Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

busch geeft toe!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
OEM MOUSSA Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 146
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote OEM MOUSSA Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: busch geeft toe!
    Geplaatst op: 07 september 2006 om 01:55

Salaam aleikom beste broeders en zusters in de islaam.

Busch heeft toegegeven dat ze mensen in het geheim gevangenhouden ,met geheime plaatsen,etc.

Waar zijn nu de mensen die protesteren tegen zijn beleid ??Alle zogenaamde leiders ,ook van europa zijn weer stil,stelletje lafaards.Waar is berend botje??Met zijn grote mond.Nederland heeft duidelijk,allahoe allam,hier vliegtuigen gehad waar die mensen in zaten!Dat kan en mag zomaar omdat het amerika is?????       

Moge ALLAH SUBHANA WA T`ALA onze broeders en zusters bijstaan en hun sabr geven insha allah,amien.

Waleikom salaam oem moussa.

Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 september 2006 om 02:56
Beste OEM MOUSSA,

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk.

Maar waar zijn al die Moslimleiders inzake Palestina?

Komt ook helemaal niets vandaan, afgezien van kretelogie. Van Europa is het bekend dat de politiek slappe knieen heeft, van het Midden Oosten toch niet?

Groet, Assur

 

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Stampertje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 september 2006 om 02:57

Amerika is gewoon een aanfluiting voor zichzelf voor de moment.
En het topunt van hypocrisie.
Maar euhm heb je gemerkt dat ten tijde van Irak er w�l demostraties waren. Er landen (inclusief het mijne) waren die zich duidelijk verzet hebben. ( Waar zelfs mee gedreigd is om NATO dan maar elders te plaatsen .. zonder toegevingen van onze kant?)

Probeer ook eens de positieve dingen rondom je heen te zien. Maakt de wereld veel mooier hoor.
En waarom demonstreer ik niet. Omdat dat meestal geen veilige plek voor kinderen is. En omdat ik als mama vind dat mijn kinderen nu voor komen op alles en iedereen.
xxx,

stampertje

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 september 2006 om 03:25
amin zuster
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
OEM MOUSSA Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 146
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote OEM MOUSSA Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 september 2006 om 03:35

salaam aleikom beste broeders en zusters in de islaam .

assur ik heb het niet over de moslimleiders want daar heb je me mening al over kunnen lezen maar ik heb het over hier in europa,enz.Berend botje zegt nu weer dat hij ook al niet kon geloven dat er geen geheime gevangenissen waren?????Ik ben zo moe van die huicheltoestanden,er wordt zeker met 2 maten gemeten maar dat wisten we allang.Rechten voor de mens bla bla bla geneve ,bla bla bla,veel gepraat maar geen daden en geen hard optreden.Busch moet gewoon aftreden,dan komt er wel weer een andere cowboy, maar ik heb nog altijd geleerd dat je niet mag liegen!!! maar als je op je plusche troontje zit mag alles???

Moge ALAH SUBHANA WA T`ALA de boeders en zusters sabr geven ,amien.

waleikom salaam wa rahmatoelah wa barakatoe oem moussa.

Terug naar boven
OEM MOUSSA Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 146
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote OEM MOUSSA Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 september 2006 om 03:47

beste stampertje ,ik ben niet neerslachtig of zo maar ik weet dat dit een beproeving is,allahoe allam.De wereld is zeker heel mooi ,daarom ben ik ook moslim geworden juist omdat de wereld,natuur ,enz door ALLAH SUBHANA WA T`ALA  zo perfect is geschapen is en dat we dankbaar moeten zijn voor dit alles.

groet oem moussa.

P.S vraag jij jezelf niet af hoe dit alles zo perfect is geschapen,mens ,dier,enz.

mischien iets om over na te denken!Moge ALLAH SUBHANA WA T`ALA je licht in je hart laten schijnen en je naar de islaam leiden ,inscha allah,amien.

Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 september 2006 om 04:20
In eerste instantie geplaatst door OEM MOUSSA

salaam aleikom beste broeders en zusters in de islaam .

assur ik heb het niet over de moslimleiders want daar heb je me mening al over kunnen lezen maar ik heb het over hier in europa,enz.Berend botje zegt nu weer dat hij ook al niet kon geloven dat er geen geheime gevangenissen waren?????Ik ben zo moe van die huicheltoestanden,er wordt zeker met 2 maten gemeten maar dat wisten we allang.Rechten voor de mens bla bla bla geneve ,bla bla bla,veel gepraat maar geen daden en geen hard optreden.Busch moet gewoon aftreden,dan komt er wel weer een andere cowboy, maar ik heb nog altijd geleerd dat je niet mag liegen!!! maar als je op je plusche troontje zit mag alles???

Moge ALAH SUBHANA WA T`ALA de boeders en zusters sabr geven ,amien.

waleikom salaam wa rahmatoelah wa barakatoe oem moussa.



Veel Moslims hebben idd ook veel boter op hun hoofd....i
soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
OEM MOUSSA Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 146
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote OEM MOUSSA Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 september 2006 om 04:27

Beste assur slaat dat op mij ,boter op mijn hoofd??Ik heb gelukkig geen boter op mijn hoofd maar een hoofddoek,alhamdoelilah.

oem moussa.

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 september 2006 om 04:37
Ik heb alle vertrouwen in Europa
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 september 2006 om 04:43
In eerste instantie geplaatst door OEM MOUSSA

Beste assur slaat dat op mij ,boter op mijn hoofd??Ik heb gelukkig geen boter op mijn hoofd maar een hoofddoek,alhamdoelilah.

oem moussa.



Hahaha, je bent een grappige Moslim...
soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 september 2006 om 06:56
In eerste instantie geplaatst door Assur

In eerste instantie geplaatst door OEM MOUSSA

Beste assur slaat dat op mij ,boter op mijn hoofd??Ik heb gelukkig geen boter op mijn hoofd maar een hoofddoek,alhamdoelilah.

oem moussa.



Hahaha, je bent een grappige Moslim...

Moslima wel te verstaan : ) Mascha Allah...

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Thorax Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 265
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Thorax Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 september 2006 om 08:14
't Is inderdaad nogal merkwaardig, dat Bush hierover zo heeft gelogen Of beter: hij heeft het nooit ontkend, maar ook nooit toegegeven. Wat komt er nog meer? 't Stinkt. 
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.