Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

vervolg

 Post Reply Post Reply Pagina  <123
Schrijver
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: vervolg
    Geplaatst op: 29 september 2010 om 10:14
In eerste instantie geplaatst door alzukar

Ik werd op dit forum, nog maar kortgeleden, betiteld als "varken". En ook als "nar". Dat hadden ze bij Muhammad toch niet moeten w�gen!
\\wil je zeggen dat je meer waard bent dan zo'n betiteling? Je zou er trots op moeten zijn. Dan ben je tenminste nog van vlees en bloed.

Ik zou jou duivel noemen. :D

Wie moet voor jou opkomen? Wat breng jij deze wereld? Mohammed vrede zij met hem had tenminste een doel op deze aarde. Niemand komt ook maar bij Hem in de buurt.

En dan ga jij jezelf met hem vergelijken?

Wilders aanhangers zouden het voor jou opnemen, maar alleen als ze zelf geen gevaar lopen, want anders zijn ze niet te bekennen.


Schijnheilig rotvolk.
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 september 2010 om 10:15
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Bedankt voor je verwelkoming Abu Afak maar mijn reactie was gericht aan alzukar.


wel tegenstrijdig met je ot he :D





Aangepast door oegt_najiha
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 september 2010 om 17:56
Welkom Oegt!

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 september 2010 om 18:15

Alzukar  heeft geen onschuldige levens genomen, dit in tegenstelling tot M.

Als Alzukar al tot duivel wordt benoemd, dan.....

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 september 2010 om 20:15
In eerste instantie geplaatst door alzukar

Hallo Marocaantje,

Is je aanbod van hierboven serieus bedoeld?

groet, Alzukar



Hi Alzukar,

Het was eigenlijk gewoon een grapje.

Groetjes,
Marocaantje
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 september 2010 om 20:17
In eerste instantie geplaatst door oegt_najiha

Wollahi gewoon schandalig.

Kom lachen over fitna, haha leuk man mensen maken islam belachelijk. Hahaha zij zijn toch de enige die nog op deze site komen dus kan ik net zo goed mee lachen.

hahaha Je bent vast super trots op je 'islam' site. Uhumm.


Moge Allah Azza wa djal jullie leiden. Allahoemaa Amien.




Wat doe je allemaal zo moeilijk?

Take it easy!
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 september 2010 om 20:18
In eerste instantie geplaatst door oegt_najiha

In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Bedankt voor je verwelkoming Abu Afak maar mijn reactie was gericht aan alzukar.


wel tegenstrijdig met je ot he :D





Mijn ondertekening weerhoudt mij er niet van om normaal met anderen om te gaan.
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 september 2010 om 20:19
In eerste instantie geplaatst door alzukar

Welkom Oegt!

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd



"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 oktober 2010 om 09:30

Molly Norris kan toegevoegd worden aan de lange lijst van bedreigden door aanhangers van het 'vreedzame' geloof. De duivel is wederom verheugd.

Haar identiteit is volledig gewist nadat zware bedreigingen werden geuit door moslims. Zij stelde de 'teken-Mohammed-dag" voor.

 

 

 

Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 oktober 2010 om 20:03

Ik lees nogal veel; mijn laatste boek was 'Among the believers' van Naipul, nobelprijswinnaar van de literatuur.

Het boek is geschreven in 1981. Profetisch en literair verantwoord.

 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.