Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Waarom kijk je mij zo vies aan?!

 Post Reply Post Reply Pagina  123>
Schrijver
ouarda Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 10 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 205
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ouarda Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Waarom kijk je mij zo vies aan?!
    Geplaatst op: 11 april 2005 om 14:25
Waarom kijk je mij zo vies aan.....

Staat de kleur of de vorm van mijn hijaab je niet aan...

Of gaat het om het feit....
 
Dat de Islam mij heeft bevrijdt...

Heb je angst voor dat kleine stukje stof..

Zijn je blikken daarom zo grof...

Ik vraag niet om je begrip, en ook niet om je acceptatie..

Maar verwacht niet dat ik verander..door die zogenaamde "integratie"
 
Jij doet jouw ding...en ik ga mijn gang....

Of maakt DAT jou juist zo bang?

 
Bron: van een zuster
Wie de wijsheid zoekt is wijs, wie zich verbeeld de wijsheid gevonden te hebben is een dwaas
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2005 om 14:35
Bang vo0r het geen zij niet kennen.... spijtig genoeg
Terug naar boven
AlphaGirl Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 16 april 2005
Online status: Offline
Berichten: 11
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AlphaGirl Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 april 2005 om 06:17

MashaAllah, nice gedicht..

 

 

Dont Touch Al Aqsa~!
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 april 2005 om 08:20

Asalaamoe alaikum war'hamtoellah ,

dit komt aan op de harde waarheid!!!

wasalaam

oegt_najiha.

HEEJ NINJA LADY!....een glimlach zegt vaak al genoeg h�!!

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 april 2005 om 12:58
Assalaamoe Alaikoem,

Vandaag ook, ik liep op straat..een Nederlandse man bleef me maar aankijken en draaide zich helemaal om. Liep door en toen hij bijna de hoek om ging riep hij "K*nker Moslim"....

Wallahie ik liet hem gaan omdat ik wist dat hij het niet waard was dat ik straks in de cel zou zitten. Maar mijn bloed kolkte!!!!

Ghair InshAllah
Terug naar boven
ouarda Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 10 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 205
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ouarda Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 april 2005 om 13:20

Wa 'alaykoemoe salaam,

je hebt goed gehandelt. Zulke mensen, met zulke opmerkingen zijn het niet waard om op in te gaan. Als je op hun opmerkingen ingaat, dan hebben ze je waar ze je hebben willen. Gewoon blijven negeren en vergeet niet naar ze te glimlachen, want dat is wat ze al helemaal niet aan kunnen staan.

Wie heeft er gewonnen? Hij die heeft zitten schelden (haha...eerst wachten totdat hij het hoekje om is), of jij die zich heeft ingehouden? Jij mag het zeggen...?

wa 'alaykoem oe salaam

 

Wie de wijsheid zoekt is wijs, wie zich verbeeld de wijsheid gevonden te hebben is een dwaas
Terug naar boven
Vincent Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 285
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Vincent Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 april 2005 om 09:32
Misschien omdat je zelf de mensen die geen hijaab dragen ook niet respecteert....
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 april 2005 om 09:51

In eerste instantie geplaatst door nak4life

Assalaamoe Alaikoem,

Vandaag ook, ik liep op straat..een Nederlandse man bleef me maar aankijken en draaide zich helemaal om. Liep door en toen hij bijna de hoek om ging riep hij "K*nker Moslim"....

Wallahie ik liet hem gaan omdat ik wist dat hij het niet waard was dat ik straks in de cel zou zitten. Maar mijn bloed kolkte!!!!

Ghair InshAllah

Biesmie Allah Ara7maan Ara7iem,

Aleikoem salaam wara7matu Allah

Goed gehandeld broeder. Maschallah! Zoals de profeet (sala Allahoe 3leijhie wasalaam) ons leerde: "Als iemand van jullie boos wordt laat hem dan zwijgen ( Ahmed, al-Moesnad, 1/239, sahih al-Djaami 693,4027.

Weet dat het onderdrukken van boosheid een van de tekenen van taqwa is.En zoek je toevlucht bij Allah tegen de vervloekte shaitaan.

Maschallah gedicht trouwens, kreeg net toevallig ook een opmerking over mijn "hoofddoek" Iets in de trant van: Allemaal hoofddoeken, Tja als het je niet bevalt dan kijk je toch gewoon lekker de andere kant op zou ik zeggen.

Gair inschallah en Vincent er zijn zat moslima's en moslims die wel respect hebben voor iemand die geen hoofddoek draagt.

FiAmanillah, wasalamoe3leikoem wara7matu Allah

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
adembaba Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 16 november 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 14
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote adembaba Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 april 2005 om 15:28
Er is geen reden om zo een kleed aan te doen, daarom kijkt men u vreemd aan.

nogal logisch eigenlijk. Je trekt gewoon de aandacht aan.
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 mei 2005 om 08:11

Asalaamoe alaikum war'hamtoellah,

beste meneer adembaba. ik weet niet of je zelf moslim bent maar waar dit op moet slaan....?

er is zeker wel een reden om een hoofddoek te dragen niet om de aandacht te trekken maar om je schoonheid te bedekken.

 

wasalaam

najiha

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 mei 2005 om 08:14
In eerste instantie geplaatst door ouarda

Wa 'alaykoemoe salaam,

je hebt goed gehandelt. Zulke mensen, met zulke opmerkingen zijn het niet waard om op in te gaan. Als je op hun opmerkingen ingaat, dan hebben ze je waar ze je hebben willen. Gewoon blijven negeren en vergeet niet naar ze te glimlachen, want dat is wat ze al helemaal niet aan kunnen staan.

Wie heeft er gewonnen? Hij die heeft zitten schelden (haha...eerst wachten totdat hij het hoekje om is), of jij die zich heeft ingehouden? Jij mag het zeggen...?

wa 'alaykoem oe salaam

 

Nak4life won!
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 mei 2005 om 08:34

In eerste instantie geplaatst door adembaba

Er is geen reden om zo een kleed aan te doen, daarom kijkt men u vreemd aan.

nogal logisch eigenlijk. Je trekt gewoon de aandacht aan.

Gelukkig zijn we allemaal vrij om ons te kleden hoe wij willen. Jij vindt het geen reden om zo een kleed ( Dit "kleed" heet trouwens hijaab) aan te doen. Ik vind het bijv geen reden om half naakt te gaan lopen maar goed, wij bedekken ons omdat het een plicht is van onze Schepper en wij doen dit vrijwillig. Alhamdoelilah

Dus meningen verschillen Beste Adembaba...

 

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 mei 2005 om 08:36
In eerste instantie geplaatst door adembaba

Er is geen reden om zo een kleed aan te doen, daarom kijkt men u vreemd aan.

nogal logisch eigenlijk. Je trekt gewoon de aandacht aan.
Men kan verast zijn van iemands uiterlijk.....Maar men mag nooit en te nimmer iemand hierop beoordelen dan wel veroordelen....Het gaat om het hart van de mensen,niet om hun uiterlijk... Naar bijde kanten mag men dit dus niet doen......
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 mei 2005 om 10:46

In eerste instantie geplaatst door nak4life

Assalaamoe Alaikoem,

Vandaag ook, ik liep op straat..een Nederlandse man bleef me maar aankijken en draaide zich helemaal om. Liep door en toen hij bijna de hoek om ging riep hij "K*nker Moslim"....

Wallahie ik liet hem gaan omdat ik wist dat hij het niet waard was dat ik straks in de cel zou zitten. Maar mijn bloed kolkte!!!!

Ghair InshAllah

subhanallah!! wat een geduld! moge Allah al je zondes vergeven.als hij dat naar mij had geroepen dan had ik zijn benen gebroken.op zo'n momenten kan ik me gewoon niet beheersen,maar inshallah zal ik het kunnen met de hulp van Allah

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Lies Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 21 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 37
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lies Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 mei 2005 om 16:46

hierboven staat ergens 'mijn bloed kolkte', wel het mijne ook bij het lezen van zo'n gedicht. Er zijn zoveel mensen die zich inzetten voor moslims, er zijn moskee�n, er is een moslimfederatie, een anti-rascisme wet, honderde mensen die mee op straat komen omdat een werkgever wordt bedreigd met de dood omdat hij een werkneemster met hoofddoek in dienst heeft en geen van beiden zijn geplooid. Honderden zetten zich dagelijks in voor de opvang van gezinnen in moeilijkheden, jullie genieten rechten waarvan ze in andere landen zelfs nog niet van durven dromen en dan durven jullie zo'n gedichten te verspreiden omdat er een deel rotte appels in onze maatschappij zitten?

ieder zijn eigen weg?

De mens zou beter bruggen bouwen ipv muren (maar nog nooit gehoord van newton?

Respect mensen is waar de wereld op gebouwd is. Acceptatie en verdraagzaamheid van 2 kanten geeft een meerwaarde aan verschillende culturen.

Het is niet de kunst om A, B, C,... apart te isoleren en het op te zeggen als een alfabet maar wel op het te gebruiken en er woorden en zinnen mee te maken die iets betekeken.

ps: mijn bloed kolkt nog steeds.

Terug naar boven
asmanl Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 03 mei 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 6
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote asmanl Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 mei 2005 om 17:06

In eerste instantie geplaatst door nak4life

Assalaamoe Alaikoem,

Vandaag ook, ik liep op straat..een Nederlandse man bleef me maar aankijken en draaide zich helemaal om. Liep door en toen hij bijna de hoek om ging riep hij "K*nker Moslim"....

Wallahie ik liet hem gaan omdat ik wist dat hij het niet waard was dat ik straks in de cel zou zitten. Maar mijn bloed kolkte!!!!

Ghair InshAllah

Hoe komt het dat ik als Nederlandse moslim (met hijaab) nog nooit iemand tegen gekomen ben die mij uitmaakte voor zoiets. Wel vragen mensen mij of ik wel bij mijn verstand ben om als nederlandse tot de islam te bekeren daar ga ik niet op in.

Terug naar boven
Cherub Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Cherub Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 mei 2005 om 12:31

Gekke mensen zul je altijd blijven houden, als ze geen hijab dragen dan lopen ze wel gillend over straat bloed overzichzelf uit te storten.Deze mensen haten levert niets op.

Het enigste wat je kan doen is hopen dat ze zo verstandig worden om hun fouten in te zien en hun gedrag te veranderen.

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 mei 2005 om 12:50
In eerste instantie geplaatst door Cherub

Gekke mensen zul je altijd blijven houden, als ze geen hijab dragen dan lopen ze wel gillend over straat bloed overzichzelf uit te storten.Deze mensen haten levert niets op.

Het enigste wat je kan doen is hopen dat ze zo verstandig worden om hun fouten in te zien en hun gedrag te veranderen.

dus iemand met een hijaab, behoort tot de gekke mensen, dat is wat ik van jou reactie uitmaak, lees het nog eens!

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
asmanl Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 03 mei 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 6
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote asmanl Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 mei 2005 om 13:18
In eerste instantie geplaatst door Cherub

Gekke mensen zul je altijd blijven houden, als ze geen hijab dragen dan lopen ze wel gillend over straat bloed overzichzelf uit te storten.Deze mensen haten levert niets op.

Het enigste wat je kan doen is hopen dat ze zo verstandig worden om hun fouten in te zien en hun gedrag te veranderen.

Ik moet zeggen dat ik deze tekst niet begrijp welke mensen zijn er volgens jouw gek dan??????

 

Terug naar boven
Cherub Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Cherub Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 mei 2005 om 13:15
In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir

In eerste instantie geplaatst door Cherub

Gekke mensen zul je altijd blijven houden, als ze geen hijab dragen dan lopen ze wel gillend over straat bloed overzichzelf uit te storten.Deze mensen haten levert niets op.

Het enigste wat je kan doen is hopen dat ze zo verstandig worden om hun fouten in te zien en hun gedrag te veranderen.

dus iemand met een hijaab, behoort tot de gekke mensen, dat is wat ik van jou reactie uitmaak, lees het nog eens!

Ik zie het inderdaad, zo bedoel ik het niet,maar zo zien de mensen die dat doen het wel.Ze zijn gewoon gek.

Terug naar boven
Yosra Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 mei 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 100
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yosra Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 mei 2005 om 13:45

Waarom dragen Islamitische vrouwen Hijaab?

1) mannen vallen vrouwen lastig met hun blikken

2) mannen vallen vrouwen lastig als ze haar mooi vinden met woorden

3) als zij niet reageert wil het nog eens op het uitschelden van haar uitkomen

4) mannen kunnen vrouwen een tijdje achterna zitten

5) het forceert mannen om niet alleen naar de buitenste te kijken van een vrouw, maar ook naar haar innerlijk te kijken.

6) Sex domineert teevee, omdat vrouwen steeds en steeds bloter op teevee tevoorschijnkomen, zelfs wasmiddelen en ijs worden verkocht met een blote vrouw.

7) Door het teveel bezig zijn met sex, laat intelligentie wensen over.  Het is dus ook schadend voor de maatschappij.

8) veel vrouwen krijgen last van minderwaardigheidscomplexen omdat niet alleen het beeld van de media voor de ideale vrouw, geen enkele normale vrouw kan daaraan aan tippen. Dit zorgt voor ziektes als boulima en weet ik het allemaal.

9) vrouwen verliezen hun respect. Je bent maar je schoonheid, vrouwen hebben zoveel meer te bieden!!

10) vrouwen zijn nu genoodzaakt om er bij te lopen als hoeren door de hedendaagse mode.

11) mannen kunnen er niets aan doen dat ze kijken naar wat mooi is aan een vrouw (dus heeft Allah niet alleen de mannen geboden om hun ogen neer te slaan) maar ook de vrouwen geboden zich te bedekken.

Ik (als vrouwzijnde) wil heus wel meer dan Hijaab, ik vind mijn haar mooi, ik wil er leuk uitzien, ik wil leuke kleertjes waar ik er op me best uitzie. Maar ik doe wat God mij heeft gezegd, en gezien de dingen die hier boven staan, heeft het nog een punt ook.

Oh, en ik draag nog geen week hijaab, ook al zijn de blikken die ik nu krijg heel anders en doen die wel eens pijn, toch weet ik dat ik hiermee in Allah's Paradijs mag toetreden, en dit is geen sprookje.

als mensen meerdere redenen hebben, vertel!

En God doet de ongelovigen die bewust dwalen, nog meer dwalen, opdat ze doof, dom en blind zijn. Hun straf zal zwaar zijn. ;) :P
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 mei 2005 om 13:54

12) Door je trouw te onderwerpen aan Allah, aan Zijn wetten en regels

13) door haar niet over te geven aan de tevredenheid van doenya en de mensen.
Onwetende mensen, die het niet waard te zijn jou mee te sleuren de ondergang in

Terug naar boven
Cherub Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Cherub Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 mei 2005 om 14:41

Sommige vrouwen met hoofddoekjes zijn anders prima om te zien hoor. ;) volgens mij maakt het voor mannen niet bijzonder veel uit , zo lang het maar een vrouw is . In de jaren 20' van de vorige eeuw raakte mannen al opgewonden als ze de kuit van een vrouw zagen.

Terug naar boven
Yosra Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 mei 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 100
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yosra Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 mei 2005 om 14:49
In eerste instantie geplaatst door Cherub

Sommige vrouwen met hoofddoekjes zijn anders prima om te zien hoor. ;) Ja, helemaal vergelijkbaar met iemand die er bijloopt waar alles van kan zien...tuurlek....:S volgens mij maakt het voor mannen niet bijzonder veel uit , zo lang het maar een vrouw is . In de jaren 20' van de vorige eeuw raakte mannen al opgewonden als ze de kuit van een vrouw zagen. Ja want dat was dan het meeste wat je mocht zien snap je. Het ligt aan de TIJD....hallo!

En God doet de ongelovigen die bewust dwalen, nog meer dwalen, opdat ze doof, dom en blind zijn. Hun straf zal zwaar zijn. ;) :P
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 mei 2005 om 14:56

Reden 1 tot en met 4 vind ik ook vooral een reden voor het beter opvoeden van mannen. Dat is gewoon ongeliktheid, lompheid. (Als ik een beetje in de stress zit, ofzo, krijg ik kwaadaardige gedachten bij de gedachte aan dat soort gedrag.)

Wat reden 5 betreft zou ik zeggen: gewoon afstand van nemen, zodra je door hebt niet serieus genomen te worden.

Terug naar boven
Yosra Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 mei 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 100
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yosra Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 mei 2005 om 17:28

Niet alle mannen zijn echter goed opgevoed (hehe, DUH). Je kan beter zelf een statement maken van: Beter 'Respecteer' je mij (door het dragen van een hoofddoek) of ga je weg.

Met andere woorden: als je geen goede man bent, peer hem dan.

Ik weet niet precies of Allah of een hadith dit zegt, waarschijnlijk Allah maar:

Slechte vrouwen zijn voor slechte mannen, en goede mannen voor goede vrouwen.

Wat is er mis met mannen een handje helpen? Het is algemeen bekend dat hun sex-gevoelens worden 'getriggered' door het zintuig kijken. En dat ze meer aan sex denken dan vrouwen doordat dat ene hersendeeltje (ik weet niet meer wat de speciale naam ervoor is, datgene wat sexgevoelens regelt in de hersenen) nou eenmaal 3 keer zo groot is, als dat van vrouwen.

 

 

En God doet de ongelovigen die bewust dwalen, nog meer dwalen, opdat ze doof, dom en blind zijn. Hun straf zal zwaar zijn. ;) :P
Terug naar boven
Yosra Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 mei 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 100
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yosra Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 mei 2005 om 17:38
In eerste instantie geplaatst door Cherub

Gekke mensen zul je altijd blijven houden, als ze geen hijab dragen dan lopen ze wel gillend over straat bloed overzichzelf uit te storten.Deze mensen haten levert niets op.

Het enigste wat je kan doen is hopen dat ze zo verstandig worden om hun fouten in te zien en hun gedrag te veranderen.

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahaha

hahahahahahahahahahahahahaha gekke mensen zeg ie! hahahahahahaha hij vergelijkt ze met mensen die bloed over zichzelf storten gillend over straat! wat een giller. ahhahahahahahahahahahahaha

Op zo'n iemand ingaan is echt verspilde moeite. hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahah

ahahahahahaahahahahahahahahahahaaaaaaaaahahahahahahahahahhah aha!!!

 

En God doet de ongelovigen die bewust dwalen, nog meer dwalen, opdat ze doof, dom en blind zijn. Hun straf zal zwaar zijn. ;) :P
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 mei 2005 om 20:15
In eerste instantie geplaatst door Yosra

(..)

Ik weet niet precies of Allah of een hadith dit zegt, waarschijnlijk Allah maar:

Slechte vrouwen zijn voor slechte mannen, en goede mannen voor goede vrouwen.

(...)

Qur'�n, 24:26 (s�ratu n-n�r):

"De slechte vrouwen voor de slechte mannen en de slechte mannen voor de slechte vrouwen; en de deugdelijke vrouwen voor de deugdelijke mannen en de deugdelijke mannen voor de deugdelijke vrouwen. Diegenen zijn los van wat de mensen zeggen. Voor hen is vergeving een eervol onderhoud."

(Het stuk er net voor gaat vooral over laster bedreven door mensen zonder dat zij kennis hadden omtrent de feiten.)

 

 

Terug naar boven
Yosra Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 mei 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 100
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yosra Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 mei 2005 om 05:58

o aait martinuzz dank je :)

aardig.

En God doet de ongelovigen die bewust dwalen, nog meer dwalen, opdat ze doof, dom en blind zijn. Hun straf zal zwaar zijn. ;) :P
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 mei 2005 om 06:12
you're welcome
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.107 seconden.