Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Islaam smsjes

 Post Reply Post Reply Pagina  123 4>
Schrijver
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Islaam smsjes
    Geplaatst op: 01 juli 2007 om 07:24

Assalaamoe3leikoem zuster,

Wa Fiekie Barak Allah!

Heel mooi de bovenstaande doe3a, Djazakie Allah elfa gayr. Moge Allah onze Imaan en Taqwaa vergroten en onze fouten en tekortkomingen vergeven Allahoema Ameen

7ayaakie Allah,

Wa Aleikoem salaam wa ra7matu Allahi wa Barakatuhu

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Muslima66 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 308
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Muslima66 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 juni 2007 om 11:05

BarakAllaahoe feek oegty voor de prachtige smsjes..met zulke smsjes kun je een glimlach toveren op het gezicht van je zuster/broeder...

 
Ik kwam de volgende mooie dua� tegen:

Ik vraag Allaah, de Nobele Heer van de Almachtige Troon, dat Hij uw Beschermer zal zijn in deze wereld en het Hiernamaals, en dat Hij u gezegend zal laten zijn waar
u ook bent, en dat Hij u laat zijn van die (mensen) dat wanneer (hen) gegeven wordt, (dat zij) dankbaar zijn; en wanneer zij beproefd worden, geduldig zijn; en wanneer zij zondigen, dan tonen zij berouw. En waarlijk, deze drie zijn de sleutels van geluk.

(bron: boek �uitleg van de vier principes betreft Shirk�)

Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juni 2007 om 05:26

Toen je geboren werd lachtte iedereen en huilde jij. Leef je leven zoals Allah het wil en jij zal deze wereld lachend verlaten terwijl iedereen om je heen huilt Inscha Allah!

 

�Zeg: ,,O, Mijn dienaren, die buitensporig zijn tegenover zichzelf. Wanhoopt niet aan de Genade van Allah. Waarlijk! Allah vergeeft alle zonden. Voorwaar! Hij is de Vergevingsgezinde, de Meest Barmhartige.�(Soerat az-Zoemar: 53)

 

Bismillah,

Ik wens je een leven vol Liefde, ik wens je een leven zonder pijn. Ik wens dat iedere dag op aarde, voor jouw een cadeautje zal zijn! inscha Allah.

O Allah! Wij smeken U om ons onder degenen te laten zijn die geduld naleven als zij worden beproefd en onder degenen die U prijzen wanneer zij het goede ontvangen Ameen


 

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 maart 2007 om 06:27
Moslim ben je al als je de shahada uitspreekt
Maar een echte momien ben je als je het hoogste ihsane niveau bekleedt
Als aan een broeder/zuster wordt gevraagd wat is jouw doel in dit leven
Is het antwoord knappe vrouw/man om veel mee te beleven
SoebhanAllah zijn wij hier niet om slechts HEM te dienen
Onszelf van het paradijs te verzekeren, te krijgen wat we verdienen
Kennis vergaren en kennis overdragen is onze plicht
Met Allah Jehdie Shababana be�indig ik dit gedicht
O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 maart 2007 om 06:55
�Degene die op zoek gaat naar kennis, zal door Allah op een weg naar al-jennah geleid worden. De engelen doen hun vleugels omlaag voor degene die kennis tot zich neemt, goedkeurend wat hij doet. Alles in de hemelen en aarde; de vissen in de diepten van de wateren vragen om vergeving voor hem (zelfs de mier in zijn hol).�

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 maart 2007 om 06:53
O gerustgestelde ziel.

Keer terug tot jouw Heer, tevreden en (de) goedkeuring (van Allah zij met jou).

Treedt binnen onder Mijn dienaren.

En treedt binnen in Mijn Paradijs.

(Surah Al - Fajr)
 
 
 
O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 november 2006 om 12:12

Wa Aleikoem salaam wa ra7matu Allahi wa Barakatuhu,

Wa Antie mien ahlie djazaa oegtie, jij ook Barak Allahoe fiekie voor je bijdrage

Hier een leuk smsje overvriendschap.. BismiLlah,

Vrienden zijn speciale mensen die een bijzondere plaats innemen in iemands leven.
Vrienden zijn mensen die delen in iemands vreugde maar ook in hun problemen.
Een hechte vriendschap ontstaat niet zomaar....het kost tijd om respect en vertrouwen op te bouwen, de basis van elke vriendschap.
Vrienden zijn mensen die je in je hart raken en ieders leven blijer maken.

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
oemhalima Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 21 oktober 2006
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oemhalima Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 oktober 2006 om 17:33

salaam alaikoem

dzakallahoe gairan voor de leuke sms jes. hier heb ik er ook een paar :

als ik aan Allah denk, dan dek ik aan het leven dat hij ons heeft geschonken. maar als ik aan jou denk dan dank ik  ALlah die jou naar mij heeft gezonden

ik dank Allah dat hij mij geleid heeft en vraag Hem om mij en jouw op het rechte pad te behouden. insallah zulle we onder zijn schaduw staan, op de dag dat er geen schaduw is, behalve die van Allah!! dit omdat ik van jouw hou omwille van de Almachtige

je bent iemand die het goede in mij prijst, mij op m'n foute wijst. je bent iemand voor wiens hand&tong ik veilig ebn. ik ben blij dat ik zo''n zuster ken.

Moge onze veel eisende zielen deze maand gereinigd worden, ya Rabb verhoor onze gebeden s�nachts en overdag

*

moge de malaiket je ogen met vreugde sluiten zodat je morgen met een diepere liefde voor Allah en zijn Profeet in je hart zult waken

*

Zo mooi en wonderbaarlijk, zo mooi en volmaakt, zo machtig en onbuigzaam, voor eeuwig gemaakt� zo is alleen de islam

*

Moge Hij je kennis schenken op elke gebied, vroomheid in het diepste van je hart en het innerlijk der oprechten schenken�. zodat liefde je met zachtheid omringt

*

I ask Allah to make you happy, make you smile, guide you safetly through every mile,
Give you health, but most of all.... grant you paradise....

*

I asked Allah for flower, He gaven me a garden, i asked Him for a tree, He gave me a
Forest, i asked Him for a friend, He gaven me YOU....

*

De zon verlicht alleen de dag, de maan verlicht alleen de nacht, de kaars verlicht voor heel even de licht van de islam onze hele leven

*

When Allah opend the door of heaven He asked me? What�s your wish for today. I said please Allah take care of the sweet person who�s reading this message

*

Horend van alle betogen, hoe genadevol, liefdevol Allah is en met veel vermogen weet dus dat hij je niet verlaat dat is al een bewijs dat hij bestaat

*

Allah is groot en machtig zonder hem is het leven lastig dus laat zijn liefde in je hart groeien zodat het geluk in je leven zal bloeien

*

Islam is het licht in ons leven, de koraan is onze gids, en het paradijs ons streven

Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 september 2006 om 09:28

Assalaamoe3leikoem sis,

Wa Fikie Barak Allah...

Ook ik vond hem krachtig Mascha Allah. het is afkomstig uit het sms 4 da3wa boek genaamd: "gesluierde hartendiefjes"

Gayr Inscha Allah...

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
bintoe_lislam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 232
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote bintoe_lislam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 september 2006 om 08:04
In eerste instantie geplaatst door AmmatoelAziz

 

BismiLlah,

Beter een sluier om je hoofd. Dan een sluier om je hart.
Laat je leiden door Allah en blijf op het Rechte Pad. ~Inscha Allah~

die vind ik een gooie ...barakaAllahu fikie zuster voor alle die mooie en prachtige smsjes.

Ibn Mas'ood radiallahu 'anhu said " The Jamaa'ah is what conforms to the truth, even if you are alone"
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 september 2006 om 16:45

 

Heb ik jou al verteld hoe belangrijk jij voor mij bent
Heb ik jou al vertelt dat ik zo blij ben dat jij mij kent
Weet jij al dat jij mijn leven met waarde vult
Dank je wel zuster voor al jou geduld
Moge Allah altijd met jou zijn
Want jij lieve zuster bent voor mij meer dan een goudmijn!!

Bron:Marokko.nl

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 september 2006 om 15:27

 

DE LIEFDE VAN ALLAH
ER BESTAAN GEEN MOOIERE LIEFDE
OM TE GEVEN EN TE KRIJGEN
DAN DE LIEFDE VAN ALLAH

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 augustus 2006 om 07:47

 

BismiLlah,

Beter een sluier om je hoofd. Dan een sluier om je hart.
Laat je leiden door Allah en blijf op het Rechte Pad. ~Inscha Allah~

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 augustus 2006 om 10:21

 

Voordat je begint met dromen en je wimpers elkaar raken...
wil ik Allah vragen een engel te sturen
die over je zal waken,Ameen .... Slaap Lekker oegty...

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 augustus 2006 om 14:37

 

Mijn onderkomen is het zand. Dat mij omarmt, En het is bovendien mijn bedekking.
Rondom mij ligt zand, dat mij omringt, en het ligt zelfs achter mij..
En het graf vertelt: 'een duisternis' Waarin mijn beproeving plaats vindt.
En het Licht heeft haar schrift geschreven, Mijn gezelschap is wat ik zal aantreffen..
 
O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 augustus 2006 om 13:28

 

Life is just a journey for us all.
We cry, we laugh, we run sometimes we fall.
But through it all, always recall,
God never gives, a burden too tall! ...�

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 augustus 2006 om 13:03

 

 

~Ik hou van je omwille van Allah, je bent mijn zon in de winter, mijn verkoelende breeze in de hitte. Je bent mijn zuster in de islaam. Ik ben Allah dankbaar voor onze vriendschap Verheven is Hij voor Zijn bestaan. ~

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 augustus 2006 om 12:27
        wees trouw als een engel,
             wees eerlijk als goud,
                 tracht zo te leven,
                     zodat iedereen van je houdt

                              Inscha Allah!
O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 juli 2006 om 16:19

 

Our purpose is to worship our Lord most High

The reward is heaven where no one will die

You'll have anything you want, all the best dishes

And Almighty Allah will grant all of your wishes

 

Insha Allah!

 

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 juli 2006 om 12:23

Asalaam Aleikum,

Hele mooie smsjes...

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 juli 2006 om 11:59

Graag gedaan meid is een kleine moeite,

 

Het is indd een beetje zoals je het verwoord, als je de eerste pagina van deze topic leest zul je ergens nog een reactie van Aboe Jabir vinden, die heeft het netjes uitgelegd alhoewel kort maar krachtig.

 

Gr. AmatoelAziz

 

 

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Stampertje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2006 om 23:01

dankje voor antwoord :)

dus eigenlijk moet gewoon comuniceren wel kunnen zolang het met respect voor elkaar gebeurt ..

het is niet het middel van comunicatie dat telt maar de manier waarop (zie ik dat juist?)

xxx,

stampertje

Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2006 om 14:47
O Allah, voor U kniel ik neer en in U geloof ik. Aan U heb ik mijzelf onderworpen. Mijn gezicht heeft zich neergeworpen voor de Ene die het geschapen heeft en het gevormd heeft en het gehoor en het gezicht gegeven heeft. Gezegend is Allah, de Uitmuntende Schepper."
O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juli 2006 om 14:10
In eerste instantie geplaatst door Stampertje

ok domme vraag mischien (ik ben dan ook maar domme belg )

Maar wat mogen jullie dan niet ivm smsen ? en hoe zijn regels dan ivm forummen en msnen en telefoneren en zo ..?

sorry maar ik kom uit de lucht gevallen dat er probleem zou zijn met sms.. en zou gewoon graag op de hoogte zijn .. kwestie van geen mensen te beledigen of zo door onwetedheid

xxx,

stampertje

 

De meest domme vraag is de vraag die niet wordt gesteld:

Sms is wel degelijk toegestaan het is een vorm van communicatie je kunt een boodschap doorgeven of gewoon iets leuks smsen. De regels kan ik je niet een twee drie uitleggen, je moet anderen gewoon niet beledigen via sms dus je moet gewoon netjes en vriendelijk zijn zoals je in het dagelijkse leven ook hoort te zijn.

Groetjes,

AmatoelAziz

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Stampertje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juli 2006 om 13:56

ok domme vraag mischien (ik ben dan ook maar domme belg )

Maar wat mogen jullie dan niet ivm smsen ? en hoe zijn regels dan ivm forummen en msnen en telefoneren en zo ..?

sorry maar ik kom uit de lucht gevallen dat er probleem zou zijn met sms.. en zou gewoon graag op de hoogte zijn .. kwestie van geen mensen te beledigen of zo door onwetedheid

xxx,

stampertje

Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juli 2006 om 13:02
Even still, some don't ask of His Forgiveness;
They don't realize that they're in a big mess;
Never do they ask of Allah's Mercy;
They have eyes, but can they really see?
O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 juli 2006 om 12:38
Tussen de Islam en een roosje..

Tussen de Islam en een roosje,
is een zeer groot onderscheid.

Een roosje bloeit slechts een poosje,
maar het licht van de Islam leeft voort, tot in de eeuwigheid..

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juli 2006 om 13:26
Learn to call on Allah,
In the dark,
While riding on a bus,
Or sitting in a park.
Learn to do it when
Alone in a room,
Or staying up late,
Staring at the moon.
And if someone boasts about
What he did for Allah,
And asks you to tell him
What you did for Allah,
Just say, "Why should I tell you"
If I did it for Allah?"
O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 juni 2006 om 12:18

wa Aleikoem salaam wa ra7matu Allahi wa Barakatuhu,

Wa Fikie Barak Allah oegty met dank  aan Allah swt en degene die deze smsjes hebben verzonnen(buiten de Qoraan Ayaa's en ahadith uiteraard : )

Gayr Inscha Allah!

* 7ayaakie Allah*

Wa Salaamoe3leikoem wa ra7matu Allahi wa Barakatuhu

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
bintoe_lislam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 232
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote bintoe_lislam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 juni 2006 om 13:50

assalaam 3ala man ittaba3a alhoeda

het is paar dagen geleden dat ik me hier registreerde...

ik heb alle die sms'jes doorgenomen ..het zijn machaAllah

Moge Allah iedere van jullie( Broeders en zusters) belonen...voor die prachtige sms'jes...en ik zal zeker gebruikvan maken...baraka Allahoe fikoem...

Fi Amani Allah

Ibn Mas'ood radiallahu 'anhu said " The Jamaa'ah is what conforms to the truth, even if you are alone"
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  123 4>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.