Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Gezocht: bruidsjurk

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Gezocht: bruidsjurk
    Geplaatst op: 18 april 2005 om 08:04

Salaam Alaikoem wa rahmatullah

Ik ben opzoek naar bruidsjurken, wit met hijaab en silhem.
maar ik kan ze nergens vinden :(
Weet iemand waar ik die kan vinden?

Djazakallahu ghairan

wasalaam

Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 april 2005 om 08:24
Asalamu Aleykum Warahmatoellahi Wabarakatoeh

Beste oegti Noor,

Het ligt er eigenlijk aan maar waar je woont. Want de laatste paar weken zijn 2 islamietische winkels geopend. Verder had ik nog wat websites gezien die zwarte kleding verkopen. Ik kan je aanraden om naar Engelse websites (Groot Brittanie) te gaan zoeken, want er is daar een hele goede winkel te vinden (zelfs een paar).
Sorry dat ik jou niet direct kan helpen, maar het doorzoeken van deze forum zal goede websites bieden. Inscha Allah zul je vinden wat je wilt.

En Allah Weet Het Beste

Asalamu Aleykum Warahmatoellahi Wabarakatoeh
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 april 2005 om 08:26

assalaam alaikoem wa rahmatoellah

Djazakallahou ghairan aghy voor je uitleg, ik zal even verder kijken incha Allah, barakallahou fiek.

wasalaam

Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juni 2005 om 13:11

Asalaamoe alaikum war'hamtoellah..

je kan ook bij marokko.nl kijken daar zijn meestal ook bruidjurken te koop.. 2ehands volgens mij maar wel hele mooie...

anyway

Ik wist niet dat je ging trouwen meissie, iwa leuk dat je mij ook ff op de hoogte houd mevrouwtje..!

 

ik spreek je inshallah

 

Wa salaamoe alaikum war'hamtoellah

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juni 2005 om 01:00

Assalam Oe Ehleykoom Warahmatoelah Wabarkatoeh,

Oegty ,Jammer genoeg heb ik niet direct een link bij de hand maar zodra ik er nog vind ben jij de eerste die ze in je mailbox krijgt

Maar je heb't er al gehad van m� (via msn) khoop dat daar eentje naar je wensen tussen lag...

Oegt Y. fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juni 2005 om 04:17

Assalamoe Alaikoem,

Mievrauw Najiha en Yassi, even voor de duidelijkheid, het is NIET voor mij!!!!!!!!!!!
Maar voor een zuster die het dringend nodig heeft, en ik haar daarbij wou helpen zoeken, desnoods proberen we het in Marokko ook ffkes.

Maar als het zo ver was, zouden jullie een van de eersten zijn die er vanaf zouden weten

Maar zo ver zijn we nog niet
Allahy jieb li fih alghair

wasalaaaaam

Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juni 2005 om 09:25

Assalaam oe ehleykoom  warahmatoelah wabaraktoeh,

AHAHAH meskiena,

AAh wat lief is deze zin =)  =) "Maar als het zo ver was, zouden jullie een van de eersten zijn die er vanaf zouden weten "

Inch'allah tot die tijd dan

Oegt Y. Fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juni 2005 om 10:13

Asalaamoe alaikum war'hamtoellah wa barakatuhoe

yassira meiske van me,, waar ben je tog al die tijd..!? inshallah spreek ik je snel wagaa

Safi masalama

Wa salaamoe alaikum

najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Salafi_Manhadj Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 22 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 38
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Salafi_Manhadj Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juni 2005 om 06:52

Salamoelaaykoemwarahmatouallah

 

insha allah heb je hier wat aan

p.s je kunt bij turkse bruidswinkeld navragen want die maken bijpassende hoofddoeken(satijn stof/zoals jurk/ met kralen enzo.

kan mooi zijn(Y)

http://forums.marokko.nl/showthread...urk+hijaab+FOTO

http://forums.marokko.nl/showthread...sche+bruidsjurk

http://forums.marokko.nl/showthread...sche+bruidsjurk

http://www.jelbab.com/product.asp?prdID=200101


Terug naar boven
Juwairiyah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 458
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juwairiyah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 juli 2005 om 06:27
In eerste instantie geplaatst door Noor al-Islaam

Assalamoe Alaikoem,

Mievrauw Najiha en Yassi, even voor de duidelijkheid, het is NIET voor mij!!!!!!!!!!!
Maar voor een zuster die het dringend nodig heeft, en ik haar daarbij wou helpen zoeken, desnoods proberen we het in Marokko ook ffkes.

Maar als het zo ver was, zouden jullie een van de eersten zijn die er vanaf zouden weten

Maar zo ver zijn we nog niet
Allahy jieb li fih alghair

wasalaaaaam

Zooo zoo Noortje, je vergeet je lievelingsZuster haha! Trouwens je verraad jezelf een beetje: "zover zijn we NOG niet" Ja ja Ummu Amaanah ziet niks over het hoofd :P! Ou7iboukiiii.

To the point. Mijn schoonzus had een zeer simpele bruidsjurk met een supermooie aserham, ik kan je inshaAllah een foto laten zien (alleen van de aserham) als mijn schoonzus terug is van vakantie inshaAllah (a.s. maandag). Voor wanneer heb je het nodig? Ze heeft ze zelf ook gehuurd.

Ik had (zoals je misschien al wist) veel foto's van bruidsjurken op mijn computer staan, alleen die is recentelijk gecrashed. Misschien heb je die ene bruidsjurk gezien met hijaab? Ik ken wel de Zuster die die verhuurd.

sooo laat het me weten inshaAllah,

�� �����

Terug naar boven
Juwairiyah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 458
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juwairiyah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 juli 2005 om 06:31
In eerste instantie geplaatst door Salafi_Manhadj

Salamoelaaykoemwarahmatouallah

 

insha allah heb je hier wat aan

p.s je kunt bij turkse bruidswinkeld navragen want die maken bijpassende hoofddoeken(satijn stof/zoals jurk/ met kralen enzo.

kan mooi zijn(Y)

http://forums.marokko.nl/showthread...urk+hijaab+FOTO

http://forums.marokko.nl/showthread...sche+bruidsjurk

http://forums.marokko.nl/showthread...sche+bruidsjurk

http://www.jelbab.com/product.asp?prdID=200101


Ik heb gemailt naar die Antwerpse Zuster over haar bruidsjurk, maar ik moet jullie vertellen dat die jurk voo mij driekwart was haha, ghayr. Ik ben dan wel langer dan de gemiddelde Zuster, maar die jurk is gemaakt voor iemand rond de 1.60 zei ze oua Allahoe a3lam.

Er zitten zeker mooie jurken tussen..

Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 juli 2005 om 08:53

Assalaam alaykoum lieve zusters,

Let goed op dat je bij het kiezen van een jurk niet een imitatie van de kufar neemt.

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Juwairiyah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 458
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juwairiyah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 juli 2005 om 05:11

Wa Alaikum Salaam wa Rahmatullahi,

een 'bruidsjurk' is al een imitatie op zich, oua Allahoe a3lam.

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.