Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenmoskee al-Tawheed

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
~Zahra~ Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 713
Directe link naar dit bericht Onderwerp: moskee al-Tawheed
    Geplaatst op: 29 april 2004 om 08:12

het gaat erom dat er wel degelijk meer boeken op de markt te vinden zijn,die ook oproepen tot het doden van homo`s...de bijbel?

De realiteit is dat nog geeneen homo van het dak gegooid is door een Christen �f een moslim.Waar of niet waar?

Denk je trouwens niet dat als de moskee gesloten wordt,dat ie even later weer ergens anders verder gaat met bestaan,desnoods ��k ondergronds...?

 

Men sluit de ogen van de doden behoedzaam; niet minder behoedzaam moet men de ogen van levenden openen.
Terug naar boven
~Zahra~ Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 713
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 april 2004 om 08:04

asallam aleikum,

hee,oeght Najiha,

als ik vragen mag,hoeveel homo`s heb je sinds het lezen van dat boek al van het dak gekletterd???

wa sallam

Men sluit de ogen van de doden behoedzaam; niet minder behoedzaam moet men de ogen van levenden openen.
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 april 2004 om 07:21

asalaamoe alaikum

ik snap het niet echt ik heb die 3 delen vand e weg van de moslim alle 3 al sinds de zomervakantie gekocht bij uitgeverij nour en nu komen hun ff zeuren over dat boek!! ik zou zeggen wat is er zo erg dat je de imaam terug stuurt naar zijn land om homohaat ik haat al die koefars moet ik nu terug naar marokko? ik snap the point niet hoor

walaikum asalaam najiha

Terug naar boven
AbuHenk Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 18 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 130
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 april 2004 om 06:52

Salaam,

Stichting El Tawheed heeft als reactie een persbericht doen uitgaan waarin wordt ingegaan op dit punt (i.e. de willekeur van veel parlementari�rs):

zie www.eltawheed.nl

Wa salaam

"If you wish to know the mistakes of your teacher, then sit with other than him." (As-Sakhtiyani)
Terug naar boven
~Zahra~ Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 713
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 april 2004 om 06:33

asallam aleikum

Kamer wil hardere aanpak haatzaaien

Uitgegeven: 29 april 2004 07:14
Laatst gewijzigd: 29 april 2004 08:08

DEN HAAG - Een kleine meerderheid van de Tweede Kamer wil met de aanpak van radicale haatzaaiende imams en moskee�n verder gaan dan het kabinet. Dat bleek woensdag tijdens een spoeddebat over haatzaaiende en discriminerende lectuur die wordt verspreid in de Al Tawheed-moskee in Amsterdam. Het kabinet wacht eerst een vooronderzoek van het Openbaar Ministerie af naar strafbare feiten.

Nou heeft de moskee het weer gedaan...het boek wordt werkelijk overal verkocht,zelfs bij scheltema...

Ik zou dan op zijn minst denken dat,als het verkopen van dat boek een strafbaar feit zou zijn,dat alle verkooppunten gesloten zouden moeten worden....

En dat alle andere haatdragende boeken(incl.die van Fortuyn),alle haatdragende bloederige videospelletjes en films ook maar verboden moeten worden,en meteen ook maar die misdaadfilms waar we naar een verkrachting of moord kijken,en lekker aan de borrelnootjes zitten....

Relativeren is ook een vak blijkbaar.

wa sallam

 

Men sluit de ogen van de doden behoedzaam; niet minder behoedzaam moet men de ogen van levenden openen.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.