ik hoorde de boodschapper van Allah ( moge hij de zegeningen en vrede van Allah krijgen) zeggen: "Allah de Almachtige zei:


"O, Zoon van Adam, zo lang je een beroep op Mij doet en Mij vraagt, zal ik je vergeven voor wat je gedaan hebt, en ik vind dat niet erg . O, zoon van Adam, al reikten je zonden tot de wolken van de hemel , als je Mij om vergeving vroeg, zou Ik je vergeven. O, zoon van Adam, als je tot Mij kwam met zonden, die bijna zo groot als de aarde waren en als je Mij dan onder ogen zou komen, zonder Mij deelgenoten toe te schrijven, dan zou Ik je vergiffenis geven bijna zo groot als dat (aarde). 

"...En die, wanneer zij iets gruwelijks doen of zichzelf onrecht aandoen, Allah gedenken en dan om vergeving voor hun zonden vragen- en wie behalve Allah vergeeft de zonden?- en niet volharden in wat zij willens en wetens deden.
Zij zijn het wier beloning de vergeving van hun Heer is en de tuinen waar de rivieren onderdoor stromen. Zij zullen daarin altijd zijn. Dat is pas een goed loon voor hen die (goed) doen."(Soerat Al'Imraan 3:135-136)

De Profeet zegt: " De hel is omgeven door de begeerten en driften en het paradijs is omgeven door hetgeen de mens niet leuk vindt" ( hadith Boechari wa Moeslim)

"Vrees Allah waar je ook bent en laat een goede daad volgen op een slechte daad om deze uit wissen, en gedraag je goed ten opzichte van de mensen"

(bron Tirmidhi)

Broeder en zuster: "Vraag Allah om hulp en wees geduldig. De aarde behoort Allah toe; Hij laat haar be�rven door wie van Zijn dienaren Hij wil en het (goede) uiteinde komt de godvrezenden toe."  (Soerat Al A'raaf,:128)

"...En die, wanneer zij iets gruwelijks doen of zichzelf onrecht aandoen, Allah gedenken en dan om vergeving voor hun zonden vragen- en wie behalve Allah vergeeft de zonden?- en niet volharden in wat zij willens en wetens deden.
Zij zijn het wier beloning de vergeving van hun Heer is en de tuinen waar de rivieren onderdoor stromen. Zij zullen daarin altijd zijn. Dat is pas een goed loon voor hen die (goed) doen."(Soerat Al'Imraan 3:135-136)

Op gezag van Anas ( moge Allah tevrede met hem zijn ), die zei: "Ik hoorde de
boodschapper van Allah ( Moge hij de zegeningen en vrede van Allah krijgen) zeggen: "Allah de Almachtige zei: " O, Zoon van Adam, zo lang je een beroep op Mij doet en Mij vraagt, zal iK je vergeven voor wat je gedaan hebt, en ik vind dat niet erg . O, Zoon van Adam, al reikten je zonden tot de wolken  van de hemel, als je Mij om vergeving vroeg, zou Ik je vergeven. O, Zoon van Adam, als je tot Mij kwam met zonden, die bijna  zo groot als de aarde waren en als je Mij  dan onder ogen zou komen, zonder Mij deelgenotren toe te schrijven, dan zou Ik je vergiffenis geven bijna zo groot als de aarde".

(bron At-Tirmidhi en ook Ahmed ibn Hanbal)

O, groep djin en mensen; als gij de grenzen der hemelen en der aarde wilt overschrijden, probeert dit dan. Doch gij zult dit zonder gezag stellig niet kunnen doen. Welke gunsten van uw Heer wilt gij dan ontkennen. Sadaka ellah oel 'adiem

Jullie broeder in het geloof

Terug naar boven
Invincible Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 101
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2004 om 23:07

Wat betreft de eerste post, als al die dingen niet gewoon vanzelf gebeuren, als een man niet vanzelf deze dingen wil doen is er mijn inziens GEEN liefde in het spel.

Als je liefde voelt voor je vrouw hoef je echt niet na te denken over het wel dan niet noemen van koosnaampjes, dat doe je vanzelf. En anders loop je de boel te faken.

I will sing unto the Lord a new song: O Lord, thou art great and glorious, wonderful in strength, and invincible!
Terug naar boven
~Zahra~ Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 713
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 februari 2004 om 00:27

Het is meer bedoeld om de liefde te behouden...op sommige momenten(ruzie ,boosheid)vergeet je nog wel eens hoe je als geliefden met elkaar om hoort te gaan.Dit is dan ter ondersteuning...En om de boel te faken...Allah(swt) ziet alles...je kan het dus maar beter met de beste intentie zeggen...

want Allah weet het het beste..

Men sluit de ogen van de doden behoedzaam; niet minder behoedzaam moet men de ogen van levenden openen.
Terug naar boven
anouar Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 28 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 86
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 februari 2004 om 00:55
Sowieso er zijn zat mannen die enorm veel van hun vrouw houden, maar zwak zijn en toch de fout ingaan. Als de man dit leest, gaat hij er meer bij stilstaan. Heel vaak realiseren mannen zich niet eens dat ze fouten maken, omdat ze niet zo sociaal zijn ingesteld of door andere redenen, dit geeft dan verduidelijking en maakt ze sterker tegen de verleidingen die op de loer liggen!
Terug naar boven
Nourdiene Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 20 januari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 136
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 februari 2004 om 01:15

Salaamoe 3laykoem wa rahmatoelah

Beste broeders en zusters

Om het compleet te maken.

Tien adviezen aan de moslimvrouw...

1. Maak een smeekbede om jouw huwelijk succesvol te maken. Alle goede zaken komen van Allah de Verhevene. Vergeet Allah de Verhevene niet te vragen om een succesvolle huwelijk te hebben die in deze wereld begint en verder zal gaan met de wil van Allah in de Paradijs.

2. Luister en gehoorzaam! Je man gehoorzaam zijn is Fard (verplicht)! Jouw man is het hoofd van jullie gezin. Geef hem dat recht en dat respect�

3.Tracht altijd je man tevreden te stellen, hij is jouw sleutel naar het paradijs. De profeet (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft gezegd dat wanneer een vrouw overlijdt en haar man tevreden over haar is, zij het Paradijs zal betreden. Dus� stel hem tevreden.

4. Een woordentwist is net een brand in huis. Blus het door simpel je excuses aan te bieden ook al was het jouw fout niet. Als je terugvecht dan zorg je ervoor dat je hout bij het vuur gooit. Kijk hoe aangenaam een discussie eindigt wanneer je vriendelijk zegt dat het je spijt en dat je weer vrienden wilt zijn.

5. Dank je echtgenoot constant voor de goede leuke dingen die hij doet. En dank hem nogmaals.  Dit is belangrijk want de tegenovergestelde van dit is de karaktereigenschap van de vrouw in de hel.

6. Speel en maak grappen met jouw man. De geheim van de man is dat zij zoeken naar vrouwen die luchthartig zijn en die gevoel voor humor hebben. De profeet (Allah's vrede en zegen zij met hem) gaf aan Jabir het advies om te trouwen met iemand die hem kon laten lachen en die hij kon laten lachen�

7. Draag jouw sieraden en kleed je mooi aan thuis.

8. Onderzoek de eigenschappen van de Hoor Al-Ayn en probeer hen na te bootsen. De Qor�aan en de Soenna beschrijft de vrouw in het Paradijs met de zekere eigenschappen. Zoals de zijde die ze dragen, gebruik kohl voor je ogen om je ogen groter doen te lijken en zing voor je echtgenoot.  

9. Als je man thuiskomt, ontvang hem met een wonderbaarlijke begroeting. Stel je voor: je man komt thuis, jullie huis is schoon, een prachtige goede mooie geklede vrouw, het avondeten staat klaar, de kinderen zien er goed verzorgd uit, een schone slaapkamer - wat zou dit doen voor zijn liefde voor jou? En stel je voor wat het tegenovergestelde met hem zou doen.

10.Gebruik de goede eigenschappen die jij hebt om op een toegestane manier de hart van jouw echtgenoot te overwinnen. Alle vrouwen hebben een sieraad waar Allah hen mee gezegend heeft. Gebruik de schoonheid die Allah jouw geschonken heeft om de hart van je echtgenoot te overwinnen.        & nbsp;         & nbsp; 

Ter afsluiting: vergeet nooit om een smeekbede aan Allah de Verhevene te vragen om jouw huwelijk succesvol te maken.

 

Het meest waardevolle bezit voor een moslimman is een moslimvrouw, Het meest waardevolle bezit voor een moslimvrouw is een moslimman,

Moge Allah (swt) ons hier mee zegenen.

(bron,www.moslimgezin.tk)

Wa 3laykoem assalaam warahmatoelah.

 

 

 

Terug naar boven
Invincible Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 101
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 februari 2004 om 01:44
Ik snap, bedankt.
I will sing unto the Lord a new song: O Lord, thou art great and glorious, wonderful in strength, and invincible!
Terug naar boven
jean Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 21 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 44
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 februari 2004 om 13:51
Ik heb een vraagje. Waarom praten christenen altijd over Jezus en niet over God. Het is altijd Jezus dit of dat. Vertrouwen moet je hebben in God. Hij is degene die alles kan. Niet Jezus. Ik wil graag uitleg. Ik snap dit niet.
moslima
Terug naar boven
Nourdiene Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 20 januari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 136
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 februari 2004 om 14:26

In eerste instantie geplaatst door jean

Ik heb een vraagje. Waarom praten christenen altijd over Jezus en niet over God. Het is altijd Jezus dit of dat. Vertrouwen moet je hebben in God. Hij is degene die alles kan. Niet Jezus. Ik wil graag uitleg. Ik snap dit niet.

Salaamoe 3laykoem wa rahmatoelah,

Beste Oeghti jean,

Het is niet de bedoeling om overal deze discussie te voeren, deze ruimte is namelijk gereserveerd voor Tips!! Dus jouw vraag is terecht alleen niet hier. Anders Raak je het overzicht volkomen kwijt. Dus als je jou vraag beantwoord wil hebben zoek dan de daarvoor geopend forum zoals bv onder Islaam en niet moslims, daar tref je 3 gelegenheden waar dit heel goed kan.

Veel succes met het vergaren van je antwoorden.

Wa 3laykoem assalaam.     

"Onze Heer, wij geloven in wat Uneergezonden hebt en wij vlogen de Boodschapper en schrijf ons daarom op bij de getuigen (van de Eenheid van Allah)." (Soerah �li-'Imr�n aya 53)
Terug naar boven
ThaGirlie Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 25 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 13
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2004 om 17:13

Nourdiene, Ik heb een beetje moeite met punt 4...waarom zou ik m'n excuses aanbieden, terwijl ik weet dat ik goed zit en hij fout?

Groetjes,
ThaGirlie

Terug naar boven
~Zahra~ Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 713
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2004 om 18:47

asalam aleikum,

soms kan het handig zijn om iemand gelijk te geven,maar zo hoeft natuurlijk niet indereen te denken..het is alleen als tip bedoeld.net als de uitspraak'klant is koning',om geen grote onbenullige discussie\ruzie te krijgen,zou ik soms iemand gelijk geven,vooral als iemand een dwars-lig bui heeft.Maar dat geldt natuurlijk alleen als je daar zelf ook vrede mee kan hebben...

wa sallam

Men sluit de ogen van de doden behoedzaam; niet minder behoedzaam moet men de ogen van levenden openen.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.