Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

stichting voor (bekeerde) moslima’s

 Post Reply Post Reply
Schrijver
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: stichting voor (bekeerde) moslima’s
    Geplaatst op: 17 oktober 2005 om 14:55
Graag gedaan is een kleine moeite :)
O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
mmaria Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 02 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 14
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mmaria Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 oktober 2005 om 09:25

AmmatoelAziz,

bedankt voor je reactie! ik heb gekeken op de website, maar weet verder geen naam ofzo... ik zal het wel snel horen als het goed is. Nu heb ik gelukkig al wel een beetje een beeld :)

 

Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 oktober 2005 om 09:05

Assalamoe3leikoem  Maria,

Wat mooi om te horen mascha Allah. Is het niet stichting Al Nisa?

http://www.alnisa.nl/

Gayr Inscha Allah en Moge Allah het voor je vergemakkelijken! Ameen..

Fi Amanillah,

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
mmaria Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 02 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 14
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mmaria Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 oktober 2005 om 07:28

Hallo allemaal,

Ik heb hier een paar weken terug verteld over mijn intresse voor de islam. Vorige week heb ik de moed gevonden om mn beste vriend die moslim is te vertellen dat ik geloof dat de islam ook mijn geloof is... Dit heb ik gedaan door hem een stuk te laten lezen in mijn 'dagboek', ik had deze voor de zekerheid mee genomen omdat ik wist van mezelf dat ik het misschien niet kon zeggen, dat het gewoon niet uit mn mond kwam, en dit was inderdaad het geval. Nadat hij het had gelezen was hij erg ontroerd, hij zei je hebt dit zo mooi geschreven en ik ben echt trots op je, en blij voor je. Hij gaat me voor 100 procent helpen.

Hij heeft toen een vriend van hem gebeld en gevraagd of hij een goed boek had wat ik mee kon beginnen om dat te lezen, zodat mijn kennis wat vergroot wordt. Die jongen zei hem toen dat het beter was dat hij de zus van die jongen belde want die kende een stichting voor (bekeerde) moslima's die dan bijeenkomen en gaan praten en elkaar helpen. Dit heeft hij gedaan en hij belde me zonet op dat dat meisje nummers ging opzoeken, dan zouden we samen bellen en vragen hoe of wat, ik zou dan eerst gewoon eens praten met die meiden (msn, mail, telefoon) en dan zouden we samen een x naar rotterdam gaan zodat ik een bijeenkomst kon bijwonen... Hij moest verdere informatie afwachten omdat dat meisje dat nu niet bij de hand had,

Maar nu is mijn vraag, wat is dit dan voor stichting precies? Misschien is hier iemand die ook bij zoiets zit, en mij meer kan vertellen :)

Alvast bedankt

mmaria

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.