Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

geen intolerantie in geloof?

 Post Reply Post Reply Pagina  <123
Schrijver
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: geen intolerantie in geloof?
    Geplaatst op: 02 augustus 2006 om 03:17

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

 

Er zijn genoeg die de taliban steunen maar die mannen zijn goed voor hun vrouwen,dus scheer niet iedereen over 1 kam!!!

 

En er zijn er dus genoeg die de regels overtreden van de Islaam. Ik weet dat niet iedereen perfect is en dat iedereen fouten maakt, we zijn nu eenmaal mensen. Maar om de fouten te overtreden en te doen alsof dat hoort tot de Islaam vind ik tever gaan. De Talibans (niet allemaal dan) die de vrouwen zo slecht behandelen doen dat in naam van de Islaam. Een persoon die weinig kennis zou hebben van de Islaam zou nog kunnen gaan geloven ook dat dit inderdaad hoort bij de Islaam. Ik snap niet waarom we ook niet die personen mogen aanspreken. Natuurlijk zullen er mensen zijn die helemaal geen slechte bedoelingen hebben maar degenen die inderdaad fouten begaan mogen wel aangesproken worden. Of ze nou moslims zijn of niet. En op dit punt ben ik het eens met Peter Pan. Er wordt maar al te vaak geprobeerd om bepaalde dingen te ontkennen, niet willen zien, doen alsof ze er niet zijn. Wij kunnen pas beginnen met een beter wereld als we bij onszelf beginnen. Dus ook toe kunnen geven dat wij fouten kunnen maken en die inderdaad ook maken. Alleen dan kunnen wij van onze fouten leren, niet eerder.

 

Wat betreft de cultuur. Het lijkt me stug dat het slaan van vrouwen een stukje cultuur is van de Afghaanse bevolking. Ik zal het eens navragen. (Maar dan nog moeten zij die de vrouwen slecht behandelen �in de naam van de Islaam� niet  doen alsof het ook daadwerkelijk wordt aangemoedigd in de Islaam om vrouwen te mishandelen en/of te vernederen!!

 

Gayr InchaAllaah.

 

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 augustus 2006 om 04:07

Marocaantje, ik weet niet wat dit is, maar ik ben het met je eens. 

De islam wordt gekaapt door fanatici.

En juist zij zijn uiteindelijk de grote vijand van de islam.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 augustus 2006 om 04:16

Marocaantje, ik weet niet wat dit is, maar ik ben het met je eens. 

 

Haha, de wonderen zijn de wereld blijkbaar nog niet uit.

 

Groetjes,

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.