Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

1a2b3c heeft besloten

 Post Reply Post Reply Pagina  <1 234
Schrijver
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: 1a2b3c heeft besloten
    Geplaatst op: 12 september 2005 om 14:17

Assalaam oe Ehleykoom Warahmatoelah Wabaraktoehoe,

Mash'allah Weer een moslim broeder BIJ

Echt islaam is de meest groeiende religie HOe meer zielen hoe meer vreugde natuurlij!

Mash'allah, Welkom,marhaban,bienvenu,welcome, to de islam

Nou het doet mij ontzettend veel plezier te horen dat iemand zich bekeerd tot moslim

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 september 2005 om 14:13

Assalamoe3leikoem wa ra7matu Allah wa Barakatuh broeder in de Islaam,

MaschAllah! Wat fijn om te horen Moge Allah je blijven leiden en jouw zegenen met al het goede en je behoeden van al het kwade! Ameen Ya Rabbi...

FiAmanillah,

Wa Aleikoem Salaam wa ra7matu Allah wa Barakatuh

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
salaah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 19 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 38
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote salaah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 september 2005 om 14:08

allahoakbar allahoakbar

mashalah alhmadoelilah , moge allah jou hiervoor belonen.


                            
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 september 2005 om 14:08
Assalaamoe alaikoem wa rahmatoellahie wa barakatoehoe

Nogmaals ik ben super blij Alhamdoelillah!!!!!!!!!!

Welkom broeder...

Wassalaamoe alaikoem
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 september 2005 om 13:47

allaahoakbar  allahoakbar  allaho akbar  alhamdoelilaah alhamdoelilaah   asalaamo3alaikomwara7matolaahwabarakatoho  mijn broeder in de islaam 

1ab3c2

je zuster taqwaa

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 september 2005 om 13:46
Salaam aleikoum BROEDER

Alhamduli-ALLAH BROEDER. Welkom bij de familie van Abraham.

Ik wens je het beste. Moge Allah je het beste geven en een goed huwelijk insha-Allah.

Salaam aleikoum broeder.
< ="">
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 september 2005 om 13:37
Gefeliciteerd 1a2b3c! Het beste gewenst!
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 september 2005 om 13:08

zo zo dat werd even spannend zeg poepoe,

mashaAllah ik ben heel blij voor je!

deel je met ons ook een log boek; 1a2b3c ,s leven als moslim?

wa aleykoem salem wa rahmatoellah wa barakatuh!

Terug naar boven
Maryam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 123
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Maryam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 september 2005 om 12:52

Salaam aleikoem wa rahmatoeAllahi wa barakatoe.

Moge Allah je belonen en je blijven leiden en moge Hij jou de tuinen van het paradijs laten binnentreden. Allahoema amien.

Wasalaam aleikoem wa rahmatoeAllahi wa barakatoe.

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 september 2005 om 12:51
Assalamoe alykoem, mashAllah, Allahu akbar, moge Allah je standvastig maken tot de ontmoeting met Hem, amien. Wees Allah de Almachtige dankbaar dat Hij jou heeft gered van ongeloof.
Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 september 2005 om 12:47
Alhamdolillah broeder! Gefeliciteerd!! Hoe voelt het om weer zo schoon als een kindje te zijn?
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
ouarda Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 10 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 205
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ouarda Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 september 2005 om 12:44

Assalaamoe 'alaykoem,

mashaAllah...welkom in het geloof!

Allah leidt wie Hij wil. Moge Hij ons standvastig maken...amien.

Wassalaamoe 'alaykoem

Wie de wijsheid zoekt is wijs, wie zich verbeeld de wijsheid gevonden te hebben is een dwaas
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 september 2005 om 12:39

salaam aleykum.

MASHALLAH!! nu hebben we weer een broeder bij

laa ilaha illalah
Terug naar boven
1a2b3c Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 236
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 1a2b3c Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 september 2005 om 12:17

mensen, ten eerste wil ik jullie allemaal bedanken voor de afgelopen maanden waarin ik veel interessante dingen heb geleerd op dit forum. gesprekken waren vaak nogal fel uitgevallen maar toch heb ik hier veel geleerd. remco ik ben blij dat je zo lekker tegengas hebt gegeven en dat geldt ook voor anne en kimmie en weet ik niet meer.

ik zal hier niet heel vaak meer komen denk ik aangezien ik daar de tijd niet voor heb, maar zal zeker nu en dan even wat laten horen, desnoods pm je me maar:) wat betreft de andere mensen hier, de moslims dus. de islam is het snelst groeiende geloof. waarom? dat vragen veel mensen zich wel eens af, en terecht als je de media inkijkt. . .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

maar alhamdulillah ik ben moslim geworden
vrijdag shahada gedaan in besloten kring na isja gebed, en zaterdagmiddag bij duhr voor de hele gemeenschap, en alhamdulillah het voelt gooooooeeeeeedddddd

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <1 234

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.096 seconden.