Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Executie vermeende terrorist

 Post Reply Post Reply Pagina  <123
Schrijver
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Executie vermeende terrorist
    Geplaatst op: 23 juli 2005 om 05:55
In eerste instantie geplaatst door 3khadidjah3

in een kinderchreche?!!!   haha,nee zuster dit was een voorbeeld.maar dat van die sjieten is wel waar.

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juli 2005 om 05:43
In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

salaam aleykum.

ergens heeft pietjepuk wel gelijk.er zijn inderdaad mensen die de islam als excuus gebruiken om geweld te plegen.

maar hij heeft NIET gelijk als hij daarmee onze broeders malcom x,broeder01,jiyuu bedoelt.degene die jij bedoelt zijn de mensen die in een kindercreche zichzelf gaan opblazen,of in een moskee van de sjieten zichzelf gaan opblazen,wat nu wel het geval is een irak.

Allah zegt in soerat al rachia:

Vermaan daarom, want waarlijk, jij bent slechts een vermaner.
Jij hebt niet de bovenhand over hen.
Maar degene die zich afwendt en ongelovig is.
Allah straft hem dan met de grootste bestraffing.
Waarlijk, tot Ons is hun terugkeer.
Daarna is hun afrekening zeker aan Ons.

Het klopt dat zij zo niet zijn.....En gelukkig maar! Ik heb er geen enkele moeite mee om te zeggen,dat veel mensen in het westen de zaken slecht aanpakken.Maar ik zie die zelfde mensen terug in het Oosten of waar ook op de wereld.En dit alles heeft er gewoonweg mee te maken dat het kwaad geen grensen kent!

En niemand kan mij garanderen dat als het Oosten of welk ander deel van de wereld de beste techniek heeft de wereld er beter uit zou zien.

Het is een schande dat Busch in naam van God en Jezus een oorlog start en het is net zo'n groote schande dat er mensen zijn die dat uit naam van Allah en Mohammed doen tussen onschuldigen of welk ander volk dat vreedzaam wil leven.

Het is een schande om in naam van God ook maar 1 oorlog in het leven te blazen,als hij nu net degeene was die je het leven schonk!

 

Terug naar boven
3khadidjah3 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 186
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3khadidjah3 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juli 2005 om 05:43

in een kinderchreche?!!!   

Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juli 2005 om 05:36

salaam aleykum.

ergens heeft pietjepuk wel gelijk.er zijn inderdaad mensen die de islam als excuus gebruiken om geweld te plegen.

maar hij heeft NIET gelijk als hij daarmee onze broeders malcom x,broeder01,jiyuu bedoelt.degene die jij bedoelt zijn de mensen die in een kindercreche zichzelf gaan opblazen,of in een moskee van de sjieten zichzelf gaan opblazen,wat nu wel het geval is een irak.

Allah zegt in soerat al rachia:

Vermaan daarom, want waarlijk, jij bent slechts een vermaner.
Jij hebt niet de bovenhand over hen.
Maar degene die zich afwendt en ongelovig is.
Allah straft hem dan met de grootste bestraffing.
Waarlijk, tot Ons is hun terugkeer.
Daarna is hun afrekening zeker aan Ons.

laa ilaha illalah
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juli 2005 om 04:19

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juli 2005 om 04:04
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juli 2005 om 04:01

 
Beste Malcolm x, broeder 01, jijuu,

Het gaat mij er niet om waar en door wie mensen worden verkracht, vermoord, etc. Waar ik continu op wijs is dat andere mensen leed aan doen voor mij onacceptabel is. Ik vind het onacceptabel wat amerikaanse soldaten deden in Al Graib. Ik vond en vindt de inval in Irak door Amerika onacceptabel. Ik vind het verwerpelijk dat mensen uit welke overtuiging dan ook worden vermoord. En daar, beste jongen, zit nu net het verschil tussen jou en mij. Jij zoekt argumenten waarbij je in ieder geval indirekt toestemming geeft voor geweld tegen andersdenkenden. Jij gebruikt daar je geloof voor.

Lees al mijn stukken na en je zult nergens lezen dat ik een vorm van geweld accepteer. En dat doe jij en broeder01 wel.

Jullie zoeken argumenten waarom het terecht is dat Theo van Gogh vermoord is. Ik keur het af. Jij zoekt argumenten waarom Hirshi Ali bedreigd mag worden, evenals andere parlementariers.

En daar begint mijn grote probleem met de islam. Niet het geloof islam keur ik af. Wel de manier waarop o.a. jij er invulling aan wilt geven.

Ik weiger te accepteren dat er redenen zijn om een ander mens te doden. JIJ NIET.  Door jou en meerdere moslims/moslima's krijgt de islam een slechte naam.

Ik vraag geen moment je geloof te verlaten. Ik hoop dat jij er heel gelukkig mee bent. Maar het is niet mijn vorm van geloof. Ik geloof in de mens. Niet in ras, geloof of sexe.


Overigens zijn er ook al meerdere aanslagen in de wereld geweest. Waaronder die in Bagdad waar meer slachtoffers vielen dan Londen. Jammer dat ik voor deze slachtoffers nog geen minuut stilte heb gehoord. Nog een bewijs dat westerse levens meer waard zijn dan niet westerlingen.

Salaam Aleikum,

Malcolm X[/QUOTE]

[/QUOTE]
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juli 2005 om 03:55
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Dit heet democratie? Dit is pure moord!

Buitenlanders, vooral als moslim uitziend, zijn als loslopend wild dat je anytime mag neerknallen. De jongen liep met een dikke jas en misschien een tas! So what!!????!!! AL LIEP HIJ MET EEN AUTO OP ZIJN RUG! Dat recht heeft hij.

De flapdrollen gebruiken anti-terorisme wetten om de grondwetten te overtreden. Zelfs de gemeente, de politie, inlichtingendiensten...allemaal mogen ze nu vrij onze burgerrechten schenden.

Als Hitler even terug zou komen zou hij glimlachend zeggen, wel ..wel..wel.. zover zou ik nooit gaan! O mijn God.....Je wil het niet weten......

Ga aub een keer naar Auswitsch.
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juli 2005 om 03:50
Wie is Theo? Nee hoor grapje.. Kijk , Pietje..

Zoals theo wist of had moeten weten, en zoals de engelsen en de amerikanen nu moeten weten ... is dat alles vroeg of laat op henzelf terug zal slaan... wat je plant zal je moeten gaan oogsten
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juli 2005 om 03:41

Beste jijuu,

En Theo van Gogh??

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juli 2005 om 03:36
Dit heet democratie? Dit is pure moord!

Buitenlanders, vooral als moslim uitziend, zijn als loslopend wild dat je anytime mag neerknallen. De jongen liep met een dikke jas en misschien een tas! So what!!????!!! AL LIEP HIJ MET EEN AUTO OP ZIJN RUG! Dat recht heeft hij.

De flapdrollen gebruiken anti-terorisme wetten om de grondwetten te overtreden. Zelfs de gemeente, de politie, inlichtingendiensten...allemaal mogen ze nu vrij onze burgerrechten schenden.

Als Hitler even terug zou komen zou hij glimlachend zeggen, wel ..wel..wel.. zover zou ik nooit gaan!

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 juli 2005 om 03:30

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,
Beste Malcolm x

Het gaat mij er niet om waar en door wie mensen worden verkracht, vermoord, etc. Waar ik continu op wijs is dat andere mensen leed aan doen voor mij onacceptabel is. Ik vind het onacceptabel wat amerikaanse soldaten deden in Al Graib. Ik vond en vindt de inval in Irak door Amerika onacceptabel. Ik vind het verwerpelijk dat mensen uit welke overtuiging dan ook worden vermoord. En daar, beste jongen, zit nu net het verschil tussen jou en mij. Jij zoekt argumenten waarbij je in ieder geval indirekt toestemming geeft voor geweld tegen andersdenkenden. Jij gebruikt daar je geloof voor.

Lees al mijn stukken na en je zult nergens lezen dat ik een vorm van geweld accepteer. En dat doe jij en broeder01 wel.

Jullie zoeken argumenten waarom het terecht is dat Theo van Gogh vermoord is. Ik keur het af. Jij zoekt argumenten waarom Hirshi Ali bedreigd mag worden, evenals andere parlementariers.

En daar begint mijn grote probleem met de islam. Niet het geloof islam keur ik af. Wel de manier waarop o.a. jij er invulling aan wilt geven.

Ik weiger te accepteren dat er redenen zijn om een ander mens te doden. JIJ NIET.  Door jou en meerdere moslims/moslima's krijgt de islam een slechte naam.

Ik vraag geen moment je geloof te verlaten. Ik hoop dat jij er heel gelukkig mee bent. Maar het is niet mijn vorm van geloof. Ik geloof in de mens. Niet in ras, geloof of sexe.


Overigens zijn er ook al meerdere aanslagen in de wereld geweest. Waaronder die in Bagdad waar meer slachtoffers vielen dan Londen. Jammer dat ik voor deze slachtoffers nog geen minuut stilte heb gehoord. Nog een bewijs dat westerse levens meer waard zijn dan niet westerlingen.

Salaam Aleikum,

Malcolm X

Terug naar boven
3khadidjah3 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 186
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3khadidjah3 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 20:52
jah dat is best triest inderdaad .. ghair insha'Allah
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 20:10
Salaam Aleikum,

Er is een man geexecuteerd door de britse politie nadat hij uit paniek vluchtte toen hij achtervolgd werd. Nadat hij struikelde en werd aangehouden door de politie, schoot de politie hem met vijf kogels dood.
Een gerechtvaardige democratische actie lijkt mij.
Blijkbaar heel normaal, aangezien er tot op heden niet zo veel ophef over is geweest. Het waren voornamelijk de mensen die het voor hun ogen zagen gebeuren die het bijzonder verontrustend vonden. Nu nog de rest van de wereld.

(video optie aan de linkerkant van het scherm)
http://www.novatv.nl/index.cfm?cfid=38229344&cftoken=2579712 5&ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=3596

http://english.aljazeera.net/NR/exeres/EE0C3818-1A5E-4CD4-8C 74-FE33FF465641.htm

Overigens zijn er ook al meerdere aanslagen in de wereld geweest. Waaronder die in Bagdad waar meer slachtoffers vielen dan Londen. Jammer dat ik voor deze slachtoffers nog geen minuut stilte heb gehoord. Nog een bewijs dat westerse levens meer waard zijn dan niet westerlingen.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.